دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۳۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 10 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۴۷    
حدیث پیامبر اسلام (ص) درباره آفات اخلاقی و رفتاری را در اینجا بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۰:۴۰    
یک متخصص پوست گفت: کسانی که تنها از کرم ضد آفتاب برای محافظت در برابر نور خورشید و سرما استفاده می کنند، بیشتر دچار سوختگی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۱:۱۷    
یک روانپزشک گفت: عوامل مختلفی در بروز اختلال اضطراب نقش دارند که به کمک برخی راهکار ها می توان این اختلال را مدیریت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۰:۱۱    
پشتکار دانش آموزان تاثیر مستقیمی روی تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص آنها دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۳:۲۶    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی از خواص مشترک گیاه مرزه با سیر گفت: گیاه مرزه یک ضدعفونی کننده قوی است که خواص ضد التهابی و ضد درد هم دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۴۹    
طی چند ماه گذشته شاهد کاهش قیمت و رونق نسبی در بازار مسکن بودیم که این موضوع باعث افزایش معاملات در این بازار شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۴    
رییس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه قرص برنج کالای ممنوعه به شمار می رود و واردات آن از شبکه قاچاق صورت می گیرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس با پیش بینی افزایش معاملات توام با ثبات در بازار مسکن، گفت: قیمت مسکن برای مدت طولانی افزایش نخواهد یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۹    
کهگیلویه و بویراحمدشهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش لرزید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۸    
مورگان اورتاگوس نوشت: آمریکا با هدف قرار دادن بخش عمرانی جمهوری اسلامی، در حال افزایش فشار حداکثری بر روی نظام ایران است. این بخش توسط گروهک تروریستی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران هدایت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۵۰    
محمود صادقی با بیان اینکه عمیقا به ولایت فقیه اعتقاد دارد گفت: من می گویم جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد. من می گویم ولی فقیهِ عادلِ شجاعِ مدیرِ مدبر، مسئولیت پذیر، پاسخگو.. ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۸    
پیکر مرحومه "اعظم طالقانی" فعال سیاسی، دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی، نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و فرزند آیت الله سید محمود طالقانی نخستین امام جمعه تهران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۸    
منابع خبری روز جمعه گزارش داده اند دولت ایتالیا تسلیم فشارهای آمریکا شده و پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایرانی را ممنوع کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۱    
یک روانشناس ضمن تشریح تاثیر خشونت های میان والدین بر روی کودکان تاکید کرد: کودکانی که به صورت مستمر تحت تاثیر درگیری میان والدین شان قرار می گیرند و در معرض خشونت قرار دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۹    
با افزایش سن مشکلات مربوط به سلامت نیز افزایش می یابد و از همین رو توجه به سلامت فردی و رعایت نکات بهداشتی در سنین بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۳    
یک مشاور خانواده و زوج درمانگر می گوید بهبود روابط زناشویی به توانایی در مهارتهای زندگی بستگی دارد و مدیریت واکنش ها و هیجانات در زندگی زناشویی موجب می شود روابط بهتر و عاقلانه تری با همسرمان داشته ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۸    
رضا اردکانیان گفت: 40 سال پیش فقط 7 هزار مگاوات ظرفیت نصب شده در ایران وجود داشت که این ظرفیت برای نیروگاه های بود که تکنولوژی هر کدام متعلق به یک کشور بود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۴    
منابع نظامی کره جنوبی اعلام کردند کره شمالی دو فروند موشک کوتاه برد آزمایش کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نفرت عجیبی از عملکرد ترامپ در جهان شکل گرفته است و می توان از این فرصت برای مبارزه و روشنگری استفاده کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 108 نفر در پنج استان درگیر سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان صنعت و معدن تهران گفت: به نانوایی های پایتخت فرصت داده شده تا پایان روز شنبه نرخ های جدید آبی و زرد را در نانوایی های خود نصب کنند و در صورت عدم نصب با آنها برخورد و جریمه می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۹    
کمیته اخلاق خواستار حضور سرمربی سپاهان برای ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۹    
معاون پرستاری وزارت بهداشت از برنامه ریزی برای پوشش بیمه ای خدمات مراقبت در منزل برای پنج بیماری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 800 مرکز فعال پرستاری و مراقبت در منزل مجاز در کشور وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام علی عبداللهی با بیان اینکه قطار پاکسازی درون قوه قضاییه متوقف نمی شود ، گفت: البته این برخوردها تلنگری به مفسدان و خاطیان است و در این میان در مبارزه با فساد خط قرمزی برای خود قائل نیستیم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۶    
وضعیت سواد کارمندان دولت ایران.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۶    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (جمعه) با دبیرکل سازمان ملل نشستی در پشت درهای بسته داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۸    
آیت الله سیداحمد علم الهدی با اشاره به دلایل بدبختی و فلاکت آمریکا، گفت: از روزی که جوانان ما جاسوس خانه آمریکا را تسخیر کردند مرگ زجرکش آمریکا شروع شده است روز به روز آمریکا ذلیل تر ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۸    
بنیامین نتانیاهو به گروهی از وزرای خود گفته است برای مواجهه با ایران نباید روی آمریکا حساب باز کرد آمریکا علیه ایران دستکم برای یکسال آینده اقدامی جدی انجام خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۴    
آیت الله موحدی کرمانی گفت: دو موردی که در روز قیامت بسیار از آن سوال می شود امانت و خویشاوندی است و مسئولان باید بدانند درباره مسئولیتی که به آن ها در این دنیا داده می شود در آن دنیا سوال می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۲    
استاندار تهران در واکنش به موضوع جدایی ری از تهران گفت: این موضوع بحث دولت نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۸    
وزرات امور خارجه آمریکا با مطرح کردن ادعاهایی، تحریم هایی را بر بخش عمرانی ایران اعمال کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۵    
اظهارات سرمربی پرسپولیس طی هفته های اخیر نشان می هد او بیش از اینکه به دنبال حل مشکلات فنی تیمش باشد، تمرکز خود را روی عملکرد تیم های دیگر گذاشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۳    
وزارت دفاع ترکیه از تحویل 18 تن از نیروهای به اسارت گرفته از ارتش سوریه در شهر رأس العین پس از توافق با مسکو خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۷    
مراسم تشییع پیکر دختر آیت الله سید محمود طالقانی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه بخش ساخت و ساز ایران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۸    
اشکان معمارزاده گفت: به دلیل نبود شفافیت و حضور دلالان در مدیریت پسماند، سالانه حدود دو میلیارد دلار ارزش اقتصادی حاصل از معاملات پسماند، عملا گم می شود و کسی ردی از آن پیدا نمی کند.