دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۵۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 5 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۰۴    
در نیمه نخست سال جاری 331 هزار و 152 مصدوم ناشی از نزاع به مراکز پزشکی مراجعه کرده اند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد بیشتر شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۰    
سالهاست که پژوهش های متعددی بر خواب کافی تاکید دارند و غده زیادی می گویند هر فرد بالغ باید حداقل هشت ساعت در شبانه روز بخوابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۰    
سؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 2 بامداد روز 11 آبان از رودهن به سمت آمل همچنین تردد از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۷:۲۲    
یک مطالعه نشان می دهد فراموش کردن پرداخت به موقع صورتحساب ممکن است علامت هشدار دهنده آلزایمر باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۳:۰۳    
یک متخصص زنان و زایمان در شیراز گفت: فعالیت های ورزشی منظم مادر در دوران بارداری، به ویژه فعالیت های هوازی، اکسیژن رسانی بهتر به سلول های جنین و رشد مطلوبتر جنین را به دنبال دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۲:۲۵    
رئیس انجمن روماتولوژی گفت: بهترین زمان پیشگیری از از ابتلا به پوکی استخوان هنگامی است که تراکم استخوان شکل می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۱:۵۳    
در این بسته دانستنی درباره علائم دفع پروتئین در ادرار و فواید بی نظیر غذاهای دریایی خواهیم گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۱:۱۴    
یک متخصص قلب و عروق گفت: افراد مبتلا به بیماری های قلبی به خصوص بیمارانی که عروق کرونری آن ها درگیر است، باید در فصول سرما مراقبت های ضروری از خود داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۰    
بسیاری از افراد برای کاهش وزن ورزش های سنگین یا رژیم های سخت را انتخاب می کنند. اما رژیم های سنگین بدون رعایت برخی نکات بی فایده است. نکاتی که بسیار ساده به نظر می رسند، اما بی نهایت مفیدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۰    
در مطلب زیر به توصیه های کارشناسان در مورد حالت های خوابیدن خواهیم پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: از حدود 10 روز گذشته حباب قیمتی سکه های تمام و نیم سکه کاملا تخلیه شد و از اواسط هفته گذشته حباب قیمتی در این دو سکه، منفی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمراسامی استان های سیل زده از اول تا پنجم آبان را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۲    
سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران و برف از امروز تا روز چهارشنبه در 22 استان، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۷    
مشاور رئیس جمهوری به کشته شدن رهبر داعش واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۹    
سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری بابیان اینکه هیچ گاه دشمن با ما کنار نمی آید، تصریح کرد: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم باید دین بدهیم و به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: البغدادی ساخته آمریکاست که تاریخ مصرفش تمام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۸    
تصادف زنجیره ای در تبریز، منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 6 نفر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۴    
مرکز آمار ترکیه طی گزارشی می گوید ایرانی ها در 9 ماه سال جاری میلادی 3 هزار و 324 واحد مسکن در این کشور خریداری کرده اند که نسبت به دوره مشابه پارسال 65 درصد افزایش یافته و نسبت به 9 ماه سال 2017 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۸    
دونالد ترامپ گفت:البغدادی مثل یک ترسو کشته شد. او فرار می کرد و گریه می کرد، البغدادی مثل یک سگ و یک ترسو کشته شد. همه طرفدارانش بدانند که او مثل یک ترسو کشته شد نه یک قهرمان ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۰    
همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و هم چنین در آستانه شهادت امام رضا(ع) هیئات مذهبی با عزاداری خود در اطراف حرم رضوی عرض ارادت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۵:۰۷    
دوران کودکی، با تمام شور و نشاطی که دارد مرحله ای بسیار حساس در زندگی آدمی است که هرگونه تجربه مثبت یا منفی در آن، می تواند تأثیرات عمیقی را در بزرگسالی به همراه آورد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۴:۲۷    
وجود رسول اکرم (ص) سرشار از فضیلت های انسانی و صفت های پسندیده و سیر و سلوکی پایدار بود که از بزرگی، اصالت و خوی ناب حضرت حکایت می کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۳:۴۸    
هنگام بروز حمله قلبی، فرد دچار برخی علائم می شود که از جمله آنها می توان به احساس درد فشارنده یا سنگینی در قفسه سینه، انتشار درد به گردن، فک، شانه یا بازو و همچنین تنگی نفس اشاره کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۳:۱۲    
پزشکان در بررسی های خود به تاثیر یک دارو در بهبود علائم بیماری پوستی درماتیت (اگزما) پی بردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۲:۰۳    
در این مقاله با ما همراه شوید تا 5 ماده غذایی مفید برای سلامت چشم ها را معرفی کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۲:۳۹    
منچستر یونایتد در یک حالت حاضر است که ستاره ولزی رئال مادرید را جذب کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۱:۲۷    
متخصص تغذیه گفت: با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و کاهش وزن، میزان چربی کبد کاهش پیدا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۰:۴۸    
متخصصان بر اساس بررسی های جدید خود تاکید کردند که ورزش کردن به زنان مسن کمک می کند تا از خطر شکستگی استخوانی در امان بمانند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۰:۱۱    
متخصص جراحی عمومی گفت: شیردهی مادر به کودک، شانس ابتلا به سرطان سینه در زنان را کاهش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۸    
برخلاف ادعای برخی رسانه ها، جف بزوس ثروتمندترین فرد جهان باقی مانده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
اگر می خواهید از خواص شگفت انگیز مصرف روزانه میوه کم کالری و بسیار مفید پاییزی باخبر شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل اتحادیه دامداران استان ایلام با اشاره به اینکه قیمت دام زنده سبک و سنگین به ترتیب حدود 9 و 10 هزارتومان کاهش یافته است، از دولت خواست برای خرید توافقی دام اقدام کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۲    
رییس کل بانک مرکزی دلایل کاهشی شدن نرخ تورم را تشریح کرد و گفت: افزایش 22 درصدی معاملات مسکن در تهران می تواند نشانی از شروع روند کشوری آن و برگشت امید به اقتصاد کشور باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۶    
ادبیات سیاست پولی جهان تغییر کرده و استفاده از ارز به عنوان سلاح، ریسک یک جنگ ارزی جهانی را کاملا تقویت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۴    
رضایی گفت: روند استفاده از کارت سوخت شخصی در روز به 13 درصد کل سوختگیری ها رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۸    
معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به شایعات کمبود دارو در کشور گفت: در حال حاضر هیچ کمبود دارویی نداشته و ایران در تولید دارو به خودکفایی کامل رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۳    
برخی منابع خبری آمریکایی از تیراندازی در شهر گرینویل ایالت تگزاس خبر دادند؛ تیراندازی که گفته می شود چندین کشته و زخمی بر جا گذاشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۹    
اعتراضات مردم لبنان علیه وضعیت اقتصادی و فساد در کشور امروز وارد یازدهمین روز خود شد. به گفته منابع نزدیک به سعد حریری 24 ساعت آتی در رابطه با تحولات لبنان سرنوشت ساز خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۳    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک از تداوم کاهش قیمت مسکن در پاییز و زمستان 98 خبر داد و گفت: قیمت ها در بازار مسکن هنوز به کف نرسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۷    
به دنبال ادامه اعتراضات در بغداد و دیگر شهرهای عراق، دولت این کشور فعالیت شبکه های "العربیه" و "الحدث" عربستان در این کشور را متوقف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۷    
یک عضو هیات پارلمانی اعزامی ایران به ترکیه اهداف حضور این هیات را در اجلاس سه روزه بین المجالس آسیایی ترکیه تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۹    
سرکنسول ایران در کربلای معلی اعلام کرد پایین کشیده شدن پرچم ایران از ساختمان نمایندگی ایران در کربلا صحت ندارد و معترضان فقط پرچم عراق را در دیوار پشتی ساختمان آویزان کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آتی، از مرگ “ابوبکر البغدادی” و انتشار تصاویر احتمالی جسد چند تکه شده وی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۶    
15 سال پس از حکومت چپ گرایان مردم اروگوئه امروز (یکشنبه) در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند که احتمالا به دور دوم کشیده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مهر ماه 1398 برای خانوارهای کشور به عدد 42 درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان ایلام (51 درصد) و کمترین آن مربوط به استان قم (36.1 درصد) است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹    
سفیر آمریکا در بحرین با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست بلکه تنها به دنبال "توافق هسته ای بهتر" با تهران است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹    
مصطفی قلی خسروی گفت: قطعا بعد از ماه محرم و صفر میزان معاملات مسکن رونق خواهد گرفت اما آنچه که می توان در خصوص آینده بازار مسکن پیش بینی کرد این است که ثبات قیمت مسکن در ماههای آتی قطعی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۷    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز (یکشنبه) به امارات سفر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
باشگاه الاهلی عربستان همه طلب فسخ قرارداد برانکو را که 7 میلیون ریال سعودی یعنی نزدیک یک میلیون 800 هزار دلار است پرداخت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد این کشور به مذاکره با عربستان سعودی درباره طرح های تولید انرژی هسته ای برای تولید برق ادامه داده و همچنان درباره احتمال واردات LNG آمریکا گفت وگو می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۱    
سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس در روزهای دوشنبه ششم آبان ماه و چهارشنبه هشتم آبان ماه تعطیل نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
کاظم محمودی معتقد است استقلال و تراکتور تیم های خوبی دارند و جدال دو تیم در هفته نهم می تواند از جذاب ترین نبردهای تاکتیکی فصل باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه کاهش قیمت دلار با توجه به مجموعه فاکتورهای اقتصادی تداوم خواهد یافت، گفت: افت نرخ تا کانال ده هزار تومانی را می توان پیش بینی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۲    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در اواخر وقت امروز(5 آبان ماه) به دلیل کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و شرایط جوی مساعد، کیفیت هوای بیشتر مناطق در شرایط مطلوب پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
رییس اورژانس تهران در واکنش به اخباری مبنی بر پیدا شدن جسد مدیر بیمارستان لقمان در تونل نواب، ضمن رد این اخبار ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۶    
در حالی که تظاهرات مردمی در عراق ادامه دارد، برخی منابع رسانه ای به طور سازمان دهی شده، در حال خبرسازی علیه نخست وزیر این کشورند تا او را برای استعفا تحت فشار قرار دهند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای هراز و چالوس پرحجم است و احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران در بعدازظهر ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۳    
قیمت مسکن شهر تهران در اولین ماه پاییز پس از دو افت ماهیانه با توقف روند کاهشی مواجه شد اما افزایش چندانی هم نیافت و تنها یک درصد نسبت به ماه قبل بالا رفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۰    
بانک مرکزی اعلام کرد که کلیه بانک ها از اول آبان امسال مکلف به رفع سوءاثر از چک های برگشتی فاقد شکایت تا سه سال بعد از صدور گواهی عدم پرداخت هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۷    
دادگاه پاکستان روز شنبه قرار وثیقه تازه ای برای نواز شریف مقرر کرد. این وثیقه تا روز سه شنبه که دادگاه دیگری درباره دادخواست لغو دوران حبس نخست وزیر سابق به دلیل مشکلات جسمی تصمیم بگیرد اعتبار خواهد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۴    
در شرایطی که تصویب کاهش نرخ های بهره در نشست سیاستگذاری هفته جاری بانک مرکزی آمریکا یک اتفاق قطعی به شمار می رود، پس از این رویداد که سومین دور کاهش نرخ های بهره در سال 2019 خواهد بود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در نقاط مختلف کشور طی امروز (5 آبان ماه) از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه شنبه (7 آبان ماه) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۵    
صحنه قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران مجدداً با حضور تیم کارشناسی و وکلای اولیای دم بررسی شد و نتیجه آن اکنون به دادگاه ارسال شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۹    
محمدعلی زم در بیانیه ای اعلام کرد که برخلاف ادعای قصه پردازان دروغگو، هیچ یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح الله مشارکت نداشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۹    
شبکه الجزیره قطر از کشته شدن ابوبکر البغدادای، رهبر گروه تروریستی داعش خبر داد. در همین حال مجله خبری نیوزویک مدعی شد که البغدادی خودش را منفجر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۱    
در واکنش به موج گسترده اعتراضات در شیلی، رئیس جمهوری شیلی از تمامی اعضای کابینه اش خواست تا استعفا دهند و راه برای ترمیم دولت و معرفی اصلاحات اجتماعی مدنظر معترضان هموار کنند.