جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۱:۰۱Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های چینی هنوز حرکت 11 سال پیش آرش برهانی را که خشم تمام مردم چین را برانگیخت، از یاد نبردند و خواستار انتقام از تیم ملی ایران شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تخم مرغ یکی از مغذی ترین مواد غذایی جهان به حساب می آید و مصرف آن به طور روزانه خواص درمانی زیادی از جمله کاهش وزن دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرسان رودسر از کشف 7 میلیون ریال چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: دشت ذوالفقاری سرآغاز خودباوری رزمندگان در برابر نیروهای متجاوز دشمن بعثی بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: گوشت مرغ گرم و منجمد به میزان کافی تامین شده و عرضه آن در سراسر کشور ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از دستگیری سارق 15 فقره خودرو در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه اعتقاد به شهید و شهادت علت پیروزی در سوریه و عراق است، گفت: اسرائیل شکست خورده راه و سیره شهدا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کلاهبرداری کارت به کارت شیوه ای پلید برای فریب و خالی کردن حساب بانکی شهروندان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه امروز در مسائل اجرایی کشور احساس خطر جدی می کنیم، تاکید کرد امروز ما نباید ساکت بنشینیم، ما باید صدای مردم و خون هایی که ریخته شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: در ایام نوروز مراسم حنابندان و همچنین مراسم سنتی سافت در هرمزگان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا همراه با دو نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی جهان وارد محل برگزاری رقابت های یوروآسیا شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز دور نخست تعطیلات نوروزی تا روز اول فروردین ظرفیت همه اقامتگاه ها اعم از رسمی و غیررسمی مشهد 100 درصد تکمیل بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- خشکی پوست، به ویژه در آب و هوای سرد، ممکن است چندان غیر معمول نباشد. اما احساس خشکی بیش از اندازه در پوست ممکن است در نتیجه کمبود اسیدهای چرب امگا-3 شکل گرفته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش و مردمی عراق با پیشروی در چندین نقطه راهبردی موصل موفق شدند که ضربات سنگینی را به گروه تروریستی وارد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از ثبت آمار بیش از 20 میلیون نفر شب اقامت مسافر نوروزی تا پایان 4 فروردین 96 در کل کشور خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر فعالیت مامورین انتظامی در روز سیزده بدر، واقعه یا حادثه ای در شهر ری رخ نداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: چهار استان فارس، بوشهر، هرمزگان و جنوب استان کرمان، در سه روز اول هفته یعنی شنبه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام اعلام کرد که تعداد آگهی دهندگان فعال ماهیانه در این سرویس با رشد چشمگیری همراه شده و از مرز یک میلیون آگهی دهنده عبور کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه کشور گفت: استان های اصفهان، فارس و خراسان رضوی بیشترین آمار تصادفات در تعطیلات نوروزی را داشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرایط جوی کشور در روز یکشنبه ششم فروردین ماه اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- هادی هاشمیان گفت: از ظرفیت کمیته ی حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای رفع موانع تولید در استان استفاده می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از رشد 12 درصدی سفرهای نوروزی 96 تا تاریخ 5 فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه با اشاره به آمار چشمگیر سوانح ساختمانی در کشور گفت:مرگ سالیانه یک هزار و 500 نفر بر اثر حوادث کار در کشور نشان داده که 60 درصد از این رقم مربوط به حوادث ساختمانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم درود و ازنا درمجلس با بیان اینکه ایجاد بستر صادرات محصولات ارگانیک با حضور فعال تعاونی روستایی امکان پذیر است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی مقوله ای است که در نگاه دستگاه دیپلماسی در جهت افزایش توان صنایع ایران مغفول مانده است و ما انتظار داریم ریل گذاری مقام معظم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: خط دریایی چابهار- مسقط در روزهای اول، هشتم و هم چنین 15 فروردین به صورت چارتر فعالیت دارد و مسافران نوروزی را جابجا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام وابسته به آستان قدس رضوی، تلاش دارد تا با تکیه بر الطاف الهی و استمداد از نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اگر نگران سفید شدن موهای خود در نتیجه یک زندگی پر استرس هستید، با موضوعی مواجه هستید که می توانید کمتر نگران آن باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- کاهش مصرف نمک، فعالیت بدنی منظم، ثابت نگه داشتن وزن ایده آل، رعایت رژیم غذایی متعادل و همچنین با پرهیز از استعمال دخانیات می توان به میزان قابل ملاحظه ای از خطر پیشرفت فشار خون بالا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- با کنترل ازدواج های فامیلی می توان شیوع کم شنوایی ژنتیکی را تا حدی کاهش داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره فرانسوی تیم منچستریونایتد تمرینات ریکاوری خود را به خوبی پشت سر گذاشته و شاید زودتر از موعد مقرر به میادین بازگردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد غذا می خورند که سیر شوند ، شاید عده ی کسانی که برای خود برنامه و رژیم غذایی داشته باشند ، نسبت به این دسته از افراد بسیار محدود باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای چشم پوشی از استفاده صحیح، منطقی و معقول از ظرفیت های خارجی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مطالعات جدیدنشان می دهد علائم سرگیجه، ضعف و احساس سبکی سر پس از ایستادن می تواند از نشانه های خطر ابتلا به بیماری های مغزی مانند پارکینسون یازوال عقل باشد که خطر مرگ را دراین قبیل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نوزادان و شیرخواران چه ویژگی های ذهنی دارند ممکن است با خواندن این مطلب شگفت زده شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در دنیای پر مشغله امروز خانواده ها زمان بسیار اندکی دارند که برای با هم بودن صرف کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه آمریکا اخیرا اعلام کرد که 30 شخصیت حقیقی و حقوقی را در ارتباط با ایران، سوریه و کره شمالی تحریم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- افراد پس از استفاده از گیاه تاجال ملوک ضربان قلبشان سریع و در قفسه سینه احساس درد می کنند و در نوع مزمن آن حالت تهوع استفراغ و درد شکم و اسهال به عوامل بالا اضافه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- برای جلوگیری از خونریزی و شل شدن لثه ها باید ویتامین ث مصرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- تحقیق جدیدی بیان می کند که مبتلایان به یبوست مزمن شدید می تواند با یک نوع مدرن طب سوزنی آسوده شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره آلمانی تیم آرسنال از علاقه اش برای ماندن در لندن صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- کتاب پسرانی از جنس روی، اثر سوتلانا آلکسیویچ، نویسنده روسی به تازگی در ایران توسط ابوالفظل الله دادی مترجم ایرانی ترجمه و روانه بازار کتاب شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمانی که پشت پاشنه پا تاول می زند در اینصورت باید پانسمان کنیم ، چون اگر این کار را نکنیم قسمت تاول زده با کفش تماس پیدا میکند و بدتر می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در ایام نوروز که بازار آجیل و تنقلات داغ است عوامل مختلفی هم سلامتی افراد را به خطر می اندازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در پی غرق شدن قایق حامل پناهجویان سوری در آبهای ترکیه 11 نفر جان باختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دریافت ایمیل از جانب افراد ناشناس گاهی کاربران را دچار سردرگمی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- آقاعلیخانی گفت: توهین، سرقت، ضرب و جرح عمدی، تصادفات، تهدید و تخریب شش جرم نخست پرونده های ورودی در سال گذشته بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- بهتر است پوست برخی میوه ها را دورنیندازید و سعی کنید پوست آن ها را نیز مصرف کنید تا از خواص آن ها استفاده کنید پوست میوه ها مزیت ها و خواص زیادی دارند که در ادامه به آن ها اشاره کردیم
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویندوز 10 نسبت به نسخه های قبل خود تغییرات مثبتی داشته که میتوان آن را در قالب ویندوز های موفق مایکروسافت طبقه بندی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل دفتر صنایع تبدیلی و تکمیلی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 1.5 میلیون تنی ظرفیت سردخانه های کشور طی سه سال دولت یازدهم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرعت و کیفیت بالا از جمله معیارهای یک وبگردی خوب و لذتبخش محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاید برایتان جالب باشد اگر بشنوید با نوشیدن یک استکان آبغوره می توانید بیماری خود را تشخیص دهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- پس از حادثه پلاسکو، شبهات زیادی در رابطه با روز حادثه در فضای مجازی مطرح شد اما بسیاری از این حواشی صحت نداشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- محوری با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از دفاتر ازدواج و طلاق گفت: 157 مورد بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و 56 مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و 31 مورد بازرسی از دفاتر طلاق استان کهگیلویه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگر نرم افزار یا دستگاه زمان سنج در اختیار ندارید، با استفاده از این ترفند می توانید گوگل را به تایمر تبدیل کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- از جمله فواید قهوه می توان به افزایش انرژی، افزایش عملکرد بدن، افزایش هوشیاری و افزایش متابولیسم بدن اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر مرورگر کروم شما زیاد هنگ می کند و سرعت آن پایین آمده است، با این ترفند می توانید این مشکل را برطرف کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترفندی ساده در تلگرام دسکتاپ وجود دارد که با فعال کردن آن کانال هایی که کمتر به آن نیاز دارید را مخفی کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای حمید عسکری نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- آیا می دانستید صبر و تحمل افراد نیز زمینه ژنتیکی دارد و از والدین افراد الگوبرداری می شود و به آن ها به ارث می رسد؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرتغالی تیم منچستریونایتد به تازگی سفری به کشور کرواسی داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک جامعه شناس با بیان اینکه باید نوروز را به نوروزگاه ها برد،گفت: جشن نوروز باید در ورزشگاه ها و میادین برگزار شود و جوانان و نوجوان را با آداب و رسوم کشور آشنا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای عالی حوزه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام مسئولان به ایجاد شغل برای جوانان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- هنگام کار با اینترنت اکسپلورر حتما با پیغام خطاهای گاه و بیگاه مواجه شده اید، اکنون ترفندی برای رها شدن شما از دست این پیغام ها داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- روزی 15 تا 30 دقیقه پیاده روی هوس خوردن شکلات و تنقلات شیرین را که در شرایط استرس زا افزایش می یابد، کاهش می دهد و به حفظ دندان های سالم کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهرهای در ایران وجود دارند که دارای ویژگی های عجیب تری نسبت به شهرهای دیگر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ممکن است برای یک کار خاص ترجیح بدهید که از آدرس پست الکترونیکی اصلی خود استفاده نکنید؛ هم چنین شاید تمایل نداشته باشید برای آن کار یک پست الکترونیکی جدید ایجاد کنید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- برای پیشگیری از مبتلاشدن به آرتروز بهتر است از امگا 3 کمک بگیرید .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مختاری گفت: جرائم مرتبط با نوروز نیازمند تدابیر خاص است از این رو دستورات لازم برای اجرای قانون و نظم در جامعه از سوی دستگاه قضایی برای مراجع انتظامی صادر شده است و برای وظایف سایر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- حرکات کششی برای ماهیچه ها بسیار مفید است اما بهتر است آهسته و به تدریج انجام گیرد تا آسیبی به بدن وارد نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- حتما در زمان استفاده از ویندوز 10 با کندی اینترنت به علت آپدیت مداوم ویندوز روبرو شده اید، حال برای شما ترفند ساده ای را بازگو می کنیم تا بوسیله آن مانع آپدیت ویندوز 10 شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- "ژول گابریل ورن" نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی 25 مارس 1905 در شهر امیان فرانسه چشم از جهان فروبست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- 84 درصد از مردم روسیه اطمینان کامل دارند که ارتش این کشور قدرت دفاع در برابر هر نوع تهدید نظامی را دارد و 34 درصد از آنها هم خطر بروز مناقشه نظامی را واقعی می دانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- خواهر ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید دوباره خبرساز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- این روزها با پیشرفت تکنولوژی سدی در برابر دسترسی به اینترنت وجود ندارد، کافی است شما گوشی تلفن خود را که مجهز به اینترنت است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- به گفته محققان، نجات از سرطان در جوانی موجب افزایش ریسک برخی عوارض بارداری در زنان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اندازه گیری مرتب قند خون از کارهای روزمره ی مبتلایان به دیابت بوده و برای آن هزینه های زیادی میکنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- جانشین پلیس راه شمالی استان فارس از برخورد تریلی حامل مواد سوختی با گاردریل در نزدیکی شیراز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بر اثر موشک پراکنی گروه های تروریستی به سمت منطقه زینبیه دمشق یک کودک کشته و چند نفر دیگر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ در سال جدید برای تمام ایرانیان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای مذاکره با پیام رسان خارجی را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- همه ما برای خرید لپ تاپ بعد از نگاه کردن به بودجه خود، به نوع کاربری خود از لپ تاپ نگاه می کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مزوتراپی عبارت است از وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن های بسیار ریز، به داخل پوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- دویدن نسبت به پیاده روی بهتر منجر به تنظیم هورمون های اشتها می گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- این عادات رایج می توانند سلامتی شما را تهدید کنند و موجب پیدایش اختلال در ادامه زندگی و طول عمرتان شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم ملی مکزیک موفق شد با گلزنی در دیدار مقابل کاستاریکا برترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر میخواهید باتری گوشی شما دیرتر تمام شود، بهتر است تعدادی از نرم افزارهای بی استفاده خود را از گوشی پاک کنید. ما این نرم افزرها را به شما معرفی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- خوابیدن موضوعی حیاتی در زندگی است که برخی از مردم با آن مشکل دارند و نمی توانند به خوبی بخوابند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل 16 تا 31 فروردین ماه سال 1396، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 6 فروردین ماه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- معمولا انسان های عصبی که آستانه تحمل کمتری دارند، با نیش و کنایه و زخم زبان زدن خود را خالی می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک شاعر افغانستانی درباره قانون انتشار کتاب در افغانستان می گوید: در این کشور، کتاب بعد انتشار مورد ارزیابی قرار می گیرد و عدم نظارت قبل از چاپ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- تویوتا پریوس پرفروش ترین و یکی از بهترین خودروهای هیبریدی جهان است. این خودرو اخیرا با شرایطی خاص به خیابان های ایران نیز راه یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- امدادگر روزهای دفاع مقدس و درمانگر مجروحان و جانبازان در یادمان شهدای هور در حال خدمت رسانی درمانی به زائران سرزمین های نور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای پخت و پز استفاده از چربی حیوانی و زرد توصیه نمی شود. چربی های گیاهی هم روغن هایی هستند که با حرارت بالا سریع اکسیده شده و دود می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- معمولا داروهای انسولین را باید بین دمای 2 تا 8 سانتیگراد و یا به عبارت دیگر دمای یخچالی نگهداری کرد و در همین راستا مسافران نوروزی مواد انسولین را باید در یک ظروف مخصوص در هنگام سفر ...