سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۴۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 31 فروردین 1395 وزارت کشور 31 خرداد 1395 وزارت کشور 2 تیر 1395 وزارت کشور 24 مرداد 1395 وزارت کشور 31 شهریور 1395 وزارت کشور 29 مهر 1395 وزارت کشور 30 آبان 1395 وزارت کشور 30 آذر 1395 وزارت کشور 7 دی 1395 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 2 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 4 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 5 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 6 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 7 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 8 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 9 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 10 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 11 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 12 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 13 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 14 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 15 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 18 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 19 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 20 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 21 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 22 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 24 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 25 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 26 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 27 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 28 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 29 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 30 اردیبهشت 1395 وزارت کشور 31 اردیبهشت 1395 
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
استاندار یزد گفت: از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید، رشد و توسعه سازمانهای مردم نهاد است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
استاندار همدان گفت: معلمان باید ارزش هویت ملی را به نسل جدید بیاموزند تا این نسل نیز در آینده قدر ارزش های کشور را بداند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
استاندار همدان گفت: جمعیت هلال احمر این استان به کانون بشر دوستی تبدیل شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
وزیر کشور تأمین و توسعه امنیت را یک اولویت برشمرد و گفت: باید در راستای ارتقاء امنیت، نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی تقویت و تجهیز شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
وزارت کشور همچنان پیگیر موضوع شناسائی عامل یا عاملین انتشار عکسهای خصوصی منتسب به مینو خالقی در فضای مجازی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی استان به ریاست استاندار اصفهان تشکیل جلسه داد و ضمن ارائه گزارش عملکرد جذب مشارکتهای مردمی و فعالیتهای انجام شده این شورا در سال 94 ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
علی اصغر احمدی در گفت و گوی ویژه شبکه استانی کرمان با بیان اینکه در سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید استعداد بخش غیردولتی در استان ها نیز بررسی می شود گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
نجفی و مدیرعامل شرکت نفت خزر در مورد فعالیتهای این شرکت در رودسر در حاشیه برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران گفتگو کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
زرگرپور در دیدار خداحافظی اسقف اعظم ارامنه ی جنوب ایران با ایشان، از تلاش ها، زحمات و نقش مؤثر بابکن چاریان در مدت حضور در اصفهان در جهت تحکیم فضای همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی تقدیر کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
استاندار همدان گفت: شهرداری ها برای جلب سرمایه گذار اقدام کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
استاندار لرستان گفت: 7 مگاوات برق و 134 هزار متر مکعب آب به صورت بلاتکلیف در واحدهای تحت تملک بانک ها قرار دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
استاندار همدان گفت: تلاش می کنم روستای کهنوش تویسرکان بعنوان روستای هدف گردشگری مصوب و معرفی شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت پدر و مادر و روحانیون در مسائل خانواده، اظهار کرد: تحکیم خانواده باید با ملجا سازی و مرجع سازی صورت گیرد و وجود چنین فصل الخطاب ها و ارده هایی می تواند مانع بروز ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
استاندار قزوین گفت: فضاهای مجازی برای معرفی کالاهای تولیدی استان وافزایش صادرات فرصت بسیار مناسبی است .
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
جمشید انصاری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان باید با ارائه قالب مشخص ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
علیرضا رزم حسینی در گردهمایی اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه انجام می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس ستاد کاروان تدبیر و امید در این آئین ضمن تقدیر از تلاش های استاندار کرمان،عنوان کرد: ایشان از ماه های پایانی سال گذشته تا به امروز زحمات زیادی را برای سفر استانی ریاست جمهوری متحمل شده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۶    
یکی از مهم ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این نشست پیشگیری و ایجاد مانع در برابر جرائم سازمان یافته و مقابله با هر گونه تهدیدی است که ضریب امنیت در مرزها را با چالش روبرو می سازد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی کاملاً مصمم است و با نگاهی ویژه آن را دنبال می کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
مازندران در جنگ و 8 سال دفاع مقدس سربلند بود و امروز هم در عرصه دفاع از حریم آل الله سرافراز است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۱    
استاندار بوشهر گفت: این استان میزبان تاسیسات مختلف در حوزه های نفت، گاز و هسته ای است که از لحاظ پدافند غیرعامل باید در اولویت قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۶    
استاندار یزد گفت: ضروری است فرهنگ کار و تلاش در جامعه ترویج یابد و منزلت کار برای مردم مشخص شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
با حضور استاندار خراسان رضوی نخستین همایش مربیان ورزش مدارس مشهد برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
با حضور استاندار خراسان رضوی و روسای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کشور؛ جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۷    
استاندار کرمانشاه گفت: علیرغم اینکه استان کرمانشاه دو و نیم درصد جمیت کشور را دارا می باشد اما سهم این استان در بحث بیمه تامین اجتماعی یک و نیم درصد است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی برای فعال کردن 250 واحد صنعتی و تولیدی غیرفعال و راکد استان در سال جاری انجام گرفته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح و بهره برداری از فاز دوم مجتمع تفریحی سرگرمی ساحل خلیج فارس شهرستان ملارد با اشاره به جایگاه گردشگری در بین مردم گفت: در دنیا بحث تفریحات ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
فلاح با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید، از افرادی که عملکرد دولت را زیر سوال می برند انتقاد کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۰    
استاندار فارس با اشاره به این که کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استان چندین ماه است که آغاز به کار کرده است ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
استاندار فارس در خصوص مبارزه با بیماری های مرکبات گفت: می توان از خود بخش خصوصی برای مبارزه با بیماری هایی که تمام هستی شان را در بر می گیرد کمک گرفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
استاندار مازندران در جلسه ساماندهی امور جوانان مازندران شمار جوانان گروه سنی 19 تا 29 سال را در استان 921 هزار نفر اعلام کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
استاندار فارس با تاکید بر این که اتاق بازرگانی باید بخش خصوصی را به تحرک وادار کند، گفت: بخش خصوصی فارس باید با سازماندهی بهتر و افزایش افراد خیلی قدرتمندتر از این باشند و این قدرت را باید با تلاش به ...
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
در سال جاری باید به مناطق خارج از طرح سالمسازی پرداخته شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
استاندار فارس گفت: مهمترین وظیفه مدیران حوزه آب، مدیریت منابع آبی است و در این راستا مدیریت مصرف به منظور تامین در مرحله اول آب شرب سپس صنعتی و بعد کشاورزی باید در دستور کار قرار داشته باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
بازوند اظهار داشت: سرمایه گذار مجتمع کشت و صنعت خرم آباد در دو پروژه گردشگری هر کدام با 150 میلیارد تومان اعتبار در استان سرمایه گذاری می کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۵    
مشاور معاون وزیر و مجری طرح زیتون کشور گفت: متاسفانه باغ های قدیمی کانون آلودگی مگس زیتون در کشور بوده و اصلاح آن باید در دستور کار جدی قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۵    
نصرت اله علیرضایی با اعلام این خبر افزود: روابط عمومی استانداری در سال گذشته تعداد 2274 خبر در پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج کرد که در مقایسه با سال ماقبل درصد رشد را نشان می دهد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۰    
فریدون همتی در نامه ای به آخوندی بر احداث میدان میوه و تره بار قزوین تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۰    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور اظهار کرد: با توجه به اقدام های اساسی صورت گرفته در خصوص مبارزه و پیشگیری از بروز آفت مگس زیتون، میزان خسارت این محصول در حال حاضر به کمتر از نیم درصد رسیده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۰    
استاندار محصول زیتون را از ظرفیت های نهفته اقتصادی کشور برشمرد و گفت: این محصول علاوه بر سهم افزایش اشتغال، ما را در مسیر کاهش وابستگی به مساله روغن نیز قرار می دهد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۰    
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: صاحبان جایگاههای سی ان جی برای رفع نواقص فنی و رعایت استاندارد در خدمات 15 روز فرصت دارند و پس از این مهلت برای تامین سلامت مردم پلمب می شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۵    
نجفی در حاشیه برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران گفت : هیچ گونه مشکل محلی و منطقه ای برای احداث سایت پشتیبانی نفت وگاز سردار جنگل رودسر وجود ندارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۵    
استاندار یزد گفت: یکی از موضوعاتی که به تولید داخلی آسیب جدی وارد می کند بحث قاچاق کالاست که ضروری است با این پدیده به صورت جدی برخورد شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۵    
فریدون همتی در نامه ای خطاب به پورسیدآقایی بر بازگشایی و راه اندازی مجدد بیمارستان 22 بهمن بعنوان تنها مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی استان تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۰    
استاندار یزد گفت: ضروری است 100 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان پایش و سرشماری شوند .