شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۳:۰۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 7 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۹    
سرهنگ حجت الله ناصرپور گفت: بی شک اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است و همه بایستی قدرشناس برکات خون شهدا باشند و برای ماندگاری راه و رسم شهیدان تلاش کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۲    
جلسه شورای اداری بنیاد مرکزی با حضور مدیرکل و معاونین و روسای شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۳    
رئیس کل دادگستری همدان در دیدار با خانواده شهید خوش لفظ گفت: شهدا خون پاک خود را در مسیر تثبیت عدالت تقدیم انقلاب کردندعزت و آزادی خود را مرهون شهدا هستیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
در پی دستور مکتوب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر برخی شهدای مدافع حرم از جمله پیکر شهید جواد الله کرم در این منطقه کشف شده و بعد از سال ها به کشور و آغوش خانواده بازگشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۱    
نویسنده سریال شهید زین الدین گفت: می خواهیم در این سریال شهید زین الدین را به نسل جدید معرفی کنیم و نسل جدید باید از شهیدان درس بگیرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۹    
نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در آستانه سالگرد حمله شیمیایی به سردشت و روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی پیام ویدئویی ارسال کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۱۷    
تصاویری جدید از مجاهد افغانستانی دفاع مقدس نسیم افغانی از شهدای عملیات والفجر 1 منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با توجه به توافق ادارات مسکن و شهرسازی، بنیاد شهید و فرمانداری شهرستان های بردسکن، نیشابور، سبزوار و خلیل آباد، به ایثارگران واجد شرایط ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۱۷    
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نسیم افغانی دوشنبه 9 تیرماه در حرم رضوی برگزار می شود؛ مراسم تشییع به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۱۷    
کاروان زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت با خانواده شهیدان میررضوی و شرفی دیدار نمودند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۱۴    
معاون فرهنگی بنیاد گلستان گفت: به منظور گرامیداشت یادو خاطره 211 شهید ترور در استان گلستان و با توجه به شرایط کرونا یادواره مجازی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۰۵    
استاندار گلستان گفت: شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و بر همین اساس، تکریم از آن ها، گرامی داشتن کرامت های انسانی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۰۲    
آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت با عنوان "نفس های سوخته" با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد کمی از مردم و مسوولان در این شهرستان مرزی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۵۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در همایش نفس های سوخته گفت : جانبازان و به ویژه جانبازان شیمیایی سردشت صدمات بسیاری از دشمنان دیده اند
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۳۸    
به گزارش ایثار آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری هفتم تیر در همایش ملی " نفس های سوخته" یادبود سی و سومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و تجلیل از از قربانیان حقوق بشر آمریکایی که بصورت ویدئو کنفرانس ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۳۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از ارائه 30 هزار خدمت درمانی به جانبازان شیمیایی سردشت در کلینیک ویژه در طی سال گذشته خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۰:۵۰    
معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان گفت: کاروان زیر سایه خورشید روز سه شنبه به مناسبت دهه کرامت وارد استان زنجان می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۶    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۹    
بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا حقوق بشر را دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر سرنوشت ملت های جهان قرار داده و بزرگ ترین نمونه این نقض سرنگونی هواپیمای ایرباس ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۱    
دومین کنگره بین المللی نفس های سوخته و شهدای ترور، عصر شنبه هفتم تیر ماه به صورت مجازی با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۴    
مسئولان بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری با حضور بر مزار شهید بهشتی و 72 یار انقلاب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قبور مطهر این شهیدان را عطر افشانی و گلباران کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۴    
همزمان با سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران انقلاب فرماندار ،دادستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد از دو خانواده شهید این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۴    
در راستای اجرای طرح سپاس بخشدار گلستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان با حضور در منزل شهید محمد جعفری از شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۴    
محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان در دیدار با خانواده شهید امنیت رضا امامی گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۱    
جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری به ریاست حسین نصراله و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.نصراله در این جلسه بر ضرورت بروز رسانی اطلاعات ایثارگران در سامانه سجایا تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۱    
غلامرضا نیکدل رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان فیروزکوه در حاشیه طرح سپاس و دیدار با سه خانواده شهید این شهرستان فرهنگ شهادت طلبی را برگرفته از واقعه عاشورا خواند و بر تداوم این فرهنگ تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: گلزار شهدا محل پیوند عمیق نسل سوم و چهارم انقلاب با ارزش های والای شهیدان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضاییه در همدان گفت: حقوق بشری که مد نظر دولت آمریکا می باشد یعنی حفظ منافع دولت مردان آمریکایی و صهیونیسم جهانی.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۸    
دومین کنگره بین المللی نفس های سوخته روز شنبه 7 تیرماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن جانباز شهید رسول زاده تهران و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۰    
کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور محمد داوری ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضاء صبح پنجشنبه در فرمانداری تویسرکان برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۲    
به گزارش ایثار گیلان ، شهیدان "حسن عضدی، جواد سرافراز، سیف الله عبدالکریمی و محمد صادق اسلامی" از استان گیلان، ستارگان درخشان آسمان هفتم تیر بودند که به مقام رفیع شهادت نایل شدند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۷    
دکتر هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر صبح امروز در دیدار با خانواده شهیدان مهدی عبدی و حیدر تیموری گفت: خانواده های معظم شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام و انقلاب هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
به مناسبت هفته قوه قضائیه مدیر کل صدا و سیمای استان همدان همراه با فرماندار ریاست بنیاد با حضور در منزل شهیدان منصور و علی محمد صدوقی با پدر ایشان دردار و گفتگو نمود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از واریز ماهیانه اعتبار سهمیه بنزین مازاد به کارت بانکی جانبازان این استان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۰    
حوزه/ آن روزها هر شهیدی را که می آوردند، طی مراسمی حاج آقا و مردم بر آن نماز می گذاردند و وقتی فرزندمان، مرتضی را برای خواندن نماز بر پیکرش آوردند، من نگران بودم، اما در آن زمان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل بنیاد ایلام گفت: رشادت های شهدا قطعاً نتیجه تقوی و خلوص نیت پدران و مادرانی است که با تربیت دینی فرزندان خود چنین دلاور مردانی را تقدیم انقلاب کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۰    
مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید "نسیم افغانی" با حضور با شکوه آحاد مردم مشهد و مهاجران افغانستانی در قطعه ای از بهشت برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۲    
بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه بیانیه ای صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
شهید آیت الله سید محمد حسینی بهشتی (ره) از جمله شهدای شاخصی بود که به واسطه صداقت خود در تبیین و تقید به مبانی انقلاب اسلامی دشمنان را به این نتیجه رساند که ترور شخصیت از پس این ابرمرد برنیامده و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۰    
هفتم تیر سال 1366 روزی بود که دشمن بعثی با چند فروند هواپیما، بمب های خردل را بر سر مردم بی دفاع سردشت ریخت و دست به جنایتی زد که خارج از قوانین بین المللی بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد به دنبال ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت بالاتر در اجرای طرح پایش سلامت است و لذا باید برنامه های مدون و دوره ای مناسب توسط معاونت بهداشت و درمان طراحی تا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۱    
پدر شهیدان علیرضا و محمد حسین ذوالفقاری از استان یزد به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران یکی از مهم ترین دغدغه های بنیاد استان است و با توجه به ظرفیت محدود جذب ادارات دولتی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به جامعه آماری بیکار ایثارگران تصریح نمود : مهمترین دغدغه و دل مشغولی بنیاد و ایثارگران عزیز اشتغال می باشد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۴    
خادمان آستان قدس رضوی ( ع ) به مناسبت بزرگداشت هفته کرامت ، با خانواده شهید احمد لتیباری در شهرستان سرخه دیدار و از آنان قدردانی کردند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمام وجود شهید بهشتی لبریز از شیفتگی خدمت به مردم بود و رفتار مدیریتی ایشان باید برای همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی الگو باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
محسن رضایی پس از گوش دادن و درخواست فرماندهان دو لشکر 41 و 27 گفت: اگر وضع این طور است که گفته شد، عملیات را24 ساعت عقب بیندازید ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس بنیادساوه هفتم تیر را نماد مظلومیت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش دانست و گفت: شهید دکتر بهشتی را باید یکی از معماران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۶    
خادمان آستان قدس رضوی ( ع ) به مناسبت دهه کرامت در گلزار شهدای شهرستان سرخه حضور یافته و نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر فرماندار و رئیس بنیاد رزن با خانواده شهیدنیروی انتظامی محمد عزتی در روستای قلعه شاطربالی از توالع شهرستان صبح امروز به صورت نمادین دیدار نمودند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس بنیاد خنداب بیان داشت : خانواده شهدا و ایثارگران بزرگ ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس بنیادساوه گفت:شهید مظلوم دکتربهشتی شخصیتی است که جایش در تمام زمان ها خالی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس بنیاد ساوه در گفت: گلزارهای شهدا مخازن نور وسرشار از معنویت هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس بنیاد اراک در جلسه شورای اداری شهرستان اراک حفظ سلامت جسمانی و روانی خانواده های شهدا و ایثارگران را با توجه به بیماری کرونا از برنامه های بنیاد دانست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهرن بزرگ بر بالا بردن سطح کیفی مدارس شاهد در زمینه های فرهنگی، علمی و پرورشی تأکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۸    
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان اردستان با حضور نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بعنوان مهمان ویژه و سخنران مراسم، آیت ا.. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۸    
رئیس بنیادساوه گفت: شهادت از مهمترین موضوعات دینی و سیاسی در انقلاب اسلامی ایران بوده است و جایگاه شهید و مفهوم شهادت در تاریخ اسلام از ارزش خاصی برخوردار می باشد وشهادت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۵    
به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر مراسم میهمانی لاله ها در مزار شهدای گمنام بام ملایر باحضور مسئولین دستگاه های اجرایی و همکاران بنیاد غباروبی و گلباران گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: طرح سپاس باید به شکلی انجام شود که علاوه بر حفظ منزلت ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۴    
مادر شهیدان عباس و غلامرضا قادری از استان چهارمحال و بختیاری آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۴    
رئیس بنیاد ساوه ضمن ارج نهادن به مقام والای قضاء وقضاوت وتکریم ازمقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتربهشتی افزود: اودر همه ابعاد یک انسان برجسته ای بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مادر شهیدان محسن و سعید نصراله زاده خراسانی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۵    
فردا، مراسم سومین روز درگذشت سهراب محمدی پدر شهید محمدحسین محمدی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۹    
همزمان با سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 یار با وفای ایشان مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای هفتم تیر با حضور خانواده معظم شهدا، خادمان شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۶    
حاجیه خانم رقیه خانم همتیان بروجنی به دیدار فرزند شهیدش شتافت .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۰    
به مناسبت هفته قوه قضائیه، مسئولین شهرستان سنقر کلیایی با سه خانواده شاهد وایثارگر این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۱    
جلسه اداری تیرماه 99 بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه با هدف بررسی عملکرد شاخص های ارزیابی برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۲    
جانباز گرانقدر 70 درصد حاج حسین همتی از استان آذربایجان شرقی به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۲    
اولین نشست اعضای معتمدین معین و اتاق فکر حوزه مددکاری بنیاد با حضور مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سال جاری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۹    
کارکنان بنیاد باید با استفاده از ظرفیت های مختلف در خدمات رسانی شایسته به ایثارگران تلاش کنند تا با کسب رضایت این عزیزان، رضایتمندی خداوند متعال را کسب به دست آورند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۶    
همسرجانباز 70 درصد غانم جاسمیان نسب به علت ابتلاء به ویروس کرونا جان سپرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۶    
زندگی او پر است از چگونه زندگی کردن هایی که وقتی آن ها را می خوانیم و بعد به روز شهادت و فقدانش می رسیم ناخودآگاه آهی گرم از عمق وجودمان پر می کشد به آهستانی که برای مردانی چون او در تاریخ تا ابد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۶    
به گزارش روابط عمومی فرمانداری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر،حسن هدایتی کتولی فرماندار، سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی، حجت الاسلام میرعرب امام جمعه شهر مزرعه کتول ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل بنیاد مازندران تصریح کرد: فرزندان عزیز شهدا ادامه دهنده راه پدران شهید خود در جهت سربلندی و اعتلای ایران اسلامی هستند و همواره در این مسیر تعالی بخش، افتخارات زیادی را آفریدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۵    
حجت الاسلام عزیزی: تعامل خوب و سازنده بیمه دی با بنیاد میتواند منجر به رضایتمندی ایثارگران شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۲    
همزمان با دهه کرامت با دختران گرامی شهدای مدافع حرم در اهواز دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۳    
به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت خاطره شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، پوستر شهدای ترور شهرستان شاهین شهرومیمه منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۳    
شهدا و مجروحان خراسانی حادثه هفتم تیر 1360 چه کسانی بودند؟با گذشت 39 سال از حادثه انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از مسئولان کشور ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۰    
همزمان با هفته قوه قضائیه، رییس دادگستری شهرستان کاشان و جمعی از مسئولین با آرمان های شهدای والامقام تجدید عهد و پیمان کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۴    
فرماندار شهرستان برخوار با تاکید بر اینکه باید ارزش ها را با برپایی مراسمات پررنگتر کنیم گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۴    
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان عجب شیر گفت: امربه معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۴    
کدخبر: 9278 || تاریخ: 07تیر1399 روزنامه قدس خراسان: سرور هادیان: درست 36 سال از آن روز می گذرد. 36 سال یک عمر است، اما برای من انگار همین دیروز بود که خبر شهادت غلام عباس را آوردند. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۸    
رئیس دادگستری خداآفرین بابیان اینکه شهید آیت الله بهشتی، همه وجودش را وقف انقلاب کرده بود، گفت: هرچند شهادت او، برای یاران امام راحل و انقلاب، رنج و شوک عمیقی بود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن گفت: روح مادر شهیدان قادری به پسران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مادر شهیدان عباس و غلامرضا و جانباز سرافراز مرحوم صفرعلی قادری دعوت حق را لبیک گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۲    
مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با حضور رییس دادگستری شهرستان خمینی شهر و جمعی از مسئولین در گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد(ع) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل بنیاد استان در پی درگذشت حاجیه خانم رقیه سلطان علی خانی مادر شهیدان عباس و غلامرضا قادری پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۹    
یادواره شهید مدافع حرم پویا ایزدی با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۶    
در مراسم گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا، امام جمعه شهر دولت آباد اظهار داشت: شهدای هفتم تیر از مظلوم ترین شهدای این مرز و بوم هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۶    
مراسم گلباران مزار شهدای شهر نهبندان به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
مراسم بزرگداشت شهدای حزب جمهوری شنبه هفتم تیر بدون حضور مردم در حرم رضوی برگزار خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر در بارگاه منور رضوی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
به مناسبت سی ونهمین سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهدای زرین شهر، با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
  • ۱