سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 21 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۸    
رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در آمد و شد وسایل نقلیه، محور چالوس فردا جمعه 15 آذرماه یک طرفه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۱:۱۸    
یکی از عوامل مرگ ومیر مادران در طول بارداری حاملگی خارج از رحم و در سه ماه اول بارداری است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۸    
در پی تشدید آلودگی هوا در برخی شهرهای کشور، اورژانس کشور ضمن ارایه چند توصیه بهداشتی و تغذیه ای به مردم، از شهروندان خواست از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا شود، خودداری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۵:۵۳    
محققان طی مطالعات متوجه شدند که نوشیدن مقادیر متوسط یا زیاد چای موجب تقویت سلامت قلب می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۸    
زلزله ای به بزرگی 3.6 ریشتر حوالی فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۳    
تغییرات میانگین شاخص کل قیمت تولیدکننده در چهار فصل منتهی به فصل تابستان 1398، نسبت به مقدار مشابه در سال قبل به 59.9 درصد رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۳:۳۲    
بیشتر ما عادات بدی داریم که علاقه داریم از آن ها خلاص شویم. اما مدتی طول می کشد که یک عادت بد بشکند و از بین برود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۱:۰۳    
منظور از ضربان قلب در حالت استراحت، تعداد دفعاتی است که قلب در حالت آرامش و سکون در هر دقیقه می زند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۳:۴۸    
زغال اخته این میوه پرخاصیت، بومی غرب آسیا و جنوب اروپاست و در کشور ما در ارسباران و روستای هیر در قزوین کاشت می شود. زغال اخته قبل از رسیدن طعم تند و تیزی دارد،
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۲:۳۱    
در این مطلب با چند خوراکی آشنا می شوید که خوردن آن ها تاثیر مستقیمی بر کاهش اشتهای شما دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۱:۵۷    
از جمله عارضه هایی که معمولا در فصل سرما بیشتر رخ می دهد خشکی بینی است که با چند راهکار ساده می توان آن را رفع کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۰:۴۴    
احتمالاً انسان تا وقتی که زانوهایش دچار صدمه شوند، هرگز نخواهد فهمید که چقدر زانوهایش اهمیت دارد و چه قدر روی آن ها تکیه می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۲    
یکی از بیماری های شایع امروز استرس و اضطراب است که برخی دمنوش ها به درمان علائم آن کمک می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۸    
یک فوق تخصص اختلالات خواب کودکان گفت: 25 تا 30 درصد کودکان از اختلالات خواب رنج می برند و اطلاع کافی والدین از این گونه اختلالات بسیار حائز اهمیت است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از مواضع اخیر اتحادیه اروپا علیه رژیم صهیونیستی، از خودداری اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم ها علیه ایران انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۷:۳۲    
بسیاری از مواد غذایی دارای خواص آنتی بیوتیکی قوی هستند که نه تنها از دارو ها موثرترند بلکه عوارض این دارو ها را هم ندارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۷:۰۱    
درک نحوه زندگی در فضا برای بسیاری افراد جالب است؛ در این بسته خبری قصد داریم جذابترین اتفاقات فضایی را ارائه دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۲:۵۹    
با شروع فصل زمستان همواره با پدیده آلودگی هوا مواجه می شویم و از افرادی بسیاری می شونیم که باز هم زمستان و وارونگی دما باعث این آلودگی شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۲:۱۶    
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدیدی به این نتیجه رسیدند که مشکل کبد مادر در دوره بارداری می تواند امکان ابتلا به چاقی دوره کودکی را افزایش دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۱:۴۵    
چای سبز دارای فواید بیشماری است و مصرف روزانه آن می تواند برای سلامت مفید باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۱:۱۱    
سلولیت یک عفونت باکتریایی است که دو لایه عمیق تر پوست یعنی درم و بافت زیرپوستی را تحت تاثیر قرار می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۰:۳۸    
نتایج یک مطالعه تازه نشان می دهد که وعده های غذایی سنگین هنگام غروب و "دیر شام خوردن" به سلامت قلب زنان آسیب وارد می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۸    
افت عملکرد سیستم ایمنی بدن انسان احتمال ابتلا به بیماری های تنفسی مانند سینه پهلو و آنفلوآنزا و همچنین خطر ابتلا به بیماری های خودایمنی و سرطان ها را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۹    
یک فیزیوتراپیست گفت: یبوست در کودکان عارضه شایعی است که با اصلاح رژیم غذایی و افزایش فعالیت های بدنی درمان پذیر است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۶    
استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی 13 شهرستان استان تهران در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در شیفت صبح و عصر چهارشنبه تعطیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۵    
پلیس راه نیروی انتظامی روز سه شنبه با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۹    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه هدف مشترک سایت های تولیدی ایران خودرو، صفر کردن کسری قطعات خودروهای ناقص است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۲    
نوبخت اعلام کرد: در این شرایط سخت تحریم، درآمد دولت طی امسال 20 درصد افزایش داشته و تا کنون پاداش سال گذشته همه بازنشسته های کشور پرداخت شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۶    
سید ابراهیم رئیسی در چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه، اقدامات انجام شده در زمینه برخورد و مقابله با فساد را عادلانه و منصفانه دانست و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۱    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: وزوز گوش در شرایطی خطرناک است که فقط یک گوش فرد به وز وز دچار شود، در این حالت افرد باید سریعاً به پزشک مراجعه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۶:۰۹    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در بلوار کشاورز تهران طی آبان ماه 98 می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۵:۳۳    
کلیه های شما وظیفه دفع مواد زاید از بدن را بر عهده دارند و برخی مواد غذایی طبیعی به طور ویژه در انجام این کار به آن ها کمک می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۴:۲۱    
دانشمندان می گویند بعضی از مواد شوینده خانگی، ضد عفونی کننده ها و حشره کش ها از جمله عواملی است که می تواند به شکل گیری سرطان تهاجمی سینه در زنان منجر شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۳:۴۴    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح عوارض مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها و بروز مقاومت های آنتی بیوتیکی، درباره چگونگی کنترل مقاومت های آنتی بیوتیکی در بیمارستان ها توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۳:۱۲    
پنومونی (عفونت ریه یا ذات الریه) به عنوان بیماری عفونی کشنده در کودکان زیر پنج سال و افراد بالای 65 سال شناخته می شود و هر ساله منجر به مرگ افراد زیادی در سراسر دنیا می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۳    
نوزادان در ابتدای تولد ممکن است کمی با مشکلات گوارشی و تنفسی مواجه شوند اما دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که دلیل سکسکه آنها به مغز نوزاد ارتباط پیدا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه سهمیه استان تهران در برنامه اقدام ملی مسکن مشخص شد، گفت: بازشماری سریع املاک و تک برگی شدن اسناد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۶    
سرگئی لاوروف افزود: آنها (آمریکا) هر کاری را برای ایجاد یک شبه دولت در سواحل رود فرات انجام می دهند و از کشورهای حوزه خلیج فارس می خواهند تا برای ایجاد یک حکومت محلی بر پایه نیروهای دموکراتیک ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۶    
چهار آیین گفت: با وجود شیوع بیماری نیوکاسل، میزان جوجه ریزی واحد های مرغداری به حدیست که کمبودی در عرضه وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به عوامل تاثیر گذار در شانس بهبودی بیماران مبتلا به سرطان معده گفت: سرطان معده در استان های واقع در حاشیه شمالی کشور شامل استان های اردبیل ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از سیر نزولی اقلام پر مصرف شهروندان ظرف یک ماه اخیر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۶    
گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جوان 26 ساله لنگرودی و کودک یک ساله رشتی دو نفر از جان باختگان آنفلوآنزا در گیلان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۶    
ثبت نام متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و قم از امروز 21 آبان در سامانه ثبت نام tem.mrud.ir آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۸    
سازمان امور مالیاتی مجری قانون است و قانون می گوید آن هایی که صندوق فروش را نصب نکنند دو درصد درآمدشان به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۲    
در حالی که قیمت گوسفند زنده نسبت به یک ماه قبل 16 درصد کاهش یافته، اما قیمت گوشت گوسفندی فقط 6 درصد کاهش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: کشورهای اروپایی باید درنظر داشته باشند اگر در نقطه تولید و ورود با موادمخدر برخورد نشود، این مواد باید گرم گرم از جیب جوانان اروپایی بیرون بیاید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۴    
مردی که با همدستی زنی جوان اقدام به کلاهبرداری 12 میلیارد ریالی از رفیق قدیمی اش کرده بود، دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۸    
مدیر کل اقتصادی استانداری تهران درباره تامین میوه شب یلدا توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۲    
قیمت شاخص نفت خام برنت امروز (سه شنبه، 21 آبان ماه) به 62 دلار و چهار سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 56 دلار و 68 سنت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۹    
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت شماری از ساکنان محله میدان خراسان شده بود، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۶    
دبیر جدید مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۳    
علی اوسط هاشمی با اشاره به اینکه فرایند گزینش دانش آموزان برای ورود به 30 هزار رشته دانشگاهی که تعداد آن ها به یک میلیون نفر می رسد جز کسالت و ضعف دستاوردی ندارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰    
قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته با کاهش حدود یک هزار تومان مواجه شده و قیمت گوشت هم میل به کاهش دارد، قیمت ماهی وارداتی هم دو برابر قیمت داخل عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۱    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با هدف ایجاد اختلاف و طلاق زوجی جوان، اقدام به ایجاد مزاحمت برای آنان کرده بود، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۸    
اعضای کمیسیون فرهنگی هیئت دولت با پیشنهاد افزایش 35 درصدی حق ثبت نام آزمون های ورودی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 1399 موافقت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل مقررات و استانداردهای بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت راضی به واردات گندم نیست و واردات این محصول را فعلاً متوقف کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۲    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در کارگاه آموزشی راهی کشور قطر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۹    
قیمت طلا در آستانه سخنرانی رییس جمهور آمریکا و انتظار سرمایه گذاران برای دریافت نشانه هایی از وضعیت جنگ تجاری واشنگتن و پکن، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی ثابت ماند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۷    
زمین لرزه ای به شدت 4.6 ریشتر دقایقی قبل جنوب کرمان را تکان داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۴    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای ضمن اشاره به آغاز بارش در شمال کشور از پنجشنبه (23 آبان ماه) از احتمال آبگرفتگی معابر و وزش تندباد لحظه ای در برخی استان های کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۴    
دبیر مجمع نمایندگان تهران از برگزاری جلسه ای برای بررسی موضوع آلودگی هوای پایتخت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۶    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار نوسان اندکی را در بازار شاهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرد تغییر شاخص قیمت اجاره بها در فصل تابستان 1398 نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه)، 23.1 درصد بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهور و هیات همراه فرودگاه کرمان را به مقصد تهران ترک کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۱    
سعید نمکی با انتقاد از برخی فشارها و تهدیدها گفت: من نیامدم جیب پزشکان لوکس نشین را پُر کنم و راه را برای فساد در سازمان غذا و دارو باز کنم، بلکه آمده ام مقابل همه این فسادها بایستم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۲    
سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار تیم ملی مقابل عراق پیامی صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
در تمرین امروز تیم ملی امید ابراهیمی که روز گذشته شایعه مصدومیتش منتشر شد، حضور داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان گفت: در سال 96 حجم صادرات ایران به عمان بالغ بر 146 میلیون دلار بوده که با تلاش های اتاق مشترک در سال گذشته این رقم به 728 میلیون دلار افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۰    
آژانس های بهداشت جهانی در گزارشی اعلام کردند: هر 39 ثانیه یک کودک بر اثر ابتلا به بیماری ذات الریه جان خود را از دست می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۵    
اردوغان تاکید کرد که مساله گولن در صدر موضوعات مورد بحث او با دونالد ترامپ قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۲    
امام خمینی نه تنها در طول عمر بابرکت خود یک همسر اختیار کردند بلکه این مساله در نزد ایشان آنقدر قبیح بود که کلاس درس استاد خود را که به این امر مبادرت کرده بود، ترک کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۹    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی نسبت مطالبات غیر جاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) بانک ملی ایران را در مقایسه با متوسط این عدد در نظام بانکی خیلی خوب عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۶    
قره خانی در خصوص صادرات بنزین برای جبران کسری بودجه و سهمیه بندی بنزین نکاتی را بیان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۵    
با نامساعد شدن شرایط آب و هوایی و لغو بیش از 1000 پرواز در شیکاگو، یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آمریکایی در هنگام فرود آمدن در فرودگاه بین المللی اوهر شیکاگو از باند فرودگاه خارج شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۳    
آخرین تمرین تیم ملی پیش از عزیمت به اردن صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۰    
بررسی روند تورم در آمار مرکز آمار و بانک مرکزی نشان می دهد تورم ماهانه از ابتدای سال در یک نهاد همواره کاهشی و در نهاد دیگر نوسان تقریبی داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۱    
مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی گفت: در ایران سالانه 150 هزار نفر و روزانه 400 نفر به سکته مغزی دچار می شوند که این بیماری رتبه نخست بیماری های کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۰    
باشگاه استقلال به همراه سه تیم دیگر فوتبال ایران از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۸    
گروه اطلاع رسانی امنیتی امروز (سه شنبه) از اصابت دو موشک به دو منطقه الاسکان و الشعب در بغداد خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 270 خرده فروش و جمع آوری بیش از 900 معتاد متجاهر در اجرای دومین مرحله از طرح ظفر در سطح شهر تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۸    
به گفته دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران، با وارد شدن 100 هزار تن برنج که به دلیل عدم تخصیص ارز در گمرک مانده بود، قیمت برنج وارداتی (هندی و پاکستانی) در مراکز عرضه سطح شهر کاهش می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۰    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از جایگزینی سه محصول رانا، پارس و گروه سمند با خودروی پژو 405 جی.ال.ایکس بنزینی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۷    
برای خرید اجزای مرغ در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 3 هزار تا 28 هزار تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۴    
تیم تراکتور در 6 هفته آتی لیگ برتر، 5 بازی در تبریز به میدان می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از آغاز ثبت نام برای شرکت در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی از امروز تا پایان آذر ماه خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۴    
نهدام یک باند بزرگ مواد مخدر در پایتخت/ ورود مواد مخدر تراریخته رئیس پلیس پایتخت با اعلام متلاشی شدن یک باند مواد مخدر در تهران بزرگ از ورود مواد مخدر تراریخته گل به کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۷    
یکی از نایاب ترین پیکاپ های کلاسیک کشور این شورولت C10 کاستوم است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۴    
سرمربی سپاهان به دلیل آنفلوآنزای شدید در بیمارستان بستری شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۸    
مسعود پزشکیان با تاکید بر این که باید وحدت را در رفتار و عمل پیاده کنیم گفت: طبق وصیت نامه حضرت علی (ع) باید وحدت را نه در زبان که در رفتار و عمل مان پیاده کنیم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از 530 تن مواد مخدر از ابتدای سال خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۲    
در بازار روز خودر های داخلی، سایپا 111 با 700 هزار تومان کاهش به 51 میلیون و 300 هزا تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در 6 ماهه اول امسال 15 درصد تولید مس افزایش داشته و 18 درصد از برنامه جلوتر هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان با رییس جمهور قزاقستان دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۱    
روحانی ادامه داد: ناامید کردن مردم، تخریب و آبروی یک نفر را بردن بسیار آسان است اما چه کسی می تواند این آبرو را برگرداند؟ این آبرویی که رسانه ای ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با اشاره به این که متأسفانه احساس فساد در جامعه نسبت به سلامت نظام اداری و سیاسی کشور وجود دارد بر ضرورت همراهی و همکاری همه دستگاه ها ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس جمهور فرانسه از تماس تلفنی بسیار خوب با همتای آمریکایی خود درباره ایران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۷    
این روزها و در آستانه اجلاس وزارتی اوپک، قیمت های نفت خام شاخص برنت در حال حاضر کمی بیش از 60 دلار در هر بشکه است و اکثر کشورهای اوپک و غیراوپک مشارکت کننده در بیانیه همکاری ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۷    
مطابق آمار ارائه شده از سوی سازمان پزشکی قانونی، مرگ ومیر در حوادث ناشی از کار 7 و 4 دهم درصد افزایش پیدا کرده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۴    
انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، نماینده سینمای ایرانی در رقابت اسکار 2020 و برنده سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن از جشنواره فیلم فجر آذرماه اکران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۴    
در حادثه برخورد دو قطار در بنگلادش دست کم 16 تن جان باختند.
  • ۱