پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۷:۵۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 فروردین 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 فروردین 1396 میزان 2 فروردین 1396 میزان 3 فروردین 1396 میزان 4 فروردین 1396 میزان 5 فروردین 1396 میزان 6 فروردین 1396 میزان 7 فروردین 1396 میزان 8 فروردین 1396 میزان 9 فروردین 1396 میزان 10 فروردین 1396 میزان 11 فروردین 1396 میزان 12 فروردین 1396 میزان 13 فروردین 1396 میزان 14 فروردین 1396 میزان 15 فروردین 1396 میزان 16 فروردین 1396 میزان 17 فروردین 1396 میزان 18 فروردین 1396 میزان 19 فروردین 1396 میزان 20 فروردین 1396 میزان 21 فروردین 1396 میزان 22 فروردین 1396 میزان 23 فروردین 1396 میزان 24 فروردین 1396 میزان 25 فروردین 1396 میزان 26 فروردین 1396 میزان 27 فروردین 1396 میزان 28 فروردین 1396 میزان 29 فروردین 1396 میزان 30 فروردین 1396 میزان 31 فروردین 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی از تاریخ23 فروردین لغایت 4 خردادماه در شهرداری آبیک مستقر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- احمد علی انجم روز گفت: تمامی فضاهای مجازی و حقیقی تا بعد از برگزاری انتخابات رصد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- انسانهای امروزی خوش شانس هستند که در عصر یخ زندگی نمی کرده اند چون کشفیات جدید نشان می دهد در آن دوران دندانهای خراب را با مواد ساخته شده از قیر پر می کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- شهاب ابوذریان از صعود به مرحله حذفی رقابت های اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا باز ماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد سیگار کشیدن عامل 10 درصد مرگ ومیرها در سراسر جهان است و نیمی از این آمار به امریکا، روسیه، چین و هند اختصاص دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سریع ترین آسانسور جهان در یک آسمان خراش دوستدار محیط زیست در کره جنوبی راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی واترپلوی ایران برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی در آذربایجان حریفانش را شناخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به مناسبت اعتکاف رجبیه جشنواره معنوی سفرنامه مسجد از سوی اداره کل فرهنگی با همکاری مناطق 22 گانه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک محقق هلندی طرحی دایره ای شکل برای باند فرودگاه های تجاری ارائه کرده است که با کمک این طرح دو یا چند هواپیما می توانند همزمان از زمین بلند شوند یا به زمین بنشینند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه انگلیسی زبان ایندین اکسپرس روز شنبه با انتشار مقاله ای با تقبیح حمله موشکی آمریکا به سوریه نوشت:بحران سوریه راه حل نظامی ندارد و تنها باید از طریق گفت وگوهای سیاسی حل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیّد بن طاووس در اقبال فضیلت فراوانی برای خواندن سوره توحید در ماه رجب نقل کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- کمیسیون امنیت داخلی پارلمان افغانستان از حکومت وحدت ملی خواست تا عملکرد احزاب سیاسی را مورد بررسی قرار دهد و با احزابی که فعالیت مسلحانه دارند و یا بدون مجوز برخورد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیامبر اسلام (ص) هفت عمل را نام می برند که بعد از مرگ نیز برای انسان سودمند است
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- هند و بنگلادش روز شنبه در دومین روز سفر شیخ حسینه به دهلی نو،22 توافقنامه در زمینه های دفاعی، همکاری هسته ای غیر نظامی ،تجاری و بانکی امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دعایی که در کتاب مهج الدعوات درباره خطرات و بلایا آمده را دراینجا بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مقاله شما را با 4 برنامه و 1 بازی پولی آیفون که برای مدت محدودی رایگان شده اند، آشنا خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادگاه رم به تاکسی آنلاین اوبر 10 روز وقت داد تا کاسه کوزه خود را از این شهر جمع کرده و برود!
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از افتتاح پایانه متروی کلاهدوز در خط 4 متروی تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی از مردم وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرند هم عطسه می کنند که به این حالت عطسه نوری می گویند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کنستانتین کاساچیف رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) با اشاره به تجاوزگری آمریکا علیه سوریه گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- رد دات با بررسی دستگاه های مختلف، 102 محصول خلاقانه تکنولوژی در سال 2017 را اعلام کرده است که در ادامه نگاهی به 15 عدد از آن ها خواهیم انداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شبکه ی اجتماعی توییتر به تازگی برای کاربرانی که سرعت اینترنتی قابل توجهی ندارند، نسخه ای به نام توییتر لایت ارائه کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- اتاق تجارت و صنایع افغانستان اعلام کرد: روابط تجارتی افغانستان و قزاقستان درحال گسترش بوده و اموال تجارتی قزاقستان می تواند جایگزین خوبی برای کالاها و محصولات بی کیفیت پاکستان در این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: امیدواریم در فضای پسابرجام و با افزایش تعامل بین المللی، منافع شرکت نفت خزر با جذب سرمایه خارجی و انتقال فناوری مرتبط با آب های عمیق تامین شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این خبر دورگه های ایرانی را بهتر بشناسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- عملیات احیا، بازسازی و حفاظت از باغ ژاپنی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران انجام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای توانمندسازی اجتماعی کودکان اوتیسم و ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت آن ها، کودکان اوتیسم از موزه میراث روستایی گیلان بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- پاکستان و آلمان قرارداد اقتصادی امضا کردند که طبق آن برلین طی مدت 2 سال 109 میلیون یورو به اسلام آباد پرداخت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری فردی که به قصد پس گرفتن طلب از بدهکار خود اقدام به اخاذی اینترنتی کرده بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به آتش سوزی و تخریب اموال پزشک قوچانی در فضای سایبری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران دانشگاه جامع علمی کاربردی موفق به ساخت دستگاه طلایاب با قابلیت شناسایی فلزات مختلف در خاک شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ایگور کوروتچنکو عضو شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه گفت: اقدام مسکو برای تعلیق توافق نظامی با واشنگتن، امکان مقابله روسیه با تکرار تجاوزگری آمریکا علیه سوریه را فراهم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسرائیل حدود دو میلیارد دلار اسلحه و تکنولوژی تسلیحاتی پیشرفته به هند می فروشد. دو طرف به این معامله "بزرگترین قرارداد دفاعی" نام داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو ارشد موسسه تحقیقاتی جامعه سیاست گذاری دهلی نو با اشاره به اهمیت بندر راهبردی چابهار در افزایش مبادلات تجاری بین کشورهای منطقه تصریح کرد این بندر نقش مهمی در رونق اقتصادی کشورهای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 400 مسجد پایتخت خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری متهمی که با راه اندازی کانالی در شبکه اجتماعی اقدام به درج مطالب و اخبار خلاف واقع به وزیر بهداشت می کرد، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فاضلیان با اشاره به نظرسنجی های انجام شده درباره عملکرد دستگاه های مختلف استان البرز گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- راشاتودی نوشت: اواخر سال جاری میلادی 1500 سرباز آمریکایی به افغانستان اعزام خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- با نگاهی به روند و شرایط بازداشت و حبس کودکان فلسطینی به خوبی می توان نژادپرستی را در نحوه تعامل رژیم صهیونیستی با کودکان فلسطینی دید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- حبیبی گفت: با برخورد قاطع قانونی با قاچاق و حمایت از سرمایه گذاری های داخلی باید به تولید و اشتغال در کشور کمک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری تلاش کردند، پرچم در اهتزاز سید شهیدان اهل قلم را از مسیر هنر و هنرمندان انقلاب اسلامی برچینند اما به اراده حضرت حق خود آنان بودند که به گونه ای رقت بار در طوفان تاریخ گم شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی با اقامه نماز ظهر در سالروز ولادت امام علی (ع) رسما افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- مرد خشمگین که خانه اش را در اهواز به آتش کشیده بود، موجب سوختگی خودش، همسرش و یکی از اعضای فامیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- خداداد نجفی از لشکر فاطمیون استان البرز به دست نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در دنیای امروز که فناوری های دیجیتال افراد را احاطه کرده اند، انسان زندگی به شیوه طبیعی و عادی را فراموش کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور امنیت ملی پاکستان در ادامه اظهارات سایر مقامات این کشور اعلام کرد که کشورش در غالب ائتلاف نظامی سعودی، اقدامی علیه ایران انجام نخواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- صادرات نفت خام ایران به هند در سال 2016-2017 با افزایش سه برابری نسبت به سال گذشته به 540 هزار بشکه در روز رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله محسن غرویان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ماکارونی غذای خوبی است ، و برای سلامتی فواید بسیاری دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رکورد یک ضرب وزنه برداری جهان که در اختیار بهداد سلیمی بود، توسط تلاخادزه گرجستانی شکسته شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بهتر است تا عارضه آلزایمر به صورت همه گیر در افراد مختلف جامعه شیوع پیدا نکرده است چاره ای بیاندیشند چون رواج بی رویه آن در میان سالمندان باعث نگرانی متخصصن شده است
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخی اوقات با مشاهده علائمی مانند سرفه و عطسه فکر می کنید سرما خورده اید ، اما بعد از چند روز متوجه می شود که همچنان بهبود نیافته اید و همچنان بینی تان گرفته و سرفه میکنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه اتهامات پادشاه اردن درباره ایران را سخیف خواند و گفت: صواب آن است که ایشان قبل از اظهارنظر درباره ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه راتاتوی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر یبوست در کودکان با مشکل دیگری همراه نباشد، با کمی توجه و مراقبت می توان بیماری را در مدت زمان نه چندان طولانی برطرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- هنگام شنا مجرای خارجی گوش و پرده تمپان به طور مستمر در معرض تماس با آب قرار می گیرد که در صورت وجود هرگونه آلودگی در آب استخر و یا ماندن آب در داخل مجرای گوش خارجی زمینه مساعدی برای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانش آموزان باید حتماً در مدرسه وعده های غذایی و خوردنی های مناسبی داشته باشند و این میان وعده ها بسیار مهم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش سوریه ساعاتی پس از حمله موشکی آمریکا در رأس هیئتی بلندپایه از پایگاه هوایی الشعیرات و همچنین نظامیان زخمی این حادثه بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه همبرگر خانگی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- در صورت قهرمانی پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز، جشن قهرمانی سرخ پوشان در بازی با پدیده و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- استفاده صحیح از ویتامین C می تواند باعث لطافت، شادابی و جوانی پوست و پاک کردن آثار پیری و چین و چروک شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- صدمات ورزشی یکی از اصلی ترین دلایل مانع شونده برای اشخاصی است که به طور مرتب ورزش میکنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حمله موشکی آمریکا به سوریه تنها موجب خوشحالی تروریستها و سران مرتجع برخی از کشورهای عربی و همچنین رژیم صهیونیستی شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این نوشتار با معادل وزنی پیمانه ها آشنا می شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "روی فرم بمان" به کارگردانی "زک براف" در اولین روز از فروش خود توانست مبلغی معادل 600 میلیون دلار را کسب کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مبتلایان به آرتریت روماتوئید از چه نوع خوراکی هایی می توانند استفاده کنند مصرف آبنبات، غذاهای فرآوری شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- بالاخره دولت ترامپ دست از سر توئیتر برداشت و درخواست خود برای شناسایی مالک اصلی اکانت ضد ترامپ را پس گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- تازه ترین نظرسنجی ها در فرانسه نشان می دهد که نامزدهای انتخاباتی احزاب محافظه کار و چپ گرای فاصله خود را با نامزدهای پیشرو راست میانه و حزب راست افراطی کمتر کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- گزارش های جدید حاکی از آن هستند که سرفیس پرو 5 مایکروسافت احتمالا به جدیدترین نسل پردازنده اینتل مجهز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- با آب خوردن در حین تناول غذا ریسک مبتلا شدن به کبد چرب را به جان می خرید!
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- اگر شما می خواهید خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را در خود کاهش دهید، گوشت های حیوانی کمتر بخورید و سعی کنید مواد غذایی گیاهی بخورید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی شهرداری مشهد اخبار مربوط به استعفای صولت مرتضوی را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در تنظیم قرارداد اجاره توجه به برخی نکات از جمله قید مدت زمان اجاره، تهیه قرارداد در دو نسخه، مشخصات کامل طرفین و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ابوالفضل حسن بیکی گفت:سران آمریکا در کنار سران مرتجع عرب، این روزها ناامید از پیروزی در عراق و سوریه و یمن، دست به اقدامات ایذایی می زنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران عواملی که مانع هضم غذا می شود و علائم فساد غذا در معده را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- تقابل شاگردان زین الدین زیدان و دیه گو سیمئونه در دربی مادرید برنده نداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- هیچ تست پزشکی برای اوتیسم وجود ندارد، اما امتحانات ممکن است برای رد کردن از دست دادن شنوایی، مشکلات گفتار، مسمومیت با سرب و یا مشکلات رشد مربوط به اوتیسم باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پیراشکی گوشت را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- جنس موها معمولا دلایل ژنتیک داره و دلیلی بر عدم سلامت و بیماری نیست،
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی شاگردان یورگن کلوپ و پپ گواردیولا دنبال شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند سطح پایین ویتامین D باعث افزایش سستی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شوربای شیر؛ سوپ خوشمزه آذری را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت آیت الله شیخ هادی باریک بین، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- چربی خون و بیماری های ناشی از آن یکی از دلایل اصلی بروز مرگ و میر در جهان است که با رعایت نکاتی می توان از ابتلا به آن خودداری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماز با فضیلت کامله یکی از نمازهای پر فضیلتی است که خواندن آن از سوی امامان معصوم (ع) مورد سفارش قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- جلسه هم اندیشی برگزاری مناسب هفته های پایانی لیگ برتر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- یاران میلاد محمدی در غیاب وی در یک بازی خانگی در رقابت های لیگ برتر روسیه به برتری رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی رئیس اجرایی دولت افغانستان در واکنش به اظهارات مشاور امنیت ملی پاکستان اعلام کرد که پاکستان بیشترین نفع را از مبارزه مجاهدین افغان علیه شوروری سابق برده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق ماده 16 قانون حمایت خانواده، مصوب 1353.11.15 مرد نمی تواند با داشتن زن، همسر دوم اختیار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید مدل های مختلف ست کیف پول باید از 60 هزار تا 170 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برخی از ما به دلیل رویاهای بزرگی که در سر داریم، احساس می کنیم به کمبود زمان گرفتار شده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نزدیکترین تعقیب کننده سرخپوشان مونیخی در رقابت های بوندس لیگا، مقابل بایرلورکوزن به یک پیروزی دقیقه 90 دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- روز پدر نزدیک و ما برای آن دسته از افراد که پدر خود را از دست داده اند، متن زیبایی را آماده کرده ایم تا در مورد پدر خود در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.