دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۱:۳۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 16 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین عوامل کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی است و ضرورت دارد نسل جوان بیش از پیش با حماسه دوران دفاع مقدس آشنا شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت در استان قم در موزه انقلاب و دفاع مقدس استان راه اندازی می شود تا پاسخگوی مناسبی برای محققان و پژوهشگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۹    
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه ادارات شهرستان را موظف کرد تا در اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۶    
گروه استان ها- معاون رئیس جمهور گفت: مطالبات جامعه ایثارگران کشور تا پایان دولت دوازدهم به زور کامل پرداخت می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۳    
کرمانشاه- ایرنا- 2 دستگاه آمبولانس جدید مجهز به امکانات کامل پزشکی روز دوشنبه در جریان سفر سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمانشاه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۷    
کرمانشاه- ایرنا- پنج هزار واحد مسکن جامعه ایثارگری استان کرمانشاه در شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، قصرشیرین و سنقر و کلیایی جانمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۷    
صبح امروز پیکر مطهر چهلمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند شهید محمد احمدی با بدرقه مردم قدر شناس و مسئولان این شهرستان در گلزار شهدای بهشت حضرت رقیه (س ) آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۴    
روایت عاشقانه های مادر شهید هادی چوپان و فراق دوساله دیدارشان در گلزار شهدا40 سال گذشته است از شبی که داغ جوان دیده است، اما ثانیه به ثانیه آن شب را به خاطر دارد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۹    
جلسه هماهنگی ستاد اجرائی کنگره ملی 3535 شهید شهرستان زنجان با حضور آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان،سردار کرمی فرمانده سپاه استان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با تصمیم سازمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معوقات جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به خانواده دلشاد، درگذشت حاجیه خانم زبیده رحیم بیگی مادر بزرگوار شهید معظم جهانگیر دلشاد را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با جانبازان 70 درصد تصریح کرد: ایجاد امکانات فرهنگی، ورزشی و هنری باهدف تکریم، تعظیم و حفظ سلامت جسمانی و روحی جانبازان از ضروری ترین اقدامات است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران خراسان رضوی گفت: بیش از 4 هکتار زمین از اراضی الهیه مشهد به خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط این شرایط واگذار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷    
معاون تعاون وامور اجتماعی بنیاد شهیدوامورایثارگران استان از اجرای بیش از 8هزار دیدار و ارتباط در سه ماهه اول 1399تحت عنوان طرح سپاس و دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه اول سال جاری ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر اظهار کرد: والدین معظم شهدا اسناد ارزشمندی از خاطرات و ایثارگری های شهدا در سینه دارند که بازگو کردن آن ها برای نسل جوان و نوجوان بسیار حائز اهمیت بوده و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران روستای کردده مراغه گفت: والدین شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند که باتربیت فرزندان صالح خود باعث سربلندی کشورمان شدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رئیس ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش وپرورش شهرستان اهر اظهار کرد: دانش آموزان شاهد و ایثارگر آینده سازان کشور هستند که فراهم نمودن بستر مناسب جهت رشد و شکوفایی این عزیزان ضروری است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۵    
همزمان با میلاد امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خادمان آستان قدس رضوی ضمن عطرافشانی مزار مطهر شهدا از خانواده های شاهد و ایثارگر تجلیل و دیدار به عمل آوردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گفت: ساماندهی مزارهای مطهر شهدا، ادای دین به این انسان های شریف و بزرگوار است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با ایثارگران گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران درراه دفاع از ارزش های انقلاب نهایت ایثار را از خود نشان داده و نمادهای مقاومت و ایستادگی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۳    
رئیس بنیاد کلیبر گفت: تربیت صحیح و مبتنی بافرهنگ اسلامی از شاخصه های مدارس شاهد است که به لطف خدا این امر با بهره گیری از کادر آموزشی متدین و انقلابی محقق شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل بنیاد چهارمحال و بختیاری گفت: اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران بهای انقلاب از آرمان های شهدا و جانبازان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۰    
مرحوم محمدصادقی پدر شهید عشق علی صادقی پس از سالها فراق از فرزندش سرانجام در جوار شهیدش در گلزار شهدای شهر مهاجران آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۸    
عباس پور حسن مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با حضور در میز خدمت ستاد استان با 30نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر استان دیدار و ضمن استماع مطالب دستور لازم و مقتضی را در خصوص ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۵    
معاون بهداشت و درمان بنیاد البرز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و ما به عنوان خادم این قشر عزیز باید تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم رضایتمندی این عزیزان را به دست ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۲    
استاندار مرکزی گفت: جان فشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر انقلاب اسلامی ثبت شده است و دیدار با خانواده شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در بازدید از گلزار شهدای بخش مرکزی مراغه گفت: گلزارهای شهدا از مراکز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید برای ساماندهی آن ها تلاش ویژه صورت گیرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۶    
استاندار البرز با بیان اینکه آرزوی رزمندگان سربلندی کشور بود و همه در کنار هم بودند، گفت: ما از سوی شهدا مأمور به حفظ ارزش های اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی هستیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۰    
به مناسبت هفته دهیاری ها و شهرداری ها شهردار ملایر با خانواده شهیدان فرهاد فتح اله زاده و محمد هادی کاملی دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۰    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از رموز ماندگاری نظام اسلامی و تداوم آن ایثار و شهادت طلبی مردم می باشد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پاسداری از آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در اولین جلسه شورای ستاد اقامه نماز بنیاد البرز تاکید کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
فرماندار شهرستان البرز گفت: در تامین اعتبارات جهت ساخت دفتر بنیاد شهر محمدیه با هدف خدمات رسانی سریع و آسان به جامعه ایثارگران تلاش خواهیم کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل بنیاد استان در ملاقات با جامعه ایثارگری گفت: اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران بهای انقلاب از آرمان های شهدا و جانبازان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل بنیاد خوزستان با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیک مردم و دولت)، مسائل و مشکلات تعدادی از ایثارگران استان را پیگیری کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل بنیاد خراسان شمالی گفت: خدمت رسانی به مردم بهترین راه حفظ انقلاب اسلامی است و تکریم خانواده های معظم شهدا واجب امروز و همیشگی مسئولان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۵    
قرارداد بیمه دی با بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان بوئین زهرا جهت تسهیل خدمات دهی درمانی به جامعه ایثارگران منعقد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۵    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی علی زینبی را به عنوان مشاور رییس و مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۳    
حاج حسینقلی قلیزاده پدر بزرگوار شهید گرانقدر ایرج قلی زاده به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گغت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۳    
دومین جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با موضوع پیگیری ثبت نام دانش آموزان شاهد و... با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۷    
ابوالحسن معافی پدر شهید نورالله معافی از شهدای شهرستان میاندورود بعد از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۷    
پنجعلی علیرضایی پدر بزرگوار شهید رمضانعلی علیرضایی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۷    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی حجت ناصری را به عنوان مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۴    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طالقان از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده شهید والامقام منصور روستا خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۲    
پانزدهمین مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام و یادواره شهدای تیرماه پایگاه شهیدان جهازی در مسجد جامع رجایی شهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۰    
مریم بانو قدیری مادر شهید گرانقدر سید احمد حسینی آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۷    
خدمات دهی با کیفیت و به موقع از مهمترین اهداف میز خدمت بنیاد شهرستان بوئین زهرا است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۱    
تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت 5000 واحد مسکونی ایثارگران در سفر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمانشاه با استانداری کرمانشاه به امضا رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۳    
آقای موسی سعاده پدر محترم شهید سعید سعاده به دیدار معبود شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۴    
خانم طاهره پوست کن قلم دزفولی مادر گرامی شهید سلطانعلی سلیمانی نژاد به دیدار معبود شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سایه حفظ و حراست از ارزشهای دفاع مقدس رمز بالندگی و اقتدار ایران اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۲    
پخش بسته ویژه خبری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت شهیدان علی انصاری ، تنها استاندار شهید کشور و معاونش علیرضا نورانی از مرکز سیمای استان گیلان
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۲    
شادروان حاج خانم واثق کلخوران مادر معظم شهید والامقام میکائیل بخشی خانقاه در اردبیل به علت کهولت سنی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۶    
مراسم نکوداشت رسانه ای شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند استان در مجموعه گنجینه شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۰    
سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد به منظور شرکت در آئین امضای تفاهم نامه ساخت زمین 5 هزار واحدی مسکن ویژه جامعه ایثارگری استان وارد کرمانشاه شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مسکن ایثارگران، اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان از مهمترین اولویت های برنامه های دور جدید سفرهای شهرستانی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۴    
حاج میرزا حسنعلی حیدری پدر شهیدان معزز ابراهیم و عبدالحسین حیدری از استان اصفهان به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۵    
مردم ولایی و قدرشناس ساری با تشییع پیکر مطهر شهید گرانقدر مدافع حرم سعید کمالی، بار دیگر با آرمان های والای شهدا بویژه شهیدان والامقام حریم آل ا ... تجدید پیمان کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس بنیاد نهاوند در دیدار با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران از ولی نعمتان انقلاب هستند و وظیفه تمامی مسئولان و آحاد مردم تکریم آن ها است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۱    
اعضای ستاد یادواره شهدای ارتش و خلبان ملایر در معیت ریاست بنیاد بارئیس اداره زندان شهرستان دیدار و گفتگو پرداختند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۸    
شب گذشته پدر شهیدان والامقام مهدی و حسین صادق زاده زرندی به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۸    
جانباز عبدالحسین حمید دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۱۳    
نخستین جلسه ستاد شاهد شهرستان چناران در سال جدید آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۷    
عبدالله پاکاری در مراسم گلباران محل ترور شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمران وی در رشت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۴    
در نشست مشترک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز مشکلات و مسائل تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۱    
مرحوم نورعلی نوری پدر شهید گرانقدر محمدحسن نوری دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۲    
مسئولان بنیاد و بیمه دی استان سمنان برای حل و فصل مشکلات جامعه ایثارگری تشکیل جلسه دادند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۳    
اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در راستای پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا ویروس توصیه هایی را در قالب اطلاعیه خطاب به ایثارگران ارائه کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۲۲    
احمدعلی ناقعی: خانواده های شهدا را نمونه بارز ایثار و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۳    
در تاریخ بشریت گه گاه حوادثی روی می دهد که به خاطر درخشش فضیلتها و خصلتهای انسانی که همراه دارند ,می توان تاریخ را به ما قبل و ما بعد آن تقسیم کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۳    
مدیر کل بنیاد خوزستان: سامانه سامد زمینه را برای نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی و تسریع در رفع مشکلات شاهد و ایثارگر فراهم می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۳    
محمدیان: آحاد مردم همه به خوبی قدردان خانواده شهدا و ایثارگران هستند چرا که در این قشر هیچگونه جایگزینی وجود ندارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۰۱    
در جلسه مشترک کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان فریدونشهر، فرماندار شهرستان گفت: تلاش در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت وظیفه بزرگی بر گردن تمام مسئولین است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۰۱    
سید عابس حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: تصور بیرون این است که خانواده های ایثارگر مشکل خاصی ندارند اما واقعیت این است که حجب ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۷:۴۳    
رئیس بنیاد آبدانان با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه ارزشمند هدف مهمترین اولویت خادمین شهدا در بنیاد آبدانان است، افزود: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۳:۵۵    
شهید "هاشم فریدی" با ورود به جمع رزمندگان دلاور گردان ضربت، حماسه ها آفرید و رشادتها و شجاعتها از خود نشان داد بطوریکه جای جای منطقه کامیاران، هنوز نشان گام های استوار او را در خود به یادگار دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۳:۴۶    
جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در راستای حفظ سلامت کارکنان و جامعه هدف برگزار شد.