چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۲۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 2 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 6 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 7 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 8 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 9 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 10 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 11 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 12 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 13 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 18 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 19 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 21 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 22 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 24 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 25 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 27 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 28 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 29 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 30 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
استاندار کرمان در سفر به شهرستان جیرفت، تقویت سرمایه اجتماعی و توسعه متوازن مناطق مختلف را از سیاست های دولت یازدهم دانست و گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
خدابخش گفت: برای مقابله با سیلاب مناطق سیل خیز استان باید روش ها و الگوهایی به زارعان ارائه شود که درآمد و بهره وری آنها را تضمین کند و ماندگاری روستاییان را در روستاها سبب شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
بازوند خواستار تکمیل واحدهای نیمه تمام شد و بیان کرد: باید با اقدامات لازم و اساسی کاری کنیم پرونده واحدهای مسکن مهر تا پایان سال 95 بسته شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
صادقلو با تاکید بر اینکه ما انتخابات را فراتر از موضوع حاکمیتی، موضوعی قیامتی می دانیم اظهار کرد: استیفای حقوق تمامی کاندیداها را در راستای استیفای حقوق مردم و حق الناس می دانیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
در انتخابات مرحله دوم تعرفه جدید چاپ و توزیع می شود و از تعرفه های مرحله اول به هیچ عنوان برای مرحله دوم استفاده نخواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تأمین سلامت عمومی و رشد شاخصهای بهداشتی در جامعه نیازمند همکاری، هماهنگی و همدلی همه دستگاههای اجرایی، رسانه ها و صدا و سیما است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ کار خیر و استمرار و تکرار آن در جامعه گفت: باید این فرهنگ در کشور گسترش یابد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
نعمت زاده که برای افتتاح چند کارخانه تولیدی به شهرستان ملارد و شهریار سفر کرده بود در جمع مسئولان و تنی چند از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان صنعتی این شهرستان گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
نجفی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران همواره یکی از کشورهای موثر و فعال در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
صادقلو خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: باید برش استانی اقتصاد مقاومتی هر دستگاه بر اساس تصویب نامه کشوری تدوین شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
صادقلو با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: سال 1395 سال محسوس کردن اقدامات صورت گرفته در دولت است و باید با تاکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
میرمحمدی گفت: با وجود ظرفیتها و خدمات پزشکی مناسب و پزشکان متخصص و متعهد در استان یزد 45 درصد از تختهای بیمارستانی یزد از سوی بیماران استانهای مجاور و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس اشغال شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۱    
وزیر کشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر امور داخله سنگاپور بر آغاز همکاری های دوجانبه در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روانگردانها و مقابله با پولشوئی تاکید کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۶    
آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت : اسناد هویتی کشور جمهوری اسلامی ایران بویژه اسناد مسافرتی از حیث امنیت جزو معتبرترین اسناد دنیاست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۱    
استاندار قم با تاکید بر استفاده بهینه از منابع خواستار بهره گیری از ظرفیت های مردمی در راستای شکوفایی اقتصادی در سطح استان قم شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۶    
استاندار قم در دیدار با دو تن از جانبازان ناجای قم، از فداکاری های عوامل نیروی انتظامی در تامین امنیت استان قدردانی نمود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۷    
استاندار فارس گفت: یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت کشورها توجه به علم دانش است اما توجه به علم و دانش بدون توجه به دانشمند و عالم امکان پذیر نیست.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۷    
مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از بناهای تاریخی شهرستان ارومیه و خوی بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
استاندار اردبیل گفت: از 200 میلیون دلار اعتبار سالانه توسعه مشاغل دانش بنیان در کشور، حدود سه میلیون دلار سهم استان اردبیل است و برای جذب این تسهیلات قرض الحسنه باید ذهن جوانان آماده باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
سعادت در ششمین اجلاس بین المللی برنامه راه ابریشم در ارومیه: آذربایجان غربی بعنوان حلقه اتصال آسیا به اروپا می تواند اعتماد متقابل بین کشورها را تقویت و پایه های همکاری را بیش از پیش مستحکم تر سازد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تمبر یادبود ششمین نشست برنامه راه ابریشم رونمایی شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: استفاده از ظرفیت های بالقوه گردشگری برای توسعه کشور از اهداف اصلی و محوری دولت است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ششمین نشست راه ابریشم در ارومیه آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
استاندار مازندران: انتظار داریم بانکهای استان با یک حرکت جهادی برای رونق تولید در استان و افزایش اشتغال پای کار بیایند .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
احسان لشگری؛ قهرمان ملی با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
فریدون همتی با حضور در مسجد النبی (ص) در مراسم اعتکاف جمعی از اقشار مختلف قزوین شرکت کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور صبح امروز با استاندار دیدار و حکم انتصاب ریاست هیات امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گیلان را به وی اهدا کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
استاندار یزد با اشاره به طرح های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت امیدواری و آرامش را در جامعه افزایش داده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
استاندار قزوین گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتابخانه ها همه شهرداری های استان موظفند سهم نیم درصدی برای توسعه فضای کتابخانه در محل پراخت را فراهم کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان یزد با توجه به ظرفیت های مناسب پزشکی و برخورداری از شاخص های مورد نیاز در حوزه سلامت می تواند به پایلوتی برای پیشگیری و غلبه بر بیماری دیابت تبدیل شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۷    
با حضور استاندار نمودار پیشنهادی سازمانی و تشکیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۶:۵۳    
وزیر کشور و رئیس آژانس مبارزه با مواد مخدر اوکراین کلیات مربوط به یادداشت تفاهم همکاری های دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر را نهایی و مقرر شد در آینده نزدیک به امضای مسئولین مبارزه با مواد مخدر ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۶:۵۳    
اوبرا از تعهد طولانی مدت مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، برای میزبانی افرادی که از ترس و فقر به ایران پناه اورده اند، تقدیر کرد گفت: ما بعنوان دستگاه بشر دوستانه سازمان ملل متحد ...