یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخی شایعات درباره احتمال آزادی کشتی کره جنوبی، توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
روز گذشته شرکت فولاد مبارکه اصفهان بار دیگر در لیست تحریمهای آمریکا قرار گرفت و این بار نام مهندس حمید رضا عظیمیان، مدیرعامل مجموعه نیز به فهرست تحریم های فولاد اضافه شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
این خط کشِ بنیانگذار انقلاب اسلامی است که این روزها بار دیگر حقانیت یکی از بزرگ ترین مدیران صنعتی ایران عزیز را پس از تحریم ظالمانه آن بازنده بزرگ آمریکایی به اثبات رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۲    
کمال الدین پیرمؤذن گفت: من تصور می کنم در نهایت همه اصلاح طلبان از آقای لاریجانی حمایت می کنند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۱    
جوان آنلاین: پس لرزه های حمله طرفداران ترامپ به کنگره ادامه دارد و ترس از بروز خشونت، ساختار سیاسی و امنیتی امریکا را در نوردیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: طی روز های گذشته هیچ گونه حمله سایبری به شبکه برق صورت نگرفته و ما آ مادگی لازم برای مقابله با حملات سایبری را داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۵    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا (س) امشب در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 86 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 56 هزار و 803 نفر رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۷    
شرکت هوآوی توسعه جاده های هوشمند در چین را بر عهده گرفته است. این جاده های هوشمند تعامل بسیار خوبی با خودروهای خودران خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
مصرف ترکیب دمنوش های بابونه، گل گاوزبان، سنبل الطیب، بادرنجبویه و افسنتین سبب تسکین اعصاب معده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۶    
زمین لرزه ای با شدت 4.5 ریشتر ساعت 06:20:14 صبح امروز حوالی بندرکنگ و جزیره قشم در آب های خلیج فارس در عمق 7 کیلومتری زمین را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۵    
وقتی از کاهش وزن صحبت می کنیم رژیم گرفتن نخستین چیزی است که به ذهن ما خطور می کند. در حالی که رژیم های غذایی مانند روزه داری متناوب برای کاهش وزن معجزه می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۶    
دیابت نوع دو شبیه زمین مین است به طوری که خوردن یا نخوردن هر چیزی می تواند روی بالا و پایین شدن آن تأثیر بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۴۷    
کشش پلک یا میوکیمیا اسپاسمی تکرار شونده و ناخواسته از عضلات پلک است که اغلب در قسمت پلک بالایی رخ می دهد. در این مقاله به بررسی پرش پلک می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۳۵    
محققان در بررسی های اخیر خود دریافتند، زنجبیل ممکن است به درمان افراد مبتلا به لوپوس و افراد آسیب پذیر در ایجاد لخته های خونی خطرناک کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۲۶    
دو برادر که پس از قتل بی رحمانه مادرشان، جسد او را در کوه به آتش کشیده بودند، در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کردند که در تنگنای بازجویی های تخصصی قرار گرفته بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : خرید روغن زیتون بکر خوراکی این روزها به دلیل خواصی که برای سلامتی بدن دارد مورد توجه بسیاری از کارشناسان تغذیه و حتی مردم قرار گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : شاد باشید خوشحالی یک انتخاب است و افرادِ واقعا خوشحال هر روز آن را انتخاب می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۶    
مدیرعامل فولاد مبارکه در لیست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت، این بدان معناست که فشارهای بین المللی و دور چهارم تحریم ها بر این شرکت در حال تشدید است و این در حالی است که عده ای در داخل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۶    
چاپ نفیس یک سایت استارت آپی هستش که در سال های اخیر به دلیل کمبود و نبود یک سایت مطرح در عرضه خدمات آنلاین پا به عرضه خدمات آنلاین چاپ در کشور نهاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۶    
ضربه های آخر دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا به صنعت فولاد ایران در روزهای پایانی دولت او، نشان از درماندگی و عجز این کشور در مقابله با پیشرفت صنایع فولادی کشور دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۴۷    
سازمان انرژی اتمی در بیانیه ای در پاسخ به تروئیکای اروپایی اعلام کرد: این سازمان هنوز اطلاعات پرسشنامه طراحی کارخانه اورانیوم فلزی را به آژانس ارائه نکرده و پس از انجام تمهیدات لازم و در زمان مقتضی و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که افراد مسلح وابسته به گروهک تروریستی داعش یک پایگاه نظامی در ایالت بورنو واقع در جنوب نیجریه را تصرف کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۰    
یک مسئول ارشد جریان صدر عراق تحریم های اخیر دولت آمریکا علیه شخصیت های رسمی عراقی را یکجانبه، غیرالزامی و نقض حاکمیت این کشور دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۰۵    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد جوان 28 ساله و دستگیری قاتل کمتر از 4 ساعت در شهرستان گچساران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بیش از 45 هزار دستگاه استخراج رمز ارز که به صورت غیرمجاز به این کار اقدام کرده بودند، جمع آوری شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۲    
دولت دونالد ترامپ در حال اثاث کشی از کاخ سفید هم در حال اعمال تحریم های جدیدی علیه دولت و ملت ایران است، تحریم هایی که تنها تلاش برای انکار شکست برنامه فشار حداکثری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۲    
پس از دوران سخت و رشد سریع تعداد جان باختگان کرونایی و رنج فراوانی که کادر درمان متحمل شدند، شاهد دورقمی شدن آمار مرگ و میر بر اثر این بیماری بودیم که متاسفانه عادی انگاری شرایط ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
وزارت خارجه سوئیس امروز به اتباع خود پیرامون سفر به آمریکا در زمان مراسم تحلیف ریاست جمهوری جدید این کشور هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۱    
یک شبکه تلویزیونی در آمریکا از گسترش تحقیقات جنایی در امور مالی سازمان ترامپ توسط دادستانی منهتن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۵    
رسانه ها از فعال شدن مجدد حساب های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۲    
تحلیلگران و رسانه های آمریکایی ریاست جمهوری جو بایدن را دوره ای منحصربه فرد می دانند زیرا مجبور است از همان روزهای نخست با چالش های خطرناکی که سیاست های چهارساله دونالد ترامپ ایجاد و منافع آمریکا را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم وزیر امور خارجه و مهاجران جمهوری عربی سوریه توسط اتحادیه اروپا را حرکتی غیرمعقول و غیر سازنده ارزیابی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۷    
مصطفی کواکبیان گفت: شکاف هایی که بین طبقات مختلف جامعه به وجود آمد و زمینه های اشرافی گری و فساد های اقتصادی حاصل دیدگاه اقتصادی هاشمی در روش خاص خود او بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۱    
جامعه دوقطبی، خطر کودتا، تهدید دموکراسی، قدرت تجزیه شده با دو سرکرده و استقرار نظامیان همه و همه خیال های آمریکا برای کشورهای آمریکای لاتین بوده که در ماه های اخیر و حتی با نفوذ به داخل ساختمان کنگره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۰    
جانشین فرماندهی هنگ مرزی آستارا از ملاقات مرزی مرزبانان درجه دو ایران و جمهوری آذربایجان در منطقه آستارا خبر داد و گفت: در این ملاقات مرزی پیرامون امنیت و آسایش مرزنشینان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۱    
هیئت های نمایندگی حزب دموکرات مسیحی آلمان در کنگره حزبی امروز خود به "آرمین لاشت" نخست وزیر ایالت نوردراین وستفالن برای هدایت حزب در انتخابات پارلمانی امسال رای دادند تا جایگزین "آنگلا مرکل" شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۲    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: برنامه های بسیار خوبی در حوزه پهپاد داریم و انشاءالله در آینده نزدیک رونمایی های بسیار خوبی نیز در این حوزه خواهیم داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۰    
رییس دفتر رییس جمهوری نوشت: تحریم های اخیر آمریکا اگرچه کارکردی جز نمایش ندارد، اما نشانه دیگری برای اثبات شرارت دولت جنایتکار ترامپ است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۰    
العالم مدعی شد: ریاض در روزهای آینده سفارت خود را در دوحه بازگشایی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۲    
آیا می دانستید خوراکی هایی که شبها می خورید بر روند خوابیدن شما مؤثرند؟ برای خواب سریع و راحت این خوراکی ها را بشناسید و در وعده شام بگنجانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۲    
چه عواملی موجب ریزش بورس شد و روند بورس تا پایان سال چه خواهد شد؟ فردین آقابزرگی تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه به این پرسش ها پاسخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۷    
عزت تقواییان عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: شنیده ام که محمدرضا خاتمی و صفایی فراهانی قبول نکرده اند در انتخابات شرکت کنند. محمدجواد ظریف هم که قبول نکرده است وارد انتخابات شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۱    
دریا نوردهای آمریکایی از ما فراری هستند چرا که در آب های بی ضرر تردد نمیکنند و علت آن هم توانمندی نیروهای ماست و این اقتداد باعث شده است که آنها فراری باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 324 هزار و 395 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 96 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
یکی از مشکلاتی که این روزها با اجرای قانون جدید چک ممکن است برخی از شهروندان و فعالان اقتصادی با آن مواجه شوند، نحوه برگشت کردن چک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۵    
گرچه مردانی که مو دارند از جذابیت بیشتری برای دیگران برخوردارند، اما در مورد مردان کچل، احتمال اینکه از نظر دیگران فردی با جایگاه اجتماعی بالاتر تلقی شوند، بیشتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : شاخص کل بورس با ریزش 43 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 186 هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): 10317 واحد منفی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۰    
کاهی گفت: شایعات اخیر درباره اختصاص 50 لیتر بنزین تشویقی به رانندگانی که قانون منع آمد و شد در ایام کرونا را رعایت کرده اند، صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس جمهور با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: درباره مراسم 22 بهمن که امسال باید با شرایط خاصی باید برگزار شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: درباره مراسم 22 بهمن که امسال باید با شرایط خاصی باید برگزار شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر دشمنان جمهوری اسلامی نیت سوئی نسبت به منافع ملی، مسیرهای تجارت دریایی و سرزمین ما داشته باشند، با اقدام موشکی مورد هدف قرار گرفته و منهدم خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، دایره تحریم های مرتبط با صنایع فلزی ایران را گسترده تر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
اقدام بایدن در انتخاب برنز امری غیر معمول محسوب می شود چرا که او یک دیپلمات و نه یک مامور و مقام امنیتی را به عنوان رئیس تازه سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سی آی ای) برگزیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۰    
یک استاد دانشگاه آمریکا به خبر فوری گفت: بعید می دانم جنگ داخلی دوم در شرایط کنونی در آمریکا به وقوع بپیوندد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۰    
رقیب انتخاباتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک وعده انتخاباتی اظهاراتی علیه ایران و فلسطین را مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۱    
صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را 23,400(بیست و سه هزار و چهارصد تومان) اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس مجلس در یادداشتی با انتشار تصویری از رزمایش موشکی سپاه نوشت: به طهرانی مقدم ها و حاجی زاده ها و همه کسانی که با تولید قدرت، بازدارندگی ایران را افزایش می دهند، افتخار می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۵    
شاخص کل بورس با اُفت 29 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 200 هزار واحدی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
امیر دریادار حمزه علی کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش درباره حضور ناوگروه های اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش گفت : ناو گروه های اطلاعاتی و رزمی نیروی دریایی ارتش هم اکنون در دریای سرخ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
خانواده ترامپ شروع به اثاث کشی از کاخ سفید کردند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه یک نماینده مجلس نباید بر قطاری سوار شود که شأن و جایگاه مجلس را زیر پا بگذارد، گفت: ناسزا گفتن و تهمت زدن تراز و شأن مجلس را پایین می آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
شهرداران منطقه 2 و 8 تهران بازداشت شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۰    
علی تاجرنیا، عضو حزب اتحاد ملت، تاکید دارد که با ارزیابی کارنامه عملکرد بعد از انقلاب اسلامی حتی برخی از مسئولان نیز نمره قابل قبولی به کارآمدی ساختارهای نظام نمی دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۰    
وزیر خدمات بهداشتی و انسانی آمریکا از سمت خود کناره گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل فولاد مبارکه در لیست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت، این بدان معناست که فشارهای بین المللی و دور چهارم تحریم ها بر این شرکت در حال تشدید است و این در حالی است که عده ای در داخل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۵    
عماد افروغ، جامعه شناس و استاد داتشگاه، می گوید فراموشی مردم یعنی فاصله بین قدرت سیاسی و قدرت اجتماعی ایجاد کردن که این مساله زمینه مساعد برای بحران، شورش و آشوب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۱    
یوآو لیمار در اسرائیل هایوم نوشت: آویو کوچاوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل به نیروهای نظامی دستور داده که برای مقابله با ایران طرح جدیدی را ترسیم کنند. این دستور به دنبال اقدامات اخیر تهران داده شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۰    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: 290 نماینده داریم هر کدام اظهاراتی را مطرح می کنند اما موضع اصلی را مقامات رسمی بیان می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۶    
آیا بورس این هفته را نیز منفی شروع می کند یا مثبت می شود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۰    
ایرنا- تیم فوتبال یونیون برلین در ادامه عملکرد درخشان فصل جاری خود موفق شد از سد لورکوزن گذشته تا یک تیم بزرگ دیگر را شکست دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۰    
ایرنا- نبرد بزرگ تیم های پورتو و بنفیکا با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. مهدی طارمی تک گل پورتو را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 73 اخرج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۱۵    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما از جزئیات تصمیم جامعه مدرسین مطلع نیستیم اما رایزنی هایی در حال انجام است که جامعه مدرسین هم در انتخابات حاضر شود و جامعتین بتوانند نقش خوب و مؤثری را در انتخابات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۰    
احمد غلامی. سردبیر روزنامه شرق در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان راه سومی وجود ندارد نوشت: بسیاری بر این باورند که تفاوتی اساسی بین نامزد های انتخابات ریاست جمهوری 1400 وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۰    
ایرنا- سناتور گراهام با استقبال از شرکت نکردن ترامپ در مراسم تحلیف بایدن رئییس جمهوری منتخب آمریکا گفت که شاید این تصمیم با توجه به شرایطی که داریم، بهترین گزینه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۰    
پایانه دوم فرودگاه هیترو لندن شامگاه جمعه به دنبال کشف بسته مشکوک تخلیه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۱    
احمد زیدآبادی درباره شرایط انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان می گویند اگر فلان شخصیت که مدنظر ماست بتواند رئیس جمهور شود، منشأ اثر خواهد بود و می گویند که وقتی چنین نامزدی ردصلاحیت می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۷:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا جمعه شب تایید کرد که طبق دستور ترامپ، رژیم صهیونیستی به جای قرار گرفتن تحت پوشش فرماندهی اروپای ارتش آمریکا، زیر نظر فرماندهی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۵:۵۰    
روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش هوایی امارات و این رژیم در یونان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۴:۰۵    
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: کشور ما در حال گذار از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد دانش بنیان است. مسیر ایران روشن و در عین حال سخت و طولانی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۳:۳۵    
دارنده دو طلای المپیک و دو طلای جهان در رشته تکواندو که به تازگی با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شده است، گفت: طلب زیادی از فدراسیون تکواندو دارم؛ جریمه ام را از همان طلبم کم کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۳:۰۵    
کارشناس بهداشت هوای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به استفاده مازوت در نیروگاه های تولید برق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۲:۵۰    
یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه با بیان این که کره ای ها ظاهرا منتظر روی کار آمدن دولت بایدن هستند گفت: کره ای ها با دیپلماسی بازی کرده و انصاف را به کار نبردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۲:۰۵    
بامداد شنبه (27 دی) زمین لرزه ای به بزرگی 5/5 ریشتر در عمق 19 کیلومتری زمین، مرز خلیج فارس، جزیره قشم و هرمزگان - حوالی کنگ در استان هرمزگان را لرزاند.