چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۴۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 23 فروردین 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 2 فروردین 1396 میهن صنعت 3 فروردین 1396 میهن صنعت 4 فروردین 1396 میهن صنعت 5 فروردین 1396 میهن صنعت 6 فروردین 1396 میهن صنعت 7 فروردین 1396 میهن صنعت 8 فروردین 1396 میهن صنعت 9 فروردین 1396 میهن صنعت 10 فروردین 1396 میهن صنعت 11 فروردین 1396 میهن صنعت 12 فروردین 1396 میهن صنعت 13 فروردین 1396 میهن صنعت 14 فروردین 1396 میهن صنعت 15 فروردین 1396 میهن صنعت 16 فروردین 1396 میهن صنعت 17 فروردین 1396 میهن صنعت 18 فروردین 1396 میهن صنعت 19 فروردین 1396 میهن صنعت 20 فروردین 1396 میهن صنعت 21 فروردین 1396 میهن صنعت 22 فروردین 1396 میهن صنعت 23 فروردین 1396 میهن صنعت 24 فروردین 1396 میهن صنعت 25 فروردین 1396 میهن صنعت 26 فروردین 1396 میهن صنعت 27 فروردین 1396 میهن صنعت 28 فروردین 1396 میهن صنعت 29 فروردین 1396 میهن صنعت 30 فروردین 1396 میهن صنعت 31 فروردین 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: امید است با سفارش گذاری هدفمند بتوانیم نسبت به توزیع هر چه بهتر قطعات اصلی در سطح کشور و افزایش رضایت مندی مشتری گام بلندی برداریم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی موضوع مهم در صنعت لوازم خانگی را تحریک بازار عنوان کرد و گفت: به اعتقاد کارشناسان تحریک تقاضای مولد مهمترین موضوع در صنعت لوازم خانگی است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
هم زمان با ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و با حضور رییس جمهور انجام شد
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
مشتریان کاربر درگاه های بانکداری الکترونیک بانک پارسیان در صورت انجام عملیات بانکی موفق ، هزاران ریال جایزه دریافت می کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
دکتر کرباسیان در بازدید از مجتمع آلومینیوم جنوب واقع در لامرد استان فارس به عنوان بزرگترین کارخانه تولید آلومینیوم کشور از نقش موثر بانک صادرات ایران در تامین اعتبارات لازم برای طرح های اقتصادی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۰    
بانک ملی ایران برای مشتریان خود امکان افتتاح حساب بدون حضور در شعبه را فراهم کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۰    
دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و با حمایت مالی بانک ملی ایران برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۰    
اولین نسل ریو، هرچند در بازار جهانی خودروی موفقی نبود، سال های زیادی در کشورمان حضور داشت. امروز نسل جدید این خودروی کره ای در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد که احتمال ورود آن به ایران نیز وجود دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
برای خرید وسایل تزئینی و آنتیک بسته به طرح و مدل و جنس وسایل باید از 40 هزار تا یک میلیون تومان هزینه کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل شرکت هواپیمای سازی ای. تی. آر ( ATR ) گفت: این شرکت افتخار دارد با تامین هواپیما در تقویت و افزایش توان حمل و نقل هوایی ایران، در دوران جدید این کشور مشارکت کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
سیدجلال حسینی بعد از مذاکره دو ساعته با مسوولان پرسپولیس، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم به امضا رساند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۰    
برند مقرون به صرفه نیسان، داتسون به مناسبت سه سال فروش خود در بازار هند، نسخه های ممتاز گو و گو پلاس Anniversary ادیشن را عرضه کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۰    
مشاور عالی رئیس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: وجود منابع گاز و سایر منابع در منطقه جنوب فارس ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۰    
پنج فاز پارس جنوبی که در دولت یازدهم، جزو اولویت های توسعه قرار گرفت و به سرعت تکمیل شد، اکنون آماده افتتاح رسمی است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: 209 کیلومتر بزرگراه در زمان دولت تدبیر و امید در این استان به بهره برداری رسید و ایجاد بزرگراه از 81 درصد رشد برخوردار است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۰    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه به بیشترین رقم از ماه اوت سال گذشته میلادی رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از بخشش جریمه 6 درصدی دیرکرد پرداخت تسهیلات این صندوق در صورت پرداخت اصل تسهیلات تا پایان اردیبهشت خبرداد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۰    
الون موسک، مدیر تسلا در صفحه توییترش از ورود شاسی بلند الکتریکی Model Y به بازار چند سال آینده خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۰    
وزارت حمل و نقل ایتالیا اعلام کرد اتهامات موجود درباره وجود نرم افزار برای تغییر نشانه های وجود آلودگی در خودروهای فیات بی اساس است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
پانزدهمین همایش مشترک انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم، با عنوان همایش علمی، کاربردی اقتصاد مقاومتی در تاریخ 21 فروردین سال 1396 ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس از اقدامات ارزشمند بانک صادرات ایران تقدیر به عمل آورند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی از پایین بودن سطح کیفی خدمات پس از فروش توسط شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش تلفن همراه خبر داد و گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۰    
با تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن، تعداد 1389 خانوار تبریزی ، سال جدید را در منازل خود آغاز کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۰    
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با سفر به استان سمنان از واحد نساجی کویر سمنان و طرحهای در حال اجرای کویر جین و درین ریس بازدید کرده و نقش بانک صنعت و معدن را در تامین مالی این طرح ها و ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
قاچاق کالا و البته جلوگیری از ورود کالای قاچاق موضوعی بود که رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 96 توجه ویژه ای به آن داشته و از مسئولین و مردم درخواست کردند که نسبت به تولیدات داخلی توجه ای بیشتری نشان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
اخبار پراکنده ای مبنی بر انتقال تابلوهای تعاونی اعتبار وحدت به عنوان یکی از زیر مجموعه های موسسه غیرمجاز آرمان منتشر و البته مواردی همچون تایید رئیس کل بانک مرکزی نیز همراه با آن مطرح می شود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند 70 هزار واحد تکمیل شده، 53 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و 7500 واحد فاقد متقاضی است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیرامور زیرساخت این بانک منصوب شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه مشکلی در زمینه بازاریابی برای فروش نفت نداریم، گفت: صادرات نفتمان در سال گذشته شامل میعانات و نفت خام به بالای 2 ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
در آستانه میلاد با سعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و با حضور مدیران ارشد بانک و بیمارستان میلاد، باجه بانک پارسیان در بیمارستان میلاد تهران افتتاح شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
بانک تجارت با برپایی غرفه در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضوری فعال خواهد داشت .
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۰    
در جهت رهنمود های مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مقرر گردید مسئولان ارشد انتظامی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
کارشناس اقتصادی گفت:صنعت طلا و جواهر صنعت بسیار قوی است که می توانست خیلی بهتر و بیستر از این در خدمت جامعه قرار گیرد،البته امیدواریم با حمایت های بیشتر به جایگاه اصلی خود برسد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با تاکید بر این که تعرفه های وارداتی برای کالاهای مصرفی ضروری است گفت: آنچه بیشتر باعث قاچاق می شود، دلار ارزان است و تعرفه گران به تنهایی باعث افزایش قاچاق نیست.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم نسبت به گذشته بیشتر کالاهای ایرانی می خرند. تعدد تولیدکننده و کالاهای تولیدی داریم، دولت امسال بیش از گذشته به دنبال طرح های تشویقی برای تولیدکنندگان است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید میادین غرب کارون از برداشت 45 هزار بشکه ای نفت خام از میدان نفتی آزادگان جنوبی تا آخر فروردین خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
شرکتهای بی ام دبلیو، فورد موتور و جگوار لندروور در میان برندگان بودجه 110 میلیون پوندی (136 میلیون دلاری) انگلیس برای طراحی خودروهای پاک و خودروهای خودران هستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
در ادامه طرح نظارت مستقیم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو، مدیرعامل شرکت ایساکو و هیات همراه به صورت سرزده از نحوه ارائه این خدمات به محصولات ایران خودرو در استان یزد بازدید کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
بورس تهران امروز بار دیگر شاهد رشد یکدست قندی ها و نوسان هایی رو به کاهش در دادو ستد خودرویی ها و فلزات اساسی بود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در سال 1396 از سوی این دو خودروساز مشخص شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: من خبری در ارتباط با شایعه رفع فیلتر نشنیده ام کارگروه تعیین مصادیق پیش از این دولت این شبکه ها را فیلتر کرده است و خبر رفع فیلترش هم باید از طریق آنها گفته شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۰    
در ماه گذشته تعدادی از فعالان بورس کالا معتقد بودند قیمت مس در بورس افزایش قابل توجه و غیرقابل توجیهی پیدا کرده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل خبرداد که ایران در حال بررسی پیشنهاد بوئینگ برای خرید هواپیمایی است که شرکت ترکیش از تحویل گرفتن آن انصراف داده است و گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
فرش ایرانی از نمونه محصولات غیر نفتی به شمار می رود که با حمایت و برنامه ریزی موثر،قادر است نقش بسزایی را در توفیقات اقتصادی و ارز آوری برای کشور ایفاء کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مدیرگروه پژوهش پوشش پژوهشگاه صنعت نفت از اجرای طرح تأیید کیفیت محصولات تولیدکنندگان رنگ صنعتی داخلی در این پژوهشگاه خبر داد و گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس از مجوز مجلس در اصلاحیه بودجه 95 برای دریافت تسهیلات 5 میلیارد دلاری ایران از روسیه خبر داد و افزود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بر غیرقانونی بودن سرمایه گذاری بانک ها در بخش مسکن تاکید کرد و افزود: بانک ها مخالفتی با سیاست های اقتصادی دولت به ویژه در بخش مسکن ندارند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
آئودی تولید مدل های شاسی بلند که حاشیه سود بالایی دارند را افزایش خواهد داد و دو مدل جدید را در کارخانه های اروپای شرقی مونتاژ می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
پژوهشگران کشور با اجرای مطالعاتی موفق به تولید سامانه های خنک کننده برای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه ها شدند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
طلای جهانی پس از افزایش حدود دو درصدی در معاملات روز گذشته با افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای این فلز به عنوان دارایی مطمئن در برابر تنش های ژئوپلیتیکی فزاینده ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۰    
سود عملیاتی دایملر در سه ماهه نخست سال میلادی جاری، 87 درصد جهش یافت که بسیار بهتر از حد انتظار بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارزش برابری 39 ارز عمده را برای امروز (چهارشنبه) اعلام که براساس آن، ارزش 26 ارز از جمله پوند انگلیس نسبت به دوشنبه هفته جاری افزایش یافت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
فولکس واگن در تلاش برای جلب اعتماد مشتریان آمریکایی پس از بحران رسوایی آلایندگی دیزلی، گارانتی مدلهای شاسی بلند در این کشور را به شش سال افزایش داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
در راستای منویات مقام معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدامات گسترده ای را در جهت همین امر مهم انجام داده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
سال گذشته رهبر معظم انقلاب، محمود احمدی نژاد را از حضور در انتخابات نهی کردند و احمدی نژاد نیز 6 مهر 95، طی نامه ای به رهبر انقلاب تصریح کرد که منویات ایشان را اجرا خواهد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۰    
کسانی که به دنبال خرید خودرو با بودجه محدود هستند می توانند با حدود قیمت 50 میلیون خودروهایی مانند دنا با حدود قیمت 42 میلیون و کار کرد 40000 کیلومتر خریداری کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت شهاب در حاشیه افتتاح فروشگاه مرکزی TCL در خصوص وضعیت مالی شرکت شهاب عنوان داشت : متاسفانه افرادی در گذشته به شرکت بزرگ شهاب لطمه وارد کردند و تاوانش را در حال حاضر ما پرداخت می کنیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هر یک از مشمولین سهام عدالت باید به طور جداگانه شماره حساب شبا دریافت کنند تا در زمان تعیین شده ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۲    
با توجه با ملاک قرار گرفتن نتایج دو تیم در بازی های رو در رو استقلال در پایان روز چهارم مسابقات صدرنشینی خود را از دست داده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۲    
مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از اتمام پرونده شیرین سازی پالایشگاه خشکی فازهای 20 و 21 در آخر فروردین سال جاری خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صنعت خودرویی کشور در بلاتکلیفی مونتاژکار بودن یا خودروساز بودن سرگردان است و همین عامل موجب افت کیفی و ایمنی تولیدات ایران خودرو و سایپا و سایر شرکت های به ظاهر ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۲    
بر اساس تصمیمات وزیر راه و شهرسازی، معاون مسکن و ساختمان وزیر و نیز رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، رونمایی از اصلاحیه آیین نامه کنترل ساختمان به تعویق افتاد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۲    
در حالی خودروسازان نیمه دولتی در سال 95 نسبت به سال 94 رشد 7/ 36 درصدی در تولید را به ثبت رساندند که آمار تولید خودروسازان خصوصی طی این مدت حکایت از افزایش 18/ 28 درصدی دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۲    
طبق هدف گذاری صورت گرفته ارزش تولیدات صنعت خودرو در سال 1404 به 47 میلیارد و 500 میلیون دلار خواهد رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۲    
کوهکن گفت: تولیدات صادر محور با حفظ مزیت نسبی می تواند راهگشای افزایش تولید و رونق اقتصادی باشد
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۲    
اسفند ماه سال گذشته تولید انواع خودرو به طور میانگین 27 درصد افزایش یافت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۲    
ایدرو براساس مصوبه ای که به تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده و طی یک برنامه استراتژیک 10 ساله قصد دارد مانع سفارش کشتی های بزرگ به خارج از ایران شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۲    
داخلی سازی خودروهای پسابرجامی در حالی هنوز به عنوان یک چالش و پرسش بزرگ در صنعت خودرو کشور مطرح است که بخشنامه جدید دولت حکایت از آن دارد که وزارت صنعت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۲    
سندیکای خودروسازان چین اعلام کرد فروش خودرو در این کشور در فصل نخست امسال 7 درصد رشد کرده است و بهترین فروش در دوم ژانویه تا مارس از سال 2014 تاکنون رقم خورده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۲    
مرسدس بنز که بزرگ ترین خودروساز لوکس در بازار هند به شمار می رود بهترین فروش فصلی خود را در این کشور ثبت کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۲    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گردش مالی صنعت پوشاک را سالانه 400 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۲    
یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قاچاق دیجیتال بیش از آنکه به ضرر شرکت سازنده باشد به تولیدکننده داخلی آسیب می زند ...