شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 19 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۰    
واتساپ رسما به کاربران گفته است که دو راه پیش رو دارند: یا با به اشتراک گذاری داده های شخصی با فیسبوک موافقت کنند یا اینکه حساب کاربری خود را حذف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۵    
سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توییتر دلیل استیضاح ترامپ در حالی که تنها چند روز دیگر از دوران ریاست جمهوری وی باقی مانده را توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۶    
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است: تقویت بورس بهترین منبع تامین مالی دولت به حساب می آید و تحت هر شرایطی این بازار برای رساندن نقدینگی به جیب دولت حمایت خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۶    
ایرنا- مشاوران کاخ سفید جمعه شب اعلام کردند که دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا هیچ قصدی برای استعفا از مقام ریاست جمهوری این کشور ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۵    
میزان/ پس از آغاز غنی سازی 20 درصد ایران طرف های باقی مانده در برجام واکنش هایی به این مساله نشان داده اند. اما راه اندازی غنی سازی ایران خلاف برجام است؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۵    
صدا و سیما/ در پی جنایت داعشی ها در ایالت بلوچستان پاکستان، مردم زاهدان عصر امروز در مقابل کنسولگری پاکستان تجمع کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان عصرجمعه گزارش برخی رسانه های خارجی درباره استقرار پایگاه نیروی هوایی ترکیه در سه شهر این کشور را تکذیب کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۵    
ه دنبال یورش حامیان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره هنگام نشست مجلس نمایندگان و سنا، دموکرات های مجلس نمایندگان درصدد برآمدند تا استیضاح ترامپ را به جریان بیاندازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به لیست تحریم های خود اضافه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۶    
کاظم صدیقی در گفت و گویی روایتی از باز شدن چشمان آیت الله مصباح یزدی در هنگام غسل را مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۰    
ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۶    
با وجود ادامه روند کاهشی تعداد قربانیان کروناویروس، تعداد مبتلایان آن افزایش پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۰    
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان درباره ارائه وام کرونا در قالب وام موارد خاص گفت: برای کرونا وام موارد خاص را پیش بینی کرده ایم که مبلغ آن 5 میلیون تومان است و با تشخیص معاونان دانشجویی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۵    
فیلم سینمایی خورشید به عنوان نماینده ایران، از سوی مجله ورایتی به عنوان یکی از شانس های کسب عنوان بهترین فیلم بین المللی اسکار 2021 معرفی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری با تکذیب ادعای ابتلای رئیس جمهوری به کرونا تاکید کرد: رئیس جمهوری نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور روسیه در یک برنامه تلویزیونی از سفر غیر علنی خود به دمشق در آستانه سال جدید میلادی و همزمان با برگزاری مراسم جشن کریسمس خبر داد و در آن دلیل بازدیدش از مسجد امویان را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: شرایط کنونی کولبری در استان کرمانشاه قابل قبول نیست و باید ساماندهی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۶    
پس از رایزنی های متعدد دبیرمجمع تشخیص مصلحت، او به این نتیجه رسیده که در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان کاندیدا حضور پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۰    
شهردار لندن روز جمعه با اعلام وضعیت اضطراری کرونایی هشدار داد که این ویروس افسار پاره کرده و مهار آن از کنترل خارج شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۱    
معاون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از معاون رئیس جمهوری این کشور خواست تا رئیس کاخ سفید را از سمتش برکنار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۵    
رییس اداره گذرنامه وزارت امور خارجه با ارائه توضیحاتی نسبت به تصایر منتشر شده درباره مفقود شدن گذرنامه ها واکنش نشان داد و آن تصاویر و مطالب را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۵    
دادگاه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) از تعویق جلسه بررسی پرونده نخست وزیر این رژیم به دلیل قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۵    
سازمان ملل یک آلمانی را برای ریاست هیئت این سازمان در سودان انتخاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور برزیل گفت، فقدان اعتماد به شمارش آرا در انتخابات آمریکا منجر حمله اخیر به کنگره شد و هشدار داد که همین اتفاق ممکن است در کشورش رخ دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از رفتار ناقض قانون ترامپ و کشورهایی که در دوره چهار ساله ریاست جمهوری او از رویکرد ترامپ در برابر ایران حمایت می کردند، انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه حوادث مرگبار مربوط به حمله به کنگره آمریکا در واشنگتن دی.سی را "شوکی" برای بشریت توصیف کرده و به خانواده های کشته شدگان در این حوادث تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به فرمایشات امروز(چهارشنبه) رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای تاکید کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید "فورا" استیضاح و از ریاست جمهوری برکنار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰    
نماز جمعه شیراز بعد از 6ماه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه مشهد گفت: بهره گیری از زبان هنر برای معرفی هر چه بهتر فضایل و کمالات حضرت صدیقه اطهر، فاطمه زهرا (س) به جهانیان، بهترین شیوه و تداوم دهنده مبارزه با استکبار و کفر جهانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۶    
شهردار تهران گفت: تلاش می کنیم در بودجه 1400 انعطاف بیشتری داشته باشیم و به اقتصاد محلی و توانمندی محلی هم توجه کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۶    
هیئت سازمان ملل در لیبی از برگزاری نخستین انتخابات شهرداری در این کشور در سال 2021 استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۰    
کامالا هریس در اظهاراتی با اشاره به اغتشاشات و حمله چهارشنبه شب به کنگره آمریکا گفت که این اغتشاشات نشان داد که در آمریکا "دو نظام قضایی" وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۵    
دولت عراق امروز (جمعه) در نخستین واکنش از بازگشت روابط میان عربستان و قطر به حالت عادی استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۵    
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز سفر به استان کرمانشاه، در یادمان شهدای پاوه و در جمع خانواده شهدا و ایثارگران این شهر اظهار داشت: مردم پاوه نماد افتخار، ایثار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس شورای اروپا اعلام کرد، نسخه ترامپ که در پایان دوره ریاست جمهوری خود قرار دارد، پیچیده شده و در سطح بین المللی به بخشی از گذشته تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست کرد تا در قالب پنج محور، فعالیت های خود را پیش ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۵    
یک منبع نزدیک به مایک پنس به سی.ان.ان تایید کرد، این معاون رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا شرکت کند اما منتظر یک دعوتنامه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۰    
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد، طرف هایی که به عادی سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی می پردازند، بخشی از پروژه صهیونیستی، غربی، آمریکایی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۶    
نتایج یک مطالعه تازه روی بیش از 60 هزار نفر از افراد سالم در شهر ووهان چین برای یافتن آنتی بادی سارس-کوو-2 نشان می دهد که هزاران نفر از ساکنان این شهر درست زمانی که تصور می شد این بیماری در این شهر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۰    
ایرنا/ رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آیت الله هاشمی برای آنچه درست و اصولی می پنداشت، از هزینه کردن خود و آبرویش ابا نداشت، تاکید کرد: با درگذشت او جمهوری اسلامی ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۶    
در پی حمله هواداران رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره، گمانه زنی ها درباره سرقت اطلاعات حساس مربوط به امنیت ملی افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۰    
بولتون تسخیر کنگره آمریکا به دست طرفداران دونالد ترامپ را فاجعه و روز وحشتناک برای آمریکا دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شمار افرادی که در جریان حوادث دور روز اخیر کنگره امریکا جان خود را از دست داده اند بهپنج نفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۰    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نسبت به انتقال مسالمت آمیز قدرت به رئیس جمهوری منتخب این کشور در 20 ژانویه متعهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۶    
یکپارچگی جوامع تنها زمانی حفظ می شود که درهم تنیدگی کامل داشته باشند، ارتباط نزدیک اکثر اعضای آن با سایرین خفظ شود و باور داشته باشند که مورد احترام دیگران قرار دارند و در مجموعه مشترکی از هنجارها و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱    
بر اساس اعلام دادستان ارشد آمریکا، رئیس جمهور این کشور ممکن است از بابت تحریک به خشونت در اعتراضات اخیر واشنگتن دی.سی با طرح اتهام فدرال و پیگرد قانونی مواجه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰    
سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز قیام 19 دی، هر سال با حضور هزاران نفر از مردم قم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شد که امسال به علت شیوع ویروس کرونا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
داستان دختر صورت مهتابیِ بلغاری را هم البته هیچکس نفهمید جز مربی اش. هیچوقت هیچکس نفهمید که در ایستگاه قطار صوفیه چه گذشت که چشم غلامرضا نم برداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۶    
روزنامه فرانسوی لیبراسیون در گزارشی با اشاره به شورش طرفداران ترامپ، از به شماره افتادن نفس های دموکراسی در این کشور خبر داده که فروپاشیدگی روزافزون ساختارهای نهادی این کشور و بحران های پیاپی از جمله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز قیام 19 دی، هر سال با حضور هزاران نفر از مردم قم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شد که امسال به علت شیوع ویروس کرونا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۵    
منابع یمنی از انفجار یک بمب در شمال عدن خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۰    
وزیر خارجه قطر اعلام کرد در صورت پایبندی رژیم صهیونیستی به طرح صلح عربی، دوحه به عادی سازی روابطش با این رژیم می پردازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه تفاوت عمده ای میان کرونای جهش یافته و ویروسی که تاکنون با آن مواجه بودیم، وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۰    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، به دولت آتی دموکرات آمریکا توصیه کرد که سیاست دولت کنونی علیه ایران را حفظ کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۱    
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در پی تشویق آشوبگرانی که روز چهارشنبه به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند، میکروفون شبکه اجتماعی خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۵    
یک روانشناس با اشاره به شرایط پاندمی کووید 19 و حضور بیشتر افراد درخانه، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی که اکثرا افراد در خانه هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس پلیس کنگره آمریکا روز پنج شنبه به وقت محلی استعفانامه خود را که از هشت روز دیگر اجرایی می شود، ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید در واکنشی دیرهنگام به آشوب های واشنگتن، آن را متضاد منش آمریکایی و شایسته تقبیح، توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۲    
دونالد ترامپ که تا روز پنج شنبه شکست خود را در رقابت انتخاباتی نپذیرفته بود و باعث شد تا شورشیان هوادار وی به ساختمان کنگره یورش ببرند، اکنون با سه گزینه پیشنهادی دموکرات ها روبرو شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۰    
دومینوی استعفای اعضای دولت ترامپ که از روز گذشته آغاز شد، به بتسی دیواس وزیر آموزش رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۶    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: در عدم همسویی دو عنصر مشارکت و برجام است. در این حالت شورای وحدت، شورای ائتلاف و جبهه پایداری به رقابت کامل با یکدیگر در انتخابات 1400 می پردازند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۵    
سیدحسن خمینی در مراسم چهارمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اگر به هر علتی این جامعه به کسی نیاز پیدا کرد نسبت به مسئولیت نباید شانه خالی کند. خدا نیاورد دوران بین خدمت و خیانت را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۶    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که رئیس جمهور این کشور به دستیاران خود گفته که درصدد صدور فرمان عفو خود پیش از پایان دوره ریاست جمهوری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۰    
معاون اول رئیس جمهوری منتخب آمریکا، یورش طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا را حمله به قانون دانست و گفت سیستم قضایی ما باید به طور یکسان با ناقضان قانون چه شهروند عادی باشند یا مجریان قانون، برخورد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۰    
یک شبکه خبری آمریکایی گزارش داد که معاون ترامپ قصد دارد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند اما منتظر دعوت رسمی برای شرکت در این مراسم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۵    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا به برخورد متفاوت پلیس با شورشیان هوادار ترامپ و معترضان به نژادپرستی اعتراف کرد و گفت: این رفتار کاملا ناپذیرفتنی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۵    
آلودگی هوای کلانشهرها و به ویژه تهران موضوع امروز و دیروز نیست، بلکه قصه تکراری زمستان هر سال است که به نظر می رسد عزم جدی برای مقابله با آن هم وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۶:۴۵    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: معمولاً در عفونت های ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی این طور است که وقتی فردی یک بار مبتلا می شود، دیگر بیماری تکرار نخواهد شد و یک ایمنی برای فرد ایجاد می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۶:۳۵    
یک دیپلمات پیشین کشورمان اظهار کرد: تا زمانی که عربستان سعودی دست از برتری جویی خود در شورای همکاری خلیج فارس برندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۶:۰۵    
آنچه در جریان نشست کنگره آمریکا برای تایید ریاست جمهوری جو بایدن رخ داد چنان غیرمنتظره و عجیب بود که تمامی رهبران جهان را به واکنش واداشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۵:۵۰    
برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت به جمع قانونگذارانی پیوست که خواستار برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۴:۰۵    
شمار فزاینده ای از قانونگذاران در کنگره ایالات متحده از جمله نماینده جمهوریخواه ایلینوی خواستار برکناری فوری دونالد ترامپ از قدرت از طریق استیضاح یا اجرای اصلاحیه 25 اُم قانون اساسی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۱:۱۵    
منابع خبری از انفجار بمب در استان عدن مرکز جنوب یمن خبر دادند.