پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۷:۵۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- پرس وجوکنان از بچه محل ها یکی را پیدا می کنم که در کار خروس است؛ مرد جوان عضلانی ای با قد متوسط و موهای کم پشت. او را در باشگاه بدنسازی ملاقات می کنم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز پژوهش های سیاسی و اجتماعی روسیه اعلام کرد: ایران با کمک برجام پایه های رشد اقتصادی خود را تحکیم بخشید و این توافق بین المللی بر تقویت ثبات منطقه خاورمیانه نیز تاثیر مستقیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- اندیشکده شورای روابط خارجی نوشت: بزودی دولت ترامپ درباره تعداد سربازان حاضر در افغانستان باید تصمیم بگیرد؛ نگرانی درباره اوضاع افغانستان، مانند سقوط شهرستان سنگین در دو هفته قبل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیوزویک نوشت: هر چند این بمب گران قیمت حاکی از تمایل ترامپ برای استفاده از زور بیشتر علیه رقبای خود است، اما بنظر می رسد که این بمب به مقصد واقعی(مواضع طالبان) شلیک نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- اهداف نظامی عملیات هفته گذشته آمریکا مشخص نیست زیرا کشته شدن 36 داعشی با هزینه 16 میلیون دلار با استفاده از مادربمب در ننگرهار غیر منطقی به نظر می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری ان دی تی وی هند در گزارشی نوشت برخلاف گزارش ها، بمب موسوم به مادر همه بمب ها که آمریکا به تازگی در افغانستان به کار گرفت ، بزرگترین بمب غیر هسته ای جهان نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاربران آیفون می توانند با این ترفند شماره تلفن حذف شده از گوشی خود را بازگردانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شاید برای شما هم سؤال باشد که برقراری تماس صوتی از طریق تلگرام چه میزان از حجم اینترنت شما را مصرف می کند. برای گرفتن پاسخ این سؤال مطلب زیر را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه پاکستان ضمن استقبال از شرکت کشورهای آسیای میانه در نشست صلح افغانستان در مسکو، این نشست را پرفایده و موثر خواند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در تیرانای آلبانی با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از مونتاژ خودروی بوگاتی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- ادوارد اسنودن طی پیامی بر صفحه توئیتر خود اعلام کرد که بمب غیر هسته ای آمریکا تونل های ساخت خود این کشور در افغانستان را نابود کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- محسن مومنی رئیس حوزه هنری در مراسمی که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رشته مهندسی معدن گرایش معدن و محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید براینکه بدهی به پیمانکاران در دوران شهرداران قبلی تهران هم وجود داشته و موضوع جدیدی نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- بیستمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان روزهای 28 و 28 فروردین ماه جاری(دوشنبه و سه شنبه هفته جاری) به میزبانی تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- 9 مجروح حادثه تیراندازی در جشن قهرمانی پرسپولیس در نودان کازرون همچنان تحت مداوا قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی در شهرستان اهواز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- با وجود تداوم تنش مرزی بین پاکستان و هند، از ابتدای سال جاری میلادی حجم تجارت بین دو کشور رشد چشمگیری را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان آستارا ، از کشف پنج هزار کیلوگرم انواع پنیر و ماهی غیر بهداشتی و دستگیری سه نفر در این خصوص خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم معنوی اعتکاف رجبیه سال 96 در حالی پایان هفته گذشته به اتمام رسید که بیش از 800 هزار معتکف در 5 هزار و 719 مسجد به عبادت پروردگار خود پرداختند و برای آنها فیلم های جشنواره عمار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان بین المللی شفافیت اعلام کرد: بهتر است افغانستان بجای 9 ارگان مبارزه با فساد، 1 یا 2 اداره داشته باشد که با کارآمدی بیشتری فعالیت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- قطعه یار تویی با صدای مهران مدیری و آهنگسازی مهیار علیزاده بر روی شعری از مولانا منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه ایندیپندنت گزارش کرد که پلیس آمریکا برای تبیین زوایای مبهم حادثه کشف چندین نسخه از قرآن کریم در سرویسهای بهداشتی دانشگاه تگزاس تحقیق می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- آپارتمان در منطقه خاوران با عمر4 ساله بنا، متری 2 میلیون و 200 هزار تومان ارزش گذاری شده و برای خرید یک واحد 83 متری به سرمایه 182 میلیون و 600 هزار تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مشاور امنیت ملی پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: موضع کشورش در قبال سوریه و خاورمیانه غیر جانبدارانه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان دادگاه اوکتیابرسکی سن پترزبورگ اعلام کردند نفر اول که 32 سال دارد به تلاش برای جذب داوطلبان جنگ در صفوف گروه تروریستی داعش متهم شده.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک افسر از نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم گفته که در این حمله 7 تن زخمی شده و دچار مشکل تنفسی شدند و به بیمارستان های صحرایی منتقل شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- جراح و متخصص پزشک حیوانات گفت: وضع جسمی پلنگ گیلان که دو ماه پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت خوب است و احتمال دارد تا یک ماه دیگر به زیستگاه اصلیش باز گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- "اما مورانو" آخرین فرد بازمانده از قرن نوزده میلادی در سن 117 سالگی در منزل شخصی اش در شمال ایتالیا درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت:در سردخانه ها از نوعی موم برای نگهداری برخی میوه ها استفاده می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای تولید ماءالشعیر،ابتدا جوانه جو ( مالت) را می جوشانند و به آن رازک و مواد خوراکی دیگر اضافه می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- ترس از وقوع تیراندازی 16 نفر را در مترو نیویورک روانه بیمارستان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- محمد جواد ظریف پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، مطلبی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت تازه و هولناک تروریست های تکفیری در سوریه را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان طی نامه ای به رئیس جمهوری افغانستان خواهان گسترش روابط پارلمانی دو کشور شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک کیک ساده اما بدون تخم مرغ را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- گرفتگی عروق می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در بدن افراد شود.بسته شدن و مسدود شدن رگ ها مشکلی است که هیچ علائم ظاهری ای ندارد و فرد نمی تواند این مشکل را به آسانی تشخیص دهد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مصرف مواد غذایی تلخ بخشی از عادت های خوب و سالم غذایی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- همه ی ما میدانیم مصرف بیش از اندازه نمک میتواند آسیب رسان باشد ولی نمک فواید فراوانی در سلامت کامل بدن دارد و کارآمدی نمک در درمان ورم مفاصل ثابت شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- طبق آخرین آمار آلودگی هوا امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است به طوری که از ابتدای سال تا امروز 26 فروردین ماه با 4 روز هوای آلوده مواجه بوده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- آلبرت ویمورتز مهندس آمریکایی طراح بمب مادر آمریکا که در سال 2005 از دنیا رفت، ساخت این بمب را به عنوان مسئولیتی غم انگیز پذیرفت و به ارتش این کشور در راستای استفاده درست از این بمب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ناتو گفت: مشروعیت دادن به طالبان چه از طریق تماس با این گروه و چه از طریق دعوت آن به مسکو و دعوت نکردن از دولت کابل، کمکی به حل بحران افغانستان نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- متن کامل بیانیه انتخاباتی امروز سعید جلیلی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در اینجا می خواهیم علائم و نشانه های مشکلات و ناراحتی های کیسه صفرا را با هم بررسی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از خلاصه بازی استقلال با صبا که با برتری 2 بر 1 آبی پوشان به پایان رسید را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: با هیچ کس هیچ صحبتی در مورد حضورم در استقلال نکرده ام. از الان زود است که در مورد فصل آینده حرف بزنیم اما مربیگری در دستور کار من قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: تلاش خواهد شد با درنظرگرفتن راهکارهای قانونی و حقوقی برخی امور حج، عمره و عتبات را که امکان برون سپاری آن وجود دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آنژی روسیه بدون لژیونر ایرانی خود در هفته بیست وسوم لیگ برتر روسیه شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مزاحمت حیواناتی که در خانه نگهداری می شوند، خواه از طریق صدا باشد و خواه ناشی از حرکات فیزیکی و ایجاد رعب می تواند از مصادیق بزه سلب آسایش عمومی موضوع ماده 618 قانون مجازات اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در پی جاری شدن سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم میهنان منجر شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مرفاوی: در نیمه اول شرایط خوب بود که هر دو تیم گل زدند و بعد از استقلال، ما هم جبران کردیم
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: منصوریان را روی نیمکت استقلال ندیدم که بخواهم به سمت او بروم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "تجسم" به کارگردانی "برد پیتون" اکران بین المللی خود را از اروپا آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام فدراسیون آذربایجان با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم در هفته بیست ونهم نایب قهرمانی استقلال مسجل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک راننده تاکسی بعد از اینکه هنگام انجام تخلف سرعت غیر مجاز 14 بار توسط یک دوربین کنترل ترافیک گرفته شد؛ بدشانس ترین راننده تاکسی لقب گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کره شمالی همزمان با یکصدو پنجمین سالگرد تولد بنیانگذار این کشور موشک بالستیک جدید رونمایی کرده است که به اذعان تحلیلگران گام مهمی در برنامه موشکی این کشور و نقش مهمی در تنش های ایجاد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مرفاوی: در نیمه اول شرایط خوب بود که هر دو تیم گل زدند و بعد از استقلال، ما هم جبران کردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیراهن شماره 11 تیم فوتبال استقلال را بر تن کاپیتان صبا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سیسمونی مارک دار برای نوزاد باعث شد زوج جوان تصمیم به قتل بگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست وهفتم لیگ برتر با مسجل شدن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران تشکر می کنم که به عنایتی روحیه دادند و فکر می کنم آنها بازیکنان قدیمی خود را دوست دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی از گل پنالتی که توسط امید ابراهیمی زده شد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس با سرمربی این باشگاه به توافق رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برخی علاقه مندان به خودرو اهمیت بسیاری برای تهیه لوازم جانبی خودرو قائل هستند از این رو قیمت برخی از پرطرفدارترین این وسایل را به نمایش گذاشتیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از عملکرد شاگردانش برابر سایپا ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران معتقد است شاگردانش موقعیت های بهتری نسبت به استقلال خوزستان داشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سفیدپوشان مادریدی با درخشش هافبک خود بر اسپورتینگ خیخون غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من تمام تلاشم را می کنم که آقای گل شوم، صددرصد این عنوان برای من خیلی مهم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاهد کارهای زشتی در ورزشگاه بودیم و هواداران ماشین سازی امروز حرمت ها را از بین بردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودم گفتم طارمی پنالتی را بزند و در این خصوص با برانکو صحبت کردم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست هادی نوروزی از دنیا کوتاه است و الان خوب نیست که به او توهین کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما قهرمان لیگ برتر شدیم و حالا وقت خوشحالی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- آبی پوشان مرسی ساید با شکست برنلی جای شیاطین سرخ در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تنش نظامی در شبه جزیره کره و اردوغان امیدوار به حمایت مردم ترکیه در همه پرسی قانون اساسی است، مهمترین عناوین روزنامه های روسیه در روز شنبه 26 فروردین ماه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تلگرام مدعی شده است با دیدن ایموجی های هم شکل در تلفن طرفین مکالمه از امن بودن تماس اطمینان حاصل کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- داور دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین سازی گفت: در آخرین دقیقه از نیمه اول و در یک صحنه که می خواستم بدوم، عضله ام گرفت که فکر می کنم پاره شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم و برای هوادارانی که به ورزشگاه آمدند متاسفم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از تبریز به تهران لغو شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد و در آن مفاد باقیمانده از سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی پس از بحث و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پرسپولیس هدف بعدی تیمش را صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من فقط به بازی های این فصل فکر می کنم و تمرکزم روی همین موضوع است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات مدیره بانک ملت در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اعلام کرد: همه مبالغ برداشت شده به حساب های مبدا برگشت داده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: واقعاً ذوب آهن بر خلاف انتظار ما که بازی های اخیر آنها را دنبال کرده بودیم، به مراتب بهتر بازی کرد و ما زورمان به آنها نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احتمالاً خودتان واقف هستید که این قهرمانی چقدر باعث خوشحالی ما شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پدرام کریمی مجری مشهور تلویزیون در کارنامه خود تجربه های مختلفی از جمله اجرا و بازیگری را داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر کسی ماشین خود را به فردی بسپارد و توسط آن فرد اعمال نامشروع صورت گرفته باشد؛ آیا صاحب ماشین هم مجازات می شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال اشین سازی گفت: پتانسیل نفری ما با پرسپولیس یکی نبود و آنها بازیکنان خوبی داشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم های دوم و چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان از سد رقبای خود گذشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا با نتیجه مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال ماشین سازی گفت: نمی گویم پرسپولیسی ها خوشحالی نکنند، فقط کاش وسط زمین این کار را نمی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در هفته بیست وهفتم لیگ برتر به مصاف صبای قم رفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر از کاربران آیفون هستید می توانید با این ترفند تب Call را به نوار پایینی خود اضافه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخستین روز از ششمین دوره مسابقات بین الملی ووشوی جام پارس با مشخص شدن نفرات برتر 6 فرم و همچنین برگزاری 28 مبارزه ساندا به اتمام رسید.