چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۰۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 2 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 6 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 7 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 8 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 9 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 10 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 11 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 12 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 13 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 18 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 19 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 21 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 22 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 24 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 25 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 27 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 28 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 29 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 30 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده که به استان گیلان سفر کرده با حضور در جلسات متعدد و بازدید از طرح های مختلف بانوان، از نزدیک در جریان مسائل حوزه زنان و خانواده این استان قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه ما نسل خوشبختی بودیم که لحظه لحظه زندگی مان بر اساس تبیین الهی و معنوی معنا شد، مادران شهدای ما ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۳    
پتروشیمی لرستان صبح امروز (سه شنبه 14 اردیبهشت) در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
با حضور معاون اول رئیس جمهور پروژه پتروشیمی لرستان افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: روابط عمومی ها، گفتمان دولت را در سطح جامعه و افکار عمومی تبیین و ترویج کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۴    
علیرضا رزم حسینی در نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان در سال 95 افزود: رئیس جمهوری ضمن افتتاح طرح ها و کلنگ زنی پروژه ها ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
استاندار قزوین به شهدای گمنام اقبالیه ادای احترام کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
استاندار قزوین بیان داشت: مهمترین اولویت استان در سال جاری، حمایت از تولید و جذب سرمایه گذاری است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
نمایشگاه معرفی مشاغل با حضور نجفی مشاور رئیس جمهور و استاندار قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
استاندار قزوین تصریح کرد: فرهنگیان در دولت تدبیر و امید رسالت سنگینی بر عهده دارند و دولت نیز با همه مشکلات مالی که هنوز آثارش دیده می شود در صدد است جایگاه معلمان حفظ شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۵    
استاندار قزوین در نامه ای به مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بر بازسازی و ضرورت توقف قطارها در مسیر راه آهن آبیک تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۵    
با حضور مشاور اقتصادی رئیس جمهور و استاندار قزوین کلنگ احداث مدرسه انرژی اتمی 15 کلاسه قزوین به زمین زده شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
استاندار قزوین با سرمایه گذاران فرانسوی و مدیر عامل شرکت لبنی بل روزانه، دیدار و گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
معاون اول رییس جمهور سد حوضیان را در شهرستان الیگودرز افتتاح کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
استاندار قزوین در نامه ای به معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار اعطای مجوز استفاده از فاینانس بانکی جهت اجرای طرح آبرسانی به شهر قزوین از محل چاههای 16 گانه بیدستان شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
استاندار قزوین در نامه ای به دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواستار تخصیص حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار جهت آغاز و تکمیل عملیات اجرایی بهسازی و روکش محورراه اصلی آبترش-ضیاءآباد-نهاوند شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط ایجاد شده در دوران پساتحریم گفت: پتروشیمی از جمله بخش هایی است که به خوبی توانایی جذب سرمایه خارجی و بخش خصوصی را دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۵    
زنگنه در مراسم افتتاح پتروشیمی لرستان اظهار کرد: پتروشیمی لرستان یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های کشور محسوب می شود که به جز خط کاویان، می تواند خوراک ایلام، اندیمشک، کرمانشاه ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
خدمتگزار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از سوی وزرات کشور اولویت های کاری سال جاری در خصوص مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اجتماعی به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
خدمتگزار در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در دو حوزه ورزش و جوانان به فعالیت مشغول است این درحالیست که در زمینه جوانان می توان اقدامات جدی تر و زیربنایی تری به انجام رساند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
استاندار گلستان، نقش ورزش را در دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی بی بدیل خواند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
استاندار گلستان از بی توجهی به بیماران خاص و آن چه وی روی زمین ماندن مشکلات و دغدغه های فراوان آنان دانست، انتقاد کرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم به ریاست استاندار برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
استاندار بوشهر گفت: دانشگاه ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت مناطق دارند که در این راستا رشد کمی و کیفی دانشگاه خلیج فارس و دیگر دانشگاه های استان بوشهر در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
استاندار یزد گفت: من به بوسه ای که به دست معلم خود زدم، همیشه افتخار می کنم و معلمان و اساتید را نور چشم خود می دانم .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
خدمتگزار در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان گفت: توسعه مبادلات مرزی چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین و دست اندرکاران امر قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه توسعه ای دولت تدبیر و امید به این استان به گونه ای است که هر پروژه به اجرا در آمده در این منطقه در زمان تعیین شده تحویل می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
نجفی در کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان با شرح رشادتهای گیلانیان در دوره های مختلف تاریخ گفت: برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان پاسداشت غیرت دینی و ملی گیلانیان و لایتمدار، شجاع ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
استاندار سیستان و بلوچستان: اجرای طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب با لوله سبب رونق اقتصادی در سیستان می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
زرگرپور اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت سلول های بنیادی، علاوه بر موضع عقل و منطق، حمایت و پرداختن به این علم یک تکلیف شرعی و ارزشی هم برای ما ایجاد می کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۰    
خدمتگزار در دیدار مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مسئولین امر در این زمینه بگونه ای برنامه ریزی کنند تا مردم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به جز درد بیماری، نگرانی دیگری نداشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
معاون پارلمانی رییس جمهور با حضور در مراسم گرامیداشت روز معلم در شهرستان اسلامشهر این روز را به معلمان سراسر کشور و به ویژه معلمان اسلامشهر و چهاردانگه تبریک گفت و افزود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
پرویزی همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه چند تن از مسوولان استانی در آموزشگاه ابتدایی 19 مهر بجنورد حضور یافتند و ضمن تبریک این ایام فرخنده از زحمات آنان تقدیر نمودند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
پرویزی همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه چند تن از مسوولان استانی در هنرستان امام صادق (ع) بجنورد حضور یافتند و ضمن تبریک این ایام فرخنده از زحمات آنان تقدیر نمودند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
استاندار خراسان شمالی گفت:اگر شرایط کشور به ویژه در بخش تولید بهبود یابد قطعا دغدغه ها و مشکلات کارگران و کارفرمایان نیز به تدریج حل خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از سیاست های دولت یازدهم واگذاری امور به مردم تحت عنوان مدیریت یکپارچه شهری به معنای واقعی کلمه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
زرگرپور در جلسه ی ستاد ساماندهی جوانان استان اظهار داشت: اوقات فراغت جوانان به گونه ی برنامه ریزی شود که خانواه ها حق انتخاب کامل داشته باشند و هر خانواده براساس مشی سیاسی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
استاندار فارس گفت: تمامی مشکلات موجود بر سر راه احداث شهر سلامت باید برطرف شود و در این راه هیچ عذری پذیرفتنی نیست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
استاندار فارس گفت: آموزش و پرورش می تواند با بهره گیری از توان بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و برگزاری دوره آموزش فن معلمی به آنان، از ظرفیت آنها به عنوان معلم استفاده کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۵    
استاندار تهران گفت: نقش مردم به عنوان نقش اول در توسعه باید فرهنگ سازی شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۵    
استاندار بوشهر گفت: موهبت خلیج فارس ظرفیت مهمی برای توسعه استان بوشهر فراهم کرده که در این زمینه طرح های توسعه ای بر محور گردشگری دریایی، آبزی پروری و تجارت دریایی تدوین شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
زمانی قمی با صدور پیام های جداگانه ای به منتخبین مردم استان درمرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و موفقیت ایشان را در راستای رشد و توسعه استان و کشور از خداوند متعال مسئلت کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
جلسه هماهنگی برگزاری سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با حضور دکتر رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، سیوانی فرماندار خوی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از خبرنگاران به جهت پوشش خبری مناسب انتخابات دهم اردیبهشت ماه قدردانی کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
استاندار آذربایجان غربی در پیامی، از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر نمود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۰    
استاندار اردبیل گفت: جلوگیری از صدور کالا از کمرگ بیله سوار مغان خلاف مصالح ملی و اقتصاد مقاومتی است و روند صادرات آن باید تسهیل و تسریع یابد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۰    
باید تکلیف تمامی واحدهای تولیدی مازندران در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال 95 مشخص و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام لازم صورت گیرد.