سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 4 شهریور 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 شهریور 1397 ایستا نیوز 2 شهریور 1397 ایستا نیوز 3 شهریور 1397 ایستا نیوز 4 شهریور 1397 ایستا نیوز 5 شهریور 1397 ایستا نیوز 6 شهریور 1397 ایستا نیوز 7 شهریور 1397 ایستا نیوز 8 شهریور 1397 ایستا نیوز 9 شهریور 1397 ایستا نیوز 10 شهریور 1397 ایستا نیوز 11 شهریور 1397 ایستا نیوز 12 شهریور 1397 ایستا نیوز 13 شهریور 1397 ایستا نیوز 14 شهریور 1397 ایستا نیوز 15 شهریور 1397 ایستا نیوز 16 شهریور 1397 ایستا نیوز 17 شهریور 1397 ایستا نیوز 18 شهریور 1397 ایستا نیوز 19 شهریور 1397 ایستا نیوز 20 شهریور 1397 ایستا نیوز 21 شهریور 1397 ایستا نیوز 22 شهریور 1397 ایستا نیوز 23 شهریور 1397 ایستا نیوز 24 شهریور 1397 ایستا نیوز 25 شهریور 1397 ایستا نیوز 26 شهریور 1397 ایستا نیوز 27 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 شهریور 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز: پژوهشکده بیمه گزارش "سازوکار نظارت بر صندوق های بازنشستگی خصوصی در کشورهای منتخب و ارائه پیشنهاد" را به منظور شناسایی ساختار طرح های مستمری بازنشستگی در بخش خصوصی در کشورهای منتخب و بررسی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران طی پیامی، روز کارمند را به کارکنان وظیفه شناس این بانک تبریک عرض کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:فعالان اقتصادی معتقدند برخی از این مسافران که از مرز های غربی و شرقی وارد کشور می شوند نه تنها توریست نیستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در امرداد ماه سال 97 معامله شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز: مدیرعامل تامین سرمایه تمدن از انتشار اوراق مشارکت شهرداری تهران به مبلغ هفت هزار میلیارد ریال به منظور تامین مالی احداث و تکمیل خط 7 قطار شهری تهران خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز: نیما نوراللهی به عنوان مدیرعامل جدید بیمه تجارت نو منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:عرضه 10 درصد از سهام شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون در 11 شهریور ماه سال جاری با قیمت پایه هر سهم 66 هزار و 407 ریال در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس رقم می خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با توجه به شناخت بهتر از پدیده ارزرمزها و با توجه به دانشی که در این خصوص در کشور شکل گرفته سیاست خود را تغییر داده و بزودی اعلام می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک گردشگری و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به امضا رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز:مجله جوانان امروز قدیمی ترین مجله جوان ایرانی و از نشریات زیر مجموعه موسسه اطلاعات، بعد از پنجاه سال، به علت مشکلات اقتصادی تعطیل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۵    
ایستانیوز:پوری حسینی از رشد صددرصدی واگذاری شرکت ها و بنگاه های تحت پوشش این سازمان به بخش خصوصی واقعی در سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۵    
ایستانیوز:باجه بانک ملی ایران در بخش CIP (جایگاه تشریفات اختصاصی) فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره کانون سراسری انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه دانا انتخاب شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:بانک توسعه صادرات با دریافت لوح عضویت از کانون بانک های ایرانی در اروپا به این مجموعه پیوست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:تعداد 7 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 1396 در استان البرز به بهره برداری رسید و در نتیجه 219 شغل جدید ایجاد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:مجمع موسسه اعتباری ملل برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:شرکت آدوب تصمیم گرفته یک نسخه به روزرسانی امنیتی از نرم افزار فتوشاپ را منتشر کند تا به برطرف کردن آسیب پذیری و ضعف های امنیتی موجود بپردازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:اپل اعلام کرده که یک اپلیکیشن فیلترشکن (VPN) تحت عنوان Onavo Protect را از فروشگاه اینترنتی اپ استور حذف کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
ایستانیوز: مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک حذف واسطه را از مزایای بلاک چین اعلام کرد. تنها باید در بانک مرکزی انجام شود و دیگر نهادها اجازه ایجاد ارز رمز ملی ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
ایستانیوز:رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در جلسه کارگروه اشتغال استان سیستان و بلوچستان گفت: فلسفه ایجاد پست بانک خدمت رسانی به اقشار کم درآمد در مناطق محروم و کم برخوردار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:شاخص کل امروز به 13 هزارو 582 واحد رسید. سکه امامی هم بیش از 3 میلیون و 830 تومان فروخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات با پیشنهاد وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی عضو شورای فقهی بانک مرکزی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز:وقتی در حال صحبت کردن هستید میزان شک و تردید را در کلامتان به حداقل برسانید. به جای اینکه بگویید: شاید بهتر باشد این راه را امتحان کنیم. بگویید: من این راه را پیشهاد می کنم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:اقتصاد ایران در طول چند دهه گذشته، بارها و بارها این تجربه را به روشنی تکرار کرده که چندگانه بودن نرخ ارز علاوه بر اینکه به شدت فضای کسب وکارها را مخدوش می سازد، زمینه ساز ایجاد فساد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:تلاطم های اخیر در زمین اقتصاد و بخشنامه های متعدد بدنه اعتماد مردم به بانک ها را تضعیف کرده است و شاید این وضعیت اجرای هر نوع تصمیم تازه را با چالش روبه رو کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز:به منظور به روزرسانی تجهیزات زیرساخت بانک اقتصادنوین، ممکن است ارائه سرویس های الکترونیکی بانک با اختلال مواجه شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:اولین مرحله از 9 مرحله قرعه کشی عید تا عید باشگاه مشتریان بانک سینا با حضور نمایندگان نظارتی و جمعی از مدیران و کارکنان بانک سینا برگزار و برندگان مشخص شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:دکتر سید تقی نوربخش در مراسم رونمایی از دفترچه درمانی بازطراحی شده تامین اجتماعی که با حضور معاونان و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:از نظر برخی از تحلیلگران کالا اکنون که سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا حمایت کمتری از روند صعودی دلار فراهم می کند، ممکن است زمان مناسبی برای خرید طلا باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:با تضمین بانک مرکزی در ازای سپرده گذاری در بانک ها قرار است هم اصل سپرده و هم سود آن ارزی پرداخت شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت مپنا از مشکلات مالی ایجادشده برای این شرکت گفت و تصریح کرد: در حال حاضر مطالبات مپنا از کل شرکت ها و کارفرماها در بخش های مختلف حدود یک میلیارد دلار است که همین مساله نیز روند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:فناوری هوشمند و پیشرفته تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی که در فرودگاه واشنگتن اایلات متحده آمریکا بکار گرفته شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد تقویت تقاضا در برابر عرضه سهام با تکاپوی معامله گران حقیقی برای جمع آوری سهم های ارزنده روبه رو بودند که روند معاملات در گروه های پیشرو حاکی از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:خانی با بیان اینکه واگذاری 34 ورزشگاه متعلق به وزارت ورزش در فهرست واگذاری های امسال سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است، گفت: برای لغو هر گونه واگذاری مصوبه هیأت وزیران نیاز است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۰    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی رای موافق دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:مدیر امور بازرسی و نظارت بانک صادرات گفت: بر اساس منشور اخلاقی این بانک، مشتری مداری نقش مهمی در عملکرد کارکنانش داشته و مشتریان می توانند بدون تبعیض، از خدمات این بانک بهره مند شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:نایب رییس مجلس گفت: ما می خواهیم FATF را قبول نکنیم که به دنبال آن هیچ بانکی با ما تبادل نخواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۱    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی در نامه ای به کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار شفاف سازی و اصلاح تبصره بخشودگی جرایم بدهی های بانکی تولیدکنندگان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۶    
ایستانیوز:ایجاد مکانیزم تعیین ارزش رسمی یوآن به صورت روزانه از سوی بانک مرکزی چین منجر به کاهش 1.3 درصدی ارزش دلار در برابر یوآن شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۶    
ایستانیوز:وزارت نفت اعلام کرد که ارز حاصل از صادرات پتروشیمی ها از طریق سامانه نیما به طور منظم به بازار عرضه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
ایستانیوز:چهار کارگزاری بانکی بانک مسکن، بانک پارسیان، بانک ملت و بانک سپه از سوی فرابورس ایران به عنوان کارگزاری های برتر ایران به فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی (FEAS) معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
ایستانیوز:با سپرده ارزی بانک ملی ایران می توانید از امکانی امن برای نگهداری دارایی خود، حفظ ارزش آن و همچنین سود سپرده بهره مند باشید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۶    
ایستانیوز:26 جایگاه سوخت دولتی و مال و دارایی در شهریور ماه امسال از طریق مزایده و مذاکره واگذار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۶    
ایستانیوز:مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس اعلام کرد: یکی از اقدامات مثبت دولت در مدت اخیر کاهش نرخ مالیات نقل و انتقال سهام بود که این موضوع با کاهش هزینه های معاملاتی و افزایش نقدینگی همراه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد با تاکید بر این که مطالبات مردم را محترم می شمارم، گفت: سال1396 یکی از سال های خوب کشور بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از مانیتورینگ و رصد ارزهای رمزنگار از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: 4 سیاست این بانک در حوزه ارز رمزها تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۱    
ایستانیوز:علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان در پیامی چهارم شهریور به عنوان "روز کارمند" را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:19 هزار و 596 میلیارد ریال سهم و اموال دولتی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه توسط سازمان خصوصی سازی از طریق مزایده واگذار شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز: تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی، روز جاری میزبان 10.000کیلووات برق توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز: مدیر عامل بانک ایران زمین در جمع روسای شعب استان تهران این بانک، تلاش هدفمند را لازمه تحقق اهداف عنوان کرد و از همکاران خواست، تلاش خود را با برنامه های بانک همسو کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:بورس کالا در ادامه روند رو به رشد روزانه، با صدور یک اطلاعیه رسمی، وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا را باز هم افزایش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:بانکها با چراغ سبز بانک مرکزی، اجازه یافته اند که با نرخ های سود متفاوت از دوران نوسانات ارزی، سپرده گیری کرده و ریال و ارز از مردم بگیرند و نرخ های جذاب و گاهی شناور برای آنها لحاظ کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:حساب های فاقد اطلاعات هویتی کامل در بانک ملی ایران مسدود شد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: با پایان مهلت تعیین شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:در سه ماهه اول سال گذشته تقاضا برای محصولات پلیمری در بورس کالا یک میلیون و 648 هزار تن بوده است که این میزان در سال جاری به 4 میلیون و 573 هزار تن رسیده و از دو برابر هم بیشتر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آقای وزیر اقتصاد در دوران وزارت شما قدرت خرید مردم 50 درصد کاهش یافته و 9 تا 18 میلیارد دلار ارز کشور به تاراج رفته و 57 تن طلا و سکه از دست رفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر اقتصاد و با بیان این موضوع لباس وزارتخانه اقتصاد به تن کرباسیان نمی آید از نمایندگان خواست با رای به استیضاح وضعیت اقتصاد را ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت اقتصاد در زمینه ی تنظیم سیاست های اقتصادی و مالی گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس گفت: اقتصاد دولت روحانی بیمار است و مقصر آن هم شخص آقای کرباسیان است پس همکاران عزیز به نام ملت ایران به استیضاح کرباسیان رای مثبت دهیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:اکنون با گذشت حدود 7 سال از اجرای طرح نقدی کردن یارانه ها، مساله بودجه تامین یارانه (حدود 75 میلیون نفر ) به چالش اساسی دولت مبدل شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:ندری گفت: در تمامی دنیا بانک های مرکزی در برخورد با بانک های مشکل دار اختیارات قانونی دارند که باید این اختیارات در مجلس مطرح و نمایندگان به جای طرح های مقطعی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:حسینی کناروئی مدیرامورشعب استان های بانک ایران زمین طی یک سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی به اتفاق یزدانی مدیرمنطقه از شعب این استان بازدید و با کارکنان این واحدها گفتگو کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه حجم نقدینگی در طول 13 سال 25 برابر شد، اعلام کرد: نقدینگی ریشه افت ارزش پول ملی در 6 دهه گذشته است که باید از رشد فزاینده آن جلوگیری شود.