چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۹:۰۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 2 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 6 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 7 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 8 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 9 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 10 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 11 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 12 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 13 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 18 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 19 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 21 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 22 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 24 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 25 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 27 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 28 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 29 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 30 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
وزیر کشور به همراه استانداران سراسر کشور عصر پنجشنبه با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
دکتر رحمانی فضلی از تداوم جلسات مربوط به آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: دستور کار لازم و تقسیم کار ملی در حال حاضر صورت گرفته و امیدواریم تا 6 ماه آینده به جهش بلندی در خصوص ساماندهی آسیب های ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه نیمه شعبان بر ضرورت تعامل مسئولین برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن میلاد منجی عالم بشریت تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گردهمایی اخیر استانداران سراسر کشور در مشهد، گفت: وزیر کشور در این نشست اعلام کرد که هیات دولت پس از بررسی شاخص های مختلف استان ها ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
استاندار تهران با بیان اینکه دولت انتظار دارد تا عملکردها از سوی روابط عمومی ها با زبانی قابل درک برای عموم مردم منعکس شود تصریح کرد: نباید مسایل کاذب و خلاف را منعکس کنیم ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که برجام متعلق به ملت ایران است، گفت: مخالفت با برجام مخالفت با دولت نیست ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در طول دو ماه از امضای برجام اتفاق های مثبتی در روابط اقتصادی با سایر کشورها افتاده و برای تحقق تمام اهداف نیازمند همدلی و همراهی تمام قوا و آحاد مردم هستیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
جبارزاده با بیان این که توسعه زیرساخت های ارتباطی قدم اول توسعه استان است، افزود: این موضوع جزو هسته های کلیدی سند تدبیر توسعه استان است و مدیریت استان از برنامه های این بخش حمایت می کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
سرپرست استانداری خوزستان بر لزوم راه اندازی کمپین مبارزه با اعتیاد در فضای مجازی تأکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
ارایه خدمات اینترنت پرسرعت در 620 روستای آذربایجان شرقی با هزینه کرد اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت همزمان آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
استاندار یزد گفت: مجمع جهانی کشورهای اسلامی در اوایل خردادماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می شود .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
نجفی در نخستین جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان گفت: آسیب های اجتماعی رسیدگی مضاعف می طلبد .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
وزیر کشور گفت: فعالیت های سیاسی در چارچوب های قانونی راهکار تحقق عملی مردم سالاری است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
مراسم گرامیداشت مقام جانباز و رونمایی از کتاب افلاکیان کشور همزمان با جشن اعیاد شعبانیه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور دکتر رحمانی فضلی برگزار شد .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۴    
استاندار یزد گفت: حفاظت از محیط زیست رسالت عموم مردم است و ضروری ترین مسئله در ارتباط با محیط زیست ، گفتمان سازی ارزش های زیست محیطی و توجه ویژه به حفاظت از محیط زیست است .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۴    
استاندار قم در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم سبز استان قم، حفظ و حراست از محیط زیست را وظیفه همگانی عنوان کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۹    
استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۹    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان ضرورت زمانه، اظهار کرد: بسیج توانسته است نقش موثری در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی داشته باشد و با باور و اعتقادی محکم نسبت به مباحث آن اقدام ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۹    
استاندار گلستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت تنها به دفاع مقدس مربوط نمی شود، اظهار کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یک التزام عقلی و مسئله ضروری در تمام زمان هاست که در آموزه های اسلامی به شدت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
استاندار قزوین اظهار کرد: نقش پست در توسعه کشور انکارناپذیر است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۵    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوین بیان داشت: با برجام، دوباره راه های بسته به روی کشور گشوده شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۰    
همتی تاکید کرد: باید یک مسابقه در تمام زمینه های سرمایه گذاری در بین مدیران استان به وجود بیاید و مدیران با تمام قوا در این مسابقه شرکت کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
استاندار قزوین تاکید کرد: حفظ محیط زیست بایستی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
معاون عمرانی استاندار گفت: گردشگری به عنوان یک اصل اساسی برای توسعه استان قزوین و همچنین یکی از کم ریسک ترین حوزه های سرمایه گذاری به شمار می رود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
رویکرد برنامه های ستاد بازآفرینی شهری، بهسازی و ارتقاء شاخص کیفی زندگی مردم است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۵    
رئیس سازمان امور اراضی کشور در دیدار استاندار قزوین گفت: نباید به بهانه شهرسازی، باغستان ها را تخریب کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۵    
با حضور استاندار آذربایجان غربی، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با حضور 120 موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت های معتبر خارجی در ارومیه گشایش یافت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
مرحله دوم تور بین المللی دور آذربایجان با حضور رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
استاندار آذربایجان غربی از بانکهای استان خواست برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید اهتمام و مساعدت لازم را داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
موضوع اقتصاد مقاومتی در استان باید در فضایی ملموس و بصورت عملیاتی پیگیری و اجرا شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۱    
دکتر میرباقری گفت: با تشکیل سازمان امور اجتماعی در وزارت کشور این سازمان مامور پیگیری مصوبات شورای اجتماعی کشور خواهد بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۶    
خادمی با بیان اینکه، سپاه پاسداران وجودش همزاد با انقلاب اسلامی ایران است، گفت: بزرگترین افتخارات حضرت امام خمینی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیل سپاه پاسداران بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۱    
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث راه آهن ارومیه - تبریز برای اقتصاد آذربایجان غربی حیاتی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۶    
رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور اعلام کرد:امیدواریم تا پایان این برنامه هر سال بتوانیم در 500 هزار هکتار از اراضی مورد نظر عملیات بیابان زدایی را اجرا کنیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۶    
استاندار قزوین تاکید کرد: پولهای جمع آوری شده توسط بانکهای قزوین باید در قزوین مصرف شود و بانکهای خصوصی از این پس به شرط ایفای نقش پا به پای بانک های استان قزوین مجاز به فعالیت هستند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۶    
استاندار آذربایجان غربی گفت: رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر کارسازتر است چرا که از پیوست های قوی مردمی و هم افزایی توان و امکانات در راستای یک هدف ایجاد می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد: استاندارد سازی آدرس ها در دستور کار این شرکت قرار دارد تا همه شهروندان و سازمانها از یک آدرس واحد پیروی کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۱    
استاندار قزوین تاکید کرد: امسال باید در قالب یک برنامه کوتاه مدت برای پیشگیری از توسعه کانون های بیابانی، 20 هزار هکتار عملیات بیابان زدایی در استان انجام شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۱    
از جمله محصولات تجاری ارائه شده در این نمایشگاه می توان به دستگاه هواساز و خارج کننده گازهای مضر از آب استخر، داروهای گیاهی و صنایع غذایی،و دستگاه تبدیل زباله خانگی به کود کمپوست اشاره کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۱    
استاندار مازندران که در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران سخن می گفت،خواستار ارائه برنامه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توسط دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر استان شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۶    
اعضای هیات رئیسه اتاق قزوین و فعالان بخش خصوصی در بازار روسیه با استاندار قزوین دیدار کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۶    
استاندار فارس گفت: به رغم تمام مشکلات، مانع و کاستی هایی که خصوصا در بخش اعتبارات وجود دارد اما افق های روشنی را پیش روی کشور مشاهده می کنیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۶    
استاندار فارس گفت: دانشگاه شیراز به عنوان شاخص برای کل دانشگاههای منطقه جنوب که به نوعی می خواهند خود را با دانشگاههای معتبر مقایسه کنند می باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۶    
انصاری گفت: شورایعالی مشورتی برند زنجان یک نهاد تخصصی است که با دریافت نظرات مشورتی مدیران و صاحب نظران در حوزه های مختلف استان در قالب فعالیتی پژوهشی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۶    
میرمحمدی گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای عمده دولت تدبیر و امید است که باید با روحیه جهادی ، سرعت عمل بالا و دقت نظر اجرایی شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۶    
در نشستی با حضور استاندار تهران برنامه ریزی برای تدارک راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) و ساماندهی زائران انجام شد.