سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 19 شهریور 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 شهریور 1397 ایستا نیوز 2 شهریور 1397 ایستا نیوز 3 شهریور 1397 ایستا نیوز 4 شهریور 1397 ایستا نیوز 5 شهریور 1397 ایستا نیوز 6 شهریور 1397 ایستا نیوز 7 شهریور 1397 ایستا نیوز 8 شهریور 1397 ایستا نیوز 9 شهریور 1397 ایستا نیوز 10 شهریور 1397 ایستا نیوز 11 شهریور 1397 ایستا نیوز 12 شهریور 1397 ایستا نیوز 13 شهریور 1397 ایستا نیوز 14 شهریور 1397 ایستا نیوز 15 شهریور 1397 ایستا نیوز 16 شهریور 1397 ایستا نیوز 17 شهریور 1397 ایستا نیوز 18 شهریور 1397 ایستا نیوز 19 شهریور 1397 ایستا نیوز 20 شهریور 1397 ایستا نیوز 21 شهریور 1397 ایستا نیوز 22 شهریور 1397 ایستا نیوز 23 شهریور 1397 ایستا نیوز 24 شهریور 1397 ایستا نیوز 25 شهریور 1397 ایستا نیوز 26 شهریور 1397 ایستا نیوز 27 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 شهریور 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی دستورالعمل و ضوابط اجرایی رفع تعهد ارزی صادرکنندگان و برگشت ارز حاصل از صادرات کالا به چرخه اقتصادی کشور را به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای کامل قانون آزادی اطلاعات در این سازمان خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:رئیس پژوهشکده بیمه، خواستار راه اندازی بازار ثانویه مبادله اوراق بیمه زندگی شد و گفت:تشکیل این بازار باعث افزایش نقدشوندگی بیمه های زندگی خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:جانشین سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از ترفند جدید یک سارق برای کلاهبرداری از سالمندان با دستگاه خودپرداز خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:بانک رفاه از اولین اپلیکیشن موبایلی نظام پیشنهادها در سیستم بانکی رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن گفت: تجهیز منابع این بانک در پنج ماهه نخست امسال به 111 هزار میلیارد ریال می رسد که بیش از 90 هزار میلیارد ریال از محل وصول مطالبات تامین شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز: یک کارشناس مسائل اقتصادی تاکید کرد: ما پیش از این سه بحران ارزی را پشت سر گذاشتیم که هیچ کدام مانند بحران کنونی نبود و وجه افتراق این بحران مشکلات بانکی است و تا این مشکل برطرف نشود بحران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز: در جهان امروز بانکداری اسلامی توانسته است خود را به عنوان یک سیستم مالی مقتدر مطرح کند و اکنون در بسیاری از کشورها، اعم از مسلمان و غیرمسلمان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز: غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین پیامی به مناسبت هجدهمین سالگرد تأسیس این بانک ارسال نموده که بخشی از آن به شرح ذیل است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:اپلیکیشن های پیام رسان با جذب 1.3 میلیارد نفر کاربر فعال در روز توانسته اند از شبکه های اجتماعی پیشی بگیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:اخذ آبونمان از قبض تلفن ثابت با شکایت معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور و رای دیوان عدالت اداری غیرقانونی اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: یک باند مجرمانه در شهرستان ساوه که با ایجاد سوانح رانندگی ساختگی، مبلغ قابل توجهی از بیمه ها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و منهدم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۵    
ایستانیوز:مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: کاهش نرخ مالیات و شفافیت نقدینگی موجب اطمینان سرمایه گذاران در بورس شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:عرضه برق نیروگاه طوس در بورس انرژی نهایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
ایستانیوز:روش ترامپ در ایجاد جنگ تجاری با چین در داخل امریکا و مثلا در کنگره این کشور هوادارانی دارد. آنها حتی پیش از دوران ریاست جمهوری ترامپ هم دوست داشتند چین را اندکی تنبیه کنند
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
ایستانیوز:اسفندیار امیدبخش، مدیر روابط چندجانبه اتاق ایران از برنامه ریزی برای ایجاد کنسرسیوم ایرانی برای عضویت در شبکه کسب وکار اروپا (EEN) با هدف پیوند واحدهای کوچک و متوسط کشور به همتایان آنها در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز:مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تقدیر از خدمات بانک ملی ایران در طول 90 سال فعالیت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز: بانک صادرات گزارش سه ماهه خود را منتشر کرد و بر اساس آن طی سه ماه نخست سال توانست مبلغ 9118 میلیارد ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1062 درصد رشد داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۵    
نویسنده: محمد حسین ادیب تحلیلگر اقتصادی
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:صندوق ضمانت صادرات ایران از نوشاد عالمیان بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که توانست پس از نیم قرن مدال برنز بازی های آسیایی2018 را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد قدردانی کرد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۰    
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: پنج شرکت جدید متقاضی تاسیس و فعالیت در حوزه بیمه زندگی هستند که یکی از آنها عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و یک شرکت نیز در مرحله پذیره نویسی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
ایستانیوز: نخستین نمایشگاه کتاب استانی سال 97 با حمایت بانک شهر در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
ایستانیوز:کتاب آموزش و بهسازی منابع انسانی با رویکرد به صنعت بیمه توسط شرکت بیمه پارسیان و با همکاری نشر حک منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز: همزمان با هفته بانکداری اسلامی، 6 طرح اقتصادی درسطح کشور با اختصاص720 میلیارد ریال و یک طرح نیز با تخصیص 9 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز: بانک آینده در سال 1396، بهمنظور مشارکت فعالانه در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:دبیرکل صرافان ایران گفت: تعیین نرخ ارز در بازار ثانویه پیش از این یک طرفه بود و هم اکنون بصورت توافقی و دو طرفه خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: افزایش نقدینگی و سهولت دسترسی به تسهیلات دو مشکل عمده نظام مالی کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:از سال 1394 تاکنون 1489 فقره اموال و املاک مازاد و تملیکی بانک کشاورزی به ارزش 13 هزار و 894 میلیارد ریال را از راه برگزاری مزایده و مناقصه عمومی به فروش رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:مشاور اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه بدهی بانک ها به بانک مرکزی عنصر مسلط در افزایش پایه پولی بوده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز:مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از 150 گرم، گفت: کنترل خروجی های مرزهای هوایی با گمرک نیست، اما موارد مشکوک با گمرک چک می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اطلاعیه بورس کالا در خصوص انجام معاملات رینگ صادراتی بر مبنای نرخ خرید ارز سامانه سنا گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: استقراض از بازار بین بانکی اشکالی ندارد اما استفاده مستمر یک یا چند بانک از منابع بانک مرکزی مشکلات و تبعاتی خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۵    
ایستانیوز:رییس اتحادیه فناوران رایانه گفت: فروش تجهیزات استخراج ارزهای رمزنگار مجاز است و استخراج رمز ارزها از جمله بیت کوین به صورت غیر علنی در بسیاری از سوله ها انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:اولین مرحله از دومین قرعه کشی جشنواره پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : یکی از مهمترین سیاستهایی که این بانک دنبال میکند توجه به اصل مشتری مداری است زیرا مشتریان بانک کارآفرینند و میتوانند به کشور برای ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل تامین سرمایه تمدن اعلام کرد: تعامل بازار سرمایه و بازار پول در یکسال گذشته به شدت آسیب دیده و انتظار داریم در فضای تازه این رابطه متحول شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۰    
ایستانیوز:روز گذشته در بازار ثانویه 212 میلیون یورو ارز توسط صادرکنندگان عرضه شد که این رقم با فاصله بسیار زیاد رکورد معاملات در این بازار را شکست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۰    
ایستانیوز:بررسی بودجه عمومی دولت نشان می دهد، در 4 ماهه امسال درآمد نفت نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد رشد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:هنگ کنگ به عنوان قطب مالی آسیا در سال 2017 میلادی تعداد جمعیت ابر ثروتمند این کشور 31 درصد افزایش پیدا کرد و به بیش از 10 هزار نفر رسید و از نیویورک که تعداد ابر ثروتمندان آن 9 هزار نفر است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۶    
ایستانیوز:دو مدیر و چهره معروف بازار سرمایه یعنی محمد ابراهیم پور زرندی و محمود رضا خواجه نصیری ( به نمایندگی از سرمایه گذاری ملی ایران و کارگزاری خبرگان سهام ) به عنوان رئیس و نائب رئیس هیات مدیره ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۶    
ایستانیوز:در نمادهای معاملاتی گروه کارخانجات صنعتی تبرک، کشت و دام قیام اصفهان و پتروشیمی غدیر، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین به عنوان بازارگردان تعیین و دامنه جدید نوسان روزانه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:در ماه های اخیر بازار ارز در کشور عمدتا به دلایل ناشی از تلاطم های سیاسی در داخل و خارج و احتمال خروج آمریکا از برجام و نیز شکنندگی سیستم بانکی و خروج سرمایه از کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:بی ثباتی و نابسامانی های اقتصادی تاثیر و پیامد منفی بر رشد اقتصادی دارد، توجه خاص دولتمردان به بهبود شرایط اقتصادی و کاهش اخبار و رویدادهایی که منجر به تشدید این بی ثباتی ها در جامعه می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد به عنوان تنها حامی ورزش کشتی کشور، از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات آسیایی 2018 تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:نقدینگی در تیرماه 97، 16022.5 هزار میلیارد ریال بوده است. این در حالی است که سال 96 نقدینگی با 15299.8 هزار میلیارد ریال به پایان رسیده بود و از آن زمان تا تیرماه با رشد 4 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، علاوه بر اینکه صادرکنندگان کالاهای غیر از پتروشیمی و فولاد باید ظرف سه ماه ارز خود را به کشور بازگردانند، مکلفند به 4شیوه تعیین شده رفع تعهد ارزی نمایند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در توییتر خود از ابطال کارت های اعتباری مشتریان ایرانی از سوی بانک های چینی خبر داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی با هدف تسهیل عملیات بانکی برای مردم، مجوز برداشت از حساب جاری اشخاص حقیقی را بدون ارائه چک و از طریق حواله ساتنا و پایا صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:در اولین روز از معاملات هفتگی بورس های جهانی، دلار بار دیگر در برابر همتایان خود روند صعودی را در پیش گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر 2 عامل مهم یعنی انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و تشدید نگرانی ها درباره جنگ تجاری با کاهش نسبی روبرو شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:مهلت تعویض دسته چک های قدیمی تا آبان ماه تمدید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:بانک ملی ایران با رویکرد حمایتی از شرکت های دانش بنیان در پنج ماه ابتدای سال جاری بالغ بر 436 میلیارد و 790 میلیون ریال تسهیلات به این شرکت ها پرداخت کرده است.