پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۰۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 29 فروردین 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 2 فروردین 1396 میهن صنعت 3 فروردین 1396 میهن صنعت 4 فروردین 1396 میهن صنعت 5 فروردین 1396 میهن صنعت 6 فروردین 1396 میهن صنعت 7 فروردین 1396 میهن صنعت 8 فروردین 1396 میهن صنعت 9 فروردین 1396 میهن صنعت 10 فروردین 1396 میهن صنعت 11 فروردین 1396 میهن صنعت 12 فروردین 1396 میهن صنعت 13 فروردین 1396 میهن صنعت 14 فروردین 1396 میهن صنعت 15 فروردین 1396 میهن صنعت 16 فروردین 1396 میهن صنعت 17 فروردین 1396 میهن صنعت 18 فروردین 1396 میهن صنعت 19 فروردین 1396 میهن صنعت 20 فروردین 1396 میهن صنعت 21 فروردین 1396 میهن صنعت 22 فروردین 1396 میهن صنعت 23 فروردین 1396 میهن صنعت 24 فروردین 1396 میهن صنعت 25 فروردین 1396 میهن صنعت 26 فروردین 1396 میهن صنعت 27 فروردین 1396 میهن صنعت 28 فروردین 1396 میهن صنعت 29 فروردین 1396 میهن صنعت 30 فروردین 1396 میهن صنعت 31 فروردین 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
شبکه ویروس یاب هانی نت ملی، بدافزارها و ویروس ها را شناسایی می کند؛ در این راستا چند نمونه حمله خطرناک در روزهای اخیر شناسایی و توسط این شبکه دفع شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
کارکنان بانک سینا به منظور حمایت از آسیب دیدگان سیل اخیر در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل، دو روز حقوق خود را به این امر اختصاص دادند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، تأمین مالی تمامی پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های تابعه توسط پست بانک ایران انجام خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
بانک صادرات ایران با هدف بسط و گسترش خدمات متنوع و تامین خواسته های مشتریان مبتنی بر مناسبت های تقویمی و با رویکرد تنوع محصولات مبادرت به ارایه کارت هدیه ای جدید با نام فان کارت کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل بانک ملت با حضور در محل برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از غرفه گروه مالی ملت و چند غرفه دیگر در این نمایشگاه بازدید کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۰    
سید باقر فتاحی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون منابع انسانی را از ارکان اصلی بانک خواند و افزود: اهمیت دادن به منابع انسانی و نیازهای آن ها سبب رشد و ارتقاء سازمان خواهد بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از بانک سپه به سبب انتشار اوراق مشارکت تقدیر کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
حمایت از بخش های واقعی اقتصاد، افزایش تولید داخلی و توجه به مقوله اشتغال، از جمله اولویت های بانک آینده در سال 1396 عنوان شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
فاز دوم پتروشیمی کاویان با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن محصول پتروشیمی(اتیلن)، با حضور رئیس جمهوری در عسلویه به بهره برداری رسید .
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
در پی استعفای محمدرضا خانی، علیرضا پویان شاد با معرفی از سوی هیأت مدیره بانک سرمایه و تأیید بانک مرکزی مدیر عامل بانک سرمایه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
در مراسمی با حضور رئیس جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شود و با عرضه محصولات خود ، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان می افزاید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مجمع عمومی سالیانه انجمن مدیریت ایران و همچنین مراسم تقدیر از نقش آفرینان مدیریت در تاریخ 28 فروردین 1396، در محل دانشگاه خاتم و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
آیین کلنگ زنی مدرسه جدید بانک تجارت در روستای" واپک " از توابع شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان را برگزارشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: بانک توسعه صادرات خود را پشتیبان و حامی آن دسته از شرکت های داخلی می داند که برای در اختیارگرفتن بازارهای بین المللی تلاش می کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران اعلام کرد ملی بانک لندن آماده ارائه خدمات بانکی و کارگزاری به تجار و بانک های ایرانی است .
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت : بانک ملی ایران در سال 95 موفق به رشد 34 درصدی منابع و کاهش مطالبات غیرجاری و در نتیجه کاهش نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات (NPL) شد که این دو موضوع یکی از موفقیت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یک هزار و 81 واحد صنعتی تولیدی در داخل شهرک های صنعتی کشور که 100 درصد تعطیل بودند در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
معاون برنامه ریزی، مدیریت شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این بانک ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
بوئینگ قصد دارد صدها شغل در بخش هواپیماهای مسافربری خود را به دلیل فروش ضعیف حذف کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
معاون ارشد ولوو تراکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برای چهارمین بار طی یک سال گذشته به همراه تیمی از مدیران ولوو ضمن بازدید از شرکت خدمات فنی رنا در نشستی مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی توسط سرمایه گذار خارجی در استان گیلان در بخش انرژی های تجدیدپذیر خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۰    
برای خرید خودروهای وارداتی در مناطق آزاد باید از حدود قیمت 80 میلیون تا 674 میلیون تومان هزینه کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۰    
همراه با برگزاری دومین نشست تخصصی بهره برداری از فناوری های داخلی در صنعت گاز از دو محصول برتر تجاری شده و دارای کاربرد در صنعت گاز رونمایی شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه به هر دو مرجع رسمی ارائه دهنده آمار نزدیک بوده است، گفت: ممکن است انتقاداتی به شیوه های محاسبات شاخص های اقتصادی وجود داشته باشد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۰    
صنعت لوازم خانگی به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد کشور، در دولت یازدهم با رشد و توسعه همراه شد و در حالی که برخی منتقدان هنوز هم افزایش تولید و اشتغال در این صنعت مهم را باور ندارند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از دریافت نتیجه شش مطلعه فنی پس از امضای تفاهم نامه های MOU و HOA از شرکت های خارجی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به فیلترینگ تماس صوتی تلگرام و علت مسدود شدن آن از جانب قوه قضاییه تاکید کرد که این مسئله به قوه قضاییه مربوط است و این حوزه باید در این مورد اطلاع رسانی کند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل بورس انرژی می گوید جذب معامله گران خارجی در این بورس بعد از برجام در سال 1395 رشد خوبی داشته ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بزرگترین نهضت ریلی را در کشور به اجرا گذاشته ایم، گفت: وزارت راه و شهرسازی این آمادگی را دارد تا کل تولیدات ریل کارخانجات داخلی را یکجا خریداری کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۰    
عباس آخوندی در جلسه امروز مجلس با توضیحاتی که در خصوص نهضت ریلی وزارتخانه راه و شهرسازی و آمادگی این وزارتخانه برای خریداری کردن کل تولیدات شرکت های واگن سازی داخلی ارایه کرد توانست نمایندگان مجلس را ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به مشکلاتی که درخصوص دریافت یارانه نوسازی وجود داشت، در سال جاری از منابع در اختیار بانک مسکن تسهیلات نوسازی و بهسازی با سود 12 درصد پرداخت خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۰    
روغن و محصولات شوینده ایران از جمله محصولات پتروشیمی هستند که طبق آخرین آمار در بازارهای جهانی پرطرفدارتر شدند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۰    
نماینده افتخاری اتاق بازرگانی و صنعت روسیه در ایران به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: روابط تجاری ایران و روسیه پس از رشد دو برابری در سال 2016، امسال افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۰    
بازارهای سهام آسیا و دلار آمریکا با تشدید تنشها پیرامون کره شمالی که به ریسک پذیری سرمایه گذاران لطمه زد، روز سه شنبه عقب نشینی کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۰    
هرچند اواخر سال گذشته تصمیم بر این شد که خط تولید خودروهایی چون پراید و پژو 405 تا دی ماه سال 1397 ادامه یابد و پس از آن در صورت تغییر پلت فرم و رعایت افزایش استانداردها از 52 به 83 مورد ادامه تولید ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۰    
بخشودگی بدهکاران بانکی که با اولویت زیر10 میلیون تومان از اواخر سال 1395 شروع شد با پرداخت حدود 2250 میلیارد تومان از جرایم و سود تسهیلات معوق شده همراه بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۰    
کارشناس اقتصادی گفت:در شرایطی که صحبت ازاشتغال به نقل محافل تبدیل شده استفاده از راهکارهایی همچون اقدامات کوتاه مدت و پربازده یا به اصطلاح استارت آپ ها در صورت اجرا درست می توانند نقش به سزایی در ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۰    
برنامه تولید شرکت های خصوصی و نیمه دولتی برای سال جدید در حالی اعلام شد که برخی شرکت ها رشد تولید را در برنامه خود قرار داده اند و برخی دیگر روند کاهشی تولید را در سال جدید پیش بینی کرده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۰    
فراری، خودروساز لوکس ایتالیایی، دومین پارک موضوعی جهانی خود را در اسپانیا افتتاح کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۰    
جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخلی در حالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد که در مقایسه با گزارش قبلی، به جز یک مورد، رتبه بندی سایر محصولات تغییری نکرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۰    
رئیس کل بیمه مرکزی از عملکرد شرکت های بیمه انتقاد کرد و گفت: سرمایه گذاری در صنعت بیمه معادل فروش نیمی از بیمه نامه های یکسال هم نیست و 28 هزار میلیارد تومان درآمد سالانه فروش بیمه نامه ها دود می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۰    
آمار رسمی منتشر شده نشان داد در فصل نخست سال جاری میلادی، تولید خودرو توسط خودروسازان ترکیه 44درصد رشد کرده و به این ترتیب کل تولید خودرو در این کشور به بالاترین سطح از سال 2007 تاکنون رسیده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۰    
آئودی کره جنوبی اعلام کرد 13 هزار خودرو را که مجهز به ابزار تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده بودند، از کره به آلمان بازمی گرداند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۰    
طلای جهانی در معاملات روز سه شنبه از تنش های ژئوپلتیکی پیرامون کره شمالی که تقاضای خرید برای این فلز به عنوان دارایی امن را تقویت کرد، مورد حمایت قرار گرفت و نزدیک به بالاترین قیمت پنج ماه اخیر ماند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۰    
معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد دو سامانه بانک داده های اقتصادی و مالی، درگاه پایش داده های اقتصادی کشور را جهت سهولت دسترسی به آخرین اطلاعات اقتصادی کشور توسط عموم مردم و مدیران ارشد رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۰    
محصولات ولوو FH500 و FH460 از گروه خودروسازی سایپا همچنان در صدر جدول رده بندی کیفی خودروهای تجاری تولیدی در کشور قرار دارند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تولید خودرو سمند با تجهیزات جدید در سایت تولید محصولات ایران خودرو در کشور عراق آغاز شد تا این محصول نیز به سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در کشور عراق اضافه شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۰    
خیلی از افراد با بودجه ای که در اختیار دارند به دنبال خرید خودرو با قیمت مناسب هستند در این میان متقاضیان می توانند برای خرید این خودروها از حدود قیمت 14 تا 74 میلیون تومان هزینه کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به آمار ارائه شده تورم و تک نرخی شدن آن در دولت یازدهم، گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم روند کاهش تورم ادامه داشته و تورم تک نرخی پایدار بماند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به جریمه سه تا پنج برابری واحدهای آلاینده گفت: نظر نمایندگان مجلس این است که روی ماده ضوابط استقرار صنایع بحث ها و تحلیل های بیشتری انجام شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
مافیایی در صنعت خودروسازی کشور شکل گرفته که با واردات قطعات بی کیفیت چینی و تحویل آن به خودروسازن برای تولید خودروهای داخلی، تیشه بر ریشه ایمنی و رفاه شهروندان می زند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
یک کارشناس نرم افزار مهم ترین علت اتمام حجم بسته های اینترنتی کاربران را دانلود خودکار فایل های تصویری و ویدئویی در تلگرام و آپدیت خودکار اپلیکیشن های گوشی دانست و راه جلوگیری از این موضوع را غیرفعال ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
اسفند ماه سال گذشته تولید خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با افزایش همراه بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
محمد جواد ظریف با انتشار تصویری از یک نمودار در صفحه اینستاگرامش خاطرنشان کرد: پس از برجام، به لطف خدا و با تلاش مدیران و کارکنان صنعت نفت، نه تنها سهم ایران از بازار جهانی نفت بازپس گرفته شد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص تولید کالای ایرانی بیان داشت : تولید کنندگان ما می بایست با محوریت صادرات، کالاهای خودرا تولید کنند تا به واسطه ی آن ...