جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۴:۰۱Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 13 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- طالبان ادعای مقامات دولتی در شمال افغانستان مبنی بر پیوستن حدود 200 تن از افراد مخالف مسلح دولت به روند صلح را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیگر سینمای ایران گفت که از 15سالگی مشغول به کار شدم و کارهای متنوعی انجام دادم؛ نخستین بار مراقب کنکور شدم و از آنجایی که قد بلندی داشتم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- انیمیشن بچه رئیس که جمعه اکران شد دارای شخصیت اصلی است که یک بچه کوچک است اما از نظر رفتاری شباهت بسیاری به رئیس جمهوری آمریکا دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به جدیدترین آمار گمرک، مشخص است تذکری که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به محدود بودن شرکای تجاری ایران دادند، منطبق بر آمار و ارقام است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حفاظت ازذخائر ژنتیکی زعفران نیازمند ساماندهی است،گفت: کنترل بازار زعفران به ایجاد زنجیره تولید قابل اتکا نیاز دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه البته تلاش ها و برنامه هایی برای بهبود وضعیت و تغییر شاخص ها انجام داده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است با بودجه فعلی نمی توان به تولید بازی های داخلی با کیفیت امید بست لذا باید با افزایش بودجه و قیمت بازی های رایانه ای وارداتی در این راستا قدم برداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پویش نه به ریختن زباله به عنوان یک حرکت جریان ساز در راستای افزایش بهداشت عمومی و ارتقای آگاهی و توجه مردم به محیط زیست بسیار ارزشمند است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران را تکذیب کرد و به شایعه پراکنان هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی النصره، یکی از عجیب ترین خودروهای بمب گذاری شده را به همراه یک تروریست انتحاری در حومه شمالی حماه به سوی مقر نیروهای ارتش سوریه فرستاده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- بزرگمردان نیروی انتظامی در نوروز بار دیگر با گذشت و فداکاری امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- محیط زیست سالم و طبیعی هر روز هم در حال تحدیدشدن است و هم در حال تهدیدشدن! رشد جمعیت در کنار توسعه فعالیت های صنعتی به خطر بزرگی برای آینده محیط زیست در جهان بدل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تساوی مقابل ذوب آهن نتیجه دلخواه حریف بود اما هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که هیأتی از وزارت امور خارجه این کشور در نشست مسکو شرکت می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تحقیقی جدید نشان می دهد سیارکی یک میلیون سال است که به طور معکوس دور خورشید می چرخد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- پمپ بنزین شهر راسک مرکز شهرستان سرباز روز گذشته آتش گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد فهرست ایران را پس از برداشته شدن برخی تحریم های اعمال شده علیه ایران در پی دست یابی به توافق هسته ای سال 2015 به روز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- جزئیات برگزاری دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام شد. 5 نامزد جبهه مردمی روز 17 فروردین مشخص و اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- کشتی باری ایرانی راشا 1 در هنگام لنگر انداختن در لنگرگاه آستاراخان در رودخانه ولگا با کشتی باری روسی ولگوبالت 239 برخورد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای جلوگیری از سرقت های چند ثانیه ای از خودرو، کیف و اشیای قیمتی خود را در خودرو یا روی صندلی ها نگهداری نکنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد با تساوی مقابل وست بروموویچ در بازی این هفته در لیگ برتر انگلیس، توانست رکورد شکست ناپذیری تیمش در این فصل را تداوم بخشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: هدف دشمن از فشارهای اقتصادی و سیاسی دست برداشتن ما از آرمان های نظام و اسلام است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب می خواهیم علت و منشا جویدن ناخن را پیدا کنیم!به نظر شما علت گرایش به جویدن ناخن چیست؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه 8 نوامبر در حالی برگزار شد که هیلاری کلینتون نماینده حزب دموکرات و دونالد ترامپ نماینده حزب جمهوریخواه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- تعجب نکنید واقعا می توانید ظرف 6 هفته چربی های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک قانون تجربی قدیمی می گوید به یک آدم سرماخورده غذا بده تا از تب بمیرد! محققان در یک مطالعه جدید پی بردند در مواردی که تب بر اثر عفونت باکتریایی ایجاد می شود این گفته می تواند درست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- دردهای مختلف شکم با چه عواملی پدید می آیند چگونه می توانیم آن ها را برطرف کنیم توصیه های متخصصین در این زمینه کدامند با برخی از ان ها در ادامه مطلب آشنا شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کو کوی دو رنگ را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی انگلیسی موفق شده است در سال های اخیر به پیروزی های ارزشمندی مقابل تیم فوتبال چلسی دست پیدا کند. این مربی با شکست یاران کونته در این هفته به رکورد ویژه ای دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اکثر ما به دلایل مختلف وقت صبحانه خوردن نداریم ، یا دیر از خواب بیدار می شویم یا زمان صبحانه مشغول کار هستیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرد جوان مدعی شد پدرزنم می خواهد خلاف کنم به همین خاطر می خواهم از همسرم طلاق بگیرم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت سازمان ملل در سال 95 در اقدامی بی سابقه پیش نویس قطعنامه پیشنهادی چهار کشور مالزی، ونزوئلا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت بازرگانی چین در واکنش به امضای دو فرمان تجاری جدید از سوی ترامپ گفت که دولت آمریکا باید به قوانین تجاری بین المللی احترام بگذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای محسن افشانی بازیگر نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- 30 دقیقه ورزش روزانه می تواند عدد جادویی شما برای کم کردن وزن باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از هافبک خود تعریف و تمجید کرده است. یورگن کلوپ معتقد است این بازیکن برزیلی یک هافبک در کلاس جهانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه اسنک موز را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- باد می وزید و معلم های جوان روستای نوکجو با هر صدای زوزه باد فقط چشمشان به دیوارهای قدیمی و نم کشیده اطراف مدرسه بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بیماری پارکینسون، علت شناخته شده ای ندارد و باعث تخریب قسمت های خاصی از مغز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم یکپارچگی ملت در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مرد سرایدار اعتراف کرد پس از درگیر شدن با تعمیرکار آسانسور او را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای اینکه شکمتان را آنطور که میخواهید بسازید باید محدوده های خود را فراتر بگذارید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رژیم غذایی می تواند نقش مهمی در پایین آوردن کلسترول داشته باشد. در زیر به بهترین موادغذایی که کمک می کند کلسترولتان را پایین آورده و از قلبتان محافظت کنید اشاره می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کوفته عدس را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزد دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 95 در مبارزات اتخاباتی بر سر مسائل مختلف جدال های لفظی زیادی با یکدیگر داشته و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- کمال سادات در برنامه ای با هدف افزایش مهارت های هنرجویان گفت: هنرمند و موسیقی اصیل افغانستان در هیچ شرایطی نباید به فراموشی سپرده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد به تازگی به تمرینات تیمش بازگشته است. هافبک منچستری ها هنوز به صورت جداگانه تمرین می کند تا به آمادگی کامل دست پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال پورتو به تمجید از دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد پرداخته است. ایکر کاسیاس معتقد است هموطنش یکی از سه دروازه بان برتر جهان در این روزهاست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای کیوان ساکت آهنگساز نگاهی داشته ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هندزفری ها به عنوان پرکاربردترین تجهیزات گوشی تلفن همراه شناخته شده است که در کیفیت های مختلف در بازار عرضه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق یک مطالعه جدید، سالمندانی که به خاطر سن، رانندگی را کنار می گذارند شاهد کاهش سلامت روانی و جسمی شان خواهند بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- باب دیلن دیشب در حالی در استکهلم روی صحنه رفت و برنامه اجرا کرد که شماری از اعضای آکادمی نوبل از حضار این برنامه بودند و ساعاتی پیش جایزه نوبل را به وی اهدا کرده بودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- واکنش های هورمونی به استرس می تواند موجب افزایش چربی های میان تنه شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- خنده قدرت یادگیری را افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 95 علاوه بر برگزاری مسابقات در رده های استانی و ملی درگیر رقابت های بین المللی قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه نان سیر در منزل را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- با برخی توصیه ها و ترفندها می توانید مانع ایجاد پیری زودرس شوید روش های موثری می توانند به شما در این زمینه کمک کنند در ادامه با ما همراه باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- همانطوریکه می دانیم سالاد همیشه از خو ردنی های مفید و مؤثر است.پس چرا چاق میکند چه اشکالی دارد که چاق میکند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی تصمیم دارد در تابستان پیش رو دو بازیکن تهاجمی برای تیمش خریداری کند. وی به سران باشگاهش نام های مورد نظرش را داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب با بعضی از علایم و نشانه های دیابت نوع اول آشنا می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه رولت قارچ را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- عسل خاصیت زیادی در بازسازی پوست سوخته شده میگذارد سوختکی های درجه یک و دو را می توانید با کمک عسل درمان کنید پوست آسیب دیده با کمک عسل به راحتی جدا می شود و پوست جدید جایگزین آن می ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل در مصاحبه با ای.بی.سی گفت: علیرغم شایعات زیاد درباره ارتباط ترامپ با پوتین و روسیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچستریونایتد از تساوی خانگی تیمش مقابل وست برومویچ ناامید شده است. این بازیکن در دیدار این هفته تیمش به عنوان هافبک اصلی منچستری ها در میانه زمین حضور داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- چهار فرد که دو مامور پلیس پایتخت در جریان تعقیب آنها به شهادت رسیدند، شناسایی و بازداشت شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- کاراته کای 84 کیلوگرم کشورمان توانست در لیگ جهانی کاراته مدال طلا کسب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- 3 دیدار اروپایی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پی عملیات ارتش سوریه در صحرای سینا طی روزهای گذشته 14 تروریست به هلاکت رسیده و 21 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره فرانسوی باشگاه منچسترسیتی از مربی هموطنش در تیم آرسنال حمایت کرده است. مدافع سیتیزن ها مدتی را زیر نظر آرسن ونگر در باشگاه آرسنال بازی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج شاعر معاصر ایرانی و ملقب به پدر شعر نوی فارسی است. وی بنیانگذار شعر نو فارسی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور در آبراه اروند و کشف میلیاردی برنج خارجی قاچاق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدال طلای وزن 55- کیلوگرم زنان سومین مرحله لیگ جهانی کاراته به نماینده ایران رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه تاکتیک تیم پرسپولیس خوب نبود و نتوانست راه نفوذ به خط دفاع صنعت نفت را پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم حفاظت از محیط زیست و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در روز طبیعت تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس اصفهان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 160 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات ماموران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم دانشگاه آزاد در کاتای تیمی مردان با غلبه بر تیم عربستان موفق به کسب مدال برنز در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رحمانیان گفت: اجرای طرح کمربند سبز در اطراف شهر شیراز و شهرستان های بزرگ استان فارس به منظور تلطیف شهرها و جلوگیری از تصرف اراضی حاشیه از اقدامات مهم در کاهش حاشیه نشینی بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در این بازی مستحق برد بود و توانست خودش را به صدر جدول نزدیک تر کند ولی هنوز راه زیادی دارد تا بتواند قهرمان شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: صاحب جمهوری اسلامی بعد از خدا مردمند. پس حاکمان، مزدبگیران مردم و کارگران و خادمان مردمند که باید کار پاکیزه و تمیز انجام دهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- ائتلاف آمریکایی ضد داعش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پی عملیات انظامی در فاصله بین سال های 2014 تا 2017 در عراق و سوریه 400 غیرنظامی جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق و توقیف دو دستگاه تریلر در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئوی جذاب، سوپرگل دیدنی از وسط زمین را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رطوبت نسبی هوا در شهر ایذه استان خوزستان به 97 درصد رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: صعود تیم ملی به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه قطعی نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسؤولان دادستانی بلخ گفته اند که آمار طلاق و پرونده های ضرب و شتم زنان در این ولایت نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- تقی پور با اشاره به اینکه در نوروزشاهد زنده شدن طبیعت هستیم، گفت: امیدوارم هیچ هموطنی در این دوره خجالت زده خانواده خود نباشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- اواسط مهرماه سال گذشته خبری مبنی بر کشف یه فقره زمین خواری با ارزش بیش از 200 میلیارد تومان در ورامین رسانه ای شد و اواسط بهمن ماه از آنجایی که پای برخی ادارات شهرستان در رابطه با این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از خدمات رسانی به گردشگران نوروزی در تمام بناهای تاریخی استان اصفهان در روز سیزدهم فروردین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط هافبک تیم برانکو در این بازی خیلی ضعیف کار کرد و نتوانست بازی را در بیاورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس راهور تهران از تکمیل شدن ظرفیت پارک های جنگلی سطح شهرخبر داد و گفت: برای بازگشت مسافران نوروزی در مبادی ورودی پایتخت آمادگی لازم را داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برگزاری آیین سبزه اندازی در خلیج فارس در شهر تاریخی سیراف خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- گفتگوی خودمانی حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را در برنامه دورهمی مهران مدیری مشاهده می کنید.