سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 13 شهریور 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 شهریور 1397 ایستا نیوز 2 شهریور 1397 ایستا نیوز 3 شهریور 1397 ایستا نیوز 4 شهریور 1397 ایستا نیوز 5 شهریور 1397 ایستا نیوز 6 شهریور 1397 ایستا نیوز 7 شهریور 1397 ایستا نیوز 8 شهریور 1397 ایستا نیوز 9 شهریور 1397 ایستا نیوز 10 شهریور 1397 ایستا نیوز 11 شهریور 1397 ایستا نیوز 12 شهریور 1397 ایستا نیوز 13 شهریور 1397 ایستا نیوز 14 شهریور 1397 ایستا نیوز 15 شهریور 1397 ایستا نیوز 16 شهریور 1397 ایستا نیوز 17 شهریور 1397 ایستا نیوز 18 شهریور 1397 ایستا نیوز 19 شهریور 1397 ایستا نیوز 20 شهریور 1397 ایستا نیوز 21 شهریور 1397 ایستا نیوز 22 شهریور 1397 ایستا نیوز 23 شهریور 1397 ایستا نیوز 24 شهریور 1397 ایستا نیوز 25 شهریور 1397 ایستا نیوز 26 شهریور 1397 ایستا نیوز 27 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 شهریور 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:باید دید بانک مرکزی برای حل مشکلات فعلی اقتصاد چه سیاستی را در قبال نرخ بهره در پیش می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۶    
ایستانیوز:سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که از ابتدای سال 92 تا 96 رشد 2.7 میلیون نفری جمعیت فعال، رشد 2 میلیونی جمعیت شاغل و همچنین افزایش 721 هزار نفری جمعیت بیکار رقم خورده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره بنگاه داری بانک ها، مسئولیت نظام بانکی را در خروج از بنگاه داری بیشتر می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:به منظور توانمندسازی و مساعدت در رفع نیازهای ضروری جامعه زنان، بیش از 1900فقره تسهیلات قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانواده، زنان بدسرپرست و دختران خود سرپرست در استان تهران پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز:خزانه داری کل کشور در اطلاعیه ای، نحوه تسویه بدهی ها و مطالبات پیمانکاران و کلیه اشخاص مشمول را که متقابلا به دولت بدهکار و از آن طلبکار هستند، از طریق صدور اسناد خزانه نوع اول اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:این روزها بانک ها شلوغ تر از همیشه به نظر می آیند. خیلی ها تنها برای یک پرسش آمده اند. اینکه کدام بانک سود بیشتری می دهد؟ خیلی ها آمده اند حسابشان را ببندند و در بانکی با سود بیشتر حساب باز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:شما نمی توانید تلویزیون را روشن کنید یا یک مجله ورق بزنید یا از خدمات حمل ونقل عمومی استفاده کنید و در آن یک تبلیغ مشهور نبینید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:مدیرکل سیاست هاو مقررات ارزی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه سامانه نیما با استقبال خوبی مواجه شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی گفت: ورود فن آوری های نوین در صنعت بیمه یک نیاز جدی است و هرگونه مقاومت در این خصوص به زیان این صنعت تمام خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:همایش سالانه مدیران مراکز سوخت و پایانه های فروش شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:بانک های دولتی چین در خارج از مرزهای این کشور اقدام به سوآپ دلار در برابر یوآن را شروع کرده اند تا یوآن را در مقابل تنش های جدید پشتیبانی کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:رییس کل سازمان امور مالیاتی درباره حرف و حدیث هایی که درباره حضور فرانسوی ها مطرح می شود، گفت: در واقع این شرکت از خردادماه امسال هیچگونه قراردادی با سازمان ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه گفت: پیشرفت و توسعه هر کشوری مرهون صنعت بانکداری توانمند آن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:موسسه اعتباری کاسپین با صدور اطلاعیه ای از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵    
* ایرج رهبر/نایب رئیس انجمن انبوه سازان تهران
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت انواع موبایل های شیائومی وجود در سطح بازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی شهریور ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز: در بررسی های امروز بازار خودروی تهران میانگین کاهش قیمت هر خودرو نسبت به هفته گذشته از 2 تا 9 میلیون تومان است که خودروهای تیبا2 و ساینا با میانگین 1 میلیون تومان کمترین کاهش قیمت و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:هواوی درحال توسعه یک ساعت هوشمند با طول مدت شارژدهی بیشتر و مجهز به هوش مصنوعی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:رئیس منطقه فلاندر بلژیک با انتقاد از آمریکا به دلیل استفاده از دلار به عنوان اسلحه گفت که همکاری ها با ایران ادامه خواهد یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:آسیب پذیری موجود در سیستم عامل اندروید به مجرمان سایبری این امکان را می دهد تا اطلاعات کاربران گوشی های اندرویدی را به سرقت ببرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام اطلاعات مربوط به خودروهای ناقص را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر ما بعنوان شهروند ایرانی نتوانیم به وظایف خود عمل کنیم حتما با ما برخورد می شود اما چرا هیچ یک ازمسئولان پاسخگوی عواقب تصمیم گیری هایش نیستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران در حالی امروز شاهد تقویت حجم معاملات سهام در روند متعادل برای گروه های پیشرو بازار شامل گروه پتروشیمی ، فلزات اساسی و پالایشی بود که علی رغم ارزندگی سهام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:سونی از تولید دو دوربین دیجیتال فشرده جدید خبر داده که از توان زوم فوق العاده ای برخوردارند. میزان این زوم از 24 تا 720 میلیمتر در نوسان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:بر اساس اعلام شرکت خودرو سازی سایپا، پیش فروش نقدی و اینترنتی گروه خودروسازی سایپا چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۵    
عباس محمدی اصل /جامعه شناس,پزوهشگر و مدرس دانشگاه
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۰    
ایستانیوز:نمایندگان رهبری جوان می شوند، وزارت خارجه دلایلش را در رد معاهدات قبلی خزر اعلام کند، روایت جان کری از کلاه گشاد برجام بر سر ایران، صرف برخورد قضایی مشکلات اقتصادی را حل نمی کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۰    
ایستانیوز:یک شرکت سازنده بازی های ویدئویی تولید یک گوشی قدرتمند برای دسترسی به انواع خدمات نرم افزاری و اجرای بازی های مختلف را در دستور کار قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۰    
ایستانیوز:فیس بوک روز گذشته از وقوع یک نقص فنی در این سایت و برخی خدمات وابسته به خود مانند واتس آپ و اینستگرام خبر داد که دسترسی به آنها را برای برخی کاربران مختل کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۵    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک صادرات طی پیامی به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تأسیس بانک، با اشاره به توانمندی های این بانک، بر تحقق اهداف عالیه بانک در جهت خدمت رسانی بیشتر به اقتصاد تأکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:بانک های کشور مجازند از محل ارزهای خریداری شده و با تامین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی و دانشجویی به نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته اقدام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت با یک فوریت اصلاح قانون بودجه سال 1397 کل کشور موافقت کردند که بر اساس آن و در صورت تصویب نهایی مهلت پرداخت بدهی تولیدکنندگان به بانک ها تمدید می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران و کارکنان بانک سینا، خدمات جدید این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک دی به همراه تنی چند از معاونین بانک با حضور در شرکت بیمه دی ضمن دیدار با مدیران و کارکنان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:براساس اطلاعات صورت های مالی حسابرسی شده و شرایط مندرج در مواد 12 الی 15 دستورالعمل پذیرش، شرکت های پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار تهران در پایان مردادماه در تابلوها و بازارها طبقه بندی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن گفت: تعداد کل حساب های صندوق مسکن یکم که تا تاریخ 6 شهریور افتتاح شده 496 هزار فقره بوده که 52 هزار فقره از دریافت تسهیلات منصرف و 85 هزار فقره منجر به اخذ تسهیلات شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:بانک مسکن ضوابط مربوط به نحوه استفاده از تسهیلات مسکن یکم و انتقال آن از شهر محل افتتاح حساب به سایر شهرها را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:نرخ تسعیر ارز پس از انجام معامله در کلیه معاملات رینگ صادراتی بورس کالای ایران از این پس بر اساس نرخ ارز بازار ثانویه انجام خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:در ماه مارس سال جاری میلادی ترامپ شعله های جنگ تجاری علیه چین را روشن کرد
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:افتتاح مدرسه در قرقان زنجان با مشارکت بانک ملّی ایران مدرسه قرقان از توابع بخش انگوران استان زنجان با مشارکت بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:طراحی صفحه نخست سامانه بام بانک ملی ایران برای راحتی کاربران، به روز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:کارشناس مسائل اقتصادی گفت: پرداخت بدهی بانک ها از محل سپرده سرمایه گذاران و ارائه سود بیشتر به آنها ربای آشکار و جلی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:از ابتدای سال تاکنون بیش از 5.5 میلیارد یورو ارز بابت ورود کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم عزیز کشورمان تامین شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک سپه در مورد میزان سرمایه این بانک گفت: سرمایه پایه این بانک با افزایش 7/10 برابری از 11 هزار و 181 میلیارد ریال در آذرماه سال 1394 به 119 هزار و 532 میلیارد ریال در سال جاری ...