دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۵۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تمامی امکانات و ظرفیت های ایدرو در خدمت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و اشتغال برای جوانان بکار گرفته خواهد شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تحقیقات جدید نشان می دهد که تغییرات آب و هوای نقاط مختلف جهان درشکل گیری ظاهر بینی افراد تاثیر دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- استاندار هرمزگان گفت: در استان در سال 96 با تمام توان تلاش می کنیم تا با توجه به ظرفیت های این استان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه در یک عملیات گسترده و تمام عیار توانست تمام تروریست هایی را که به شمال محله جوبر و محله های اطراف رخنه کرده بودند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم بررسی میزان اموال رئیس جمهور سابق مصر، گزارشی از مجموع ثروت های مبارک و پسرانش ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی در استان را تا اول فروردین دو میلیون و 242 هزار نفر اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان به شکست در مذاکرات نوروزی خود اذعان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور،گفت: بیش از 59 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- جانشین ستاد مرکزی راهیان نور گفت: حضور کم نظیر و بی نظیر مردم شریف ما در کاروان های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- اردوی سازندگی گروه بین المللی امام موسی صدر با حضور 160 طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه از 30 ملیت در روستاهای شهرستان شادگان به مردم خدمت رسانی می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- داریوش فرضیایی بازیگر نقش عموپورنگ با تاکید بر اینکه تنها راه رقابت با شبکه های خارجی ایستادگی پای اصول، عقاید و باورهای اجتماعی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت:فردا ایران به مدت سه روز بارانی می شود و در بیشتر نقاط کشور باران می بارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از روند اجرای خصوصی سازی انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه شنبه در نخستین روز فروردین ماه 1396 در صحن حرم رضوی با مردم سخن گفتند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این خبر سعی داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری شهر تبریز آشنا کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت:با پیگیری و جدیت پلیس آگاهی استان فردی که حدود76هکتار از اراضی دولتی را در اطراف شهر چغادک تصرف کرده بود شناسایی، احضار و به مرجع قضایی معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- منابع آگاه در درون اوپک گفتند، تولید کنندگان عضو این سازمان به نحو فزاینده ای به تمدید توافق کاهش تولید پس از ماه ژوئن تمایل پیدا کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: سکنجبین و ماءالشعیر 2 نوشیدنی ساده و دم دستی و ارزان هستند که مکمل عملکرد یکدیگر هستند که در پاکسازی بدن از مواد زائد بسیار کمک کننده هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه گفت: یادواره شهید املاکی با سخنرانی سردار صفوی در لنگرود برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل ساتبا گفت: سال 96 میزان ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر در کشور به حدود 700 تا 850 مگاوات می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- احتمالا شما هم دایناسورها را عظیم الجثه ترین موجوداتی که روی کره زمین زندگی کردند، می دانید؛ اما ما به شما می گوییم این طور نیست!
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- ستاره سوئدی باشگاه منچستریونایتد با انتشار عکسی خاص در اینستاگرامش خبرساز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عطسه و آبریزش بینی، واکنش طبیعی بدن است اما اگر ادامه دار باشد باعث اختلال در انجام کارهای روزمره می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس عقیدتی سیاسی تیپ هزار شهید 392 به تشریح فعالیت های فرهنگی-رزمی این تیپ در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- محققان به تازگی دریافتند که وجود برخی مواد در برنامه صبحانه آقایان می تواند سبب درمان ناباروری و یا افزایش قدرت باروری آنان شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی نمای بیرونی ساختمان اداری فرودگاه مشهد مهار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- آلو میوه ای شگفت انگیز که برای اعصاب مفید بوده و خشک شده آن درمان کم خونی است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- نمای بیرونی ساختمان برج مراقبت فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دچار آتش سوزی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- اگر اشتباهی مرتکب شدید و همسر شما از دستتان عصبانی است از سر بازدن و شانه خالی کردن در برابر اشتباه و مسئولیت خود خودداری کنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- علم پزشکی هندو زنجبیل را دارویی معجزه آسا می داند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- هدف از ارتودنسی؛ تشخیص- پیشگیری و درمان روابط نادرست بین ساختمانهای فک و دهان وصورت است که علاوه بر زیبایی بر تنفس – تکلم و تغذیه نیز تاثیر گذار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال نیویورک سیتی با بازیکنان منچسترسیتی دیدار داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- آقاباقری گفت: طرح پیام آوران حقوقی در سطح مساجد شهرستان اراک در راستای آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم در حوزه حقوقی با حضور وکلا و کارشناسان حقوقی اجرا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- استفاده نکردن از تیغ برای اصلاح صورت، بهترین راه درمان جوش است و اگر کنار گذاشتن آن برای افراد سخت است می توان از یک سوزن پاک و استریل برای بیرون آوردن موها از زیر پوست استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا قزوه شاعر و نویسنده انقلابی یکی از جمله هنرمندانی است که این سالها با قدرت هرچه تمام تر در به سرودن اشعار بدیع می پردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از برنامه ریزی برای رفع 18 نقطه حادثه خیز اولویت دار شناسایی شده در محورهای این استان برای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی خبر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- جذاب ترین قسمت مجموعه طنز تلویزیونی "خانه به دوش" را به کارگردانی، نویسندگی و بازی رضا عطاران مشاهده می کنید
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیا ورم دست ، پا ، پلک ، صورت ، شکم و ... خبر از وجود یک بیماری خطرناک می دهد ؟ چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم ؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- کره شمالی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا هشدار داد که کره شمالی آمادگی رویارویی کامل با هر تهاجم نظامی را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره بلژیکی تیم چلسی در مورد شرایط این روزهایش صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- محققان با بررسی تناوب دی ان ای زهر عنکبوت تارقیفی استرالیایی، ترکیبی را شناسایی کردند که می تواند از سلول های مغز در برابر آسیب های ناشی از سکته مغزی محافظت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- بخش عمده از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران همواره در مصاحبه هایشان خود را مدیون معلمی می دانند که الفبای بازیگری را به آنان آموخت و آن شخص کسی نیست جز حمید سمندریان.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در دوران بارداری مواد غذایی مصرفی نه تنها انرژی مورد نیاز بدن مادر را تامین می کنند، بلکه در رشد نوزاد نیز نقشی کلیدی دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یکی از گل های معروف سفره هفت سین سنبل است که برای ماندگاری آن دمای هوا تاثیر بسیاری دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی یکی به چرخها اضافه می شد و کار گسترش پیدا می کرد همه به هم کمک می کردیم و می بردیم و می دوختیم تا اینکه کار به جایی رسید که دیدیم اتاقها پر شده و جا خیلی تنگ بود و دیگه نمی شد توی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- هر گونه واکنش سیستمیک به نیش حشرات، باید بلافاصله توسط پزشک بررسی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف محموله 19 هزار و 600 کیلویی برنج قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد و اگر مدیریت در بخشهای مختلف متدین، انقلابی و کارآمد باشد، همه مشکلات حل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- در اثر تبخیر دوباره آب و بالارفتن غلظت مواد سمی، ترکیبات خطرناکی در آب جوش انباشته می شود که مهمترین آنها نیترات است. نیترات یک ماده شیمیایی و سمی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ایران همواره بعنوان الگویی از مقاومت برای حرکت به سمت استقلال و عدم وابستگی اقتصادی و سیاسی به جبهه استکبار بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- طبق قانون مدنی در صورتی که متوفی فرزندی نداشته باشد، سهم زن از اموال شوهرش یک چهارم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مطالعات نشان داده که بدن دارای یک ساعت درونی است که موجب افرایش اشتهاء و میل به شیرینی و غذاهای نشاسته ای و نمک دار در زمان عصر می شود که در واقع یک نوع سازگاری است که ما از اجدادمان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمدرضا گلزار بازیگر سینما و همچنین خواننده کشور اول فروردین 1356در تهران به دنیا آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- با به کارگیری اصولی که در این نوشته یاد می گیریم، می توانیم تا حد زیادی تبعات منفی انتقاد از دیگران را کاهش بدهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- حاکمیت قانون، اساس حکومت در دولت قطر می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم بارسلونا در مصاحبه ای متفاوت در مورد دوران کودکی و انتقالش به تیم بارسلونا صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای مردمی حشدالشعبی روز سه شنبه اعلام کردند که یگان های مردمی برای محاصره کامل داعش در عراق در حال پیشروی به سوی شهر موصل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- ستاره اسپانیایی باشگاه اتلتیکومادرید روزهای ویژه ای را کنار خانواده اش پشت سر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این عارضه، فرد معمولا دچار سرگیجه و حالت تهوع می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- "ژاله علو" بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون و همچنین پیشکسوت عرصه دوبله اول فرودین 1396 وارد 90 سالگی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به لزوم تشکیل خانواده توسط جوانان، یکی از ملزومات و مهمترین نیازها برای آغاز زندگی مشترک خرید مسکن بوده که در نقاط مختلف تهران باید از حدود 116 میلیون تومان تا بیش از 900 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مصرف گیاه خار شتر در زمستان بیماری هایی مانند رماتیسم، اسهال، تب، کمردرد، سرفه، سنگ کلیه و بی خوابی را در افراد کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرادی که از مبتلا شدن خودشان به سرطان اطلاع پیدا می کنند، در لحظات اول با ترس ناگهانی و خاصی مواجه می شوند که تمام وجودشان را فرامی گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- انگلیس نیز همچون ایالات متحده آمریکا، برای حمل برخی لوازم الکترونیکی برای مسافران برخی کشورهای خاورمیانه محدودیت هایی در نظر گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بیش از یک میلیون و 50 هزارتن انواع آبزیان در سال 95 به شیوه های صید و آبزی پروری در کشور تولید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی القاصی از استقرار شعب کشیک نوروزی در دادگستری استان فارس خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی شعب کشیک به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره آلمانی باشگاه منچستریونایتد یکی از بدترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای کلاه قرمزی نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس اتحادیه سینماگران افغانستان گفت: امروز در هر جشنواره بین المللی وقتی فیلم های افغانستان به نمایش گذاشته می شود مورد توجه قرار می گیرد و سینمای ما جایگاه خود را در جهان پیدا کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به اینکه از ساعت 24 امشب، ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده می شود، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد زمان پروازها بر اساس زمان درج شده در بلیت انجام خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- دسترسی به آب سالم یعنی؛ دسترسی به تحصیلات، شغل، درآمد و سلامتی، به ویژه برای زنان و کودکان.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- زردآلو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و به عنوان یک ضد استرس قوی می توان آن را به آجیل شب عید اضافه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- این مطلب را ننوشتیم تا از عید شما یک زهر مار بسازیم، فقط نوشتیم تا بدانید علت نحسی روز سیزده که حالتان گرفته است تنها بازگشت مجدد به سر کار و تمام شدن تعطیلات نیست بلکه بی مبالاتی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راهیان نور به عنوان یک منبع عظیم فرهنگی، این ظرفیت را دارد که جوانان جامعه ما را با فرهنگ و آرمان های نسل حاضر در دوران دفاع مقدس پیوند دهد و زوایا و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- گرچه در ایام نوروز اکثر اداره ها و مراکز آموزشی نیمه تعطیل می شوند اما رژیم غذایی تعطیل بردار نیست و باید مراقب کالری مواد غذایی که در این ایام آنها را مصرف می کنید، باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- علیمحمدی گفت: طرح پیشنهادی پیشگیری از تصرفات غیرقانونی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی ملی و جرایم زیست محیطی استان چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از تجارب استان فارس تدوین و پس از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مردم کشورهای مختلف جهان آداب و رسوم ویژه ای برای استقبال از سال نو دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیروی هوایی سوریه در روزهای اخیر موفق شد یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در استان قنیطره را سرنگون کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه رم ایتالیا پیشنهاد ویژه ای به کاپیتان اسطوره ای خود ارائه داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای داریوش فرضیایی مجری نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب فرمودند: اولویت امروز ملت ایران مسئله اقتصادی است، اولویت دشمن هم مسئله اقتصادی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: جوانان این جمعیت به نیم میلیون مسافر نوروزی از روز 25 اسفند خدمات ارائه دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از 4730 پرواز داخلی و خارجی و سرویس دهی به 5450 پرواز عبوری از از 25 تا 30 اسفند ماه خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- استاندار خراسان جنوبی از سفر رئیس جمهور در دوم فروردین ماه به این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- از آنجایی که جهل به قانون رافع مسئولیت نیست، بنابراین آموزش مباحث و اصطلاحات حقوقی و قضایی د رراستای آشنایی عموم مردم با قوانین، از اصول مسلم حقوق است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد بهترین پاسخ به اروپای فاشیست و ظالم رأی آری به همه پرسی تغییر قانون اساسی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید به افتخار تازه ای دست پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای سید علی ضیاء مجری نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان طی یادداشتی در صفحه رسمی فیسبوک خود به 20 رفتار نادرست شخصیت های مهم در این کشور پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در سال 96 آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی فرمانداری تهران گفت: کار استعلام مدارک داوطلبان متقاضی انتخابات شورای شهر تهران از مراجع 4 گانه از روز گذشته آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر در یک هزار و 129ماموریت امدادی خدمات لازم را به بیش از هشت هزار و 300 تن از هموطنان ارائه دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- کمانداران بانوان ایران در مسابقات کاپ آسیا در ریکرو به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در سال 96 آغاز شد.