چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۰۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 2 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 6 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 7 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 8 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 9 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 10 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 11 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 12 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 13 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 18 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 19 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 21 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 22 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 24 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 25 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 27 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 28 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 29 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 30 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۵    
استاندار اردبیل خواستار تدوین چارچوبی مشخص در زمینه اعطای پروانه فعالیت اصناف و مشاغل شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۹    
1395/2/4 شنبه
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
استاندار همدان گفت: ایران برای هر کشوری شریک خوبی می تواند باشد به ویژه کشور روسیه که در شرایط تحریم دوست خوبی برای ایران بوده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
استاندار همدان با ذکر ضرورت توجه به پیام شهدا اظهار کرد: سفارش و وصیت شهدا وحدت، همدلی و پرهیز از تفرقه بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
1395/2/4 شنبه دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه جاری در سفر یک روزه به قم، با حضرات آیات: موسوی اردبیلی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توسعه فرهنگ ورزش همگانی و انجام فعالیت های پیشگیرانه با مراقبت از سلامتی خود و جامعه، مانع بروز بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت شویم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
استاندار قزوین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
فریدون همتی استاندار قزوین در نامه ای به دکتر قاسمی خواستار حمایت و سرمایه گذاری بانک پاسارگاد کشور در زمینه ساخت و توسعه کتابخانه هایی روستایی استان قزوین شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
استاندار قزوین گفت: برگزاری نشست های مستمر با فرزندان شاهد، با هدف حل مشکلات آنها ضروری است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
استاندار گیلان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: همه باید دراجرای اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
استاندار لرستان، قانون مندی، حفاظت از اعتماد مردم و تقویت مشارکت را در صدر شاخص های انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی برشمرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۱    
آئین عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم، همزمان با سالروز وفات عقیله بنی هاشم (س) و با حضور کارکنان، مدیران و اعضای پایگاه بسیج استانداری قم و خانواده های معظم شهداء در قم برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۷    
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: آرای مردم متعلق به نظام جمهوری اسلامی و حق الناس است و این وظیفه همه ما را بسیار سنگین تر می کند و باید با حساسیت و دقت بالا انتخابات دور دوم در غرب هرمزگان ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
استاندار هرمزگان گفت: مسئولان در نظام اسلامی باید همانند امام علی (ع) به یتیمان توجه داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
استاندار گلستان گفت: علیرغم افزایش درصد مشارکت و جمعیت فعال استان طی سالهای 93 و 94، نرخ بیکاری در این مدت کاهش داشته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه فساد و بی بند و باری در حکومت ها باعث تباهی آنها می شود، گفت: امنیت و اقتدار موجود در کشور بخاطر عبرت آموزی از تاریخ است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
استاندار بوشهر گفت: برای بهره مندی مطلوب از طرح خط ریلی استان فارس به مرکز و ایجاد دالان ترانزیتی جنوب به شمال، خط ریلی بوشهر به شیراز تکمیل شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۳    
نجفی گفت: استقبال خوب از مراسم معنوی اعتکاف نشان دهنده ی تبلور معنویت در جامعه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۳    
توزیع تخم نوغان در گیلان با حضور استاندار آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
خدابخش با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای عملیاتی کردن طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد شیوه مناسب جذب افراد و متقاعد نمودنشان برای سرمایه گذاری در این ارتباط را هنر مدیران ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سن امید به زندگی در جامعه افزایش یافته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید توجه و برنامه های ویژه ای برای سلامت مردم در دو حوزه پیشگیری و درمان دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۳    
استاندار بوشهر گفت: برقی شدن چاه های دیزلی کشاورزی از برنامه های مهم استان بوشهر است که تحقق این مهم در بهینه سازی حامل های انرژی و صرفه جویی مصرف گازوئیل بسیار تاثیرگذار است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۳    
1395/2/4 شنبه مروری گذرا بر مهمترین اخبار و رویدادهای استان مازندران در آبان سال 94 -اجرای 349 برنامه در هفته پدافند غیرعامل ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۳    
در دیدار رحمانی فضلی و خانم عظیمی طرفین دو کشور توافق کردند که طرح پایلوت (آزمایشی) معیشت جایگزین را در یکی از ولایات مرزی دو کشور، با همکاری UNODC و جامعه جهانی، اجرائی نمایند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۸    
دکتر رحمانی فضلی و اورلاندو بر اجرایی شدن توافقات و اسناد همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر و به روز رسانی انها تاکید کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
استاندار گیلان از مراحل بازسازی بقعه ی متبرکه ی آقاسیدشریف رشت بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
استاندار آذربایجان غربی با احمد آلتینپارماک استاندار ارزروم ترکیه دیدار و در مورد آخرین وضعیت منطقه و افزایش همکاری ها و مبادلات تجاری و اقتصادی بین دو طرف گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
به زودی شاهد افتتاح پروژه های مهم در بند امیر آباد هستیم .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
جوانان عزیز ما در همه عرصه های انقلاب نقشی مهم و اساسی داشتند و فرصت جوانی فرصت ارزشمندی برای سازندگی و بالندگی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
استاندار مازندران در جمع معتکفان مسجد جامع شهرستان نکا حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
احداث پل ریلی جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران، در مراسمی با حضور مسئولان بلندپایه دو کشور برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
راهبرد تدوین نظام رصد تعیین کننده اجتماعی اعتیاد در 3 محور ،اصلاح و چابک سازی ساختار و نظام مدیریت بخشی و فرابخشی پیشگیری از اعتیاد در 4 محور از جمله راهبردهای اساسی ذکر شده می باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
برای جذب سرمایه گذاری در این مناطق باید علاوه بر کاهش بروکراسی اداری ، موانع سرمایه گذاری نیز برداشته شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
سعادت با اشاره به اقدامات موثر دولت در اجرای طرح تحول سلامت گفت: باید در ارزیابی برنامه های تحول سلامت واقع بین و منصف باشیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی: دستگاههای اجرایی مکلف به اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان امسال هستند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
اعتیاد یک تهدید جدی برای بنیان خانواده است و اولین عامل طلاق در مازندران اعتیاد است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی اتصال خط ریلی آذربایجان به ایران در نقطه صفر مرزی شهرستان آستارا در گفتگو با خبرنگاران گفت: آذربایجان و روسیه برای ساخت راه آهن رشت آستارا اعلام آمادگی کرده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: آماده گسترش مناسبت ها و همکاری ها در تمام سطوح با کشور ترکیه هستیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان با حضور استاندار گیلان آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهائی است که با تحمل خسارات مالی و جانی بی وقفه، بیشترین میزان مواد مخدر غیر قانونی را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج نموده و بخشی از جامعه جهانی را از ابتلا به ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: در هیچ دوره ای، روابط ایران و آذربایجان این اندازه خوب، اعتمادساز و گسترده نبوده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان از اتمام هشت کیلومتر مسیر راه آهن آستارا آستارا در محدوده آذربایجان و دو کیلومتر در مرز ایران تا پایان سال 2016 میلادی خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۸    
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و وزیر دادگستری کوبا ضمن تشریح سیاستها و برنامه های راهبردی کشور متبوع خود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
استاندار البرز صبح جمعه، سوم اردیبهشت که روز زمین و جشن اعتدال بهاری از سوی سازمان ملل متحد نامگذاری شده است، همزمان با آغاز هفته سلامت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۹    
استاندار البرز با بیان اینکه بعد از پسابرجام عرصه برای توسعه روابط دیپلماتیک و سرمایه گذاری فراهم شده است، گفت: روز و هفته ای نیست که شاهد حضور سرمایه گذاران در استان نباشیم ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۹    
فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز مدیران خود را به صف، راهی واحدهای تولیدی و صنعتی آن هم در شهرستان های مجاور استان برای گره گشایی از زنجیره های چرخه صنعت نمود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۹    
استاندار فارس گفت: آموزه های سعدی الگوی زیست انسانی است که برگرفته از معارف قرآنی می باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۹    
طهایی با بیان اینکه کرج مجمعی از شهرک ها بشمار می رود، گفت: به موازات توسعه ساختار شهری، شهرک های منفصلی که در حاشیه ایجاد شده اند باید به بافت اصلی و مرکزی اتصال پیدا کنند تا بتوانند از خدمات شهری ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۹    
استاندار البرز تأکید کرد: یکی از محورهای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عارضه یابی مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان و تصمیم گیری برای رفع آنهاست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۴    
استاندار در دیدار انجمن اسلامی معلمان استان اظهار کرد: تبیین و ترویج فرهنگ اعتدال در جامعه از وظایف معلمان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۴    
رییس ستاد انتخابات گیلان از آغاز تبلیغات نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد دوم اردیبهشت خبر داد.