یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۴:۴۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 2 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 6 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 7 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 8 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 9 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 10 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 11 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 12 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 13 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 18 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 19 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 21 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 22 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 24 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 25 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 27 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 28 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 29 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 30 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۲    
با حضور استاندار همایش مدیران عامل نیروگاه های برق ایران در شازند گشایش یافت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
زاهدی گفت: امنیت پایدار با ارتقاء معیشت مردم و بهبود شاخص های توسعه ای فراهم و تامین می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۲    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: در موضوع مبادلات مرزی در مرزهای کول بری، سود این مبادلات باید عاید مرزنشینان باشد و مرزنشینان تنها صرفا به یک حق کوله کشی بسنده نکنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۲    
استاندار سمنان در نشست بررسی طرح توسعه آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد(ع) و حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) دامغان با بیان اینکه اماکن مذهبی باید به عنوان قطب فرهنگی تقویت شوند ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۲    
انصاری از بهره برداری شبکه پایاب سد گلابر به مساحت 2700 هکتار در سوم خرداد ماه سالجاری خبر داد و افزود: با بهره برداری از دو سد گلابر و بلوبین در ایجرود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
با حضور استاندار آذربایجان غربی و مقاماتی از جمهوری آذربایجان پایانه مسافری پلدشت به بهره برداری می رسد و نیز عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور ماکو- مرگنلر آغاز می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، رضا عسگری به عنوان فرماندار شهرستان البرز منصوب شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
استاندار تهران گفت: سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران به شکل منسجم موضوع درمان و بهداشت در استان را دنبال کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
استاندار قم در بازدید از هتل نووتل، خواستار استفاده مسئولان استان از تجربیات موفق سایر استانها شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
بودجه سال 95 سازمان همیاری شهرداری ها طی جلسه ای به ریاست استاندار قم به تصویب رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
استاندار البرز در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد، مسائل و مشکلات این شهر را بررسی نمود و تحلیلی بر شرایط کشور بعد از برجام و گشایش فرصت ها برای سرمایه گذاری و تولید ثروت در کشور ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
استاندار گلستان گفت: در بخش شهرک ها و نواحی صنعتی در استان، صنایع کوچک بخش آسیب پذیر است و نیازمند تقویت است و ما براساس مصوبات و تبیین راهکارها، آمادگی جهت هرگونه حمایت و پشتیبانی لازم ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
نماینده عالی دولت در استان البرز در یک سال گذشته با بیش از 400 نفر از شهروندان دیدار چهره به چهره داشته و در هر ملاقات دغدغه ها و مطالبات مردمی را پیگیری کرده است، این دیدارها کماکان تداوم دارد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۳    
استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان گفت : در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نباید اجازه دهیم بنگاه های اقتصادی تعطیل شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شورا به عنوان عصاره ای از تجمیع عقول است، اظهار کرد: باید نسبت شوراها با اقتصاد مقاومتی در قالب کتابچه تهیه گردد، چرا که ظرفیت اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی برای شوراهاست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
در یک روز پرکار با حضور استاندار اصفهان در منطقه ی شرق شهرستان اصفهان، دهها پروژه ی عمرانی و خدماتی کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید و یا مورد بازدید مدیر ارشد استان قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
استاندار گلستان گفت: در راستای کمک به بخش تولید استان امسال دولت چهار هزار و 230 میلیارد ریال برای ایجاد چهار هزار و 500 شغل مصوب کرده است که امید داریم با بهره مندی از آن نرخ بیکاری کاهش یابد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
استاندار یزد گفت: مسئولان ارشد استان توجه ویژه ای به حوزه فرهنگی و اجتماعی دارند و در این حوزه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
رشیدیان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خانواده شهدای استان به عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ارتباط با سایر کشور های اسلامی در مشهد 2017 تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
در اقدامی عملیاتی در مسیر تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل استاندار البرز وضعیت و نیازهای این استان را در حوزه ورزش مورد بررسی قرار داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
استاندار البرز که از بیمارستان امام خمینی کرج بازدید داشت، گفت: اگر مشکلی وجود نداشته باشد تا پایان سال هزار تخت به آمار تخت های بیمارستانی اضافه خواهد شد و با تکمیل پروژه هایی که کلنگ زنی شده است ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
استاندار البرز با اشاره به اینکه خیز فرا استانی برای توسعه فناوری های نوین ارتباطی معیار عمل باشد و در این زمینه بخش خصوصی باید وارد میدان شود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
استاندار البرز در رأس هیاتی از مرکز پرورش اسب در ساوجبلاغ و دهکده ورزشی چهارباغ بازدید بعمل آورد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
خدمتگزار در جلسه شورای اداری استان گفت: خدمت به مردم باید مهمترین اولویت کاری مدیران و مسئولین در سال جاری باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور با حضور در مراسم گرامیداشت روز معلم در شهرستان اسلامشهر این روز را به معلمان سراسر کشور و به ویژه معلمان اسلامشهر و چهاردانگه تبریک گفت و افزود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم به ریاست استاندار برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
استاندار بوشهر گفت: دانشگاه ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت مناطق دارند که در این راستا رشد کمی و کیفی دانشگاه خلیج فارس و دیگر دانشگاه های استان بوشهر در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
خدمتگزار در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان گفت: توسعه مبادلات مرزی چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین و دست اندرکاران امر قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
استاندار گلستان، نقش ورزش را در دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی بی بدیل خواند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
علیرضا رزم حسینی در نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان در سال 95 افزود: رئیس جمهوری ضمن افتتاح طرح ها و کلنگ زنی پروژه ها ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
اولین قطار مسافری درجه یک زنجان – مشهد و بالعکس با حضور رحمتی معاون امور عمرانی استاندار زنجان و جمعی از مسئولین استان راه اندازی شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
با حضور مشاور اقتصادی رئیس جمهور و استاندار قزوین کلنگ احداث مدرسه انرژی اتمی 15 کلاسه قزوین به زمین زده شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
استاندار قزوین با سرمایه گذاران فرانسوی و مدیر عامل شرکت لبنی بل روزانه، دیدار و گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
خدمتگزار در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان به اثر بخشی اقدامات در این زمینه تاکید کرد و ادامه داد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۰    
استاندار خراسان رضوی همزمان با هفته شوراهای اسلامی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
استاندار قزوین به شکل صریح تاکید کرد: مدیران و فرمانداران به صورت هفتگی برنامه ملاقات مردمی داشته باشند و این یکی از شاخص های ارزیابی مدیران در سال جاری می باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
استاندار قزوین گفت: فضای کسب و کار با ایجاد کارگاه های کارافرینی در استان تقویت خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
در دیدار معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان با استاندار قزوین عنوان شد: برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی 80 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
استاندار قزوین گفت: هر مدیر و کارشناسی که به پیشبرد اهداف مرکز خدمات سرمایه گذاری کمک نکند، برادر و همراه مجموعه مدیریت استان نیست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
استاندار: مدیران دستگاههای اجرایی باید در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند، در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در دیدار با استاندار قزوین؛ برضرورت کوتاه شدن مراحل اخذ مجوز با هدف تقویت فضای کسب و کار تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
یکی از وظایف مهم شوراها، نظارت بر نحوه هزینه کرد اعتبارات در بخش های مختلف است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور از آغاز مطالعات شهر سرعین به عنوان پایلوت گردشگری سلامت کشور خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
استاندار اردبیل گفت: برای فعال سازی واحدهای راکد این استان برنامه تدوین شده و بر این اساس قرار است دست کم 53 واحد تولیدی راکد فعال شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
استاندار اردبیل با بیان اینکه احداث مجتمع گاوداری شیری صنعتی پنج هزار تنی در پارس آباد مغان یک اتفاق مهم اقتصادی در منطقه است گفت: با اجرای این طرح 20 درصد به تولید شیر استان افزوده خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۱    
1395/2/15 چهارشنبه مروری گذرا بر مهمترین اخبار و رویدادهای استان مازندران در اسفند سال 94 -حضور استاندار مازندران در ستاد انتخابات شهرستان فریدونکنار ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۱    
پتروشیمی لرستان صبح امروز (سه شنبه 14 اردیبهشت) در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به واگذاری اختیار اجرای اقتصاد مقاومتی در استان لرستان به وزیر کشور، اظهار کرد: لرستان باید الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۱    
استاندار فارس گفت: رعایت اخلاق پزشکی موجب حفظ حرمت پزشکان در جامعه می شود و این موضوع باید با جدیت از طرف سازمان نظام پزشکی مورد توجه قرار گرفته و به صورت عملی پیگیری شود.