سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 18 شهریور 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 شهریور 1397 ایستا نیوز 2 شهریور 1397 ایستا نیوز 3 شهریور 1397 ایستا نیوز 4 شهریور 1397 ایستا نیوز 5 شهریور 1397 ایستا نیوز 6 شهریور 1397 ایستا نیوز 7 شهریور 1397 ایستا نیوز 8 شهریور 1397 ایستا نیوز 9 شهریور 1397 ایستا نیوز 10 شهریور 1397 ایستا نیوز 11 شهریور 1397 ایستا نیوز 12 شهریور 1397 ایستا نیوز 13 شهریور 1397 ایستا نیوز 14 شهریور 1397 ایستا نیوز 15 شهریور 1397 ایستا نیوز 16 شهریور 1397 ایستا نیوز 17 شهریور 1397 ایستا نیوز 18 شهریور 1397 ایستا نیوز 19 شهریور 1397 ایستا نیوز 20 شهریور 1397 ایستا نیوز 21 شهریور 1397 ایستا نیوز 22 شهریور 1397 ایستا نیوز 23 شهریور 1397 ایستا نیوز 24 شهریور 1397 ایستا نیوز 25 شهریور 1397 ایستا نیوز 26 شهریور 1397 ایستا نیوز 27 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 شهریور 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز: به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، همایش تجلیل از بازنشستگان ارتش با حمایت بیمه حکمت صبا در ارومیه برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز: حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" و شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار از شعبه تبریز بازدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز لپ تاپ های لنوو موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:مشاور امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در اداره امور شعب استان کرمان بانک ملی ایران از عملکرد این بانک در حوزه اجرای قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی سیاستگذاری، نظارت و حمایت از بیمه گران و بیمه گذاران را وظایف اصلی بیمه مرکزی نام برد و گفت: نظارت بر صنعت بیمه فقط به طور شکلی و میدانی نیست و بسیارعمیق ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کمیته سیاست گذاری پولی و ارزی و همچنین کمیته مقررات گذاری و نظارت بانکی در ساختار بانک مرکزی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:در لیگ ستارگان بورس دانشجویان این فرصت را پیدا کردند تا به طور عینی با مکانیسم های سرمایه گذاری در بورس از قبیل قوانین و مقررات و ابزارهای معاملاتی آشنا شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:سرور سایت اصلی بانک اقتصادنوین به منظور افزایش ضریب امنیتی، بهینه سازی و به روزرسانی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:ایران بیشتر از دو برابر میانگین جهانی شعبه بانکی دارد. این موضوع درحالی رخ می دهد که سایر کشورهای جهان با رشد فناوری اقدام به حذف شعب فیزیکی بانک ها کرده اند و بانک های مجازی راه انداخته ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۳    
ایستانیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای نحوه ارائه خدمات این سازمان به فعالان حوزه رسانه و مطبوعات را تعیین کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۸    
ایستانیوز:کسانی که قصد خرید طلا و جواهر دارند باید مبالغی را به عنوان اجرت، سود فروشنده و مالیات بپردازند که در زمان فروش از قیمت خرید آنها کسر خواهد شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۱    
ایستانیوز:رئیس اتاق ایران طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن برشمردن پیامدهای منفی عرضه فولاد بر اساس مکانیزم های کنونی قیمت گذاری، خواستار اصلاح آن شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۶    
ایستانیوز:اجرای سیاست هایی مثل پیمان سپاری ارزی فرافکنی دولت است. صادرکننده ای که چاره ای جز تبدیل ارز به ریال و خرید از داخل ندارد را چه به پیمان سپاری ارزی.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۶    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، از آمادگی این بانک برای همکاری با طرح های توسعه ای این دانشگاه به ویژه در حوزه توسعه استارت آپ ها و اقتصاد دانش بنیان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز:بانک ملی ایران به عنوان تنها بانک منتخب سازمان حج و زیارت در زمینه ارایه خدمات فروش ارز زیارتی، در موسم حج امسال به بیش از 83 هزار زائر سرزمین وحی ارز زیارتی ارایه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۴    
ایستانیوز:نتایج تازه ترین مطالعه و بررسی اقتصادی نشان می دهد که شهرهای نیویورک و لندن همچنان بزرگترین مراکز فعالیت های مالی در جهان به شمار می روند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۹    
ایستانیوز:سامانه موبایل بانک رفاه تحت سیستم عامل اندروید به روز رسانی و نسخه جدید برروی پورتال بانک قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز:خلق محصولات جدید بانکداری الکترونیک برای جلب رضایت حداکثری مشتریان بسیار حائز اهمیت است و بانک قرض الحسنه مهر ایران در این حوزه همپای سایر بانک های بزرگ شبکه بانکی کشور در حرکت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:نایب رییس اتاق اصناف تهران با اعلام بررسی همکاری با بورس کالا برای افزایش شفافیت و مانیتورینگ بازار کالا ، دلایل اهمیت این بورس در اقتصاد ایران را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز: رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک صادرات ایران از تکمیل ظرفیت فاز اول صدور گواهی سپرده سکه طلا (خزانه زرین سپهر) خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:محمد حسین مقیمی، استاندار تهران در بیستمین جشنواره شهید رجایی از خداقلی میرزایی، مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:بعد از نامه نگاری رئیس اتاق ایران با جهانگیری در مورد قیمت گذاری فولاد، تولیدکنندگان فولاد با ارسال نامه ای به مجلس شورای اسلامی نسبت به رانت موجود در نرخ گذاری محصولات فولادی اعتراض کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت:در صورت آزادسازی واردات، به طور حتم قیمت خودرو های خارجی تا 30درصد کاهش خواهد یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:بانک سرمایه رتبه نخست پاسخگویی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را درمیان بانک های کشور از آن خود نمود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از تاثیر اقدامات بانک مرکزی بر کاهش قیمت سکه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:15 درصد از کل سهام شرکت عطرین نخ قم روز سه شنبه این هفته به روش ثبت سفارش در دامنه قیمتی 4680 ریال تا 4914 ریال از طریق بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد تقویت حجم و ارزش معاملات بورس تهران هم زمان با تقویت تقاضا در گروه پالایشی ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:در حال حاضر حجم قابل توجهی از نقدینگی کشور میان بازارهای مختلف در حال نوسان و سوداگری است که می توان با استفاده از ساز وکارهای منعطف صندوق های سرمایه گذاری، این منابع را جذب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران طی 9 ماه گذشته، حدود 2 هزار و 600 میلیارد تومان از شرکت ها و املاک مازاد خود را واگذار کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:امروز 12 هزار و 200 تن گندم و 440 تن کلزا نیز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:اوراق مشارکت رایان سایپا با نماد "رایان106" در تعداد 1500000 ورقه و به ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال منتشر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:فروش ارز مسافرتی از امروز آغاز شده و یورو با قیمت 14 هزار و 500 تومان با ارائه مدارک به متقاضیان پرداخت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی شهریور ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:رییس کنفدراسیون صادرات با تاکید بر ضرورت نزدیک شدن نرخ ارز در سامانه نیما با بازار سوم، از مجوز بانک مرکزی به صرافی ها و صادرکنندگان برای ورود اسکناس ارز به کشور استقبال کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۳    
ایستانیوز:کارشناس بانکداری الکترونیک گفت: با وجود تاکید بانک مرکزی در سال 95 همچنان کارت های بانکی مگنت در حال توسعه هستند و این ضرورت وجود دارد تا زیرساخت کارت های بانکی ایران از مگنت به EMV تغییر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز:سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخشنامه ای به دفاتر ثبت اسناد و املاک سراسر کشور، ممنوعیت تنظیم سند رسمی برای نقل و انتقال کارت بازرگانی یا واگذاری حق استفاده از مزایای آن به غیر را ابلاغ ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز:⁣سپ امکان پرداخت الکترونیک در شبکه تیپاکس اپراتور اول پست خصوصی کشور را فراهم کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود یک باند متخلف در سرویس های ارزش افزوده خبر داد و گفت: وقتی رسیدگی به پرونده تخلفات در این بخش به سرانجام رسید، گزارش آن به اطلاع عموم مردم می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:گزارش جدید شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان می دهد بیشترین کارت برداشت تراکنش دار در نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:مدیر اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی، گفت: برخی از برداشت های نادرست درباره نحوه محاسبه نرخ تورم موجب انتقاد به نرخ اعلامی از سوی بانک مرکزی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۷    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر 345 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۲    
ایستانیوز:مصوبات هجدهمین نشست شورایعالی اصل 44 در چهار بند سرمایه گذاری در صندوق های پذیرفته شده در بورس، شناسایی وراث قانونی مشمولین فوت شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به افزایش چند برابری قیمت مسکن در کل کشور، به نظر من سقف تسهیلات اوراق در تهران باید تا 300 میلیون تومان و در شهرستان ها تا 150 میلیون تومان افزایش یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:به گفته تاج بر، در بدبینانه ترین حالت یعنی با نرخ تسعیر ارز سامانه نیما یا نرخ خوراک بالا و مقدار فروش پایین هم خیلی از سهم های گروه "صادرات محور" توجیه خرید دارند و تا آخر سال بازدهی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز:کارشناسان حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته اند که یکی از اپلیکیشن های موجود در اپ استور که برای جلوگیری از نفوذ بدافزارهاست، اطلاعات شخصی کاربرانش را جمع آوری کرده و تحویل چین داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:بانکهای چینی در حال ابطال کارتهای اعتباری دلارپایه مشتریان خود از جمله ایرانی ها هستند و همین امر، مشکلات زیادی را برای تجار مقیم این کشور ایجاد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۷    
ایستانیوز:نرخ ارز و به طور مشخص دلار درطول دهه های اخیر تغییرات بسیار زیاد و گاهی اوقات متعجب کننده داشته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:اولین عرضه نفت سفید پالایش نفت بندرعباس امروز در رینگ بین المللی بورس انرژی نهایی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:دکتر عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در مورد تسهیل ورود ارز و طلا به وزیر کشور نامه نوشت.