پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۰۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 16 فروردین 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 2 فروردین 1396 میهن صنعت 3 فروردین 1396 میهن صنعت 4 فروردین 1396 میهن صنعت 5 فروردین 1396 میهن صنعت 6 فروردین 1396 میهن صنعت 7 فروردین 1396 میهن صنعت 8 فروردین 1396 میهن صنعت 9 فروردین 1396 میهن صنعت 10 فروردین 1396 میهن صنعت 11 فروردین 1396 میهن صنعت 12 فروردین 1396 میهن صنعت 13 فروردین 1396 میهن صنعت 14 فروردین 1396 میهن صنعت 15 فروردین 1396 میهن صنعت 16 فروردین 1396 میهن صنعت 17 فروردین 1396 میهن صنعت 18 فروردین 1396 میهن صنعت 19 فروردین 1396 میهن صنعت 20 فروردین 1396 میهن صنعت 21 فروردین 1396 میهن صنعت 22 فروردین 1396 میهن صنعت 23 فروردین 1396 میهن صنعت 24 فروردین 1396 میهن صنعت 25 فروردین 1396 میهن صنعت 26 فروردین 1396 میهن صنعت 27 فروردین 1396 میهن صنعت 28 فروردین 1396 میهن صنعت 29 فروردین 1396 میهن صنعت 30 فروردین 1396 میهن صنعت 31 فروردین 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۹    
یک مقام مسئول با بیان اینکه فاصله بین تولید و مصرف بنزین هم اکنون به حدود روزانه 15 میلیون لیتر می رسد، گفت: با بهره برداری از طرح های افزایش تولید در این زمینه خودکفا می شویم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون ویژه تولید ملی و سیاست های کلی اصل 44 گفت: فهرستی شامل 800 قلم کالا برای جلوگیری از ثبت سفارش و یا افزایش تعرفه واردات آنها به دولت ارائه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۹    
ساعت خدمات رسانی شعب بانک سامان در نیمه نخست سال 1396 اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۹    
بانک مرکزی امروز (پنج شنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر مبنای آن قیمت 14 ارز همچون دلار آمریکا و پوند انگلیس نسبت به دیروز افزایش و قیمت 19 ارز دیگر از جمله یورو کاهش یافت و 6 ارز نیز ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۹    
اعتبار نمایندگی شرکت KIA MOTORS در ایران بدون ثبت واژه ابطال در سامانه "دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور" منقضی شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۹    
کارشناسان معتقدند سرمایه موجود در جامعه باید به سمت تولید هدایت شده و در این بخش اشتغال ایجاد شود؛ این امر سودآوری به همراه دارد که دوباره می تواند به چرخه تولید بازگردد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۹    
همراه اول جزئیات ردیف درآمد عمومی دولت در قبوض تلفن همراه را تشریح کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بهره برداری 4 طرح تولیدی و صنعتی استان با حضور رئیس جمهور خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۹    
برای بیش از دو سالی که از زمان معرفی کانسپت EXP 10 Speed 6 توسط بنتلی در نمایشگاه ژنو 2015 گذشته است،
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خودروهای فرسوده را به ازای هر روز تردد در مناطقی که ممنوع اعلام شده جریمه می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
شرکت تویوتا یکی از خودروسازان پیشرو ژاپنی در هر سال به بروزرسانی سدان محبوب کمری می پردازد و برای سال 2017 نیز آن را بروزرسانی کرده تا در سال 2018 مشتریان شاهد عرضه نسل جدید کمری باشند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص خودروهای کیا موتورز در سال 96 که مجوز واردات به کشور را پیدا نکرده اند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
در معاملات امروز(چهارشنبه) به عنوان آخرین روز کاری هفته؛ تمامی هفت شاخص حاضر بورس تهران صعودی بودند. شاخص کل 42 واحد رشد کرد. شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 10 و 204 واحد بالا رفتند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
لیونل مسی، ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین پس از محرومیت 4 جلسه ای از همراهی تیم ملی آرژانتین، سکوتش را شکست و گفت که انتقادات تاثیری روی او ندارند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
برانکو ایوانکوویچ 11 بازیکن اصلی تیمش برای تقابل با شاگردان مجید جلالی را انتخاب کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۹    
در پی وقوع زلزه 6 ریشتری در خراسان رضوی و مشهد مقدس، مدیرعامل سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگی ها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۹    
وزیر راه نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی را مهم ترین راهبرد وزارت راه وشهرسازی برای تحقق شعار سال 96 خواند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۹    
بر اساس آمار بدست آمده، بدهی جهان در سال گذشته میلادی به 215 تریلیون دلار افزایش پیدا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۹    
هیات وزیران در جلسه امروز خود بررسی ضوابط اجرایی بودجه سال 1396 را در دستور کار خود قرار داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس امروز در اردوی سرخپوشان حضور یافت و با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
زمین لرزه ای به بزرگی شش ریشتر صبح امروز خراسان رضوی را لرزاند، تاکنون دو مورد فوتی براثر زلزله گزارش شده و 4 روستا بین 40 تا 100 درصد تخریب شده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۹    
با مشارکت بانک ملی ایران ، دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور مقامات سیاسی و اداری کشور و جمعی از سفرای کشورهای شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
بوئینگ قراردادی به ارزش سه میلیارد دلار برای فروش دست کم 30 فروند هواپیمای مسافربری به شرکت هواپیمایی آسمان ایران امضا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
پس از زلزله ای که امروز در خراسان رضوی به وقوع پیوسته، فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد بدون هیچ محدودیتی به کار خود ادامه می دهند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
وزیر نفت گفت: هند از مشتریان خوب ما است اما نمی توان با زبان تهدید قراردادی نوشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
امروز در فرابورس ایران وضعیت شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه که پس از احراز شرایط پذیرش، از ششم فروردین ماه سال جاری در فهرست بازار دوم فرابورس درج شد مورد بررسی قرار گرفت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دادگاه لوکزامبورگ در خصوص پرونده توقیف دارایی های ایران در این کشور هنوز حکمی صادر نکرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
شرکت های خودروسازی ایتالیایی خودروهای اسپورت ارائه کرده اند که مشابه بشقاب پرنده هستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
نمودارهای قیمت جهانی از رشد قیمت سرب و روی خبر می دهد و رئیس هیات مدیره انجمن صادرکنندگان سرب و روی ایران نیز با تایید این نکته ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است در صورتی که وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) به شرکت هواپیماساز بوئینگ مجوز و تاییده های ابتدایی لازم برای مذاکره با ایران را نمی داد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۹    
رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در ایام نوروز ضمن بازدید از شعب کیش طی جلسه ای با تمامی همکاران دیدار و گفت و گو کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۹    
بانک ایران زمین در راستای ارتقاء فرهنگ محیط زیستی و همراه نمودن اقشار مختلف در این امر از ربات محیط زیستی خود رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآوردها حاکی از این است که سالانه حدود 20 تا 25 میلیارد دلار حجم کالای قاچاق در کشور است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
قائم مقام بانک مرکزی روز چهارشنبه گفت که ایران در 2 سال گذشته اوراق خزانه ای را به عنوان ابزاری برای تامین مالی دولت در پروژه های اقتصادی و تامین کسری بودجه استفاده کرده است که با موازین شرعی منطبق ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری را در بازه زمانی 16 تا 19 فروردین ماه جاری اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
بحرانی نشان دادن وضعیت بانک های کشور ، یکی دیگر از شگردهای غیر اخلاقی است که برخی در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به آن متوسل شده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۹    
طلای جهانی در معاملات روز چهارشنبه در آستانه دیدار میان رهبران آمریکا و چین، ثابت بود و نزدیک به بالاترین قیمت یک ماه گذشته ایستاد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۹    
رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران درمورد اقدامات این انجمن در راستای اشتغال زایی و تحقق شعار سال توضیح داد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۹    
فولادسازان کشور طی 11 ماهه سال 95 بیش از 16.8 میلیون تن فولاد خام تولید کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۹    
مدیر عامل شرکت قالب های صنعتی گفت: انعقاد قرارداد این شرکت با شرکت TST از کره جنوبی فرصتی مناسب برای ارتقاء دانش فنی و افزایش توانمندی ها در شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا را مهیا می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۹    
زمین لرزه ای شدید دقایقی قبل مشهد را تکان داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۹    
اتحادیه اروپا هنوز انصراف خود را از اتهام دامپینگ علیه ایران و وضع تعرفه وارداتی بر فولاد کشورمان به صورت قطعی و رسمی اعلام نکرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از صادرات بیش از 1 میلیارد و 800 میلیون دلار کالا در سال 95 از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
رئیس کل گمرک ایران از تعدد و گوناگونی مجوزهای لازم برای صادرات و واردات کالا انتقاد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
دنیاهای باستانی و قدیمی اسرار عجیب و حیرت انگیزی را درون خود پنهان کرده اند. علی رغم تلاش دانشمندان و باستان شناسان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
سال 1395 برای کل صنعت ایران سال پرماجرایی بود که البته تابعی از مسایل کلان اقتصاد به حساب می آید. مجادله های پرشمار میان نهادهای گوناگون بر سر فعالیت های صنعتی نیز در سال 1395 جایگاه ویژه ای داشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
بانک مرکزی نرخ رسمی 20 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را کاهش داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۹    
️بر اساس کارنامه تجارت خارجی ایران در سال 1395، بزرگ ترین خریدار کالاهای ایرانی در این سال کشور چین بود و این در حالی است که آمار حاکی از افزایش علاقه تجار ایرانی به خام فروشی است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۹    
دویچه وله صدای آلمان نوشت که روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان از نهایی شدن قرارداد خرید 60 فروند هواپیمای بوئینگ و آغاز تحویل آنها از سال 2019 خبر داد و این معامله پس از اجرایی شدن برجام ممکن شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به پایان زمان اجرای طرح امداد نوروزی گروه سایپا، از کاهش 10 درصدی میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
رشد فروش خودروهای شاسی بلند و وانت در ماه مارس ادامه یافت، اما این مساله مانع از تداوم افت فروش خودروهای سبک در آمریکا نشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
آمار جدید نشان داد در ماه مارس فروش خودروهای نو در آلمان بیشترین رشد را طی یک سال گذشته داشته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
چک از نمونه اوراقی است که در اقتصاد کشور،نقش بسزایی ایفا می کند و در این میان در صورت در نظر گرفتن برخی از ضروریات حائز اهمیت،ضریب اطمینان هر چه بیشتری نسبت به وصول آن حاصل خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
با بررسی های صورت گرفته از میزان مصرف برق در 10 سال گذشته، پیش بینی می شود مصرف برق در تابستان سال جاری به بیش از 55 هزار مگاوات برسد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
کرباسیان گفت: توجه ویژه به رفع مشکلات، نارسایی ها و اصلاح ساختارهای ناکارآمد اقتصادی کشور همواره مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی و سیاست گذاری های کلان در اسناد بالادستی بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر، با اعلام ورود نخستین کشتی کروز به کشور گفت: با این رویداد، فصل جدیدی در سفرهای دریایی و گردشگری دریایی کشور رقم می خورد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۹    
سال 1396 در حالی از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شد که خودروسازی کشور به عنوان دومین صنعت بزرگ و پیشرو داخلی می تواند یکی از سازمان های اصلی در تحقق شعار امسال ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۹    
فهرست خودروهای مجاز وارداتی در سال 96 در حالی منتشر شده که نزدیک به 40 مدل خودرو از این فهرست حذف شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۹    
هیوندای تایید کرد که با مدل جدیدی به نام کونا به بازار پررونق شاسی بلندهای کوچک در اروپا وارد می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
نیمی از خودروهای سنگین تولیدی در خودروسازان داخلی در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
درخشش رضا قوچان نژاد برای هیرنفین پایانی ندارد و این مهاجم در سومین مسابقه پیاپی لیگ این بار مقابل اسپارتا روتردام گلزنی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه زیرساخت های نفتی نیاز به بهینه سازی و بازسازی دارند گفت: باید بتوانیم درآمدهای نفتی را صرف تجهیز زیرساخت ها و تولید کنیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
هفته یست و ششم لیگ برتر فوتبال، پنج شنبه با انجام دو دیدار در تبریز و اصفهان و جمعه با برگزاری 4 دیدار دیگر ادامه می یابد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
رده بندی برترین آزادکاران جهان در پایان ماه مارس 2017 میلادی از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
فروم PeugeotForum به تازگی تصاویری از پژو 308 فیس لیفت منتشر کرده است. تغییرات پژو در این سری چندان محسوس نیستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
پس از عرضه ی آخرین نسل از مک پرو در سال 2013، حال فیل شیلر اعلام کرده که اپل در حال کار روی نسل جدید این محصول است و احتمالا سال 2018 شاهد عرضه ی آن خواهیم بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
هفته بیست و ششم لیگ برتر درحالی آغاز می شود که جدال پرسپولیس با پیکان برای سرخپوشان بسیار تاثیرگذار است و از دست دادن سه امتیاز این بازی می تواند خطرناک باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۹    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با تاکید بر لزوم انطباق میان تحصیلات دانشگاهی و نیازهای بازار کار، بخشی از عدم رضایت شغلی فارغ التحصیلان را مرتبط نبودن تحصیلات آنها با شغل مورد نظر دانست.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۹    
قیمت خودروهای وارداتی در سال جدید و پایان تعطیلات نوروزی اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۹    
یک خطر جدید برای امنیت گوشی وجود دارد: گوشی کاربر هک و ردگیری می شود، بدون آنکه شما با خبر باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۹    
گوشی های همراه به منبعی برای ذخیره اطلاعات شخصی افراد تبدیل شده اند، اما آیا ابزار مناسبی برای ذخیره اطلاعات شخصی خود انتخاب کرده ایم؟