سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۳۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۶    
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در جدیدترین پست اینستاگرامی خود خبر از ماندن دو بازیکن خارجی این تیم داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۷:۵۵    
8 ماه است برای تشکیل دولت قوی و مشکل گشا کار می کنیم؛ سخنرانی و تحلیل راهبردی تدوین و برای پیروزی بچه های انقلابی و ولایی تلاش شبانه روزی می کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۴    
خبر درگذشت متین قوسی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، با واکنش اهالی ورزش همراه بوده است. خداداد عزیزی روز گذشته از درگذشت این نوجوان بااستعداد خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۵    
به دنبال دستور ویژه رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف بخش صنعت، معدن و تجارت کشور، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت مسئول پروژه عملیاتی سازی دستورات رئیس جمهور را منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۵    
استاد اقتصاد دانشگاه کلمبیا پیش بینی کرد که در صورت تدوام بحران اشتغال در آمریکا احتمالاً تعداد افراد بی خانمان در این کشور بین 40 تا 45 درصد افزایش خواهد یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۷    
امام جمعه مشهد گفت: مردم، علی (علیه السلام) با این عظمت را می شناختند اما با عملیات روانی دشمن، او را کنار گذاشتند و مسیر رهبری امت که در تداوم وحی بود، منحرف شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه این کشور را بخاطر ویروس کرونا نخواهد بست از دستیابی به واکسن این بیماری تا پایان سال جاری میلادی یا قبل از آن خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
بنابر اعلام رسانه های آلمانی، هکر ها به موازات این حمله سایبری به اطلاعات شخصی در سرویس پیام رسان صدراعظم در سال های 2012 تا 2015 دست یافتند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا گفت: سردار آزمون اولین بازیکن در لیست جنارو گتوزو سرمربی ناپولی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
پس از تغییر در سیاست های ارزی، پولی و مالی کشور، بهمراه انباشت منابع لازم برای ادامه سیاست کنترل و ثبات سازی در بازار ارز، امروز بانک مرکزی آماده اجرای سیاست هدف گذاری تورم است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
در غرب همیشه صحبت از مردسالاری است. در تاریخ شاه ادوارد با آرا بیشتری به ملکه الیزابت برتری یافت. حتی آخرین نسخه های تاریخی نیز ویرایش شده و نام زنان آمریکایی که رئیس جمهور آمریکا بودند از آن ها حذف ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۶    
مهلت پرداختی به مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال یک هفته دیگر تمدید شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای به خبر درگذشت فوتبالیست نوجوان ایرانی و صحبت های مطرح شده درباره آن توسط برخی اهالی فوتبال واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۷    
باشگاه دورتموند در آستانه بازگشت بوندسلیگا اعلام کرد اگر بازیکنی ترس از کرونا داشته باشد مجبور نیست بازی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
خطیب جمعه بشاگرد با بیان اینکه چرا با وجود صنعت پیشرفته در هوافضا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟، افزود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا گفت در صورت پیروزی، ترامپ را عفو نمی کند تا به مجازات اقدامات خلاف قانونش برسد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
یک پزشک اهل کلیولند روز چهارشنبه به اتهام کلاه برداری و اظهارات دروغین درباره کمک میلیون دلاری به یک نهاد فدرال بازداشت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۶    
طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم اینکه در یک هفته اخیر، بازار سکه و طلا داخلی تحولات بسیاری را شاهد بود اما در روزهای پایانی هفته برخلاف رشد انس جهانی، با کاهش نرخ ارز در داخل ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۵    
روابط عمومی کانون هموفیلی ایران فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز بین المللی روابط عمومی را به کارشناسان و فعالین حوزه روابط عمومی تهنیت گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۵    
تونی کروس ستاره آلمان رئال معتقد است که اگر بوندسلیگا نتواند فصل را به اتمام برساند، برای دیگر کشورها این کار غیرممکن خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (جمعه) خواهان تحکیم همکاری ها میان کشورش و آمریکا در زمینه مبارزه با همه گیری کرونا شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
به گزارش افق انلاین ، علیرضا تقوی نیا در کانال تلگرامی خود نوشت: اخیرا خبرگزارزی رویترز در گزارشی اعلام کرد که یک نفتکش ایرانی در حال انتقال محموله بزرگی از بنزین به سمت ونزوئلاست ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا عصر امروز (جمعه) و در سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی در نشستی در خصوص موضع گیری نسبت به تداوم سیاست های توسعه طلبانه این رژیم تصمیم گیری می کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران می گوید: ممکن است دانش آنها نیز در سال های اخیر بیشتر شده باشد. چراکه آموزش های شهروندی در شرایط بحرانی نیز افزایش یافته و به موضوعاتی از این دست پرداخته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز جمعه از افزایش شمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در فلسطین اشغالی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی، از صدور حکم دادگاه برای موکلش خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
سرهنگ سلیمانی درباره علت اصلی وقوع تصادفات رانندگی در حوزه شرق استان تهران توضیحاتی داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
محسن علی اکبری گفت: نمایندگان جدیدی که می خواهند به مجلس بروند،تصویب قانون کپی رایت را در اولویت کاری خود قرار بدهند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۵    
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم رقابت های لیگ برتر فوتبال سریع تر آغاز شود تا قهرمان این مسابقات داخل زمین مشخص شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
شاخص دلار در معاملات امروز کمی افزایش یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: باید بدانیم خطر کاملا برطرف نشده و همچنان موج اپیدمی کروناویروس در تهران برقرار است، از این رو باز هم رعایت نکات بهداشتی را توصیه می کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
در این بیانیه آمده که حمایت آمریکا از طرح الحاق کرانه باختری اثباتی برای این مساله است که واشنگتن و اسرائیل خود را فراتر از قانون می دانند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بازگشایی مدارس از روز 27 اردیبهشت ماه شامل از سرگیری فعالیت سرویس مدارس جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۶    
حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی، هرگونه امضای قرارداد جدید، تفاهمنامه، لغو یا صدور ابلاغ جدید و نیز جابجایی نیرو را در این وزارتخانه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۳    
تاکنون روایت های مختلفی از این برکناری منتشر شده که نشان دهنده سطح بالای اختلاف میان او و رییس دولت است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن درخواست برای انجام تحقیقات مستقل جهت یافتن منشاء شیوع ویروس کرونا از چین درخواست کرد نقش بیشتری در مبارزه علیه همه گیری جهانی این بیماری ایفا کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی دولت گفت: اعضای دولت هیچ دخالتی در چینش کمیسیون ها و هیأت رئیسه مجلس جدید نخواهند کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
دولت روحانی تا اولین اجرای بند دوم اصل 136 قانون اساسی، بر اساس تفسیر شورای نگهبان که پس از نامه میرحسین موسوی در سال 62 اعلام شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه از محصولات ایران خودرو ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۸    
ترامپ در دو هفته گذشته در مورد این موضوع با پمپئو در کاخ سفید صحبت کرده و به وی گفته شما قطعا می توانید کرسی را (در مجلس سنا) برای جمهوریخواهان حفظ کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۰۲:۱۸    
نماینده سازمان ملل در امور یمن در نشست شورای امنیت گفت که طرف های درگیر در یمن به پیشرفت قابل ملاحظه ای در خصوص توافق بر سر آتش بس رسیدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۹    
یکی از پرسنل کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در اثر ابتلا به کرونا ویروس درگذشت.