دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 9 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۳    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 فردا تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان تردد از ساعت 14 فردا تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج به ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۳:۱۲    
ارگانو که به نام پونه کوهی نیز شناخته می شود گیاهی محبوب در خانواده نعناعیان و به واسطه خواص دارویی خود شناخته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه دچار بیماری مدرک گرایی شده ایم، گفت: متاسفانه وضعیت به گونه ای است که ما جای اینکه ببینیم کجا موثریم به دنبال این هستیم که ببینیم کدام مدرک و یا عنوان را بگیریم که این ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۸    
معاون بیمه اتباع خارجی اداره کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی، پوشش بیمه خبرنگاران خارجی و شرایط بیمه شدن این افرادرا تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال به اعضای این تیم پاداش داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۶    
مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه با تصویب قطعنامه ای که در آن مراحل بعدی تحقیقات استیضاح از ترامپ مشخص شده به این تحقیقات رسمیت بخشید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۰    
گروه تروریستی داعش در پیامی صوتی کشته شدن ابوبکر البغدادی ، سرکرده خود را تأیید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۸    
برهم صالح با بیان اینکه شرایط موجود در عراق نباید ادامه یابد، گفت که عراق نیازمند اصلاحات جدی است و همزمان حفظ امنیت و ثبات باید هدف تمامی مردم و مسئولان عراقی باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور سوریه رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود را منافق دانست و گفت: اردوغان به دنبال سیاست های ثبات زدا در منطقه وسیعی است. او به همه دروغ می گوید و علناً منافق است .
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۹    
برایان هاوک گفت که واشنگتن تا رسیدن به توافقی جدید، همچنان به اعمال تحریم ها علیه ایران ادامه خواهد داد وی گفت: طی یک سال تحریم ، فروش نفت ایران از 2.5 میلیون بشکه به 120،000 کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
عبدالناصر همتی تاکید کرد که اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی به هیچ وجه صحت ندارد وی اظهار داشت: این موضوع را من هم در برخی سایت ها دیدم و هیچ گونه بحثی در دولت و سایر مراجع مهم تصمیم گیری اقتصادی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۳    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، صبح پنجشنبه 9 آبان 1398 برای سفری یکروزه وارد تبریز شد. آیت الله رئیسی در بدو ورود به تبریز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی این شهر ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۴:۱۱    
محققان در پژوهشی دو روش مراقبت از نوزادان نارس را بررسی کرده اند که می تواند افسردگی پس از زایمان مادران را کاهش دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۳:۳۲    
اکثر افراد در معرفی انواع بیماری های روان اغلب از زوال عقل، آلزایمر یا شیزوفرنی نام می برند. این بیماری ها ناتوان کننده ترین انواع اختلالات روان به حساب می آیند اما موارد بسیار دیگری همچون افسردگی و ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۲:۵۸    
سکته مغزی یکی از شایع ترین بیماری های عصبی تهدید کننده و علل اصلی ناتوانی های شدید در جهان است و همواره به عنوان یکی از بیماری هایی شناخته می شود که علاوه بر عوارض جسمی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۱:۴۵    
یک روانشناس درباره علل ابتلای افراد به افسردگی فصلی و راهکارهای مقابله با آن توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۲    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، خوردن سه برابر نمک بیشتر از مقدار توصیه شده در هر روز می تواند باعث ایجاد توده های سمی در مغز شود که به زوال عقل مرتبط هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۶    
مسئول مرکز خون بند ناف موسسه رویان استان بوشهر می گوید با انجماد خون بند ناف نوزاد و نگهداری آن می توان بیش از 80 نوع بیماری از جمله سرطان خون، تالاسمی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۰    
یک محقق و پژوهشگر گفت: شربت هشت عرق بهترین نوشیدنی برای رفع چربی خون است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۱    
در این مطلب با خطرات ایستادن کنار مایکروویو و صدمات ناشی از اشعه آن بیشتر آشنا شوید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی، درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۸    
بنا به گفته ارتش کره جنوبی، کره شمالی امروز (پنجشنبه) یک پرتابه جدید به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد امروز 9 آبان با کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق تهران با افزایش تردد خودروها رو به رو خواهیم بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از 13.6 درصد مدیر زن در ابتدای دولت دوازدهم به 18.8 درصد مدیر زن رسیده ایم و تا 30 درصد این تلاش ها ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از حضور وزیر میراث فرهنگی در جلسه فراکسیون مستقلین خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۳    
سران آمریکا و چین با اعلام لغو نشست اپک (APEC) در شیلی به دلیل ناآرامی های این کشور، با مانع جدیدی برای پایان دادن به جنگ تجاری روبرو شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه دستگاه های دولتی و اجرایی با مدیران فاسد برخورد کنند، گفت: گفت: در همین یکی دو هفته اخیر پرونده 5 یا 6 قاضی فاسد را در محکمه عالی رسیدگی و آن ها را از دستگاه قضایی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷    
استاندار زنجان از سفر رئیس جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: با حضور رئیس جمهو ر، هفت واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان افتتاح می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۴    
جدول نبض بازار امروز به جدیدترین فایل های آپارتمان های مسکونی که در روز گذشته به بازار عرضه شده اند اختصاص دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۴    
بررسی نرخ 24 قلم خوراکی در مهر ماه نشان می دهد که قیمت 13 قلم خوراکی همچون گوشت، میوه و برنج کاهشی شده اما قیمت اقلامی همچون لبنیات و شکر افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۴    
تورم استرالیا تا پایان ماه سپتامبر به 1.7 درصد افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۱    
رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۳    
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه ثبات بازارهای رقیب از یک طرف و سیاست های انبساطی دولت منجر به رونق نسبی بازار مسکن در مهرماه شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۳    
وزارت انرژی عربستان سعودی اعلام کرد اصلاحات انرژی مصرف داخلی نفت را معادل دو میلیون بشکه در روز تا سال 2030 کاهش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در دولت فعلی ظرفیت سردخانه های کشور 150 درصد افزایش پیدا کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۰    
وزیر نیرو با اشاره به عضویت ایران در اوراسیا از معافیت 862 قلم کالا از تعرفه خبر داد و گفت: برای توسعه همکاری بین کشورهای منطقه در حال بازسازی یک نیروگاه در سوریه هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۲    
ابرستاره پرتغالی یوونتوس با گلی که برای تیمش در بازی مقابل جنووا زد، توانمندی اش را در گلزنی در ثانیه های پایانی بازی، بعد از ماه ها تکرارکرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۶    
رئیس بانک مرکزی زیمبابوه اعلام کرد این کشور برای معرفی پول ملی جدید و کنار گذاشتن دلار از واحد پول ملی مصمم است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۶    
منابع خبری معارض خبر دادند که یک خودروی بمب گذاری شده در شهر عفرین در استان حلب سوریه منفجر شده که در پی آن، نُه نفر کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۵    
12 ساعت از باز شدن مسیرها نگذشته بود که فضای مناطق مختلف لبنان باز هم تغییر کرد زیرا حامیان سعد حریری به خیابان ها بازگشتند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۸    
وزیر دادگستری ژاپن امروز (پنجشنبه) ظرف کمتر از یک هفته از استعفای وزیر تجارت و صنعت این کشور به اتهام تخلف در قوانین انتخابات کشورش از سمت خود کناره گیری کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۲    
یک ماه از پاییز زیبا را پشت سر گذاشته ایم و این مدت، توأم با بارش رحمت های الهی بوده اما نباید یادمان برود که در واپسین روزهای سال 97 و آغازین سال 98، بارندگی ها و سیلاب ها چه به روز زندگی مردم آورد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۳    
سه فرد مسلح سوار بر خودرویی در شمال شرقی تورنتو به سمت پنج نوجوان تیراندازی کرده و سپس از صحنه حادثه گریخته اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۳    
زنگ خطر نشست زمین در تهران به صدا درآمده است. استاندار تهران اعلام کرد پایتخت روزی یک میلی متر در زمین فرو می رود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران مرد عبور از گردنه های سخت هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک ترین تجاوز ضربه فنی و درهم می شکنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۷    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی پس از اقدام بانک مرکزی آمریکا در تصویب سومین دور کاهش نرخهای بهره افزایش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۴    
سرلشکر سلامی از آزادراه چرمشهر آبیک بازدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۱    
قیمت مصوب 58 قلم میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران ابلاغ شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۱    
پس از وقوع دو زمین لرزه قدرتمند در ماه جاری میلادی در جنوب فیلیپین، صبح امروز (پنج شنبه) یک زمین لرزه 6 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده قطر در خصوص تحولات فلسطین رایزنی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اجرای طرح روستای بدون بیکار در قالب اعطای وام اشتغال به مشاغل خرد و کوچک را از جمله برنامه های در دستور کار این صندوق عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از جوی آرام و ترافیکی روان در غالب محورهای مواصلاتی کشور بجز چند محور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۱    
هلند با شکست برابر سنگال در آستانه حذف از جام جهانی زیر 17 سال قرار گرفت اما حریفش به همراه فرانسه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه آسمان تهران فردا (10 آبان) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۱    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد رشد اقتصادی آمریکا در سال اینده به زیر دو درصد خواهد رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۲    
برای خرید واحد 63 متری با عمر 15 ساله در فاطمی هشت بهشت به سرمایه 850 میلیون تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۷    
از 24 قلم کالای خوراکی که در سبد مایحتاج روزانه خانوارها قرار می گیرد فقط سه مورد نسبت به پارسال ارزان شده و مابقی با افزایش قیمت همراه بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه اعتقاد و باورمان این است که فساد چوبی لای چرخ تولید است، گفت: اگر هرجا فساد وجود داشته باشد تولید کم رونق و یا تعطیل خواهد شد و هر جا که مبارزه با فساد صورت گرفت چرخ ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۵    
به گفته دبیرکل انجمن خرمای ایران، سود فروش خرما نه به جیب کشاورز تولیدکننده، بلکه به جیب دلالان می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه 29 درصد از نیاز کشور به محصول چای در داخل تولید می شود گفت: طبق آمارهای موجود در چهار ماهه نخست امسال حدود 30 هزار تن چای خشک خارجی وارد کشور شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: شورای عالی قوه که در پایان امروز برگزار می شود، تمام گزارشات استان توسط 17 تیم اعزامی به شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفته و برای گره گشایی از مشکلات مردم تصمیم گیری خواهیم داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۴    
در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا به شهرستان مراغه سفر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۸    
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت در پیامی در گذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن چین به تلاش برای سلطه بر جهان، گفت واشنگتن باید با نظام حاکم بر چین مقابله کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۱    
سازمان هواشناسی کشور از موج جدید بارش ها در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: یکشنبه آینده در نوار شمالی کشور کاهش دما محسوس خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۸    
مقامات پاکستانی امروز (پنج شنبه) اعلام کردند که در حادثه آتش سوزی قطار در ایالت پنجاب تاکنون 65 نفر جان خود را از دست داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۹    
قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور شعار راهپیمایی 13 آبان ماه 98 را "استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا" اعلام کرد و گفت: با وجود اهمیت 13 آبان،جای بسیاری از مسئولان در این راهپیمایی خالی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۶    
وکیل مدافع محمد علی نجفی گفت: با اعلام رضایت خانواده میترا استاد، بحث قصاص نجفی منتفی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۰    
این واردکنندگان تلاش می کنند تا با تامین کالای مورد نیاز بازار تلفن همراه، قیمت این اقلام را ثابت نگاه داشته تا در حق مصرف کننده اجحافی نشود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۷    
دولت آمریکا به منظور کاستن از احتمال دستیابی تهران به سلاح هسته ای، قصد دارد به شرکتهای روسی، چینی و اروپایی اجازه دهد تا به فعالیت خود در تأسیسات هسته ای ایران ادامه دهند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۴    
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۲    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: امشب بازهم خبری نادرست درخصوص گرفتن مالیات از سود سپرده گذاران منتشر و موجبات برخی نگرانی ها را فراهم کرد و هیچ تصمیمی درباره اخذ مالیات از سود سپرده گذاران گرفته نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۶    
بازگشت به قانون، راه حل بحران عراق و لبنان؛ ارزآوری چشمگیر مهندسان ایرانی از شرق آسیا؛ زمزمه پایان معافیت مالیاتی سپرده گذاران و افزایش 50درصدی بارندگی ها ...