سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 7 شهریور 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 شهریور 1397 ایستا نیوز 2 شهریور 1397 ایستا نیوز 3 شهریور 1397 ایستا نیوز 4 شهریور 1397 ایستا نیوز 5 شهریور 1397 ایستا نیوز 6 شهریور 1397 ایستا نیوز 7 شهریور 1397 ایستا نیوز 8 شهریور 1397 ایستا نیوز 9 شهریور 1397 ایستا نیوز 10 شهریور 1397 ایستا نیوز 11 شهریور 1397 ایستا نیوز 12 شهریور 1397 ایستا نیوز 13 شهریور 1397 ایستا نیوز 14 شهریور 1397 ایستا نیوز 15 شهریور 1397 ایستا نیوز 16 شهریور 1397 ایستا نیوز 17 شهریور 1397 ایستا نیوز 18 شهریور 1397 ایستا نیوز 19 شهریور 1397 ایستا نیوز 20 شهریور 1397 ایستا نیوز 21 شهریور 1397 ایستا نیوز 22 شهریور 1397 ایستا نیوز 23 شهریور 1397 ایستا نیوز 24 شهریور 1397 ایستا نیوز 25 شهریور 1397 ایستا نیوز 26 شهریور 1397 ایستا نیوز 27 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 شهریور 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۷    
ایستانیوز:مدیر امور بین الملل بانک توسعه صادرات مطرح کرد: اگزیم بانک ایران با توجه به تحولات اخیر برادامه روند اجرای پروژه های صادراتی در دست اجرای خود تمرکز دارد و در این زمینه سه کانال مشخص را ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۲    
ایستانیوز:در سال 1396 تعداد 4 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان خوزستان به بهره برداری رسیده و 182 شغل جدید ایجاد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:در ادامه انتقال و جابه جایی نمادهای معاملاتی فرابورس در تابلوهای بازار پایه ، نماد معاملاتی بانک سرمایه در بازار ب فرابورس درج شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:پیش بینی می شود در سال 1397 رشد اقتصادی ایران در سناریوی اول منفی 0.5 و در سناریوی دوم منفی 2.8 درصد باشد. این میزان برای رشد اقتصادی بدون نفت 1.9 و 0.8 درصد برآورد می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
ایستانیوز:رییس بانک مرکزی در یادداشتی، تاکید کرد: اطمینان می دهم ضمن استفاده از نظرات کارشناسان ومدیران توانمند بانک مرکزی، از نظرات تمامی گرایش های فکری از دانشگاه ها و مراکز مختلف ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
ایستانیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با پیشنهاد دولت وتایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه و در نهایت موافقت رهبر انقلاب ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:طبق آمار اعلامی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک ایران زمین به همراه 6 بانک دیگر به تمامی درخواست های ثبت شده در این سامانه پاسخ داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت نوع فعالیت کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران همزمان با هفته دولت، پیامی منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام دکتر محمد رضا حسین زاده به این شرح است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز:اشرف نژاد نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت به مناسبت هفته دولت با حضور در استان قزوین ضمن بازدید از چند طرح تولیدی این استان بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز:تاریخ برگزاری سی و دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۰    
ایستانیوز:مسافران برای تهیه ارز دیگر روی ارز ارزان قیمت حساب نکنند. این روزها و در سیاست جدید بانک مرکزی ارزهای خدماتی با نرخ هم تراز بازار آزاد ارائه می شود و برای امروز تا 10 هزار و 900 تومان قیمت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، پیش از ظهر امروز، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۱    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در یکصد و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) که هفتم لغایت هشتم شهریور 1397 برابر با 29 و 30 آگوست 2018 در ژنو برگزار می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:تمدید یک ماهه قراردادها، منحصر به سپرده های سرمایه گذاری 2 الی 11 شهریور 96 است تمدید یک ماهه قراردادهای سپرده گذاری صرفاً معطوف و منحصر به قراردادهای سپرده سرمایه گذاری مدت دار یکساله ای ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۶    
ایستانیوز:شعبه ورامین و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز:بانک مرکزی در اقدامی برای کنترل این وضعیت خرید و فروش ارز از سوی صرافی ها را ممنوع اعلام کرد اما دوباره با تغییر ریاست این سازمان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۱    
ایستانیوز:حدود 41 درصد از بزرگسالان می گویند که هرگز انگیزه ای برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۱    
ایستانیوز: نیمه شب است؛ سایه عابران پیاده، چند ثانیه قبل از خودشان از تاریکی بیرون می آید اما بلافاصله در روشنایی ویترین مغازه های تعطیل شده، محو می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۶    
ایستانیوز: دارا خسروشاهی اهل حسرت خوردن نیست اما می گوید اگر به ابتدای اولین سال مدیریت شرکت بازگردد، موردی وجود دارد که دوست دارد خیلی سریع آن را تغییر دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۶    
ایستانیوز:رشد پرنوسان و محدود تولید ناخالص داخلی و ناکامی اقتصاد در تولید اشتغال مورد نیاز کشور عمدتاً ناشی از روند کاهشی سرمایه گذاری ثابت ناخالص و به ویژه کاهش در سرمایه گذاری خالص است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۱    
همان طور که تا کنون بیان شده است، ایران قرار نیست در مذاکرات تحریمی شرکت کند و بنابراین می توان نتیجه گرفت که تحریم ها از ماه نوامبر در ایران شروع خواهد شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۶    
ایستانیوز:دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد با وجود ابلاغ سیاست های جدید هنوز هماهنگی های لازم برای تامین نیاز ایرلاین ها از طریق سامانه ارزی نیما فراهم نشده و این شرکت ها مجبورند ارز مورد نیاز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۶    
ایستانیوز:شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور جلوگیری از انتشار اخبار کذب و دروغین در فضای مجازی، قابلیت جدیدی را به پلت فرمش افزوده تا کاربران بتوانند به راحتی جعلی بودن صفحات مجازی را تشخیص دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:قیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران در حالی 44 هزار تومان کاهش یافت که دلار نیز با افت قیمت در آستانه 87 هزار تومان قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:سود سهام شرکت پارس مینو در شعب بانک سپه در سراسر کشور پرداخت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز: بازار کاغذ با اینکه همچنان حال خوشی ندارد، اما به گفته متولیان بازار دلخوش است که می گویند با معرفی واردکنندگان برای تخصیص و تامین ارز و واردات آن، به زودی بار دیگر روی آرامش می بیند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:مرکز آمار نرخ تورم را به تفکیک استان منتشر کرده که در آن بیشترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با 9.5 درصد افزایش و کمترین آن هم مربوط به استان مازندران با 4 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:بانک صادرات ایران در مسابقات کشتی شبکه بانکی کشور که به مناسبت گرامیداشت روز کشتی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد، توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:25 نماینده مجلس طرحی را ارایه کرده اند که طی آن بانک مرکزی مکلف می شود سود ارزی سپرده های ارزی را تضمین کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:براساس تفویض اختیار به استان ها و به منظور تکریم مودیان بخشودگی صددرصد جرایم قابل بخشش مالیاتی در دستور کار قرار گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز:سفیران کشورهای خارجی در بازدید از گنجینه آثار تاریخی و فرهنگی موزه بانک ملی ایران، این موزه را تحسین کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز:دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران خواستار اجرای آزمایشی اعتبارسنجی مشتریان صنعت بیمه در شرکت های بیمه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:طرح پایش متمرکز امنیت برای نخستین بار در نظام بانکی کشور در قالب یک مانور سه روزه در بانک دی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:وزیر خارجه آلمان گفت: بانک های مرکزی فرانسه و آلمان در حال کار بر روی ایجاد یک شبکه مالی مستقل با ایران و دیگر کشورهای تحریم شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن از پرداخت 14 هزار و 273 فقره تسهیلات حمایتی به حوزه بافت فرسوده طی 16 ماه منتهی به پایان تیرماه سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارآمدی شرکت های خودروساز داخلی موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد از پیاده سازی پروژهٔ شبکه اعتباری ارائه کالا و خدمات و به ثمر رسیدن دو محصول شعبه یاب هوشمند بانک ملی و محاسبه یار در پلتفرم بله خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۱    
ایستانیوز:سامانه موبایل بانک رفاه تحت سیستم عامل ios به روز رسانی و نسخه جدید برروی پورتال بانک قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۱    
ایستانیوز:در راستای امضای تفاهم نامه همکاری بانک رفاه با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند از کدهای تخفیف دیجی کالا بهره مند شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۶    
ایستانیوز:لیگ ستارگان بورس و نتایج کسب شده در آن یک پیام آشکار به جامعه به خصوص طبقه فرهیخته دانشجویی کشور ارسال کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز:آیا سیگار کشیدن در عرف جامعه نوعی اعتیاد تلقی می شود یا خیر؟ در صورتی که پاسخ منفی است عکس العمل شما درباره سیگار کشیدن مادر ،دختریا خواهرتان چه خواهد بود؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:تحلیلگر معروف محصولات اپل به تازگی مدعی شده که آیفون های جدید 2018 به قلم موسوم به اپل پنسل مجهز نخواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۵    
ایستانیوز:نرخ کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در مردادماه، با تغییرات زیادی نسبت به ماه مشابه سال قبل مواجه بوده؛ به گونه ای که نرخ میوه 58درصد و نرخ گوشت قرمز و سفید 29درصد رشد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۰    
ایستانیوز:هرچند توزیع اسکناس های 500 و 1000 تومانی توسط شعب بانک ها تقاضای خرید از دستفروشان را کاهش داده، اما خرید و فروش اسکناس های کمیاب هنوز در بازار رونق خود را دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تجربه جمع آوری ارزهای مردم توسط بانک مرکزی برای بار دوم تکرار می شود از اینرو برای جلوگیری از تکرار بدعهدی قبلی باید تضامین کافی به سپرده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:معاون دادستانی کل کشور گفت: پاسخگویی مناسب و سریع شرکت شاپرک، بانک ها و موسسات اعتباری در اجرای دستورات قضایی، سامانه تعاملی کاشف زمینه کاهش جرائم در نظام بانکی و پرداخت را فراهم کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:تحریم ایران توسط سوئیفت یکی از معضلاتی است که پس از خروج آمریکا از برجام گریبان گیر اقتصاد ایران شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین، شانزدهمین مدرسه این بانک با نام "مهرنوین" به کودکان و نوجوانان روستای افراسیاب سنندج تقدیم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:شاید یکی از مهمترین سؤالات در دنیای کسب و کار این باشد که آیا بهتر است ریسک های بزرگ کرد و شکست خورد یا اینکه آرام حرکت کرد و پیروزی های کوچک به دست آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۵    
ایستانیوز:رویداد همدان 2018 در حالی برگزار شد که به گفته کارشناسان به دلیل بی برنامگی در روند اجرای این رویداد بین المللی، عملا یک فرصت سوزی بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۵    
ایستانیوز:بولتن مردادماه بررسی مسائل روز اقتصادی ایران از سوی مرکز تحقیقات و بررسی های اقتصادی اتاق ایران منتشر شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:شبکه بانکی این روزها شرایط متفاوتی برای سود بانکی در قیاس با سال گذشته در همین زمان تجربه می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:پیام رسان های داخلی که هرکدام چند سال از عمرشان می گذرد و در طول چند ماه اخیر هم تعداد کاربرانشان افزایش یافته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:در حالی که کارگزاری ها قانونا موظفند حداکثر دو روز کاری با مشتریان خود تسویه حساب کنند، تعدادی به بهانه های مختلف واریز مبالغ حاصل از فروش سهام را روزها به تاخیر می اندازند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی چین، در جدیدترین اقدام حمایتی خود در شرایط جنگ تجاری با آمریکا، نرخ مرجع روزانه خود برای یوآن را با بیشترین میزان افزایش آن در 15 ماه گذشته، بالا برد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:نمایندگان مردم قانع نشدند؛ محاکمه علنی 19 متهم ارزی؛ دوبی دیگر امن نیست و لاهه به نفع ایران رای می دهد؛ از جمله مهم ترین عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز:کاربری شمال درحال تغییر است؛ زمانی بحث، بحث ویلا و آخر هفته و تفریح بود حالا اما شمال دارد به پناهگاهی تبدیل می شود برای مردمی که از خشکسالی به ستوه آمده اند و دست شان هم به دهان شان می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز: اخیرا بانک مرکزی به ریاست عبدالناصر همتی از بسته جدید ارزی رونمایی کرد. اما می توان انتقاداتی را به این بسته وارد کرد ...