پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 27 فروردین 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 2 فروردین 1396 میهن صنعت 3 فروردین 1396 میهن صنعت 4 فروردین 1396 میهن صنعت 5 فروردین 1396 میهن صنعت 6 فروردین 1396 میهن صنعت 7 فروردین 1396 میهن صنعت 8 فروردین 1396 میهن صنعت 9 فروردین 1396 میهن صنعت 10 فروردین 1396 میهن صنعت 11 فروردین 1396 میهن صنعت 12 فروردین 1396 میهن صنعت 13 فروردین 1396 میهن صنعت 14 فروردین 1396 میهن صنعت 15 فروردین 1396 میهن صنعت 16 فروردین 1396 میهن صنعت 17 فروردین 1396 میهن صنعت 18 فروردین 1396 میهن صنعت 19 فروردین 1396 میهن صنعت 20 فروردین 1396 میهن صنعت 21 فروردین 1396 میهن صنعت 22 فروردین 1396 میهن صنعت 23 فروردین 1396 میهن صنعت 24 فروردین 1396 میهن صنعت 25 فروردین 1396 میهن صنعت 26 فروردین 1396 میهن صنعت 27 فروردین 1396 میهن صنعت 28 فروردین 1396 میهن صنعت 29 فروردین 1396 میهن صنعت 30 فروردین 1396 میهن صنعت 31 فروردین 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
ساختار مالی و مزیت های بزرگ ترین بانک خصوصی کشور بررسی شد؛
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۰    
نقش تأمین مالی در بهبود یا افت عملکرد بخش واقعی اقتصاد آنچنان پررنگ و جدی است که تصور برداشتن گامی اثرگذار در مسیر اصلاح ساختاری اقتصاد بدون تعیین سازوکاری موفق در حوزه تأمین مالی ناممکن است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
ممنوعیت استفاده نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیردولتی از پیام رسان های اجتماعی برخط خارجی برای مکاتبات و خدمات اداری ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
آمار منتشر شده حاکی است که رشد تقاضا برای فلزات گرانبها در بازار بریتانیا موجب شده است تا فروش سکه طلا در این کشور در سه ماه نخست امسال بیش از 20 درصد افزایش یابد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
برای خرید متر لیزری باید از محدوده 280 هزار تا 3 میلیون تومان باید هزینه کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
صنعت تنها نیازمند تسهیلات بانکی نیست. افزایش بهره وری، آسیب شناسی مسیر طی شده و برنامه ریزی برای تحقق اهداف آینده از دیگر نیازهای امروز صنعت است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
بانک تجارت در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود، با همکاری شرکت ایران کیش ازدو ابزار جدید پرداخت MPOS و PDA POS رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
دوره آموزشی رعایت نکات ایمنی مربوط به انواع کلاهبرداریها با حضور روسای شعب تهران، توسط مدیریت آموزش برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
معاملات مشتقه سامانه بازار مجازی با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
سازمان جهانی هواپیمایی (ایکائو) 10 فرودگاه برتر جهان از نظر جابه جایی هوایی بار و کالا را اعلام کرد؛در این رتبه بندی عمدتا کشورهای شرق آسیا رتبه های برتر را به خود اختصاص داده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در 2سال گذشته حدود 128 هزار نرم افزار بومی نوشته شد،اکنون در داخل کشور 94 درصد مردم از نرم افزار های داخلی و فقط 6 درصد از نرم افزارهای خارجی استفاده می کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از درآمد 15 میلیارد دلاری با فروش خالص 28 میلیون تن محصولات پتروشیمی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
عطش بانکها برای ایجاد شعب خود در کشورهای خارجی همچون خرید ملک و املاکشان در زمان رونق بازار مسکن است؛ در حالیکه آنها برای حقوق کارمندان خود، مظنه پرداخت را کارآموز در نظر می گیرند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
تصاویر کانسپت 2017 مرسدس بنز AMG GT منتشر شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
با حضور مهندس آیت اللهی مدیرعامل و مدیران ارشد بانک کارآفرین، شعبه جدید عرفان- نیایش این بانک در روز یکشنبه 27 فروردین در شهر تهران افتتاح شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
در این مقاله می خواهیم از نگاه جف بزوس بدانیم که چرا آمازون پیشرفت کرده است و به چه علتی آن را یک کمپانی مشتری محور می خوانند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
قائم مقام شرکت خودروسازی بورگوارد آلمان گفت: این شرکت با سابقه المانی پس از احیای فعالیت های خود در طول یک سال گذشته، هم اکنون در صدد یافتن یک شریک مقتدر برای حضور در بازار خودرو ایران است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
به منظور ارتقاء شفافیت اطلاعات در بازار سرمایه تفاهم نامه ای میان شرکت بورس تهران و شرکت رایان بورس امضاء شد تا همزمان با پذیرش شرکتها در کمیته پذیرش بورس ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۰    
مدیر عامل زامیاد از رشد تولید انواع محصولات این شرکت در سال 95 خبرداد و گفت: در سال گذشته شرکت زامیاد توانست با تولید مجموع 27826 دستگاه انواع محصولات تجاری رشد 18 درصدی را نسبت به سال 1394 به ثبت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۰    
بررسی وضعیت صدور اسناد سیستم متمرکز بانکی در بانک سینا نشان دهنده رشد در این زمینه است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
شاخص بورس و اوراق بهادار در بیست و هفتمین روز فروردین ماه سال 96، با رشد 88 واحدی به پله 78 هزار و 471 واحدی رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
جلسه معارفه مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین شنبه 26 فروردین 95 در ساختمان مرکزی این بانک با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاون فن آوری اطلاعات و جمعی از مدیران برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
گمرک ایران از در دستورکار قرارگرفتن هشت برنامه برای حمایت از تولیدکنندگان پوشاک خبرداد و اعلام کرد:حسابرسی برندهای معروف پوشاک و اجرای شماره بارکد و شناسه کالا در دستور کار گمرک و وزارت صنعت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در مجموع 71 میلیارد دلار در بخش خشکی و دریایی پارس جنوبی سرمایه گذاری شده است، گفت: 19 میلیارد دلار از منابع داخلی تامین شده که ظرف دو سال جبران خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
وزیر نفت با تاکید بر این که قراردادهای جدید نفتی از هدررفت سرمایه ملت ایران که ممکن است زیر زمین و غیراستفاده بماند جلوگیری می کند، گفت: خیلی ها سعی کردند آبروی ما را ببرند و ما را زمین بزنند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ های قیمتی با ارائه توضیحاتی در مورد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مراسم افتتاح رسمی فازهای 17، 18، 19 (دو فاز متعارف)، 20 و 21 میدان گازی پارس جنوبی با افتتاح فاز یک طرح توسعه لایه های نفتی میدان مشترک پارس جنوبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آغاز شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
درحالی واردات گوشی تلفن همراه اپل به کشور توسط شرکت های دارای مجوز از وزارت صنعت انجام می شود که واردکنندگان این کالا همچنان با مشکل ارئه خدمات روبه رو هستند و به گفته مسئولین شرکت های دارای مجوز ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور با تاکید بر اینکه در بسیاری کشورهای دنیا سن معاینه فنی دو سال است افزود: کاهش تنها یکساله معافیت معاینه فنی خودروهای صفر تصمیم درستی نبوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
با وجود اختلاف نظرها و ابهاماتی که در رابطه با امنیت بانک ها به ویژه در حوزه الکترونیک مطرح شده این بار برداشت از حساب های یکی از بانک ها بار دیگر موضوع هکرها و نفوذ آنها به شبکه بانکی را به میان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۰    
طبق اعلام مدیران استقلال در نقل و انتقالات این تیم تنها دو بازیکن اضافه می شوند و مابقی بازیکنان قراردادشان را تمدید می کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۰    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از توافق با چهار بازیکن برای فصل آینده خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
با توجه به پیشرفت 90 درصدی مسکن مهر، مسئولین دولتی وعده اجرایی شدن طرح مسکن اجتماعی از خرداد ماه سال جاری را برای اقشار کم درآمد با تامین بودجه بیش از 2 هزار میلیاردی داده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
سال گذشته در مجموع برای 1360 فرآورده پروانه استاندارد صادر و پروانه 505 فرآورده دیگر نیز تعلیق و ابطال شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
بهره برداری از فازهای 17 و 18 منطقه گازی پارس جنوبی در عسلویه روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، آغاز شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
اولین یارانه نقدی سال 96 به مبلغ 45500 تومان به ازای هر نفر، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد؛ در این میان سهم برخی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افزایش یافت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل اقتصادی بانک مرکزی درباره سیاست این نهاد در تامین مالی بنگاه های اقتصادی کشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
آتش سوزی در بزرگترین قطعه سازی کشور هم مدیران شرکتهای خودروسازی را برای تامین قطعات محصولات خود دچار نگرانی کرده و هم از جهت افزایش احتمالی قیمت خودرو فعالان و مشتریان بازار خودرو را دچار نگرانی کرده ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: از نیمه شب سه شنبه هفته جاری(30 فروردین ماه) مشمولان باید وارد سامانه شده و شماره شبا خود را ارایه نمایند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی سازی با اشاره به برگزاری نخستین مزایده سازمان خصوصی سازی در سال 96، گفت: پنج شرکت و یک دارایی فردا (دوشنبه) به مزایده گذاشته می شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش ویژه وانت آریسان را با شرایطی ویژه اجرا کرده که براساس آن هموطنان می توانند با پیش پرداخت 11میلیون تومانی صاحب یک دستگاه خودرو آریسان شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتوماتیک شرایط ویژه نقدی و اعتباری در نظر گرفته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
اندیشکده واشنگتن با ادعای کمک رسانی خطوط هوایی تجاری ایران به دولت سوریه، خواستار تحریم سه ایرلاین ماهان، ایران ایر و آسمان و تلاش برای تعطیل کردن آنها شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
این روزها و در شرایطی که کمتر از پنج هفته دیگر به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی مانده، بحث بر سر عملکرد اقتصادی دولت یازدهم و دولت های قبل از آن بالا گرفته و در این بین ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بهره برداری از فازهای پارس جنوبی را در صنعت نفت و گاز و به ویژه اقتصاد کشور اثرگذار عنوان کرد و گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
وزیر نفت گفت: میزان آورده دولت تدبیر و امید برای 6 فاز پارس جنوبی، 18 میلیارد دلار بوده که 10 میلیارد دلار آن مربوط به گذشته و حدود 5 تا 6 میلیارد دلار نیز مربوط به حال حاضر است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی با رد ادعای یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره ورشکستگی بانک ها، هشدار داد که در صورت تکرار ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: با وجود اعطای یارانه دولتی برای زیرساخت ها و همچنین هزینه های عمومی مناطق آزاد، به جای رشد صادرات و رونق تولید ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
مدتی است زمزمه های افزایش قیمت خودرو در محافل خصوصی و عمومی به گوش می رسد،حصول احتمالی این امر در شرایطی که دولتی ها مدعی کاهش و مهار تورم هستند از موضوعاتی است که در این گزارش مورد بحث و بررسی قرار ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۰    
موضوع قاچاق کالا یکی از معضلات موجود در مناطق آزاد است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
اسفند ماه سال گذشته تولید پنج مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
علی رغم شکست مفتضحانه گلکسی نوت 7، سامسونگ شاهد افزایش درخواست ها برای گلکسی S8 است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
تعرفه واردات خودرو طی سال جاری در حالی ثابت ماند که امسال چهارمین سال متوالی است که تعرفه ثبات خود را حفظ کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
پیگیری های جدی وزارت راه و شهرسازی در طول سال های گذشته به نتیجه نزدیک شده و به نظر می رسد در آینده نزدیک اماکن آن وجود خواهد داشت که یکی از بزرگرترین طرح های عمرانی کشور به مرحله بهره برداری برسد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
فولکس واگن اعلام کرد فروش گروه خودروسازی فولکس واگن در فصل نخست امسال با کاهش 5/ 0 درصدی روبه رو شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
وزیر نفت ضمن اعلام این خبر که با توسعه هر دو فاز پارس جنوبی یک درصد رشد تولید ناخالص داخلی اتفاق می افتد، پاسخی صریح به منتقدان عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم ارائه کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه برداشت از لایه نفتی پارس جنوبی نیازمند تکنولوژی های پیشرفته است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
پیش بینی ها حاکی از آن است که رشد سریع فروش شاسی بلندهای کوچک در اروپا ادامه خواهد یافت و با عرضه مدل های جدید از سوی فولکس واگن ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
کادیلاک اعلام کرد فروش جهانی این خودروساز آمریکایی در ماه مارس 1/ 22 درصد جهش کرده و به 27هزار و 406 دستگاه رسیده است. به این ترتیب دهمین ماه متوالی رشد دورقمی فروش برای این خودروساز رقم خورد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۰    
قاچاق، این زالوی اقتصاد کشور و البته سایه بان عده ای راحت طلب و سودجو، این روزها بلای جان تولیدکنندگان داخلی شده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۱۰    
موضوع قیمت گذاری خودرو در تب و تاب انتخابات شورای شهر و مهمتر از آن انتخابات ریاست جمهوری کم رنگ شد و با گرای رئیس شورای رقابت مبنی بر عدم درخواست افزایش قیمت از سمت خودروسازان ...