دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 18 آبان 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 2 آبان 1398 ناطقان 3 آبان 1398 ناطقان 4 آبان 1398 ناطقان 5 آبان 1398 ناطقان 6 آبان 1398 ناطقان 7 آبان 1398 ناطقان 8 آبان 1398 ناطقان 9 آبان 1398 ناطقان 10 آبان 1398 ناطقان 11 آبان 1398 ناطقان 12 آبان 1398 ناطقان 13 آبان 1398 ناطقان 14 آبان 1398 ناطقان 15 آبان 1398 ناطقان 16 آبان 1398 ناطقان 17 آبان 1398 ناطقان 18 آبان 1398 ناطقان 19 آبان 1398 ناطقان 20 آبان 1398 ناطقان 21 آبان 1398 ناطقان 22 آبان 1398 ناطقان 23 آبان 1398 ناطقان 24 آبان 1398 ناطقان 25 آبان 1398 ناطقان 26 آبان 1398 ناطقان 27 آبان 1398 ناطقان 28 آبان 1398 ناطقان 29 آبان 1398 ناطقان 30 آبان 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۰    
بر اساس اعلام فرماندار شهر استانبول ترکیه، در 10 ماهه نخست سال جاری میلادی(2019) آمار ورود گردشگران خارجی به شهر استانبول با 11 ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز(2 آذر 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز پنجشنبه کاهش و قیمت 14 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
دربازار بین بانکی 17 ارز با کاهش قیمت روبرو شدند و 20 ارز با روند صعودی به کار خود ادامه دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۲    
کشور ونزوئلا با تورم حدود 283هزاردرصدی بیشترین نرخ تورم را در جهان دارد.ایران با 48درصد هفتمین کشور با تورم بالای جهان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۱:۵۷    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی درباره آثار مخرب آلودگی هوا بر روی اولین سد دفاعی بدن در فصول سرد سال توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۱:۲۰    
درک نحوه زندگی در فضا برای بسیاری افراد جالب است؛ در این بسته خبری قصد داریم جذابترین اتفاقات فضایی را ارائه دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۲    
یک متخصص چشم گفت: مواد آلوده موجود در هوا می توانند اثرات مخربی بر سطح لایه های اصلی چشم بگذارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۳    
سندرم خشکی چشم یکی از شایع ترین دلایل احساس وجود جسم خارجی در چشم است. سندرم خشکی چشم اغلب هنگام صبح موجب احساس وجود شن در چشم می شود که معمولا در طول روز بدتر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۱    
ویتامین دی یکی از فاکتورهای مهم در رشد استخوان به شمار می رود. کمبود آن باعث کاهش جذب کلسیم و نرمی استخوان شده و ریسک شکنندگی استخوان را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۳    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در اثر زلزله جمعه شب گذشته، 130 روستا در شهرستان های میانه و سراب دچار خسارت شده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۹    
علی اکبر صالحی گفت: ما شروع کننده پایبند نبودن به تعهدات نبوده ایم، آن ها به تعهدات خود ملتزم نبوده اند و جمهوری اسلامی نیز نمی تواند بپذیرد که برجام به عنوان جاده یک طرفه تلقی شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۸    
اسماعیل نجار گفت: در زمینه اسکان موقت، امکان دیگری جز تامین چادر در مناطق زلزله زده نداریم و تهیه کانکس ماجرای دیگری دارد که با مشکلات عدیده آن موافق نیستیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۲    
ایرج حریرچی اظهار کرد: سالانه 110 هزار مورد ابتلا به سرطان در کشور رخ می دهد که 53 درصد از این آمار مربوط به مردان و 47 درصد مربوط به خانم هاست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۹    
طیب قادرمرزی 35ساله اهل روستای قادرمرز توابع شهرستان دهگلان استان کردستان، شش سال مشغول به تولید زعفران و فروش در سطح استان و کشورهای اطراف است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به اینکه 5 تا 50 درصد بیماران بعد از عمل کیسه صفرا گرفتار دردهای ادامه دار در ناحیه صفرا هستند، گفت: بروز این قبیل دردها علل مختلفی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۵:۳۸    
در این اینفوگرافی با برخی از کمک های اولیه در زمان بروز حملات تشنجی آشنا می شویم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۳:۱۲    
حاملگی خارج از رحم به حالتی گفته می شود که تخمک لقاح یافته در جایی به غیر از جداره داخلی رحم مستقر شده و شروع به رشد می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۴:۵۷    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد استفاده از ژل آلوئه ورا می تواند خارش های بیماران همودیالیزی را کاهش دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۳:۴۵    
مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی سال های اخیر افزایش شیوع بیماری دیابت در جهان، این بیماری را به بزرگترین اپیدمی تاریخ تبدیل کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۲:۳۸    
استرس (Stress) به معنای فشار و در اصطلاح به معنای فشار روانی است که می توان آن را احساس تنش درونی در اثر یک عامل فشار بیرونی یا درونی تعریف کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۱:۵۴    
مناطق یک و 3 شهر تهران هم اکنون در حالی به کانون عرضه املاک کلنگی پایتخت تبدیل شده اند که پیش از این نیز میزان عرضه املاک کلنگی و آماده برای تخریب و ساخت مجدد در این دو منطقه شمالی پایتخت در مقایسه ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۱:۱۸    
یک روانشناس گفت: عده ای از افراد در موقعیت ارتباطی از حساسیت بالایی برخودار هستند، بنابراین به خیلی از مسائل ریز و درشت عکس العمل نشان می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۲:۵۰    
ورم معده اصطلاحی رایج میان مردم است و افراد به محض برآمده شدن معده و یا بروز برخی علائم مانند نفخ، درد شکم و یا احساس اسیدی شدن انتهای مری ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۲:۱۱    
پژوهشگران "دانشگاه استنفورد"(Stanford University) در مطالعه اخیرشان اعلام کرده اند سلول های قلب انسان در فضا تغییر می کند اما به سرعت به حالت عادی باز می گردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۱:۰۲    
یک متخصص فیزیوتراپی گفت: نخستین قدم در درمان سندروم متابولیک تغییر سبک زندگی و کاهش کم تحرکی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۱:۳۸    
اندومتریوز یک بیماری زنانه است که طبق آمارهای جهانی، میزان شیوع آن در سنین باروری حدود 6 تا 10 درصد است و با توجه به مطالعات مختلف ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۱    
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از انتشار تصاویر بدون پوشش 7 سارق حرفه ای خبر داد و گفت: متهمان با جعل عنوان مأمور پلیس از اتباع خارجی 15 میلیارد ریال سرقت کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۵    
حجت از ثبات نرخ مرغ خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 12 هزار و 800 تا 13 هزار و 500 تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۵    
کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه در بازار صفر شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به آخرین روزهای هفته قبل 70 هزار تومان کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۷    
حمیدرضا دهقانی نیا شرایط موجود را ناشی از اقدامات اتاق بازرگانی دانست و گفت: 28 هزار میلیارد فرار مالیاتی وجود دارد که همه و همه به خاطر صدور کارت های یکبار مصرف و یا همان کارتهای اجاره ای بازرگانی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۴    
تصویربرداری فیلم سینمایی آبادان یازده 60 با اضافه شدن دو بازیگر جدید به این فیلم آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۸    
پایگاه نان پرل در مطلبی نوشته است که کره شمالی بار دیگر درباره پایان ضرب الاجل بهبود روابط واشنگتن و پیونگ یانگ هشدار داده و گفته که پنجره ها برای بهبود روابط میان 2 طرف در حال بسته شدن است و اکنون ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۲    
معاون عمرانی استانداری تهران از تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۹    
در نشست امروز مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش مقرر شد در هفته جاری یک شرکت اپراتور تلفن همراه مطالبات دو باشگاه را پرداخت کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۳    
فاطمه گودرزی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به عنوان دبیر دومین دوره جشنواره ملی مادر که در دو بخش فیلم و عکس برگزار می شود، انتخاب شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید خودروی جایگزین پراید و پژو 405 باید با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان به بازار عرضه شود تا اقشار کم درآمد و فقرا نیز توان خرید خودرو را داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۳    
یک فعال رسانه ای اصولگرا با بیان اینکه اصولگرایان با خیال راحت در حال تهیه لیست های انتخاباتی خود هستند، گفت: اگر میزان مشارکت مردم به 60 درصد برسد، این جریان در مجلس یازدهم مسلط نخواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۵    
سرلشکر محمد علی جعفری در پایان خطاب به نیروهای جوان کشور اظهار کرد: همه از جمله مقام معظم رهبری به شما جوانان امید بسته اند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۹    
رییس فدراسیون جودو گفت: با وجود مخالفت فدراسیون، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مجوز اعزام ملایی به رقابت های قهرمانی جهان را صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۹    
بر اساس اعلام اورژانس کشور استان تهران از ابتدای مهر ماه تاکنون بیشترین آمار مسمومیت با گاز CO (کربن منوکسید) را داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه 9 میلیون نفر برای کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده اند گفت: ظرفیت صدور روزانه دو میلیون و 500 هزار کارت را داریم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۹    
ترامپ پس از خودداری مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید از شهادت علیه وی در پرونده استیضاح رئیس جمهوری آمریکا به بولتون پاداش داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۲    
به گفته رئیس کل بانک مرکزی اتصال همه بانک ها به سیستم متمرکز پیامکی بانک مرکزی تا دی ماه زمان می برد و اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا تا آن زمان امکان پذیر نیست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۴    
رئیس سازمان چای کشور از پرداخت 85 درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: 15 درصد مابقی مطالبات آن ها نیز، به مرور زمان پرداخت خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۵    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اعتراض به مشکلات مالی تیم شان از انجام تمرین خودداری کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۵    
پلیس آلمان از وقوع یک تصادف زنجیره ای مرگبار در بزرگراهی در نزدیکی شهر "روسلزهایم" واقع در ایالت "هِسِن" این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۹    
سعید نمکی با بیان اینکه من نیامدم با مصلحت اندیشی و عدول از حق، وزیر بمانم، گفت: اجازه نمی دهم آقازاده ای با سرمایه بادآورده پدرش بر صندلی دانشگاه بنشیند، من از استیضاح نمی ترسم از افتضاح می ترسم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵    
باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم فوتبال فولاد به خاطر اظهاراتش به کمیته انضباطی شکایت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵    
حمید بعیدی نژاد به کشورهای اروپایی هشدار داد، اگر گام های پیش رو در راستای کاهش تعهد به برجام به اتمام برسد ممکن است طبق خواسته بسیاری در داخل کشور، به سراغ خروج از معاهده NPT برویم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از صبح دوشنبه 20 آبان ماه، پایداری هوا موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار، برای همه گروه ها د ر استان های تهران، البرز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۸    
ممنوع شدن فعالیت تاکسی های اینترنتی پلاک شهرستان در پایتخت، بازار سیاهی برای تعویض پلاک خودرو به وجود آورده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۵    
برای خرید انواع میوه از میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 2 هزار تا 46 هزار تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۹    
سرمربی پرسپولیس یک بازی از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به تدوام هوای سرد در مناطق زلزله زده ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
اخیرا مسکو رسما از کمک خود به تهران برای صادرات نفت ایران در برابر تحریم های واشنگتن گفته است؛ در جولای 2019 هم وزیر خارجه روسیه گفته بود این کشور برای حضور در کانال مالی اینستکس آماده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
مجری طرح چغندر قند با بیان اینکه پیگیری هایی به منظور تجدیدنظر در قیمت تضمینی محصولات زراعی در حال انجام است، گفت: امیدواریم قیمت تضمینی چغندرقند نیز، افزایش یابد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۸    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با کناره گیری اسماعیل حسن زاده از ریاست کمیته انضباطی موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۵    
وزیر راه، مسکن و شهرسازی در بازدید سرزده از پاسگاه پلیس راه لاریجان در محور هراز برای تعریض این محور و رفع مشکل ارتباطی قول مساعد داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۵    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تمام روابط ما با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه بوده و این تعامل می تواند مشکلات مربوط به مرز را کاهش دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۲    
صبح امروز اولین مرحله ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی به شکل رسمی در استان های سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۲    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو موتوسوار جوان که با همکاری یکدیگر32 فقره موبایل قاپی کرده بودند، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۱    
جمعی از خبرنگاران داخلی روز شنبه در راستای اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از تأسیسات غنی سازی شهید علیمحمدی (فردو) بازدید کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۱    
حسینعلی امیری گفت: بین آقای رئیس جمهور و شورای نگهبان هیچ اختلافی وجود ندارد.آقای رئیس جمهور هیچ گاه در فکر این نبوده که بخواهد یک نهاد رسمی کشور را نادیده بگیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۰    
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم به این تیم فعلا روی سه بازیکن به جمع بندی رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۷    
نفت تحت تاثیر کاهش هفتگی شمار دکل های حفاری نفت آمریکا، موفق شد افت قیمتی که اوایل روز جمعه داشت را متوقف کرده و افزایش هفتگی ثبت کند اما همچنان تحت تاثیر ابهامات پیرامون مذاکرات تجاری آمریکا و چین ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
مدیرعامل تعدادی از شرکت های بیمه درباره مقدار خسارت و نحوه پرداخت آن به زلزله زدگان شمال غرب کشور، اعلام کردند "به محض ارزیابی خسارت و تعداد بیمه نامه هایی که در مناطق زلزه زده صادر شده ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۲    
امروز در بازار آزاد، قیمت روز برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به پنج شنبه (16 آبان) با افزایش نسبی همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش شمار مصدومان زلزله شهرستان های سراب و میانه به 720 نفر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۴    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی آخر خط به کارگردانی علی مسعودی در تهران ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۷    
کادرفنی تیم فوتبال ماشین سازی به بازیکنان سه روز استراحت داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۴    
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در جریان معاملات امروز شنبه 18 آبان 98 در صرافی های بانکی، برای فروش11350 تومان و برای خرید 11250 است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۲    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد همه کشورها باید گام های جدی برای برآورد واضح چشم اندازهای ایران بردارند و تحریم هایی علیه برنامه هسته ای و موشکی این کشور وضع کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۲    
به نظر می رسد که در حوزه واردات گوشت نه تنها به افزایش کیفیت گوشت های وارداتی توجه نشده، بلکه با سیاست های اخیر دولت، روزبه روز از کیفیت این گوشت ها کاسته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۹    
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران باور ندارند که فشار فروش در بازار طلا هفته جاری تمام خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰    
مصطفی آباد از رهایی یک نفر محکوم به قصاص نفس در شهرستان شوشتر خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰    
فرهاد دژپسند با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور رو به بهبودی است، گفت: هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم اما با شرایطی که تحریم ها برای ما ایجاد کرده ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۴    
جنگجویان داعش در سوریه با رهبر جدید این گروه تروریستی یعنی "ابو ابراهیم الهاشمی القرشی" بیعت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۸    
راه اندازی پالایشگاههای جدید و تثبیت سود پالایش باعث شد واردات نفت خام به چین در اکتبر به رکورد بالایی صعود کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری 3100 نفر در پی زمین لرزه آذربایجان شرقی خبر داد و اعلام کرد که عملیات امداد و نجات به پایان رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۵    
بهروز کمالوندی گفت: از بازرسان آژانس هنگام خوراک دهی و جمع آوری محصول در فردو دعوت شد و قرار است فردا بازرسان به اینجا (فردو) بیایند تا نمونه گرفته شده را ببینند و راستی آزمایی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۵    
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۴    
گرچه با دستور ترخیصی که اخیرا برای تعداد دیگری از 13 هزار خودرو دپو شده صادر شد در مجموع بیش از نیمی از آنها خارج شدند ولی همچنان بیش از 4000 خودروی دیگر باقی مانده و وضعیت مشخصی ندارند تا این که در ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۱    
سید عباس عراقچی درمورد روابط ایران و عربستان گفت: ما تنها در رابطه با موضوع حج با سعودی ها تماس داشتیم و درحقیقت به منظور تسهیل امور حجاج میان مسئولان حج ایرانی و سعودی تماس هایی بوده و هست ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۱    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهم بهترین مربی تاریخ والیبالم را انتخاب کنم ولاسکو انتخاب من است، چون او نگرش بازیکنان ایران را نسبت به والیبال و زندگی تغییر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۷    
تهیه کننده و مجری برنامه عصر جدید از آغاز پیش تولید فصل دوم این مسابقه خبر داد و در عین حال خبر پخش آن را از اوایل اسفند ماه اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۸    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در 6 ماه گذشته دادگاه های انتظامی فعال شد و در این مدت دو هزار پرونده رسیدگی و برای 270 سردفتر و دفتریار حکم انفصال صادر شده و در 23 مورد نیز حکم انفصال اجرا ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۷    
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر لیگ تعطیل نمی شد این تیم می توانست به پیروزی هایش ادامه دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۱    
رییس جمهور آمریکا اعلام کرد با حذف تعرفه ها روی کالاهای چینی موافقت نکرده است و به امیدها برای حل مناقشه تجاری میان دو ابرقدرت اقتصادی لطمه زد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۴    
رئیس قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، در باره رسیدگی به مشکلات آنها پیامی صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پیام تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری را به آسیب دیدگان زلزله ابلاغ کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
غنی سازی اورانیوم در سایت فردو از امروز به 4.5 درصد می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهوری فرانسه از بوسنی به عنوان بمب ساعتی اروپا یاد کرده- ادعایی که به احضار سفیر فرانسه در سارایوو منجر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۷    
با فوران کوه آتشفشانی ساکوراجیما ابری از خاکستر تا ارتفاع 5.5 کیلومتری در هوا پراکنده شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۴    
در پی وقوع زلزله در شمال غرب کشور، مدیرعامل بانک ملی ایران دستور داد همه امکانات برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده در این حادثه به کار گرفته شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۱    
براساس اعلام مرکز آمار جمعیت ایران به 83 میلیون نفر رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۷    
عبدالرضا رحمانی فضلی به منظور ارزیابی پیشرفت طرح های توسعه ای، اقتصادی و اجتماعی استان، عازم استان کردستان شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۴    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو نقص فنی در قطار خط 2 را علت ازدحام ایستگاه های این خط عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۶    
زلزله در 6 استان؛ دیپورت خانم بازرس آلوده؛ یک پهپاد متجاوز سرنگون شد؛ سینمای ایران زیر آوار فیلم های زرد؛ سرمایه های ایرانی راهی گرجستان شده است و آغاز اردوی تیم ملی با حضور ویلموتس ...
  • ۱