یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 26 فروردین 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 2 فروردین 1396 میهن صنعت 3 فروردین 1396 میهن صنعت 4 فروردین 1396 میهن صنعت 5 فروردین 1396 میهن صنعت 6 فروردین 1396 میهن صنعت 7 فروردین 1396 میهن صنعت 8 فروردین 1396 میهن صنعت 9 فروردین 1396 میهن صنعت 10 فروردین 1396 میهن صنعت 11 فروردین 1396 میهن صنعت 12 فروردین 1396 میهن صنعت 13 فروردین 1396 میهن صنعت 14 فروردین 1396 میهن صنعت 15 فروردین 1396 میهن صنعت 16 فروردین 1396 میهن صنعت 17 فروردین 1396 میهن صنعت 18 فروردین 1396 میهن صنعت 19 فروردین 1396 میهن صنعت 20 فروردین 1396 میهن صنعت 21 فروردین 1396 میهن صنعت 22 فروردین 1396 میهن صنعت 23 فروردین 1396 میهن صنعت 24 فروردین 1396 میهن صنعت 25 فروردین 1396 میهن صنعت 26 فروردین 1396 میهن صنعت 27 فروردین 1396 میهن صنعت 28 فروردین 1396 میهن صنعت 29 فروردین 1396 میهن صنعت 30 فروردین 1396 میهن صنعت 31 فروردین 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش 2000 تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 205 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا نیز 3758 تومان قیمت دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
کارشناسان و سرمایه گذاران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نسبت به اقبال طلا در هفته جاری خوش بین بودند با اینهمه اشتیاق آنها نسبت به هفته گذشته ضعیف تر بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
دلیری گفت: نحوه قیمت گذاری برای کالاهای صادراتی، تضامین تا 10 برابر برای کالاها و عدم هماهنگی لازم میان نهادهای مرتبط برای صادرات مجدد کالاهای قاچاق نیازمند بازنگری و اصلاح است تا امکان بازصادرات ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
مقایسه آمار تجارت خارجی ایران در دولت های دهم و یازدهم نشان می دهد که یکی از مهم ترین تغییرات مثبت و ملموس در این حوزه، مثبت شدن تراز تجاری ایران در دو سال متوالی در سال های 94 و 95 است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۰    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از آغاز ثبت نام بن کارت های خرید سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 31 فروردین، برای دانشجویان،دانش آموزان و اساتید دانشگاه ها خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل دفتر صنایع خودرو در خصوص واردات خودرو از سوی خودروسازان گفت:هیچ محدودیتی در اصل واردات خودرو اعمال نشده و هر شرکتی بتواند آیین نامه ها را رعایت کند می تواند واردات داشته باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
برخی علاقه مندان به خودرو اهمیت بسیاری برای تهیه لوازم جانبی خودرو قائل هستند از این رو قیمت برخی از پرطرفدارترین این وسایل را به نمایش گذاشتیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
عربستان، عراق و کویت قیمت نفت 60 دلار برای هر بشکه را مطلوب می دانند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه مارس امسال به رقمی بی سابقه رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۰    
گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی توانمندی ها و دستاوردهای مالی و اقتصادی در بازار سرمایه با حضور چشمگیر در دهمین نمایشگاه بورس ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۰    
مدیر عامل گروه سایپا در نشست کمیسیون صنایع مجلس وخودروسازان و قطعه سازان ضمن تاکید بر نقش تعامل بین ذی نفعان درون سازمانی و برون سازمانی بلاخص قطعه سازان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
سفیر روسیه در تهران می گوید که کشورش انتظار داشت ایران به جای بویینگ، سوخو بخرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل بورس کالا می گوید هرچند زمان زیادی از راه اندازی اختیار معاملات نمی گذرد ولی این ابزار مالی در بورس کالا از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
در حالی امروز برخی مشتریان از هک شدن حساب های بانک ملت و خالی شدن حساب هایی با ارقام چندین میلیونی خبر دادند که این بانک اعلام کرده است هیچ هکی صورت نگرفته و موضوع به اختلالاتی در سرویس حواله ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
در معاملات اولین روز بورس تهران در این هفته خودرویی ها و قندی ها پابه پای هم رشد کردند و در هر دو گروه صف خرید مشاهده می شد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
بانک مسکن آمادگی خود را برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به منظور بازسازی یک هزار و 500 واحد مسکونی به آسیب دیدگان زلزله در استان خراسان رضوی اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
بانک کشاورزی با هدف توسعه کشاورزی مکانیزه و افزایش راندمان تولید که از اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
گمرک ایران بخشنامه تفویض اختیار پذیرش خروج محموله های صادراتی از محل ورود موقت و ورود قطعی از بازارچه های مرزی را ابلاغ کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
هم زمان با برگزاری آیین بازگشایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه آغاز به کار کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
بانک پاسارگاد آمادگی گشایش اعتبار اسنادی دیداری را برای کلیه گروه های دارای ثبت سفارش با نوع تأمین ارز متقاضی و نوع عملیات بانکی بر اساس بخشنامه بانک مرکزی دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی از بازدید مدیر عامل بانک از شعبه پاسداران مشهد خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
بانک کارآفرین در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی کیفی توانمندی های شرکت های واجد شرایط فعال اقدام نماید
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
دبیر ستاد ملی صبر از پرتو افکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه تقدیر کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
سود سهام سال مالی منتهی به 29/12/1394 سهامدارانی که تاکنون به علت عدم ارسال اطلاعات حساب بانکی خود موفق به دریافت نشده بودند، از طریق شعب بانک دی قابل پرداخت می باشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از 26 تا 29 فروردین ماه جاری با حضور بانک ملی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
بانک پارسیان در راستای خلق بیشترین ارزش برای مشتریان هدف از طریق شناخت، تحلیل و ارائه بسته پیشنهادی ارزش، چهارسوق مالی پارسیان را در بازارهای سرمایه، پول و بیمه راه اندازی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از خرید 6 فروند هواپیمای ATR برای ناوگان هوایی کیش ایر خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
در این مقاله قصد داریم تا مروری متفاوت بر اندروید و آی اواس داشته باشیم و ببینیم کدام یک از این دو سیستم عامل برای ما مناسب تر است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پشتیبانی مالی بانک شهر از خط 6 متروی تهران گفت: این بانک در حمایت از توسعه خطوط مترو در کلانشهرها پیشتاز بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
پاکستان پس از گذشت یک سال از رفع تحریم های غربی علیه برنامه هسته ای تهران، یک توافق تاریخی با ایران برای انجام مبادلات تجاری دوجانبه از طریق کانالهای بانکی امضا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
رییس خانه معدن ایران از ارائه پیشنهاد تاسیس بانک معدن به بانک مرکزی با سرمایه 600 میلیارد تومانی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
هکرها اسناد و فایلهایی رو منتشر کرده اند که نشان می دهد سازمان امنیت ملی آمریکا به سیستم پیام رسان بین بانکی سوئیفت دسترسی داشته و مبادلات مالی میان بعضی از بانکهای خاورمیانه و بانکهای آمریکای لاتین ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۰    
شرکت اپل برای تست خودروهای خودران در کالیفرنیا مجوز دریافت کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۰    
علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش علی دایی را به مناظره دعوت کرد .
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل استاندارد استان تهران اعلام کرد که در جریان استانداردسازی جایگاه های CNG در این استان طی یک ماه اخیر انشعاب گاز 14 جایگاه ناایمن و غیراستاندارد قطع شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
وزیر امور خارجه در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: در زمینه تولید نفت به بیش از 4.5 بشکه در روز و صادرات آن از کمتر از یک و نیم بشکه افزایش چشمگیری داشته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
بیمه های عمر در سال گذشته با رشد نزدیک 40 درصدی رو به رو شدند. البته بازارهایی با ریسک بالا باید بازدهی بالاتری داشته باشند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
خرید نفت ایران از سوی کره جنوبی در مارس به رکورد بالایی رسید و واردات نفت این مشتری آسیایی از ایران، در سه ماهه نخست سال میلادی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد حدود دو برابری داشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
هفته جاری قیمت یک مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۰    
در شرایطی که حدود یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است بازار مسکن همچون چهار سال اخیر در رکود به سر می برد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تعداد 25 دستگاه واگن مسافری غزال و 2 دستگاه واگن رستوران به ناوگان مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا اضافه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۰    
قرارداد نهایی خرید 20 فروند هواپیمای منطقه ای ATR72-600 میان ایران ایر و ATR امضا شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه موضوع حاکمیت شرکتی بیمه ها، در دستور کار جلسه فردای شورای عالی بیمه قرار دارد گفت: سرمایه گذاری شرکتهای خارجی در بیمه، ظرف سه ماه آینده عملیاتی می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
بدافزار میرای از دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) برای استخراج بیت کوین (پول اعتباری) استفاده می کند و از آنجایی که بسیاری از این دستگاه ها از گذرواژه های پیش فرض استفاده می کنند، بهترین راه مقابله ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در حوزه الزام به افشای صورتهای مالی در چارچوب IFRS اقدامات خوبی انجام شد که نتایج آن امسال با همکاری بانک مرکزی و بیمه مرکزی مشاهده می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی بازار بدهی و صندوق های با درآمد ثابت را از جمله دلایل شکست کاهش نرخ سود بانکی در سال گذشته دانست و گفت: طرح اصلاح ساختار نظام بانکی تدوین و نهایی شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
عارف لرستانی بازیگر تلویزیون به دلیل سکته قلبی درگذشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با تاکید بر اینکه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال منافع شخصی خود است، گفت: باید با تعیین سهمیه بندی واردات خودرو، به ایجاد رقابت در بازار اقدام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
بر اساس آمار منتشر شده در رسانه ها میان تولید و ضریب مصرف بنزین،فاصله ای 15 میلیون لیتری وجود دارد که این عدد و رقم،ضرورت کنترل مصرف و بهینه سازی سوخت را بیش از پیش ضروری می سازد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
پارس جنوبی بزرگ ترین میدان گازی جهان به شمار می رود که تا پیش از این امکان برداشت از لایه های نفتی آن وجود نداشت اما دولت یازدهم با استقرار شناور پالایشی، سدهای موجود در این مسیر را برطرف کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
طاهری با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر در پرند فاقد متقاضی است، گفت: با اطلاع رسانی خوبی که انجام شد متقاضیان از این واحدهای خالی استقبال کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: درست است که بانک ها باید به وظایف ذاتی در حوزه بانکداری عمل کنند اما قوانین کشور، رفتارهای دولت ها و شرایط نابسامان اقتصادی، آنها را درگیر شرکت داری ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
اسفند ماه سال گذشته تولید انواع اتوبوس به طور میانگین 123.5 درصد افزایش یافت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با تشریح آخرین آمار ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه خدمات رفاهی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
بدافزار آمنزیا با استفاده از آسیب پذیری دستگاه های ضبط ویدیوی دیجیتال در حوزه اینترنت اشیا، آنها را هدف حمله قرار می دهد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به لزوم شناسنامه دار کردن کالاهای ICT برای آگاهی از ویژگی هایی که در سطح کشور دادوستد می شوند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۰    
بانک مرکزی امروز (شنبه) نرخ 39 ارز عمده و اصلی جهان را اعلام کرد که برپایه آن 17 ارز از جمله دلار آمریکا با افزایش قیمت و 18 ارز از جمله یورو و پوند با کاهش قیمت مواجه شدند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از امضای توافق نامه نهایی بین وزارت نفت و شرکت توتال در زمینه توسعه فاز 11 پارس جنوبی تا آخر فروردین خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه و علی طیب نیا وزیراموراقتصادی و دارایی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
خودرو در حالی متهم اصلی آلودگی هوای کلانشهرها شناخته می شود که دست اندرکاران صنعت خودرو معتقدند محصولات تولیدی خودروسازان تنها مقصر تیرگی هوا نیست و عوامل زیادی در این زمینه نقش دارند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
ماه گذشته معاون ساماندهی امور جوانان درچهارمین گردهمایی معاونان فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مذاکره با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اعطای وام 40 میلیون تومانی ازدواج به هر زوج خبر ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در یک سری توییت هایی که در توییتر منتشر کرد، اعلام کرد کامیون تسلا در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
هیوندای موتور و کیا موتور اعلام کردند به دلیل تنش های سیاسی بین چین و کره، فروش یک میلیون دستگاه خودرو در بازار چین طی سال جاری میلادی بسیار دشوار است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
سرجو مارکیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر، گفت فصل نخست امسال فصلی دشوار برای این خودروساز بود، اما این مساله بر اهداف سال جاری و سال آینده فیات کرایسلر تاثیرگذار نخواهد بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
پنج شنبه شب گذشته در حالی انبار مواد اولیه یکی از تامین کنندگان بزرگ قطعه کشور در آتش سوخت که به گفته مسوولان صنعت قطعه، این حادثه وقفه چندانی در روند تولید خودروهای داخلی ایجاد نخواهد کرد.