جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۳:۲۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 27 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دفاع برای دفع خطر ضرورت داشته باشد مثلاً اگر کسی ضربه ای آرام با وسیله ای به یکی از اعضای بدن شما بزند و فرار کند و دور شود مدافع نمی تواند با سلاح سرد یا گرم او را بزند بعد ادعا کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- یکصد و یازدهمین نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، سخنگوی دستگاه قضا آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- آنوریسم به بزرگ شدن یا بیرون زدگی دیواره یکی از سرخرگ های بدن گفته می شود که در اثر ضعف دیواره رگ ایجاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- هوا که گرم می شود نیاز بدن به مایعات افزایش پیدا می کند. در این میان انتخاب نوشیدنی سالم می تواند هم عطش تان را از بین ببرد و هم ویتامین ها و املاح بدن تان را تامین کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیوار آرزوها اسم دیواری است که در یکی دو هفته گذشته آدم های زیادی را روانه خیابان انقلاب کرده است. دیواری که نه سازندگان که خود مردم این اسم را برایش انتخاب کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- در پایان معاملات هفته منتهی به 30 فروردین ماه 96، شاخص کل با 0.7 درصد افزایش روبرو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمد هاشمی در آخرین روز ثبت نام از داوطلبین نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با مراجعه به ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری نام نویسی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ورود حجت الاسلام رئیسی به عرصه مدیریت از سال 1359 و با حضور در جایگاه دادیاری شهرستان کرج آغاز شد و پس از چندی با حکم شهید آیت الله قدوسی، به سمت دادستان کرج منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- وقتی قراردادی منعقد می شود که موضوع آن انجام کار یا ساختن چیزی است، همیشه این تردید وجود دارد که شاید متعهد به قول خود وفا نکند یا در انجام تعهد تاخیر داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگو نحوه اعلام اسامی احراز صلاحیت شدگان ریاست جمهوری را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور، آخرین مهلت ارسال صورت معاملات فصول پاییز و زمستان 95 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- پژوهش های علمی صورت گرفته روی خانواده ها نشان می دهد دخترانی که احساس عشق و امنیت در کنار پدران خود دارند، نمرات خوبی در مدرسه می گیرند، احساس بهتری نسبت به خود دارند و به طور کلی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک مرد 72 ساله پس از جراحی و با کمک گرفتن از اعصاب دندان های خود، بینایی خود را به دست آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مجلس دهم و وزیر اسبق آموزش و پرورش از زمره شخصیت هایی است که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- افغانستان که با روسیه در سال های اخیر همکاری های نزدیک نظامی و امنیتی داشته است از این کشور خواستار ارائه کمک های بیشتری در این عرصه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- تظاهرات حرف های اضافه مجموعه شعر حمیدرضا شکارسری است که در سی امین نمایشگاه کتاب منتشر می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف استان یزد از تعطیلی 50 درصدی واحدهای فروش فرش دستباف در یزد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال در پی وقوع سیل در استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان و درگذشت تعدادی از هموطنان مان پیام تسلیتی را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- ترکیه شاهد بزرگترین تغییرات اساسی از زمان بنیان گذاری نظام جمهوری ترکیه در سال 1923 بود که مردم ترکیه با جواب آری به آنچه که باب میل رئیس جمهور این کشور بود آن را رقم زدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- الکساندر اسمیت کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی برای ان بی سی نوشت: در حال حاضر 700 تا 1500 جنجگوی داعش در افغانستان حضور دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان انگلیس با هدف انتقام جویی از همسر رئیس جمهور سوریه لغو تابعیت وی را پیشنهاد داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- واشنگتن تایمز نوشت: شواهدی از تماس طالبان با روسیه و تجهیز این گروه به ار پی جی و همچنین تجهیزات دید در شب وجود دارد اما روسیه با اعلام ارتباط با طالبان هدف از این کار را عدم سرایت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سردار سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت سردار دانشیار حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- ویزای شینگن شرایط و ضوابطی دارد که مسافران باید از آن ها مطلع باشند. حال آنکه این ویزا انواع مختلفی دارد. با کجارو همراه باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- واکنش ها به پرتاب بزرگترین بمب غیرهسته ای جهان موسوم به "مادر بمب ها" در ننگرهار افغانستان ادامه دارد و حزب نهضت اسلامی این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان روز یکشنبه با صدور پیامی، جان باختن تعدادی از مردم استان های شمال غربی ایران در حادثه سیل اخیر را را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محله های این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- 30 سال قبل، شهید حمید دیالمه با شناخت انحرافات عقیدتی سیاسی یکی از سران فتنه، نسبت به انتساب سیاسی او هشدار داده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی اعلام کرد: داعش طرف قرارداد آمریکاست مانند سایر شرکت های خارجی، مناطق را از سکنه خالی کرده و فضای مناسب را برای آمریکا میسر می سازد تا تسلیحات خود را آزمایش کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- اولین نشست هیئت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی در سال جدید با حضور محدث سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت بر حفظ حقوق شهروندی قوه قضائیه و هیئت همراه به ریاست غلامحسین اسماعیلی در محل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پایان نخستین روز از بیست وهشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب مدال طلا در 3 وزن 54-، 74- و 87+ کیلوگرم شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده سابق مجلس گفت: دولت برای اثبات خود، دو قطبی کردن جامعه را خوب بلد است. کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 80 میلیارد ریالی که با ارائه مدارک جعلی از شرکت ها و موسسات ،تسهیلات کلان مالی گرفته بود، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی حادثه سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل پیام تسلیتی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- حزب جمهوری اسلامی شهید بهشتی را نامزد نخستین ریاست جمهوری کرده بود. بالاخره با پشت هم اندازی هایی که شد، شهید بهشتی را حذف کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس شهر کرمان گفت: سارق کش روزن مغازه ها حین خرد کردن تراول های سرقتی دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی تکاوران ارتش پاکستان در کراچی اعلام کرد: باند تروریستی که با ربودن نوزادان شیرخوار آنها را برای آموزش های تروریستی به وزیرستان انتقال می دادند، متلاشی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس ستاد ارتش افغانستان ضمن حمایت از پرتاب بزرگترین بمب غیر هسته ای آمریکا در افغانستان گفت که در صورت نیاز دوباره از مادر بمب ها در افغانستان استفاده خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 32 سال قبل در "بنداروز "دشتستان مرتکب قتل و متواری شده بود ، پس از شناسایی، دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- امروز که اتحادیه اروپا توانسته ما را از جنگ و مناقشه مصون نگه دارد،خوب است که آن را حفظ کنیم و نه آنکه آن را سپر بلای رویگردانی های خود کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پارلمان عربی ضمن تاکید بر آزادی اسیران فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی، بر ضرورت نظارت بین المللی بر زندان ها و بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- این دومین حمله شیمیایی داعش از هنگام آغاز عملیات آزادسازی ، در غرب موصل، از 19 فوریه سال جاری میلادی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- امروز، بر اثر انفجارهای تروریستی در مسیر اتوبوس های حامل غیرنظامیان شهرک های فوعه و کفریا، بیش از 120نفر کشته و 224 نفر زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم جمعه بزرگ و عید پاک مسیحیان امسال در شرایطی در لبنان برگزار می شود که تدابیر امنیتی ویژه ای برای محافظت از کلیساها اتخاذ شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- سارا دختر 13 ساله ای است که در اثر تربیت غلط ، وجود نامادری بی رحم و بی کفایتی پدر به سرنوشت شومی دچار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- دارچین فواید سلامت مختلفی را ارائه می کند که از آن جمله می توان به توانایی کاهش قند خون و کمک به مدیریت دیابت اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در حاشیه دهلی نو مسئولان مدرسه ای برای خانم های سالمند هندی دوره های آموزشی برگزار می کنند تا آنچه را که آنها در کودکی به دلیل فقر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان اسطوره ای باشگاه رم ایتالیا موفق شد در دیدار این هفته تیمش مقابل تیم فوتبال آتالانتا به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- کم خوابی و پر خوابی مرکز اشتها در مغز را تحت تاثیر قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد برای تمیز و خوشبو نگه داشتن خانه از شوینده های شیمیایی و بسیار گران استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده میناب رودان، جاسک و سیریک درمجلس شورای اسلامی گفت: شمارش آرا در حوزه هایی که انتخابات الکترونیک دارند سریعتر انجام می شود و در وقت وهزینه به نوعی صرفه جویی بهینه تری انجام می ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- نرم افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید فضای رایانه تان را اشغال می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هر کس عالماً و عامداً به قصد متهم نمودن دیگری برای او پاپوش درست کند، پس از صدور قرار منع تعقیب و یا اعلام برائت قطعی آن شخص ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در دی ماه سال گذشته بود که مدیر بخش موبایل شرکت اچ تی سی تأکید نمود که امسال خبری از تلفن همراه HTC 11 نخواهد بود اما این بدین معنا نیست که HTC U Ultra (بررسی دیجیاتو) تنها اسمارت فون ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تحقیقات جدید نشان می دهد که ورزش کردن به مدت 150 الی 250 دقیقه و 5 روز در هفته تنها موجب می شود که فرد وزن اضافه ای کسب نکند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مایکروسافت درخواست محرمانه FBI برای کسب اطلاعات شخصی کاربرانش را تأیید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک روانشناس اجتماعی گفت: پیشگیری فرصتی برای حفظ جامعه است و در شرایطی که از مدیریت بحران غافل می شویم درمان سخت یا غیر ممکن می شود و بطن جامعه را دچار مشکل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای کسانی که مرتبا با ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear 2.0 خود پیامک و ایمیل می فرستند، اپلیکیشن Handwriting Input گوگل می تواند نوشتن کلمات را بسیار آسان کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "سریع و خشن 8" به کارگردانی "اف گری" در اولین تجربه اکران خود در جهان به فروش فوق العاده 534 میلیون دلار دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاربران دنیای موبایل دو دسته اند: یا عاشق تلفن های هوشمند ویندوزی هستند یا کوچکترین اهمیتی به آنها نمی دهند. اگر حس می کنید در گروه اول جای می گیرید، این خبر برای شماست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- باید بدانید که موز، میوه ای قدرتمند است و قدرت آن به اثبات رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- دستیار گوگل مسلما یکی از بهترین دستیارهای صوتی روی تلفن های هوشمند امروزی ما است. از کاربردهایش هم در زندگی روزمره مان کم و بیش خبر داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور برکنارشده کره جنوبی سرانجام پس از کش وقوس های فراوان به اتهام فساد اقتصادی روانه زندان شد اما بنا به گزارش های اخیر مقامات زندان گویا هنوز خبر ندارند که خانم رئیس جمهور از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: بالاخره همه در انتخابات شوراها نماینده خاص خودشان را به میدان می کشند وانگیزه برای آمدن پای صندوق به خوبی وجود دارد و وقتی این انتخابات با زمان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- قاضی اصولی صفار به شرکت های هواپیمایی خاطی اخطار داد که در صورت عدم توجه به اجرای منشور حقوق مسافرین پروازهای داخلی و خارجی در صورت تاخیر بی مورد و بی دلیل و ناشی از سوء مدیریت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا بیرانوند بازیکن جوان فوتبال، در ابتدای فعالیت های خود در این عرصه، با مخالفت پدرش رو به رو شده است اما هم اکنون به عنوان دروازه بان تیم ملی فعالیت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید متر لیزری باید از محدوده 280 هزار تا 3 میلیون تومان باید هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه روسیه در افغانستان ضمن به چالش کشیدن اقدام آمریکا در شلیک مادر بمبها به افغانستان، گفت: آیا اینکه این بمب منفجر شده است، موفقیتی محسوب می شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، فیلم های تخیلی مانند مردان سیاه پوش رنگ واقعیت به خود پیدا کرده اند و کارهایی که ما امروزه انجام می دهیم برای نسل های قبل از ما رویایی بیش نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- چمن کاری به عنوان یک حرفه تخصصی در جهان شناخته شده است. رشد چمن در پارک ها، باغ و باغچه علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد از فرسایش تدریجی خاک جلوگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- وقتی فردی از دنیا می رود، باید بدهی از ماترک وی (دارایی زمان فوت او که به خاطر فوت از مالکیت وی خارج می شود) پرداخت شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اردوی تیم ملی اسنوکر کشورمان به منظور حضور هر چه بهتر در رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا برپا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- می دانید که مشمولان وظیفه در نیروهای مسلح خدمت می کنند. یعنی: ارتش، سپاه و یا نیروی انتظامی. براساس قوانین و براساس ضوابط خاصی ادارات دولتی هم می توانند از نیروهای وظیفه استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه نویس کامپیوتر، کدهای برنامه های نرم افزاری را می نویسد. تمام آن چیزی را که از طریق کامپیوتر می توان دید از بازی های کامپیوتری گرفته تا سیستم عامل هایی مثل ویندوز و برنامه هایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۴    
خبرگزاری میزان- پدر همه بمب ها نام قوی ترین بمب گرمافشاری جهان است که در 11 سپتامبر سال 2007 توسط روسیه آزمایش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- شمارش آرای همه پرسی در ترکیه آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت کانادایی پتوی هوشمند ساخته که برحسب درخواست کاربرانش یک طرف یا تمام تختخواب را گرم کند و صبح ها نیز خود را مرتب می کند! به این ترتیب پتوی هوشمند در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرودگاه های تهران 4 ساعت در 29 فروردین تعطیل می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک مشاور ارشد نظامی آمریکا اعلام کرد تمام گزینه ها در رابطه با اقدامات هسته ای کره شمالی روی میز قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال در ارتباط با تشکیل و برنامه های تیم فوتبال امید، اطلاعیه ای را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- معمولا خودروهای اشخاص معروف، با قیمت هایی نجومی معامله می شوند و مورد توجه کلکسیونرها قرار می گیرند، اما این بار برای خودروی دونالد ترامپ، چنین پولی پرداخت نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخی از سودجویان برای فعال سازی تماس صوتی تلگرام پول دریافت می کنند، در حالی که این امکان نیازی به فعال سازی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- پارلمان انگلیس با هدف انتقام گرفتن از همسر رئیس جمهوری سوریه که با فعالیت در شبکه ای اجتماعی به شایعه پراکنی رسانه های غرب درباره رویدادهای سوریه پاسخ می دهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که پرتاب بمب 10 هزار کیلویی آمریکا موسوم به مادر بمب ها در دره مامن شهرستان اچین استان ننگرهار، اثر سوء بهداشتی برجا نگذاشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- امروز (یکشنبه 27 فروردین) اتفاقات زیادی در ورزش رخ داد که قطعی شدن زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس یکی از این موارد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- از بدو اختراع دوربین دیجیتال، جدال سنگینی میان سازندگان سنسور برای رسیدن به رزولوشن بالاتر در عکس وجود داشته است. آیا واقعا به هنگام خرید یک دوربین عکاسی، باید به این موضوع توجه کنیم؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- موافقت نامه حرفه ای سازی فی مابین اتحادیه فوتبال باشگاه ها و فدراسیون فوتبال به امضا رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- غفوری با اشاره به اینکه پیش تولید "پایتخت 5" ادامه دارد، گفت: چیزی مبنی بر توقف این پروژه نشنیده ام.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس با قهرمانی تیم پارس جنوبی در مجموع دو بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این بسته خبری ویژه، عناوین مهم ترین، پربازدیدترین و جذاب ترین خبرهای امروز منتخب گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ترک گروژنی در غیاب لژیونر ایرانی خود در هفته بیست وسوم لیگ برتر روسیه شکست خورد.