سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۳۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۵    
36 هزار و 866 نفر طی سال 98 به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی آذربایجان شرقی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 97 حدود دو درصد کاهش یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۳    
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون دو میلیون و 725 هزار و 920 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا با 50 هزار و 243 کشته، بیشترین میزان مرگ و میر کرونایی را دارا است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: دفترچه های درمانی بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت 99 دارای اعتبار خواهند بود و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری ها برای تمدید دفترچه نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حکمی مدیر جدید مجموعه تالار نمایشی محراب را منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
کارشناس مسائل آمریکا گفت: با محدودیت های اِعمال شده از طرف مقابل الان اساتید دانشگاه یکی از مشکلات شان همین است که نمی توانند مقالات شان را در نشریات خارجی چاپ و ارائه دهند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۳:۳۷    
کاپیتان استقلال از خاطرۀ پیشنهاد پرسپولیسی شدنش سخن گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۵۱    
سخنگوی ارتش چین از آمریکا خواست اتهام زنی های بی اساس علیه پکن را متوقف کرده و به دخالت در امور دریای چین جنوبی خاتمه دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۳    
رئیس سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری هشدار داد بدترین وقایع مربوط به شیوع کرونا هنوز اتفاق نیفتاده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۹    
ما همچنان به توافقی که پنجم مارس با روسیه درباره ادلب امضا کردیم پایبند هستیم اما در عین حال نمی توانیم در برابر تجاوزات نظام سوریه ساکت بنشینیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۳    
رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان های استان خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
صدراعظم آلمان از بحث های مطرح شده پیرامون برداشته شدن محدودیت ها در بحبوحه مقابله دولتش با بحران کرونا انتقاد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
مشاوران و فعالان بازار مسکن معتقدند در حال حاضر بخش اندکی از فروشندگان که ناگزیر به فروش واحد مسکونی خود در مدت زمان محدود هستند به بازار وارد شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۳    
با حکم وزیر ورزش علی سیفی زارعی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
دکتر سلطانی فر گفت : باشگاه های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می کنند ، تا سقف 16 میلیون تومان برای سه ماه اسفند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) در حکمی محمد جمشیدی را به عنوان سرپرست هلدینگ سلولزی تامین اجتماعی منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: پس از موضوع سلامت مردم، باید به فکر تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از کرونا باشیم چرا که در اقتصاد کرونایی زندگی و معیشت مردم به خصوص طبقات متوسط و ضعیف جامعه دچار آسیب می ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه نقطه اوج شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هنوز رخ نداده، گفت وضعیت دشواری پیش روی روسیه است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
نصب تونل ضدعفونی اتوماتیک در مبادی ورودی کیش
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
تاکنون 71 نفر در محله زاغه نشین دهاراوی در بمبئی هند به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در اینجا صابون یک کالای لوکس است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۰    
رابسون بعد از مسیری دور از انتظار دوباره به زادگاهش بازگشته و این بار با بوتافوگو در سری B به میدان برود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده مسئولان در نیویورک یک بانک دولتی کره جنوبی را به بهانه پولشویی برای ایران جریمه کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۳    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: در مازندران به طور شفاف هشدار می دهم با وجود کاهش مبتلایان نسبت به اسفند ماه اما آمار ابتلا طی روزهای اخیر نسبت به هفته پیش افزایش جزئی دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
پایگاه سعودی اسپورت در گزارشی اعلام کرد که در شرایط موجود هیچ بازیکن عربستانی نمی تواند راهی لیگ برتر انگلیس شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال در سراسر جهان، فوتبالیست در قرنطینه خانگی به سر می برند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هم اندیشی با باشگاه ها در مورد تعیین تکلیف پرونده بدهی ها، تأکید کرد دیگر برای باشگاه های بدهکار مجوز صادر نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، احراز توانایی مالی متقاضیان در بازپرداخت اقساط بر اساس ضوابط جاری بانک الزامی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۹    
نماینده اندیمشک در مجلس گفت: برخی از نمایندگان تلاش دارند با فرافکنی و فرار رو به جلو برای انتخابات ریاست جمهوری از همین امروز شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند تا برخی از افراد خاص را تائید صلاحیت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
وزارت دفاع روسیه از پرواز یک هواپیمایی نظامی شناسایی ارتش آمریکا در اطراف پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
سیرین آبزرور در مقاله ای به تحولات موشکی ایران پرداخت و نوشت: کارشناسان این احتمال را رد نمی کنند که در آینده ای نزدیک ایران سعی کند از موشک های اسرائیلی علیه خود تل آویو استفاده کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت:دورکاری به عنوان یکی ازشیوه های جدی کارمنحصر به شرایط کنونی نیست وبناداریم مشاغل مناسب دورکاری را تعریف ودر شرایط پساکرونا نیزاین شیوه رااجرا کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۶    
سعید شمس انصاری هنرمند باسابقه رشته خوشنویسی امروز 1 اردیبهشت ماه 1399 در سن 85 سالگی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
مدیر رسیدگی به شکایات بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها و موسسات اعتباری نباید در مقطع زمانی سه ماهه ابلاغ شده بابت عدم پرداخت اقساط وام قرض الحسنه جریمه ای محاسبه کنند و انجام آن تخلف است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
باید سعی کنیم یک استراتژی واحد را جلو ببریم ما هم باید جان مردم را حفظ کنیم هم اشتغال را، امروز بخش بزرگی از مردم در خانه هایشان هستند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مسئول قرارگاه جهادی شهید علیمردانی استان خراسان رضوی می گوید: شرط ضمن عقد همسرم این بود که به مدت دو سال به صورت کاملاً رایگان و جهادی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:در سال 98 با مشکلات، تحریم ها و نیت آمریکا برای براندازی نظام مواجه بودیم اینها در حالی است که در هر برهه ای به موقع به آنها پاسخ دادیم و مقتدرانه در برابر تهدیدات ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برنامه های خود را تحت عنوان “امید 99 ” در سال جهش تولیدبرمبنای ارائه خدمات نوین به مشتریان ، کسب سهم مناسب از بازار خدمات و قطعات ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
یک سایت اسپانیایی اعلام کرد ادینسون کاوانی و الکساندر لاکازت به همراه سردار آزمون گزینه های حضور در تیم اتلتیکو مادرید هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ارز 4200تومانی برای حفاظت از زندگی و معیشت مردم و فقط برای تأمین چند قلم کالای اساسی اختصاص پیدا می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه وضعیت تمام دلارهای پرداختی باید شفاف شود گفت: صرف اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست و باید گزارش مبارزه با فساد و بازگشت اموال به بیت المال را هم داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با استعفای حجت الاسلام ابطحی، امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
این دوستان عادت کردند به بیانیه نوشتن. اگر قرار است کسی را الگو کنیم بیاییم از ناصرخان حجازی الگو بگیریم. خدا او را رحمت کند. ببینید چه بلایی سر ناصرخان حجازی آوردید؟ پلاکارد آوردید، روزشمار آوردید ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۴    
دپارتمان اصلاح و بازپروری اوهایو در آمریکا از شناسایی 2315 زندانی آلوده به کروناویروس در سه مجتمع اصلاح و بازپروریِ این ایالت خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۴    
تصویری هوایی از میدان تقسیم استانبول پس از اعمال محدودیت رفت و آمد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس با پیش بینی کاهش نرخ مسکن طی ماه های آینده، گفت: وقتی تقاضا برای خرید مسکن کاهش یابد، قیمت ها در این بازار نزولی می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
سعدی در زمانه ای نامساعد، رگه ای ناب و زلال از هویت ایرانی را در آثار خود می سازد و به نمایش می گذارد. رهبر معظم انقلاب با اشاره به همین تأثیرگذاری، شیخ اجل را یکی از قله های شعر فارسی می دانند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی 7 ورزشکار از جمله 3 کشتی گیر به دلیل دوپینگ محروم شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
این روزها عطف به سابقه برخی عملکردها در گذشته در خصوص سرنوشت وام 75 هزار میلیارد تومانی ابراز نگرانی می شود و بر مراقبت بیشتر جهت صرف آن در امور مولد تاکید می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری این روز ها شاهد حضور افرادی در بدنه مجموعه است که در مواضعشان علیه نظام جمهوری اسلامی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۴۱    
قانون درباره ملک مشاع صحبت کرده است اما فروش این نوع از املاک نیازمند طی شدن مراحل قانونی مخصوص به خود است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۳۶    
طرح سیاسی الحاق تبصره ای به قانون انتخابات در حالی از سوی رد صلاحیت شدگان مجلس یازدهم مطرح و با فوریت در مجلس رأی آورد که اصل 49 قانون اساسی می گوید که اموالی که از طریق رانت توسط مسئولان در هر سطح ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۳۶    
در حالی که احتمال حضور علیرضا کریمی در المپیک 2� 2� به دلیل مصدومیت نزدیک به صفر بود، تعویق این مسابقات امیدی تازه به این کشتی گیر بخشید.