سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 3 شهریور 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 شهریور 1397 ایستا نیوز 2 شهریور 1397 ایستا نیوز 3 شهریور 1397 ایستا نیوز 4 شهریور 1397 ایستا نیوز 5 شهریور 1397 ایستا نیوز 6 شهریور 1397 ایستا نیوز 7 شهریور 1397 ایستا نیوز 8 شهریور 1397 ایستا نیوز 9 شهریور 1397 ایستا نیوز 10 شهریور 1397 ایستا نیوز 11 شهریور 1397 ایستا نیوز 12 شهریور 1397 ایستا نیوز 13 شهریور 1397 ایستا نیوز 14 شهریور 1397 ایستا نیوز 15 شهریور 1397 ایستا نیوز 16 شهریور 1397 ایستا نیوز 17 شهریور 1397 ایستا نیوز 18 شهریور 1397 ایستا نیوز 19 شهریور 1397 ایستا نیوز 20 شهریور 1397 ایستا نیوز 21 شهریور 1397 ایستا نیوز 22 شهریور 1397 ایستا نیوز 23 شهریور 1397 ایستا نیوز 24 شهریور 1397 ایستا نیوز 25 شهریور 1397 ایستا نیوز 26 شهریور 1397 ایستا نیوز 27 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 شهریور 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز:بانک شهر نخستین رویداد استارتاپی خود در صنعت بانکداری را با عنوان استارتاپ تریگر شهرتک با هدف جذب ایده های نوین برگزار می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز:پیرو اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، کلیه فعالان بازار سرمایه کشور از جمله سهامداران بانک کارآفرین، ملزم به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
ایستانیوز:قرعه کشی دو دستگاه خودروی ساندرو جشنواره بابای قهرمان فردا یکشنبه چهارم شهریورماه در سالن همایش صدا و سیما برگزار خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین که در جمع معاونین و مدیران ادارات مرکزی صحبت می کرد گفت : اگر اصرار بر این باشد که بالا بردن نرخ سود سپرده های بانکی باعث ماندگاری سپرده ها در نظام پولی و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:به تازگی اصطلاحاتی در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران اعلام شده که بر اساس آن متقاضیان می توانند وارد معامله شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۵    
ایستانیوز:مجموع تسهیلات منعقده و اعطایی بانک مسکن طی چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل 52.8 درصد افزایش پیدا کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
ایستانیوز:رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: اطلاعات دستگاه های دولتی در سامانه ثبت حقوق و دستمزد تا پایان تابستان بارگذاری می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:تصویری از سکه جدید کشور الجزایر که بر روی آن جمله "القدس لنا" حک شده است، را مشاهده می کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:هزینه نگهداری سکه در خزانه های پذیرش شده نزد بورس کالا از فردا مبلغ 20 تومان برای هر سکه به طور روزانه تعیین می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:پژوهشگران به تازگی باتری های لیتیوم – یونی جدیدی را طراحی کرده و تولید کرده اند که به گفته آنان، موجب آتش سوزی و انفجار نمی شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:در روزهای اخیر فیس بوک، توئیتر و گوگل از حذف تعدادی از حساب های کاربری وابسته به ایران خبر داده و مدعی شده بودند که علت این مساله انتشار اخبار تبلیغاتی از طریق حساب های یادشده بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای با اعلام هشدار فوری از افزایش حملات به سرویس دهنده های ایمیل سازمانی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز:اسامی و مشخصات خرید مشتریان و خریداران کالا از بورس کالا که طی هفته های اخیر اقدام به تکمیل رضایت نامه افشای اطلاعات خرید کرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز:سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس سیاست حمایت از بازنشستگان سه اقدام اساسی در چارچوب برنامه حمایتی این وزارتخانه به مورد اجرا گذاشته می شود که مهمترین آنها بحث بیمه تکمیلی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالا در پاسخ به جوسازی های رسانه ای اخیر علیه بورس کالا گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۴    
ایستانیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی مصنوعی بوده و تهدید بزرگی به حساب نمی آید، کاهش ارزش پول با وجود اینکه خوب نیست، اما فرصت بزرگی برای صادرات به حساب می آید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۴    
ایستانیوز: بانک های آمریکایی راه خود را از دونالد ترامپ جدا کرده و آنگونه که رسانه ها خبر داده اند این نهادهای مالی با مقاومت در برابر تحریم های رئیس جمهوری آمریکا نشان داده اند که به تلاش های وی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز:رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به وضعیت بازار طلا، تاکید کرد: مردم و افرادی که اهل فن نیستند و اطلاعات تخصصی لازم را ندارند، بهتر است در خرید طلای آب شده ورود پیدا نکنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز:بانک گردشگری حمایت رسمی از سی امین نمایشگاه صنایع دستی کشور را در سال حمایت از کالای ایرانی بر عهده دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:مرکز تحقیقات و بررسی های اقتصادی اتاق ایران در سی و دومین شماره بروشور اقتصاد به زبان ساده به بحث ارزهای دیجیتال می پردازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:این روزها، شمار قابل اعتنایی از صاحبان و مدیران بنگاه های اقتصادی، صنعتی و بازرگانی خصوصی با نگرانی و اندوه شاهد ازهم گسیختگی سرسام آور در حوزه کسب و کارشان هستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز:آمار و واقعیت همیشه جدلی عجیب با هم داشته اند. خودمان هم با انواع آمار از قبیل تورم و بیکاری و... در این چند سال سروکله زده ایم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی در بخشنامه ای مقررات و شرایط سپرده گیری ارزی را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی باید نظر فعالان بخش خصوصی در اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون را پیش از اجرای هر تصمیمی جویا شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:قیمت سکه امامی در بازار امروز تهران با کاهش 60 هزار تومانی، 3 میلیون و 810 هزار تومان معامله شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:میدان فردوسی تا چهارراه استانبول برای امروز در کنار جریان ارزی شاهد هیجان توزیع اسکناس های نو و رفت و آمدهایی از این دست بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴    
ایستانیوز:در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز:بررسی بیشتر پیشنهاد وزیر خارجه آلمان برای ایجاد سیستم شبه سوئیفت جدید برای مقابله با تحریم های ایران، نشان دهنده بی اعتمادی اروپا به قدرت سوئیفت در برابر سلطه دلار آمریکا است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:یک عضو شورای عالی بورس، خواستار احترام گذاشتن دولت به اصل مکانیزم عرضه و تقاضا در بازار رسمی کالا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:دولت در یک تصمیم مهم به تمامی پتروشیمی ها اعلام کرد که از این پس باید ارز موجود در حساب های خارجی، شرکت های تراستی، کارگزاران و صرافی های خود را تسلیم بانک مرکزی کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز در حالی نظاره گر مقابله خریداران و فروشندگان کم تعداد سهام در گروه های پیشرو بود که به نظر می رسید تا تعیین تکلیف قیمت ارز در بورس کالا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:بیمه گذاران در مردادماه سال جاری 386شکایت از شرکت های بیمه داشته اند که بیمه ایران با 61شکایت واصله بیشترین تعداد شکایت را از آن خود کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:رییس فدرال رزرو آمریکا گفت: با توجه به شرایط فعلی، انتظار افزایش تدریجی نرخ بهره در ایالات متحده وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی گفت: با توجه به تاکید ریاست جمهوری، پیش نویس سند ارزهای رمزنگار توسط مرکز ملی فضای مجازی آماده و در جلسات اخیر شورای عالی فضای مجازی موضوع دنبال می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک کشاورزی از پرداخت بیش از هفت هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران توسط این بانک خبر داد و گفت: دولت برنامه دارد تا پایان شهریورماه بخش عمده پول گندمکاران پرداخت شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز: همزمان با مهلت دو ماهه بانک مرکزی برای تبادل چک های طرح قدیم در نظام بانکی و سامانه چکاوک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی معایب و مزیت های پرداخت مابه التفاوت ارز آزاد تخصیص یافته به حوزه دارو به بیمه ها در نشست آتی این کمیسیون خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:کمیته های کارشناسی مشترک مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی و پژوهشکده بیمه روز گذشته طی نشستی در محل پزشکی قانونی با حضور زرگر قائم مقام سازمان پزشکی قانونی و صفری سرپرست پژوهشکده بیمه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: معافیت مالیاتی بانک ها در خصوص افزایش سرمایه نیاز به قانون دارد و در این رابطه دولت باید لایحه ارائه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:یارانه نقدی یکی از موضوعاتی است که خانوار ها در پایان هر ماه در انتظار شنیدن اخباری مبنی بر زمان واریز آن هستند که در این میان بیش از 94 مردم در کشور یارانه دریافت می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره کشوری" یک عمر مطمئن" بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:به دنبال ابلاغیه بانک مرکزی در رابطه با ممنوعیت صرافی ها برای فروش ارزهای صادراتی خریداری شده با نرخ 4200 تومان، صرافان عنوان می کنند امکان فروش ارزهای در اختیار را ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۶    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و گسترش مشارکت خود در طرح های عام المنفعه 53 هزار و 450 میلیون ریال در امور آموزشی، بهداشتی و... مشارکت مالی داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۶    
ایستانیوز:بلومبرگ در گزارشی نوشت که پیشنهاد آلمان برای ایجاد کانال های جدید مالی و بانکی با ایران و دور زدن تحریم های آمریکا می تواند محقق شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۶    
ایستانیوز:بانک سینا در راستای عمل به تعهدات در زمینه مسئولیت های اجتماعی و اجرای مفاد تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۱    
ایستانیوز:نخستین ساعات چهارشنبه گذشته شرکت فیس بوک اعلام کرد صدها صفحه عمومی وابسته به کاربران ایرانی و روسی را از شبکه های اجتماعی تحت مالکیت خود شامل فیس بوک و اینستاگرام حذف کرده است و با فاصله ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
ایستانیوز:طبق گفته مدیرعامل شستا در تاریخ 13 خرداد ماه، قرار بود ادغام دو شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی از تاریخ 24 مردادماه با واگذاری16 درصد ازسهام تاپیکو به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:بیمه ایران به مناسبت روز پزشک طرح جدید و انحصاری با عنوان بیمه نامه وقفه در فعالیت پزشکان و پیراپزشکان از هفته آینده عملیاتی می شود و به این ترتیب درآمد پزشکان نیز بیمه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
ایستانیوز:اقتصاددانان معتقدند که ترامپ غیرقابل تعویض نیست و اگر استیضاح شود، بازار بهم نخواهد ریخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
ایستانیوز:رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر پیش بینی کرد که نرخ سکه و طلا در هفته آینده روند با ثباتی را طی کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز:با آغاز سیاست های جدید ارزی در تاریخ 15 مرداد ماه و از سرگیری فعالیت صرافی ها، معاملات حواله و نقدی روند صعودی به خود گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز: عراقی ها هرچیزی دم دستشان باشد می خرند. برنج، مرغ، گوشت و ماهی اقلام مورد نیاز آنهاست که از بازار خریداری می کنند و صاحبان سوپرمارکت ها برای اینکه با دلار معامله کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:اخیرا موضوع کارت بانک اجاره ای، حساب اجاره ای، کارت بازرگانی اجاره ای و اعتبار ارزی اجاره ای در رسانه های جمعی مطرح شده است. نکات زیر در این رابطه حائز اهمیت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز:بنا به گزارش های مرکز آمار نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مرداد ماه 1397 به 9,7 درصد رسیده که نسبت به همین آمار در ماه قبل (8,7 درصد) 1.0 واحد درصد افزایش داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:به دنبال ارائه بسته جدید ارزی، این بار بانک مرکزی بازار سپرده را در معرض تغییر سیاست قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۹    
ایستانیوز:دنیای اقتصاد جدول قیمت خودروهای وارداتی را منتشر کرد. با وجود کاهش چشمگیر واردات خودرو از گمرکات کشور، قیمت اکثر خودروهای خارجی با تغییرات ناچیز نسبت به دوهفته قبل عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۹    
ایستانیوز:جلسات رسیدگی به اتهام اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور از روز یکشنبه 4 شهریور در شعبه اول و دوم دادگاه ویژه آغاز به کار خواهد کرد.