پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۲۰:۵۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 29 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- گلوبال ویس نوشت: از سال 2011 به طور میانگین سالیانه 30 اسکی باز از کشورهای استرالیا، سوئیس، انگلیس، فرانسه، آلمان، نروژ، اسلونی و ایالات متحده از بامیان شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- دریاچه کندول بزرگترین دریاچه دره "سوات پاکستان" است که طبیعت بکر و منحصر به فردی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک نویسنده و ناشر افغان با استقبال از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت که این نمایشگاه از نظر وسعت و عناوین کتاب های ارائه شده در 10 سال گذشته بی نظیر بوده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از کشف و ضبط 189 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق در بندر ماهشهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای نظامی صهیونیست با حمایت آشکار نیروهای انگلیسی توانستند در آوریل 1948، غرب بیت المقدس و شهر صفد را از ساکنان فلسطینی آن پاکسازی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- بیمارانی که دارای فعالیت فیزیکی سبکی بودند 32 درصد بیش از افراد دارای زندگی بی تحرک بعد از حمله قلبی نجات می یابند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی در رابطه با توفانی شدن دریای خزر اخطار صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: 70 درصد مردم از طرح تحول سلامت رضایت دارند اما باید اصلاحات لازم در این طرح انجام شود تا رضایت مردم پایدار بماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- هند گرانترین فیلم تاریخ این کشور را درباره حماسه مهاباراتا می سازد
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- ملازهی پرتاب مادر بمبها در افغانستان را هشداری از سوی واشنگتن به پیونگ یانگ دانست بدین معنی که توان آمریکا فراتر از آن است که کره شمالی بخواهد تسلیحات هسته ای خود را به رخ این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- هرچند عواملی مانند سن، ژنتیک و هورمون ها بر رشد مو موثرند اما کلید اصلی، داشتن بهترین تغذیه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- حکومت افغانستان برای جلوگیری از ازدواج قبل از رسیدن به سن قانونی برنامه ملی کاری ساخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سوریه در کره شمالی گفت: آمریکا اشتباه می کند که با حمله به افغانستان و سوریه به کشور ثالث پیام می فرستد و این نشان دهنده بی مسئولیتی این کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- خطرناک ترین گذرگاه و مسیر پیاده روی جهان که به زبان اسپانیایی " ال کامینیتودل ری " نام دارد، هفته آینده بازگشایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، به عنوان پرچم داران جدید شرکت کره ای سامسونگ با قیمت بسیار بالایی وارد بازار ایران شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بانک توسعه صادرات این بانک را پشتیبان و حامی آن دسته از شرکت های داخلی اعلام کرد که برای در اختیارگرفتن بازارهای بین المللی تلاش می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مقامات امنیتی پاکستان از احتمال دیدار نخست وزیران هند و پاکستان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای که در ژوئن سال جاری در قزاقستان برگزار می شود، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارگاه نقشه راه تحقق علوم انسانی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری 31 فروردین ماه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- میزان تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ معدنی در سال گذشته 26 درصد رشد یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- مقامات تاجیکستان از کشته شدن فرمانده تاجیکی داعش و 11 همراه وی در ناحیه اچین ننگرهار افغانستان خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: 100 رشته تبلیغی را در حوزه های علمیه برای توانمندی بانوان در عرصه های تبلیغ راه اندازی خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 80 هزار عدد قرص روانگردان قاچاق پیش از ورود به شهر کرمانشاه توسط عوامل انتظامی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا،گفت: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب که در خواست خود را تا سال 95 ثبت کرده و موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده اند تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای عالی نظام پرستاری، از دولت آینده خواستار برقراری عدالت همه جانبه در نظام سلامت کشور شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از یکی از داوران پیشکسوت خود در جریان بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده تقدیر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب باحضور تعدادی از سفرا و وابستگان نظامی کشورهای مختلف در سفارت ایران در دهلی نو برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- صفحه اینستاگرام منتسب به حسن روحانی تصویری را به مناسب روز ارتش به اشتراک گذاشت که در آن جمعی از مسئولان و فرماندهان جنگ، عرشه ناو نیروی دریایی ارتش در سال 1356 را نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مسئولیت بندرهای بازرگانی و ترانزیتی افغانستان از وزارت تجارت و صنایع به وزارت دارایی این کشور انتقال می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه آثار نقاشیخط محمدجواد بهرامی با عنوان پنجره از اول اردیبهشت ماه در نگارخانه هنر ایران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل: 600 هزار پناهجوی افغانی در سال 2016 از پاکستان به افغانستان بازگشتند تهران- ایرنا- کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- کیهان در گزارش اقتصادی امروز از تعطیلی شرکت زاگرس خودرو بروجرد به عنوان بزرگ ترین کارخانه خصوصی خودروسازی کشور، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- پیوند ماندگار ارتش و انقلاب اسلامی ریشه در فعالیت های انقلابی نیروهایی دارد که در مبارزه با رژیم پهلوی از دل خود ارتش آن زمان برآمدند و با برنامه ریزی و سازمان منسجم تشکیلاتی در دل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی و پس از بازی با پدیده انجام شود، هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی هم برای این قهرمانی پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه هفت از احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سید مهدی حسینی در بخشی از زمین خیاط خانه ارتش با هدف بالا بردن سرانه ورزشی و فضای سبز منطقه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- بادکنک ماهی خال سیاه که با نام ماهی سگ صورت نیز شناخته می شود یک ماهی دریایی استوایی از خانواده بادکنک ماهیان است که صورتش شبیه به صورت سگ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- بانوان گلفباز ایرانی در نوزدهیمن دوره مسابقات جهانی بین دانشگاهی بلژیک شرکت می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه های دارالفنون از روز چهارشنبه 30 فروردین ماه در کاخ جشنواره آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک نهاد حقوق بشری بین المللی با انتشار بیانه ای، از اقدامات احتمالی آمریکا در زمینه تضعیف نقش شورای حقوق بشر سازمان ملل انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی گفت:حساسیت نمایندگان محترم به حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابل ستایش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان اعلام کرد طی عملیاتی در نزدیکی گذرگاه مرزی چمن یک محموله بزرگ مواد مخدر به وزن بیش از هشت هزار کیلوگرم را کشف و ضبط کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، باند سرقت از بیمارستان های زاهدان و فروش اموال مسروقه، شناسایی و منهدم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه افغانستان در دیدار با نماینده سازمان ملل در امور پناهندگان افغانستان خواهان کمک جدی این سازمان به پناهندگان کشورش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- غفور افزود این اقدام از آثار موفقیت آمیز عملیات رد الفساد که مدتی است در جهت مبارزه با تروریسم در پاکستان آغاز شده، ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- امیری اصفهانی از برگزاری گردهمایی روسای کل دادگستری، دادستان ها و معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کل کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماسی تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، موفقیت همه پرسی این کشور را به وی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی سومالی روز سه شنبه همچنین اعلام کردند انفجاری مهیب در نزدیکی محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی این کشور در موگادیشو پایتخت سومالی رخ داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمان ترامپ عملا شمار زیادی از ایرانیان مقیم آمریکا را که خدمات موثر و سازنده ای را در این کشور ارائه داده اند به بزه های قربانی تبدیل کرده است
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشمولین سهام عدالت با در دست داشتن شماره حساب شبا خود از بامداد چهارشنبه 30 فرودین ماه به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و شماره حساب فردی ارائه کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- شوهرم مرموز است و برای گوشی اش هم رمز گذاشته است، من از او طلاق می خواهم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه قلیه ماهی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- آنچه مسلم است سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران تنها متولی قانونی حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی کشور است که در وظیفه اش حفظ و نگه داری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی ترکیب 11 نفره مدنظر خود را برای دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اخبار مطرح شده در شبکه های مجازی مبنی بر انصراف زایران یزدی و تبریزی از حج تمتع 96 را کذب عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- ارتش پاکستان حصارکشی بیش از 2575 کیلومتر از مرز مشترک با افغانستان را با توجیه اینکه اقدامات تروریستی در این مناطق رخ می دهد، آغاز کرده که باعث انتقاد شدید دولت کابل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم فوتبال یوونتوس با تیپ خاص خود راهی شهر بارسلونا شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مردان و زنان کره شمالی مجاز هستند که تنها 15 مدل مو برای خود انتخاب کنند؛ این در حالی است که هیچ کدام از این 15 مدل مشابه مدل موی خاص رهبر کره شمالی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی تکان دهنده از خدمات اورژانس نجات برق را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پلو مرغ به سبک اسپانیایی ها را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با علمای خوزستانتولیت آستان قدس رضوی گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- طابق قانون زن مالک مهر می باشد، لذا حق خواهد داشت تا هر زمان مهر را از همسر خود مطالبه نماید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان وبگردی در سایت های فارسی یا خارجی، به سایتی برخورد کرده اید که فونت های به کار رفته در آن بسیار مورد توجهتان واقع شده باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- اردوغان اعلام کرده است که بعد از رفراندوم اخیر ترکیه، دیکتاتور نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در بیشتر پرونده ها زنان قربانی آنها و نیت شومشان شدند. همگی فکر می کردند با مرد آرزوهایشان آشنا شده اند اما وقتی سر قرار می رفتند، متوجه می شدند در دام شیطان گرفتار شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "" به کارگردانی "راجر میشل" 9 ژوئن 2017 اکران در سینمای هالیوود را تجربه خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رسول خدا (ص) خطاب به حضرت فاطمه (س) فرمودند: 34 بار الله اکبر ، 33 بار الحمدللّه و 33 بار سبحان الله بگوئید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت اوریجین (Origin PC) را با کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ های مخصوص بازی خوبش می شناسیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- منابع روسی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی داعش را تکذیب کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- گوگل نسخه جدید گوگل ارث را با ویژگی های جدیدی عرضه کرده است. علاوه بر استریت ویو و ویژگی های جدیدی مانند نمایش سه بعدی، ابزارهای تعاملی راهنمای گشت و گذار هم به گوگل ارث اضافه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آیین گرامیداشت روز ارتش با حضور مسئولان و کارکنان نهادها و نمایندگی های جمهوری اسلامی در ترکیه در محل سفارت کشورمان در آنکارا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ مورد توجه سفید و سیاه پوشان شهر استانبول قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در دوران پر تلاطم جهان کنونی و تغییر بنیادین شیوه های جنگ و بازدارنگی، توانمندی های نظامی یک کشور به ویژه در اختیار داشتن مدرن ترین تسلیحات از اهمیت بالایی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- روسیه و چین، اقدام مشترک برای ساخت "بهترین هواپیمای پهن پیکر" در جهان را آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- استیو استفن، قاتل فیس بوکی خودکشی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- کودک با دیدن چهر ه های خندان لبخند می زند یا به نوعی احساس رضایت خود را نشان می دهد.ثابت شده دیدن چهره های خندان تاثیر بسزایی روی حافظه کودک می گذارد!
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سید محمد غرضی از جمله شخصیت هایی است که برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر در منزل یا محل کارتان نیاز به تامین امنیت دارید، استفاده از دوربین های مداربسته را به شما پیشنهاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: در تلاشیم در جهت تکمیل روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و پاکستان گام های بلندی برداریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از تلقین خواندن حاج مرتضی طاهری برای مادر طبق وصیت آن مرحومه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کشورمان زمانی که روی نیمکت سرمربیگری کهکشانی ها بود، گریه یکی از بازیکنان این تیم را در آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از اخراج یک تماشاگر توسط داور مسابقه به دلیل خروپف کردن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- AMD رسماً کارت های گرافیک سری Radeon RX 500 را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- آزاده صمدی بازیگر تلویزیون و سینما فعالیت های خود را در این عرصه با حضور در سریال "راه بی پایان" اغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز سه شنبه با "گیورگی مارگولاشویلی" رئیس جمهور گرجستان دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال ممکن است دیدار دوستانه کشورش برابر قبرس را از دست بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- آی مک های حرفه ای اپل اواخر سال 2017 با پردازنده زئون اینتل عرضه می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- دستگیری یکی از عوامل انفجار سن پترزبورگ، پوتین با سران فرانسه آلمان و اوکراین در باره اوضاع شرق این کشور مذاکره تلفنی کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در هر هفته عناوین مختلف و جدیدی در استور اکس باکس وان در دسترس قرار می گیرند، با توجه به تعدد این بازی ها، به صورت هفته ای عناوین برتر جدید را خدمت شما معرفی می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- با ورود جیونی S10 به تست های تنا، مشخصات این گوشی فاش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در عقد نامه درج شده که در صورتیکه زوج به هر دلیلی نفقه زوجه را تادیه نکند، زوجه بتواند وکیل در طلاق باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دوربین Nikon D7500 یکی از جدیدترین دوربین های DSLR موجود در بازار است که از ویژگی هایی جدید بهره می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه آمل با تکذیب شایعه شهادتش در سوریه، گفت: نائب الزیاره هم وطنان در سوریه بودم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی از امضای قرارداد نهایی بازطراحی راکتور اراک طی هفته آینده در وین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- آخرین جلسه تمرینی شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیش از رویارویی با پدیده، امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیام رسان واتساپ ویندوزفون و ویندوز 10 موبایل درحال بررسی و آزمایش ویژگی جدید و کارآمدی است که زندگی را برای کاربران راحت تر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- به کمک اپلیکیشن جدید دانشگاه MIT در زمانهای مُرده یک زبان جدید یاد بگیرید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیورک تایمز به نقل از مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: گروه طالبان که پیشنهاد صلح را نپذیرفته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس خانه احزاب ایران طی نامه ای به ستاد انتخابات وزارت کشور از کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی کشورهای اروپایی پذیرنده ی ویزای شینگن هستند. با کجارو همراه باشید تا با آن ها آشنا شوید.