دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۰۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 13 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۱    
انار دارای خاصیت های بسیار زیاد دارویی و درمانی است که می توان در درمان بسیاری از بیماری ها با استفاده از این میوه بهشتی به بهبودی رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۹    
بارندگی شدیدی یکشنبه شب شرق استان مازندران را فراگرفت و طی چند ساعت بیش از 140 میلی متر باران در شهرستان گلوگاه در شرقی ترین نقطه مازندران بارید و این بارش سیلابی سبب شد تا مناطقی از شهرها و روستاهای ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۷:۱۶    
متخصصان استرالیایی در یک مطالعه جدید تاکید کردند که زعفران به مقابله با افسردگی کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۶:۴۴    
با شروع فصل سرما و همراه با روشن کردن وسایل گرمایشی باید اصول ایمنی را نیز با دقت رعایت کرده تا دچار مشکل نشویم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۳:۴۹    
یک کارشناس سلامت خانواده عنوان کرد: داشتن برنامه ورزشی منظم می تواند از برگشت علائم افسردگی و اضطراب در بیماران جلوگیری و همچنین باعث حواس پرتی فرد افسرده می شود و شخص زمانی را به دور از افکار منفی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۲:۳۱    
مقامات بهداشتی چین دارویی مبتنی بر جلبک دریایی را برای درمان بیماری آلزایمر به تایید رساندند که نخستین داروی جدید با قابلیت درمانِ این اختلال شناختی طی 17 سال اخیر به شمار می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 14 هزار تومان داد و ستد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۵    
در تعطیلات پایان هفته، بیش از 50 فیلم از شبکه های مختلف سیما به روی آنتن خواهد رفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۳    
یک افشاگر مدعی شد پیش از آنکه جمال خاشقچی کشته و نابود شود، جرد کوشنر ، داماد ترامپ مجوز بازداشت این روزنامه نگار منتقد سعودی را به محمد بن سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور داده بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۹    
صبح امروز در خبری اعلام شد که پسری 18 ساله با تصور اینکه والدینش برادر کوچکش را بیشتر از او دوست دارند، تمام اعضای خانواده اش را به قتل رسانده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۸    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۱    
فرهاد دژپسند امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: امروز با آنچه دولت هدف گذاری کرده بود، خیلی متمایز هستیم و با گذار از دوره تلاطم در حال دست یابی به شرایط قابل قبول هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۸    
حسین مرعشی درباره اخبار انتخاباتی اخیر درباره قالیباف و محمد جواد ظریف گفت:این خبرها شایعه است و نمی تواند مبنای تحلیل سیاسی قرار گیرد و همچنین درباره خالی بودن دست اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۲    
صید ماهیان استخوانی دریای خزر در سه استان مازندران، گیلان و گلستان همه ساله از بیستم مهر ماه آغاز می شود و تا اواخر فروردین ماه سال بعد ادامه می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۶:۴۹    
برخی از دانش آموزان فکر می کنند مدیر مدرسه می تواند آن ها را از مدرسه اخراج کند، درحالی که این کار قانونی نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۶:۲۸    
نتایج برخی تحقیقات از سوی متخصصان انگلیسی نشان می دهد که بعضی از انواع باکتری های روده ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده را افزایش دهند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۳:۳۶    
یک برس پوست ابزاری موثر برای لایه برداری و پاکسازی پوست و پیشگیری از تشکیل دانه های سرسیاه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۳:۰۷    
عفونت های مثانه و دستگاه ادراری از دلایل شایع بوی بد و تند ادرار، به ویژه در زنان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۱:۵۱    
میوه بِه دارای فیبر بالایی است و باعث کاهش وزن و محافظت غشاهای بدن در برابر سرطان می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۱:۱۷    
حدیث امام جواد (ع) درباره بزرگترین فریب خوردگی را در اینجا بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۰:۴۰    
یک محقق و پژوهشگر گفت: یکی از ناهنجاری های داخل رحم عفونت ها و تومور های ایجاد شده در آن است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۸    
بر هیچ کس پوشیده نیست که آمریکا اکنون بیش از هر کشور دیگری در جهان نفت تولید می کند اما 12.6 میلیون بشکه در روز آمار اعلام شده از سوی اداره اطلاعات انرژی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۷    
با افزایش سن، مشکلات مربوط به سلامت نیز افزایش می یابد. از همین رو توجه به سلامت فردی و رعایت نکات بهداشتی در سنین بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۶    
محققان دانشگاه تافتس واقع در ماساچوست آمریکا با استفاده از رویکرد فوتوژنتیک، سلول های تولیدکننده انسولین موسوم به بتا را به گونه ای دست ورزی کردند که در اثر تابش نور، دو تا سه برابر میزان طبیعی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۰    
یکی از قطعات مهم در همه خودروها دیسک ترمز است که نگهداری و مراقب درست آن می تواند طول عمر آن را بالا ببرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهور به استان کرمان در روز دوشنبه هفته آینده 20 آبان ماه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۱    
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز دوشنبه 13 آبان 98 در صرافی های بانکی برای خرید 11200 تومان و برای فروش 11300 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: در سال زراعی گذشته با عنایت به نوسانات ارزی، قیمت هر کیلوگرم زعفران نگین حدود 13 میلیون تومان بود که در سال جاری این رقم به پایین تر از 8 میلیون تومان تنزل ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس اداره کل صنعت دفاعی ترکیه از تعویق احتمالی دریافت دومین محموله از سامانه های دفاع موشکی اس-400 روسیه به این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۲    
وزارت جهاد کشاورزی، سازمان استاندارد و گمرک بیانیه مشترکی درباره ذرت های آلوده صادر و اعلام کردند که از ترخیص ذرت های آلوده و ورود آنها به کشور ممانعت شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۲    
پسر 18 ساله ای که تصور می کرد والدینش برادر کوچکش را بیشتر از او دوست دارند، در اقدامی جنون آمیز تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۹    
شرکت های هواپیمایی ایرانی پروازهای خود به فرودگاه های نجف و بغداد را قطع کرده اند و تنها چند ایرلاین در حال بازگرداندن مسافران خود از عراق به ایران هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه قاچاق خروجی دارو کم است، گفت: با واردکنندگان لوازم خانگی قاچاق به شدت برخورد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۱    
منابع عراقی از انهدام مرکز وابسته به تکفیری ها در کرکوک خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهوری لبنان امروز در سخنانی اعلام کرد که باید با معترضین گفتگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۸    
یک دختر 11 ساله زیمبابوه ای می گوید که هفته گذشته با یک تمساح درگیر شده و با درآوردن چشم های او موفق به نجات جان دوست 9 ساله خود شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۸    
اکثر سران کشورهای جنوب شرق آسیا در جلسه ای که با نماینده آمریکا برگزار شد، غائب بودند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۵    
بررسی روند تولید و فروش پراید که سال آخر تولید خود را تجربه می کند، نشان از آن دارد که در هفت ماهه امسال 105 هزار و 826 دستگاه پراید تولید و 118 هزار و 666 دستگاه به فروش رسیده که بیشترین میزان تولید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۳    
کمتر از 10 روز دیگر قرار است دیدار حساس تیم های فوتبال عراق و ایران از سری رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در بصره برگزار شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۹    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: باور نکنید البغدادی کشته شده، نه سازمان ملل و نه روس ها، هیچ کس باور نکرده، این را دروغ بزرگ ترامپ می دانند زیرا آثار و شواهدی نشان نمی دهند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۱    
وزیر نفت مبنی بر چرایی کاهش صادرات گاز به ترکیه، گفت: ترکیه در تابستان و در فصل گرم کمتر برداشت می کند اما در فصل سرد طبق قرارداد می تواند بیش تر برداشت کند که این مسئله نیز اتفاق می افتد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۵    
سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در تهران در پایان ماموریت خود با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۹    
یک فوق تخصص ناباروری گفت: نقش مردان در بیماری های ناباروری حدود 35 تا 40 درصد است درحالی که اغلب مردان برای درمان به پزشک مراجعه نمی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۰    
امروز یک دستگاه واگن قطاری مسافری اهواز-اندیمشک از خط خارج شد و خط را مسدود کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۷    
برای نخستین بار از سال 2016 نرخ تورم در سوئیس منفی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۷    
خوراکی هایی که در طول روز انتخاب و مصرف می کنیم، بی تردید بر خلق و خوی ما تاثیرگذار هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۹    
بر این اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهوری این قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۰    
پس از مدت ها رشد منفی و صفر، اقتصاد ایتالیا سرانجام رشد مثبت را تجربه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۴    
علی ربیعی در مورد نامه روحانی به پادشاه عربستان گفت: بله، رییس جمهور محترم نامه هایی ارسال کرده اند؛ اساس نامه ها صلح و ثبات منطقه بوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶    
با دستور اخیر وزیر صمت برای ترخیص 1048 دستگاه خودروی پروانه شده گمرکی، از 13 هزار خودرویی که مدت هاست وارد و دپو شده بود تاکنون حدود 8548 دستگاه ترخیص شده است و تکلیف مابقی مشخص نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۵    
راهپیمایی 13 آبان صبح امروز در تهران و هزار شهر و شهرستان دیگر برگزار شد، این مراسم بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به دنبال داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۲    
قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار با 3 هزار تومان افزایش نسبت به هفته گذشته شانه ای 20 هزار تومان به فروش می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۸    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: براساس ابلاغیه صورت گرفته، اولویت پخت و عرضه با نان ساده بوده و پخت نان با افزودنی ها و یا وزن متفاوت، فقط با تقاضای مشتری انجام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۵    
وکیل شبنم نعمت زاده از ارائه آخرین لایحه دفاعیات موکلش به دادگاه خبر داد و گفت: اگر تا 16 آبان، حکم دادگاه صادر نشود، قرار بازداشت به وثیقه دیگری تبدیل و خانم نعمت زاده با آن وثیقه آزاد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۰    
سینماهای کشور روز چهارشنبه تا ساعت 17 تعطیل هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید برای سربازی دانش آموزان هنرستانی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۰    
رصدخانه ای در آنکارا، پایتخت ترکیه طعمه حریق شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار از کاهش 50 تا 100 درصدی قیمت اقلام آجیل و خشکبار نسبت به ابتدای سال خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه مسئولان کشورمان با آنها مذاکره کنند، سرابی بیش نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در انتقاد از رئیس مجلس نمایندگان این کشور بدلیل پیگیری روند استیضاح، عنوان داشت که پلوسی عقلش را از دست داده و بهتر است به خانه اش بازگردد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۱    
محمد ایران پوریان، مدافع – هافبک تیم فوتبال سپاهان با رفع مصدومیتش می تواند در دیدار مقابل تراکتور به میدان برود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با انتقاد از اینکه بیش از 50 درصد تاکسی های پایتخت بالای 5 سال عمر دارند، گفت: سهم حمل و نقل عمومی در جابجایی های پایتخت کمتر از 40 درصد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۵    
غلامرضا مصباحی مقدم گفت: دولت و مجلس در جایگاه تعیین مصالح نظام نیستند. تعیین مصلحت نظام بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام است و اقدام مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسکوت گذاشتن CFT و پالرمو به هیچ وجه سیاسی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان برآورد فرار مالیاتی کارت های بازرگانی اجاره ای است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۵    
دنیای اقتصاد قیمت خودرو های داخلی را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۵    
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت نام طرح ملی مسکن از 18 آبان آغاز می شود، از اتصال سامانه استعلام وزارت راه به سازمان ثبت برای شناسایی خانه دارها خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۴    
رئیس نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: اکنون میانگین پرداخت حقوق سربازان 280 هزار تومان است که لازم است این میزان افزایش یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۴    
قطعنامه تظاهرات یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در پایان این مراسم قرائت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۴    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طرح نظارت ویژه بر نانوایی ها ادامه می یابد و قرار دادن نرخنامه نان در دید مردم، ضروری است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۰    
قیمت طلا تحت تاثیر پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین و آمار اشتغال مطلوب آمریکا که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی کاهش یافت
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۴    
بازار مسکن در تهران دچار رکود تاریخی شده؛ به طوری که در 9 منطقه از مناطق 22 گانه پایتخت تعداد معاملات به کمتر از 100 فقره رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۱    
میدان حسن آباد 4 ماه پیش آتش گرفت. رئیس جمهور دستور بازسازی داد. کار آغاز شد اما در سکوت مسؤولان مربوطه بازسازی این میدان تاریخی متوقف شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۸    
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در اربعین امسال تردد زائران غیرایرانی در مرزها 25 درصد افزایش داشته است، افزود: همه زائران با اسناد معتبر و قانونی از مرز خارج شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۲    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط سالم است اما پیش بینی می شود که در طول روز بر غلظت برخی آلاینده ها افزوده شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۲    
وزیر کشور بر لزوم نظارت دقیق بر ورود کالاها به کشور توسط نیروی انتظامی تأکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۶    
رسانه بلژیکی از بازگشت مهاجم ایرانی به روند گلزنی به نیکی یاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۰    
سازمان ملی استاندارد ورود ذرت آلوده به کشور را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
ناطقان: حسادت به عنوان یک آسیب مهم روان شناختی اختلالات عمیقی در روابط اجتماعی و فردی انسان ها ایجاد می کند. ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
در پی وقوع سانحه رانندگی در نپال دست کم 17 تن کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود به استقبال از اغتشاش در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا رفت و دو مطلب منتشر شده در این باره توسط رسانه های وابسته به سعودی ها را بازنشر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
سرلشکر صفوی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری های مقام معظم رهبری موجب همبستگی ملل مسلمان و باعث تقویت و استحکام مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و حتی یمن با فرهنگ مشترک حول محور اسلام ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
سیل عظیم راهپیمایان 13 آبان ماه پس از طی کردن مسیر راهپیمایی و سر دادن شعارهای استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، گفت: طبق قانون، کل سهم دولت از محل مالیات بر دخانیات باید در جهت کنترل، پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات و درمان بیماری های ناشی از آن هزینه شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
وزیر بهداشت ضمن اعلام آغاز طرح پوشش اجباری بیمه همگانی سلامت و همچنین وضعیت ذخیره دارویی و تجهیزات پزشکی کشور، در عین حال درباره چرایی اجباری شدن پوشش بیمه سلامت توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۲    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرحی در خصوص ممنوعیت پخش اعترافات از صدا و سیما خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: آزادسازی سهام عدالت منتظر تصویب لایحه مربوطه در مجلس است و سعی می کنیم تا آخر سال سهام عدالت دست مردم آزادسازی شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۹    
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع، گفت: ثبت نام برای حج تمتع سال 99 تنها از بین افرادی که در سامانه اطلاعات خود را تکمیل کردند، صورت می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۸    
قیمت نفت در معالات روز دوشنبه بازار جهانی که معامله گران در آستانه انتشار آمار اقتصادی جدید اروپا و آمریکا به سودگیری پرداختند، کاهش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۸    
شورای نگهبان در بیانیه ای، 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را گرامی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۸    
همتی از افزایش 21 درصدی قدرت پول ملی در یک سال اخیر خبر داد و به تشریح اهداف اصلی اقتصاد در طی ماه های آینده پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 10 درجه ای دمای هوا در شمال شرق کشور از بارش پراکنده باران در برخی نقاط خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص بازی استقلال و فجر شهید سپاسی اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۵    
تصویری جالب از حاشیه راهپیمایی 13 ابان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا را می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازگشت مصوبه کاهش تنوع مدارس به مجلس گفت:طبق رویه ای که بین مجلس و شورای نگهبان است به موضوعاتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود می کند مجلس نباید ورود کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۴    
مرکز لرزه نگاری کشوری از وقوع دو زمین لرزه در نزدیکی جزیره ابوموسی خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۱    
یک قاضی اسرائیلی در خصوص پرونده زخمی شدن یک جوان فلسطینی توسط یکی از عناصر زن پلیس گارد مرزی رژیم صهیونیستی بدون اینکه هیچ خطری بر آنها داشته باشد هدف از این حادثه تیراندازی را تفریح و سرگرمی خواند!
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب استفساریه ای مقرر کردند که هلال احمر از پرداخت مالیات بر بودجه دولتی اختصاص یافته شده به این سازمان معاف است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۲    
مدیر بخش اسیا و اقیانوسیه بانک " سیتی" پیش بینی کرد تداوم کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو باعث کاهش شدید ارزش دلار شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۲    
مطرح شدن طرح حذف زندان برای مهریه از سوی مجلس شورای اسلامی در چند روز گذشته موضوعی بود که دوباره بحث داغ مهریه را به میان کشید ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۴    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه برای شرکت در کنفرانس بین المللی عدم اشاعه با عنوان ( انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) به مسکو سفر می کند.
  • ۱