دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 29 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۴    
یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۵    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها از بارش باران در محورهای استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان بعدازظهر جمعه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل به سمت کرج یکطرفه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۳    
در صرافی های مجاز امروز، (3 آذر 98) هر دلار آمریکا به مبلغ 11 هزار و 900 تومان و هر اسکناس یورو به قیمت13 هزار و 110 تومان معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۷    
کمیسیون اقتصادی دولت در حالی بانک عامل بخش مسکن را موظف به پرداخت 40 هزار وام مسکن به بازنشستگان کرده که کمی قبل تر، این بانک از اختصاص اقساط بازگشتی مسکن مهر به صندوق یکم خبر داده بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۰    
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مقرر شده تا از این پس، سهمیه بنزین اول هر ماه در کارت سوخت شخصی افراد شارژ شود و در ماه های آینده نیز مانند آذرماه، در اول ماه کارت ها شارژ خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۴    
پس از اعلام خبر سهمیه بندی بنزین میزان مصرف سی ان جی در کشور بیش از 10 درصد افزایش یافت و پیش بینی شده که در آینده نزدیک این عدد به 26 درصد برسد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۵:۵۳    
یک متخصص پوست و مو با اشاره به علل ریزش مو و انواع آن گفت: ریزش مو در زنان و مردان متفاوت است که با دلایل مشخصی رخ می دهد؛ اما کمبود ویتامین های مختلف عمده ترین دلیل ریزش مو در افراد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۴:۳۳    
روزهای سرد سال که از راه می رسد، بیماری هایی مثل سرماخوردگی هم بیشتر می شود. اما، نباید از همین بیماری ساده هم غافل شد، چون می تواند با عوارض خطرناکی همراه باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۱:۲۵    
عفونت سینه به علت ورود ویروس ها و باکتری های گوناگون به داخل بدن رخ می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۸    
با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط شده و خون با سرعت بیشتری در بدن جریان پیدا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۴    
درک نحوه زندگی در فضا برای بسیاری افراد جالب است؛ در این بسته خبری قصد داریم جذابترین اتفاقات فضایی را ارائه دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۱    
دوری گزینی و اجتناب از جمع، الگوی مشترک تقریبا تمام افراد افسرده است. البته عدم لذت بردن از فعالیت های معمول روزمره، گرایش به مصرف الکل و غذا های بی خاصیت را نیز می توان به این فهرست اضافه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
شماری از مورّخین بر این باورند که پیشینیان باستانی ساکنان هند امروزی، خال ها و نقطه های روی پیشانی را برای شناسایی و به عنوان نوعی از آداب و رسوم روی پیشانی خود می کشیدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۸    
مدیر گشت های تعزیرات گفت: گشت های عادی ما دو برابر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
مجموعه تلویزیونی کتاب فروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از امروز (30 آبان ماه) روی آنتن آی فیلم فارسی می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا فردا (اول آذرماه) در شمال شرق کشوردمای هوا بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۳    
با دستگیری راننده یک دستگاه سواری که در جریان اغتشاشات اخیر، اتوبان امام علی(ع) را مسدود کرده بود، از منزل وی نیز سلاح گرم و لوازم جاسوسی کشف شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۶    
سردار رمضان شریف با اشاره به اقدامات سپاه در ایجاد آراش به کشور گفت: در چهار استان کشور سرشاخه های کلیدی ایجاد کننده ناآرامی ها و اغتشاشات دستگیر شده اند دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۳    
فیلم های ویلایی ها ، شیار 143 ، توستر کوچولوی قهرمان و سفر پرماجرا ، مقیاس شگفت انگیز ، سرزمین خواب ، نانسی ، هیوا ، الف امنیت ، دیده بان ، محمد رسول الله (ص) ، راز خانواده مروبون ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۵    
امیرخسرو فخریان اظهار داشت: در جریان آشوب های اخیر که از سوی برخی اغتشاشگران در کشور رخ داده تا به امروز 77 فروشگاه زنجیره ای به صورت کامل تخریب شده که در قالب 35هزار متر مربع از فضاهای فروشگاهی کشور ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۹    
سید عباس موسوی تاکید کرد: پس از روند خروج از معاهدات بین المللی به عنوان یک ضد هنجار، دخالت در امور داخلی سایر کشورها تبدیل به رکن دوم سیاست خارجی رژیم آمریکا شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۶    
تجمع دفاع از اقتدار و امنیت چهارشنبه 29 آبان 1398 با حضور پرشور مردم انقلابی دراستان های همدان - اردبیل - مرکزی و گلستان برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۴:۳۵    
قهوه یکی از بزرگ ترین منابع آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی مدرن محسوب می شود. محتوای آنتی اکسیدانی قهوه بسیار زیاد است و همین موضوع نیز باعث مفید بودن این ماده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۳:۵۹    
بیشتر مردم از اثرات نامطلوبی که دستگاه های دیجیتال ممکن است بر سلامت روان آن ها داشته باشند، آگاهند اما شاید کمتر کسی از فواید تکنولوژی برای بهبود وضعیت روانی اطلاع داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۳:۱۵    
کارشناس اداره کنترل بیمای های عضلانی _ اسکلتی وزارت بهداشت، با تاکید بر نقش مصرف کلسیم در رژیم غذایی خانواده ها، گفت:مصرف ویتامین D، لبنیات و ... به کاهش عوارض ناشی از پوکی استخوان کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۲:۳۸    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد رژیم کم چرب و کم کربوهیدرات باعث آزاد شدن سلول های سیستم ایمنی بدن و کمک به درمان زودتر بیماری آنفلوانزا می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد رژیم غذایی سالم با کاهش خطر از بین رفتن قدرت شنوایی مرتبط است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۹    
معمولا پنج دلیل شایع باعث تورم و بزرگ شدن شکم می شود که با آگاهی از آنها می توان تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۴    
در این بسته دانستنی پزشکی درباره علت سردی پا و ضعیف شدن چشم ها خواهیم گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۶    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: تیرگی نواحی زانو و آرنج ممکن است در اثر مشکلات هورمونی و سندروم آدیسون باشد که قابل درمان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۷    
متخصصان آمریکایی در آزمایشات خود به داروی جدیدی دست پیدا کردند که علائم میگرن را تسکین می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۳    
بر اساس نتایج مطالعات اخیر، مصرف ویتامین C در پیشگیری از آنفولانزا تاثیری ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۰    
روش های اعتراض به آراء به دو دسته تقسیم می شود؛ طرق عادی مشتمل بر واخواهی و تجدیدنظر و طرق فوق العاده که مشتمل بر فرجام خواهی، اعاده دادرسی و اعتراض شخص ثالث است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۲:۱۲    
متخصص بیماری های گوارش گفت: بیماری های صفراوی انواع متعددی دارد، اما سنگ های صفراوی و پولیپ های صفراوی از شایع ترین آن ها به شمار می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۹    
دوپامین هورمون پیام رسان مهمی در مغز است که عملکرد های زیادی دارد. دوپامین مسئول انگیزه، حافظه، توجه و حتی تنظیم حرکات بدن است. وقتی دوپامین به مقدار زیاد ترشح می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۳    
قیمت پراید امروز با رکوردشکنی دوباره افزایش قابل توجه قیمت را در فایل های اعلامی برای فروش ثبت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۷    
یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون گفت: برای ویلموتس بلیت برگشت تهیه نشده و فعلاً فقط رفته است. به همین دلیل شایعات زیادی شکل گرفته و بعضی منابع خبری مدعی شده اند این رفتن دیگر برگشت ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۹    
تورم پا ها می تواند در نتیجه کار کشیدن بیش از حد، مشکلات گردش خون، یا احتباس مایع در بدن رخ دهد. این شرایط معمولا زن ها را تحت تاثیر قرار می دهد و در قالب حس سنگینی که گاهی اوقات حرکت را دشوار می ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۱    
بر اساس مصوبه هیات وزیران کارت سوخت خودرو های سواری شخصی با عمر 25 سال به بالا و موتورسیکلت های با عمر 10 سال به بالا ابطال شد و این گروه از وسایل نقلیه باید از سهمیه آزاد بنزین استفاده کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خدمات ویژه تری به رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو اعطا کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۲    
متقاضیان برای گازسوز کردن خودرو ها می توانند به سامانه جامع اطلاعات خودرو های دوگانه سوز مراجعه کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس اتحادیه مرکزی میوه وتره بار تهران با اعلام جزئیات نوسان قیمتی میوه و سبزیجات، گفت: هر ساله با پایان فصل گرما برخی اقلام صیفی از جمله گوجه فرنگی شامل افزایش قیمت های مقطعی می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۹    
دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندان پزشکی گفت: موضوعی که در سفید کردن دندان ها باید به آن توجه داشت، عدم تراش دندان هاست؛ زیرا سلامت دندان ها مقدم بر زیبایی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۹    
حجت گفت: امروز متوسط قیمت هر کیلو مرغ گرم در خرده فروشی ها 12 هزار و 400 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی وزارت ورزش اعلام کرد که سلطانی فر به زودی درباره جانشین محمدرضا داورزنی تصمیم می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۷    
رضا رحمانی افزود: در برخی کالاها و خدمات مثل حمل و نقل تاثیرات واقعی را هم داریم که بحث جدایی دارد، اما بیشترین تلاش ما این است که به دلیل مباحث روانی به شکل سوءاستفاده ای گرانی صورت نگیرد و گرنه در ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۸    
با دستگیری آشوبگران آرامش به شهرستان های استان تهران بازگشته و این شهرستان ها در آرامش به سر می برند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران مسیر های راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۷    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اهدای کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۴    
درحالی که قیمت تخم مرغ به دلیل رسیدن فصل سرما و صادرات بالاست، مرغداران برای توزیع این محصول با قیمت مصوب اعلام آمادگی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۴    
سازمان (دولتی) شفاف سازی عمومی عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دومین وزیر برای دومین روز متوالی در خصوص اتهامات فساد اداری احضار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۵    
تمرین استقلال با وجود عصبانیت و قهر سرمربی این تیم برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۲    
بررسی ها نشان می دهد در روز های اخیر عمده فایل های پربازدید در بازار مسکن مربوط به مناطق مصرفی و آپارتمان های با متراژ کمتر از 100 مترمربع بوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۲    
بنزین گران شد، عده ای اعتراض کردند، در برخی مناطق اعتراضات به خشونت کشیده شد و اینترنت قطع شد. مخاطبان ایسنا می پرسند، آیا با گذشت چند روز از ناآرامی ها و دستگیری اغتشاش گران ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۸    
پادشاه عربستان با تکرار ادعاهای مقامات این کشور، گفت که در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو از سلاح ایرانی استفاده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۵    
در بازار روز خودر و، دنا پلاس توربو با 3 میلیون تومان افزایش به قیمت 177 میلیون تومان رسید و کیا اپتیما 2017 با ثبات در نرخ به قیمت 710میلیون تومان معامله شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف قدمت تسهیلات خرید مسکن این بانک خبر داد و گفت که افزایش سقف تسهیلات نیز در حال بررسی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۰    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در جاده های نیمی از استان های کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۴    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که حجم کل سرمایه گذاری خارجی در طرح های صنعتی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی مصرف سی ان جی در کشور هم زمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
با وجود افزایش ارزش دلار در بازارهای جهانی، تمایل روسیه به کاهش حجم دلار از ذخایر ارزی خود افزایش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
رئیس کلانتری 112 ابوسعید از وقوع سرقتی ناکام که منجر به جان باختن سارق شد، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
قیمت طلا به علت تشدید تنش های سیاسی میان آمریکا و چین، 3.97 دلار افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۷    
.با توجه به برگزاری بازی پرسپولیس، دیدار دوستانه این تیم با پیکان لغو شد.پیکان صبح فردا با تیم گل ریحان بازی تدارکاتی برگزار می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۴    
سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) اعلام کرد: زمین لرزه ای به بزرگی 6.3 ریشتر روسیه را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۴    
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف و لغزندگی جاده در محور هراز خبر داد و گفت: رانندگان از سفر غیر ضروری پرهیز کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان تا اواخر آذرماه اجرایی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۱    
مشکلات فروش بلیت مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر برطرف و این مسابقه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۸    
آیت الله نوری همدانی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن ندادند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۷    
محمود واعظی اظهار کرد: در شورای امنیت کشور تصمیمات مشخصی برای امنیت کشور اتخاذ شده و در جایی هم مجبور شدند تصمیم قطع دسترسی به اینترنت را بگیرند ان شاءالله اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۷    
امیر عابدینی در ادامه درباره این که مهدی تاج عنوان کرده قراداد ویلموتس محرمانه است، گفت: مگر قراداد نظامی و یا هسته ای منعقد شده که می گویند محرمانه است؟ یک قراداد فوتبالی چرا باید محرمانه باشد؟ ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۹    
رجب طیب اردوغان با اشاره به اینکه یگان های مدافع خلق تروریست های داعش را که باید با آن ها مبارزه کنند، آزاد کرده اند از حمایت آمریکا از این گروه انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۶    
علی ربیعی خاطرنشان کرد: امروز گزارشی درباره آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات ارائه و از وزیر ارتباطات سپاسگزاری شد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۲    
بعد از تخلیه شوک بنزینی از بازار ارز قیمت ها از دیروز با شتاب بیشتری سیر نزولی را طی می کند و از ساعتی قبل دلار وارد کانال 11هزار تومان شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که اینترنت بین الملل به زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه ای بسیار مهم دانست و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
سایت های تولید که کارت سوخت را شخصی سازی می کنند محدودیت دارند، البته در تلاش هستیم که این ظرفیت را افزایش دهیم تا روند تولید کارت سوخت سرعت بگیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 21 از تعیین و آماده سازی محل های اسکان اضطراری شهروندان در فصل زمستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۹    
حجت الاسلام حسن روحانی افزود: مردم ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون آمدند و نشان دادند علیرغم اینکه ممکن است مشکلات اقتصادی و یا گله هایی از مدیریت کشور داشته باشند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در نامه ای به شهردار تهران معایب طرح کنترل آلودگی هوا را تشریح و 5 پیشنهاد برای کاهش مشکلات آن مطرح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از موافقت رهبری با عفو و تخفیف مجازات 422 نفر از محکومین این سازمان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۴    
رییس جمهور در جلسه هیات دولت با تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت ها و حمایت های حکیمانه رهبری تشکر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بر بازار ارز کنترل کامل داریم و از مردم نیز خواهش کرده ام که دارایی های خود را در این بازار به کار نگیرند چرا که ریسک بالایی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۹    
علی ربیعی خاطرنشان کرد: امروز گزارشی درباره آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات ارائه و از وزیر ارتباطات سپاسگزاری شد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، بار دیگر در اظهاراتی مداخله جویانه به حمایت از برخی ناآرامی ها و آشوب در ایران در پی اصلاح قیمت بنزین پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وعده داد که بودجه سال 99 در روز 15 آذر تقدیم مجلس می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۳    
وزیر نیرو گفت: پس از افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان قیمت آب و برق گران تا پایان سال گران نخواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۵    
با مصرف 693 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در داخل کشور رکوردی تازه در مصرف این سوخت پاک ثبت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حساب معترضان از اشرار جداست، گفت: با هوشیاری مردم صف معترضان از آشوب گران طی چند روز جدا شد و دشمن ناکام ماند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه آمریکا ورود دارو به کشور را ممنوع کرده است، گفت: ما به سختی داروها را تأمین می کنیم اما از مسیرهای غیررسمی استفاده کرده و اجازه نداده ایم که دارو به ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۳    
وزارت خارجه انگلیس، سفیر چین را برای توضیح بدرفتاری پکن با یک کارمند سابق کنسولگری این کشور، احضار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۰    
وزارت خارجه روسیه اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر تعرض هوایی به سوریه را اقدامی اشتباه توصیف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها و ماندگاری هوای سرد در کشور تا پایان هفته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱    
رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات با اعلام آخرین آمار مصرف دخانیات در کشور، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار قابل استناد، حدود 20 درصد آقایان و 2 درصد خانم ها مصرف روزانه سیگار دارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۸    
اکستان به منظور پایین آوردن قیمت گوجه فرنگی در بازار داخلی، تصمیم گرفت این کالای غذایی اساسی را از ایران وارد کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۸    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام شرایط عادی و آرامش در این محدوده، از دستگیری عوامل و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۴    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت:در عین حال قیمت ها در مناطقی مثل 4، 5، 14 و 15 که نگاه مصرفی به مسکن وجود دارد کاهش پیدا کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۶    
سرمربی آرژانتینی اعلام کرد دیگر هدایت خیمناسیا د لا پلاتا را بر عهده نخواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۷    
در ادامه اعتراضات مردمی در لبنان، عصر سه شنبه درگیری هایی میان تظاهرکنندگان و نیروهای ضدشورش در میدان ریاض الصلح در بیروت رخ داد که در جریان آن شماری زخمی شدند.
  • ۱