دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۰۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 19 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۲    
برای دومین بار متوالی در چند روز اخیر تلویزیون فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی را روی آنتن می برد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۴    
نرخ انواع ارز بین بانکی به واسطه تعطیلات آخر هفته میلادی بدون تغییر از سوی بانک مرکزی اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۴:۵۷    
اصطلاح کشیدگی عضله به آسیب دیدگی ناشی از کشیدگی بیش از حد یا پارگی عضله گفته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۱:۵۶    
در این بسته دانستنی درباره ضرورت هدایت تحصیلی برای دانش آموزان خواهیم گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۶    
یک محقق وپژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از گیاهان دارویی مزیت های خاص خود را دارد و توانایی آن ها در بهبود و کنترل بیماری ها بر هیچکس پوشیده نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۷    
زمان خوردن درست مواد غذایی به اندازه ی چیزی که می خوریم مهم است، اگر دیر شام می خورید این عوارض در کمین شماست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۱    
درک نحوه زندگی در فضا برای بسیاری افراد جالب است؛ در این بسته خبری قصد داریم جذابترین اتفاقات فضایی را ارائه دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۴    
زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر کوخرد از توابع شهرستان بستک را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۳:۵۱    
نتایج یک تحقق نشان می دهد ترکیبی موجود در آووکادو خطر ابتلا به دیابت نوع دو را کاهش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۳:۱۰    
یکی از علل مهم ناباروری در مردان وجود "آزوسپرمیا" است. یکی از ژن های مهم در تولید طبیعی اسپرم EIE1AY است که در محل ژن های مربوط به آزوسپرمیا جای گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۲:۳۳    
آزمایشات نشان داده اند که ویتامین دی می تواند بر رفتار یک مسیر سیگنالینگ در سلول های سرطان ملانوما تأثیر بگذارد و سرعت رشد آنها را کاهش دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۱    
مقام مسئول مرکز مدیریت راه ها گفت: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری، هم اکنون در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه ، کندوان و آزادراه قزوین-رشت تردد روان است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۲    
معاون عمرانی استاندار تهران: اگر شاخص آلاینده ها بالای 150 برود کمیته اضطرار تشکیل و برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پنج کلاهبردار خبر داد که با جعل علائم و کارتن یکی از برندهای معروف چای در کشور، کلاهبرداری می کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۵    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات تابع نظام مالیاتی است که اگر هر جزئی از آن به درستی عمل نکند به هدف عالیه که وصول مالیات به معنای واقعی است نخواهیم رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۷    
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری 7 فلسطینی را بازداشت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۷    
زمان جدید تمرین تیم ملی فوتبال در روز دوشنبه 20 آبانماه اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان اینکه هر مشکل مردم با مذاکره برطرف شود یک ثانیه هم صبر نخواهم کرد ، گفت: دنبال راه حل با دنیا هستیم اما دنبال ذلت نیستیم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۳    
اسماعیلی بیان داشت: ارزش این املاک و اموال اگر به نرخ روز مورد محاسبه قرار گیرد، کمااینکه وقتی که ما صحبت از یورو می کنیم بلافاصله مردم ما یورو را امروز با نرخ امروز محاسبه می کنند و رقم ریالی آن را ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۷    
منتظری درباره فرار مالیاتی وکلا و پزشکان گفت:در هر بخشی به کمک ما نیاز باشد ما به عنوان حقوق عامه آن را دنبال می کنیم . کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند نباید بگذاریم فرار مالیاتی داشته باشند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۴    
جلسه علنی مجلس صبح یکشنبه 19 آبان 1398 به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۴:۲۱    
متخصص ارتوپدی گفت: تخریب مفصلی در اثر عوامل مختلفی ایجاد می شود ولی شایع ترین علت تعویض مفصل در ایران به واسطه ایجاد آرتروز ناشی از افزایش سن در افراد است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۱۱    
عضو تیم تخصص مرکز درمان ناباروری ابن سینا، به علل بروز ناباروری در بین ساکنان شهرها اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۵:۰۳    
رئیس انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران گفت: علت 20 درصد بوی بد دهان بیماری های مهم سیستماتیک هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۳:۱۲    
پزشک متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف منابع غذایی حاوی کلسیم در فصل پاییز و زمستان را فراموش نکنید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۲:۳۶    
یک روانشناس درباره نکاتی که والدین باید برای تربیت کودکان برای حضور در مهمانی ها رعایت کنند، توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۱:۵۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شیوع چاقی و اضافه وزن بین 70 درصد از ایرانیان گفت: در حال حاضر مردم 30 درصد بیشتر از نیاز خود، غذا مصرف می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۱:۱۸    
تکرر ادرار و حتی بی اختیاری ادرار در خواب یک نشانه کلاسیک از قرار داشتن در معرض خطر دیابت است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۴۴    
محققان تاکنون راه های زیادی برای تقویت طبیعی بینایی چشم پیشنهاد کرده اند. برای داشتن چشمانی قوی و سالم می توان از برخی مواد غذایی کمک گرفت که در این اینفوگرافیک به تعداد از آنها اشاره شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۶    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به سه اقدام جدید وزارت بهداشت در حوزه درمان سکته های حاد مغزی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۰    
معاون و نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در پایتخت گفت: با رعایت برخی نکات مانند خودداری از عملیات قیرکاری و عمرانی می توان مانع آلوده تر شدن هوا شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۱    
عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی کشور ضمن برشمردن مشکلات صنفی ماماها در کشور، در عین حال از بیمه نبودن خدمات مامایی و همچنین نظام پرداختی بیمارستان های دولتی به ماماها انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رابطه ها، ناگهانی در محضرخانه و با امضای سند طلاق به پایان نمی رسند، آنها در طول زمان و به دلایل متعددی با سایش و فرسودگی روبرو می شوند و این افراد را به سوی نقطه پایان رابطه سوق می دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۶    
تماشای بازی عراق و ایران برای مردم عراق رایگان اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۱    
آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز گذشته این سوال را در جامعه ایجاد کرده است که طرح ملی مسکن تا چه حد می تواند اقشار کم درآمد جامعه را به خانه دار شدن نزدیک کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۹    
نرخ خرید هرکیلو پسته تازه خندان در میادین تره بار 46 هزار تومان اعلام شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۹    
چهار آیین گفت: افزایش 3 تا 4 برابری قیمت واکسن، دارو و مکمل ها نسبت به ابتدای سال و نبود کیفیت لازم پاشنه آشیل صنعت مرغداری به شمار می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۱    
استاندار خوزستان گفت: میدان نفتی با ظرفیت 53 میلیارد بشکه نفت در استان خوزستان کشف شده که رئیس جمهوری امروز اعلام عمومی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۱    
عباس معمارنژاد گفت: تعداد احداث شعب بانک ها براساس شاخص وسعت، پراکندگی جمعیت و تولید ناخالص داخلی تعیین می شود در حال حاضر از 22 هزار شعبه بانکی فعال در کشور وجود دارد که 10 هزار شعبه آنها مازاد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۳    
منابع عراقی درحالی از آرامش در بغداد و دیگر استانهای این کشور خبر دادند که عضو شورای استان الانبار اخبار مربوط به تظاهرات در شهرهای این استان غربی عراق را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت : فردا دوشنبه مورخ 20 آبان ماه ، ستاد انتخابات کشور توسط وزیر کشور افتتاح می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۷    
پادشاه عربستان نامه ای را از امیر کویت دریافت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۴    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با ایجاد 30 تصادف ساختگی از شهروندان کلاهبرداری می کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۰    
جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد، هیچ تیمی از این جنبش با رئیس جمهور ترکیه دیدار نکرده و خبرها در این زمینه کذب است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۸    
رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری 7 شرور در محله نبرد، خبرداد و گفت: این متهمان ضمن درگیری با شهروندان، شیشه های قهوه خانه ای را تخریب کرده بودند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۴    
وزارت کشور عراق امروز (یکشنبه) از بازداشت 10 داعشی در مناطق پراکنده غرب شهر موصل خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۹    
به گفته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، کمیته درمان این فدراسیون وضعیت درمانی دارنده مدال های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا 2017 که چند روز پیش بر اثر واژگونی وسیله نقلیه اش دچار ضایعه نخاعی شد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۹    
دبیر علمی هشتمین سمینار کشوری مشاوره ژنتیک و نقش آن در پیشگیری از معلولیت ها گفت: بیش از 90 درصد بیماری ها با ژنتیک مرتبط است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۸    
صالحی انرژی هسته ای را جزو انرژی های پاک برشمرد و اضافه کرد: هر هزار مگاوات نیروگاه هسته ای مانع انتشار هفت میلیون تن آلاینده یا گازهای گلخانه ای می شود و در افقی تا 1406 دارای سه هزار مگاوات برق ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۵    
بهروز نعمتی با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر تصمیم رئیس مجلس برای عدم حضور در انتخابات دوره آینده مجلس گفت که لاریجانی هیچ تصمیمی برای عدم حضور در انتخابات نگرفته اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۰    
دادستان کل کشور امشب در برنامه پایش در خصوص مسائل مختلف گفت وگو می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷    
جلسه علنی نوبت عصر مجلس دقایقی پیش آغاز شد و گزارش کمیسیون آموزش پیرامون حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان در دستور کار قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷    
قیمت دلار در جریان معاملات امروز یکشنبه 19 آبان 98 در صرافی های بانکی، بدون تغییر نسبت به روز گذشته، برای خرید 11250 تومان و برای فروش 11350 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۹    
میزان بارش های کشور در چهل و هشتمین روز از سال آبی جدید درحالی به 23.9 میلی متر رسید که استان گیلان با بارش 179.2 میلی متری به عنوان پربارش ترین و استان یزد با بارش 1 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته به دلیل پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۰    
امروز در بازار آزاد، قیمت روز برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 900 هزار تومانی همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با تشدید آلودگی هوا در پایتخت اتوبوس های دودزا متوقف می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از وقوع حادثه گازگرفتگی دریکی از محله های شهر اصفهان و فوت پدر و دختر 2 ساله اش خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹    
افشای حقایقی درباره بهره برداری ابزاری آمریکا از موضوع کمک مالی به اوکراین، حاشیه های جدیدی برای پرونده استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ایجاد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۸    
مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: در جلسه عصر گذشته مدیریت بحران استان مقرر شد تا وام کمکی، وام بلاعوض و وام برای اسکان موقت زلزله زدگان پرداخت شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۶    
استان های جنوبی عراق امروز (یکشنبه) در هفدهمین روز تظاهرات ها شاهد اعتراضات مجدد و درگیری هایی بین نیروهای امنیتی و معترضان بودند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۰    
معترضان لبنانی مقابل منازل مسئولان سیاسی در طرابلس تجمع کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تا 2 هفته آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
وزیر خارجه کشورمان در یادداشتی که در روزنامه کویتی الرای منتشر کرده، با دعوت مجدد از کشورهای عرب منطقه برای انجام گفت وگوی فراگیر، جزئیات طرح "ابتکار صلح هرمز" را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۴    
با وجود این که تمرین امروز استقلال برگزار شد اما چند تن از بازیکنان اصلی استقلال در این جلسه تمرینی غایب بودند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۱    
قائم مقام معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی خرید قطعی تضمینی گندم را 8 میلیون تن اعلام کرد و گفت که از نظر وی بخشی از گندم در انبارهای کشاورزان مانده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور را قرائت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
احتمال این که یک مدافع و یک مهاجم تیم استقلال در نیم فصل از این جدا شوند وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۹    
یک کارشناس حوزه خودرو گفت: مهم ترین دلیلی که در هفته گذشته شرایط را به سمت افزایش قیمت خودرو سوق داد، اعلام خبر توقف تولید پراید و پژو 405 جی ال ایکس بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۳    
فیلمبرداری فیلم سینمایی " شاه ماهی " به کارگردانی نادر مقدس به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۷    
این هواداران از چند روز قبل در فضای مجازی برنامه ریزی برای حضور در مقابل مجلس را انجام دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۴    
شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی در جلسه اخیر با چهار فیلمنامه موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برخلاف روز گذشته، امروز تمرین کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
شرکت مخابرات ایران با 5 میلیون یورو صرفه جویی ارزی مانع از خروج ارز از کشور شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
در حالی دریافت رمز دوم یکبار مصرف از اول دی ماه اجباری می شود که هزینه ای بابت دریافت آن از مشتری بانک ها دریافت نمی شود و ظاهرا قرار است بانک مرکزی هزینه تامین آن را برعهده گیرد و پرداخت کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۱    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که سوژه های خود را از کانال تلگرامی هواداران بنز انتخاب می کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" به نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر ائتلاف آبی - سفید اولتیماتوم داد و تهدید کرد، در صورت نگرفتن تصمیم درست پیرامون تشکیل دولت، از طرف دیگری حمایت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
در بازار تهران قیمت طلا در میانه امروز مشابه با مدت زمان مشابه با روز گذشته است. این در حالی است که در پایان روز گذشته کاهش قیمت اندکی اصلاح شد و در ساعات آخر روز نیز افزایشی نسبی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۹    
طبق اعلام قائم مقام معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، حتی یک کیلوگرم ذرت آلوده وارد کشور نشده است. چند سال پیش این ذرت ها چون استانداردهای لازم را نداشتند، اجازه ترخیص به آنها داده نشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: کل پرونده ها در 7 ماهه نخست سال 98 نسبت به بازه مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته است که این رقم در بحث قاچاق رشد 28 درصدی داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۱    
در حالی گفته شده در سال آینده تمامی درآمد نفت برای پروژه های عمرانی سرمایه گذاری می شود که اعلام منابع 60 هزار میلیاردی برای این بخش، این تصور را ایجاد می کند که احتمالا درآمد نفتی در همین حد است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۸    
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس دستیار سرمربی تیم فوتبال فولاد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۲    
همزمان با قطع دوباره اینترنت در بغداد و دیگر استان های مرکزی و جنوبی عراق، سایت وزارت ارتباطات این کشور توسط یک گروه ناشناس هک شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۶    
مقامات استرالیایی اعلام کردند: در آتش سوزی های اخیر در بیشه زارهای این کشور دست کم 150 واحد مسکونی تخریب شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۶    
وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه با تاکید بر ضرورت توقف دخالت های خارجی در امور خاورمیانه گفت: خواهان مقابله با ایران نیستیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰    
از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اسامی تیم داوری بازی دو تیم ملی فوتبال عراق و ایران مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۶    
اعضای شورای شهر تهران میدان و خیابانی در محدوده منطقه 3 به نام پرسپولیس نامگذاری کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۶    
رئیس سازمان ملی استاندارد از مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد برای توقف تولید پراید و پژو405 از سال99 خبر داد و گفت: احتمالا خودروهای دیگری نیز مشمول توقف تولید خواهند شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۶    
هنوز فصل سرما شروع نشده است اما در چند روز اخیر همچون سال های گذشته هوای تهران بار دیگر آلوده شد و مشکلاتی را برای بیماران قلبی و ریوی و همچنین کودکان و گروه های حساس به وجود آورد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۹    
مشاور رییس جمهور گفت: هدایت ها و حمایت های رهبری و همراهی سه قوه شروط لازم و کافی برای بازگشت اعتماد عمومی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۶    
حسن روحانی درباره سرنوشت 18 میلیارد دلاری که گفته شده در دولت مفقود شده توضیح داد و گفت: بدانید در این دولت یک ریال و یک دلار گم نخواهد شد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۶    
تمرینات پرسپولیس بعد از 4 روز تعطیلی از امروز با حضور گابریل کالدرون برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۴    
روشنایی برق نه تنها سراسر کشور را پوشش داده است، بلکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است دامنه آن به کشورهای همسایه و همچنین همسایه های کشورهای همسایه برسد تا از این طریق ایران به هدف خود که ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۴    
عضو شورای شهر تهران گفت: اجرای دقیق دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد توسط شهرداری ضرورت دارد و حناچی باید انتشار اطلاعات و گزارش اجرای این موضوع را در سامانه شفافیت قرار دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۴    
وقوع آتش سوزی در خانه ای سیار در کانادا منجر به مرگ سه تن شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بیش از دو میلیون نفر از مردم هند و بنگلادش از بیم طوفان خانه های خود را تخلیه کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۷    
رئیس جمهور در بدو ورود به یزد گفت: طرح هایی در این سفر اجرایی و به مردم اعلام می شود و غیر از سخنرانی در جمع مردم و شورای اداری دو طرح مهم در اردکان افتتاح خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه از سفر وزیر خارجه کشورمان به قزاقستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۷    
یک خیابان در تهران به ناصر حجاری تغییر نام داد.
  • ۱