چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۱:۰۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک بازیکن را در لیست خروج این تیم قرار داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی حزب کارگزاران می گوید با پیش بینی شکست، وارد انتخابات مجلس شدیم. حسین مرعشی معتقد است اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هم به خاطر نارضایتی مردم، شکست خواهند خورد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۹    
پس از افزایش انتقادها از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره تزریق مواد ضد عفونی به بدن برای مقابله با ویروس کرونا، وی گفت که سخنانش طعنه آمیز بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۰    
دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرد که در سال مالی جاری کسری بودجه دولت این کشور به رقم بی سابقه 3.7 تریلیون دلار خواهد رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۶    
فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با بیان اینکه بازگشایی پارک ها یک پیام نادرست به مردم مخابره کرد، گفت: گزارشات میدانی حاکی از آن است که اکثر بوستان ها مملو از جمعیت بودند؛ حتی در شرایط عادی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
آیت الله ابراهیم امینی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و نایب رییس سابق این مجلس در آستانه ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
آیت الله ابراهیم امینی(ره) یار دیرین امام راحل و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعتی پیش به لقاء الله پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
مالک تراکتور به افشاگری درباره پشت پرده پرونده های حقوقی این باشگاه و تبانی صورت گرفته در آن پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۴    
رئیس کمیسیون، برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۹    
یکی از مدیران استقلال اعلام کرد با توجه به مشکلات مالی فراوانی که داریم نمی توانیم برای گرفتن رضایت نامه یک بازیکن 40 ساله پول رضایت نامه بدهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۶    
من در فوتبال رفیق زیاد داشتم و دارم به واسطه آن ها خیلی چیز ها را دیدم که زده شدم. در فوتبال ایران هیچ چیز سر جای خودش نیست و جذابیتی برایم ندارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
کولیبالی که یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان محسوب می شود، مشتریان زیادی در فوتبال اروپا دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۷    
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در توئیتی نوشت: من دیشب در خاطرات روزمره کرونایی نوشته بودم آقای خاتمی متن پذیرش قطعنامه 598 را نوشته بود. معاون تبلیغاتی شورای دفاع بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
در حکمی از سوی مدیرکل تأمین اجتماعی فارس، روسای جدید شعب تأمین اجتماعی آباده و اقلید منصوب شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 از تداوم تعطیلی بوستان چیتگر خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
مدیران باشگاه منچستریونایتد نمی خواهند مدافع پرتغالی خود را ارزان بفروشند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۷    
وزیر امور خارجه آلمان گفت: فارغ از این که فکر کنم تمدید مذاکرات برگزیت و ضرب الأجل آن در آخر سال جاری [میلادی] خوب است یا نامربوط، بحران [این مذاکرات] را آسان تر نخواهد کرد .
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
آنچه که به عنوان قانونگذار برای ما مهم است، جزئیات مستنداتی است که دیوان محاسبات بر اساس آن گزارشی را به صحن مجلس ارائه می کند و دیگر سایر موارد برای ما ملاک عمل نیست و وجاهت قانونی ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
رئیس جمهور از وزیر بهداشت، خواست تا با تقویت بررسی های لازم در زمینه چگونگی و زمان بازگشایی اماکن مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
تمام تلاش ما این است شرایطی فراهم کنیم در خانه ماندن که مؤثرترین و اثربخش ترین واکسن مقابله با این بیماری است همشهریان و مردم فهیم تهران رعایت کنند تا بتوانیم در زمان زودتری نسبت با مدیریت بیماری و ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
ستاره سابق پرسپولیس امیدوار است خیلی زود با توجه به رای جدید فیفا پول خود را دریافت کند و پرونده این شکایت بدون غرامت بیشتر برای سرخپوشان تهرانی بسته شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی از تحویل زمین به مردم در قبال واحدهای نیمه تمام مسکن خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم برای کادر درمانی کشور پروژه های ساخت مسکن طراحی کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهور آمریکاصبح امروز جمعه بار دیگر با به زبان آوردن جمله ای جنجالی، موجب شکل گرفتن انتقاداتی جدید از کاخ سفید شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
منتخب مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه مراجع چهارگانه، راستی آزمایی گزارشات را برعهده دارند گفت: برخی افراد و نمایندگان به خاطر حفظ آبرویشان مستندات رد صلاحیت خود را اعلام نمی کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از آمریکا خواست تا اقدامات مشخصی برای رفع نگرانی ها در رابطه با آزمایشات به روی سلاح های بیولوژیکی توسط پنتاگون در سایر مناطق جهان، از جمله در خاک گرجستان، انجام دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مشکلات مالی این باشگاه نگران کننده است، جدایی سیامک نعمتی را تکذیب کرد و گفت: لیست مازاد و سیاه نداریم و 95 درصد تیم را برای فصل بعد حفظ می کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۸    
در پی گزارش های اطلاعاتی مبنی بر وخیم بودن وضعیت جسمانی رهبر کره شمالی و غیبت تقریبا طولانی او در انظار عمومی از 11 آوریل (23 فروردین) گذشته ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
بیل گیتس طی یادداشتی تاکید کرد که جهان برای توقف ویروس کرونا به نوآوری در درمان و سیاست های بازگشایی اقتصادی نیاز دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۱    
معاون سابق باشگاه استقلال به صحبت های علیرضا حقیقی در برنامه تلویزیونی دورهمی درباره درگیری اش با او واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
تمامی دستگاه های دولتی که از بودجه کل کشور استفاده می کنند، براساس قانون بودجه سال 1399 مجاز به دریافت سود از حساب های بانکی اعم از حساب جاری، پشتیبان و سپرده گذاری های کوتاه و بلندمدت نیستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
این سیاست ها در جلسه ستادهای مدیریت کرونا و اقتصاد مقاومتی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، اعلام خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از تجربه اش در قرنطینه خانگی در روزهای کرونایی صحبت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: باید شرایط باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و بازی های آینده آنان هم در نظر گرفته شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۲:۲۶    
بابی ساندز در توییتر خود نسبت به نحوه سوال و جواب خبرنگار مستقر BBC در عراق نوشت:
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۵۴    
پیامبر گرامی اسلام (ص) در آخرین ساعات ماه شعبان توصیه هایی برای بهره از ماه مبارک رمضان بیان فرمود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۵۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: کرونا می تواند باعث به وجود آمدن دولت های اقتدارگر و دولت هایی با حکمرانی خوب شود عکس این موارد نیز صادق است و ممکن است به کشورهای نیمه توتالیتر برسیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۱:۴۰    
یک سناتور آمریکایی با اشاره به اقدام اخیر ایران در پرتاب نخستین ماهواره نظامی خود به فضا گفت که از هر طریق، ایران امروز در خاورمیانه قدرتمندتر و آمریکا ضعیفتر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۹    
پس از استوری دردآوری که لئاندرو پادوانی مدافع سابق و برزیلی استقلال منتشر و از بی توجهی باشگاه گله کرد ...