سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۰۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
گلچهره اعظم آوا، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تاشکند به دلیل عارضه کلیوی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت آمریکا درخواست این اتحادیه برای موافقت با اعطای وام از سوی صندوق بین المللی پول به ایران را رد کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۰    
کاسب کرونا برای اولین بار است که مطرح می شود و البته ، باز هم از زبان رئیس جمهور! و از سوی دیگر در آدرسی که از این واژه جدید ارائه می دهند، کاسبان کرونا، همان کاسبان تحریم هستند!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۵    
چندی پیش رسانه تحقیقی اینترسپت در گزارشی مفصل فاش کرد حساب توییتری ساخته شده به نام فردی موسوم به حشمت علوی جعلی است و چنین فردی وجود ندارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان گفت: باید تلاش کنیم تا تبادلات تجاری ایران و ترکیه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی استمرار داشته باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۱    
ن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از آغاز احداث بیمارستان 96 تختخوابی اهدایی آیت الله سیستانی در باوی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۰    
باشگاه پرسپولیس در حالی حاضر به ادامه همکاری با کارگزار رسمی خود در راستای درآمدایی از برند خود نیست که حق فسخ یکطرفه در آن وجود ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
گفته می شود مدیرعامل جدید استقلال این ایده را در سر دارد که قبل از محکوم شدن توسط فیفا خود دست به کار شود تا زمینه جلب نظر مساعد استراماچونی برای بازگشت به تهران و در دست گرفتن سکان هدایت استقلال را ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
به گزارش افق آنلاین ، سرمربی اسبق و پیشکسوت استقلال روزهای دور از فوتبال و تقریبا بدون هیجانی را سپری می کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
اولین واکنش رسمی پنتاگون به قرار گرفتن ماهواره نور ایران در مدار زمین در حالی صورت گرفته که پیش از این مقام های آمریکایی بارها در رد برنامه فضایی صلح آمیز ایران موضع گرفته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۹    
وزیر بهداشت گفت: طی 18 روز گذشته میزان مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به کرونا در کشور ما به یک سوم کاهش پیدا کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل سایت ایرا ن خودروفارس گفت : با تامین وتدارک لازم و با رعایت نکات بهداشتی این شرکت تولید روزانه 85 دستگاه خودرو پژو پارس را در دستور کاردارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۶    
در ضوابط جدید حقوقی ضمن اینکه باید اطلاعات حقوقی کارکنان در سامانه کارمند ایران و سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت شود، ضوابط پرداخت پاداش ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر امکان آزمون حضوری هم وجود داشته باشد قطعاً اولویت ما آزمون حضوری است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ویروسی که دولت آمریکا به موجب آن این تحریم را بر ایران تحمیل کرده است. ما بیش از هر زمانی در داخل کشور نیاز به همبستگی و وحدت داریم و نیاز داریم همه ارگان ها با هم کار کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
مکررا مردم درباره موضوع دریافت وام یک میلیون تومانی از ما سوال می کنند به وزارت تعاون هم نامه دادم تا اعلام کنند چه کسانی تا الان این یک میلیون را گرفته اند
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۹    
ابهام هایی که اخیرا پیرامون وضعیت سلامتی کیم جونگ اون مطرح شده اند، در عین حال باعث برملا شدن ابهام نسبت به چگونگی سلسله مراتب جانشینی در قدرت این کشور ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
2 بازیکن سابق استقلال در میان 3 نامزد بهترین تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
حضور سون هیونگ مین در پادگان جزیره ججوی کره جنوبی می تواند یک الگوی خوب برای بازیکنان ایرانی باشد که خدمت سربازی شان از راه می رسد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه از ارائه لیست 17 میلیون خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی به بانک مرکزی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
هئیت وزیران ضوابط اجرایی بودجه سال 1399 را تصویب کرد، بر این اساس تخصیص اعتبارات سه ماهه دوم ستگاهها منوط به مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۸    
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: شورای نگهبان باید فرصت چند ماهه جهت رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخاباتی پیدا کند در غیر این صورت هر پرونده ای به شورای نگهبان رود دچار همین مشکل می شود چرا که ابزاری در ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
الهیه عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحر های ماه مبارک رمضان است که در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهوری ایالات متحده در واکنش به خبرهای منتشر شده در کشورش در مورد وضعیت وخیم رهبر کره شمالی، گفته فقط این را بگویم که برای اون آرزوی سلامتی می کنم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
محققان دانشگاه گرانادا اسپانیا اخیرا اظهار کرده اند مصرف ویتامین دی میتواند گزینه مناسبی برای مقابله با ویروس کرونا باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا تاکید کرد: موج زمستانی شیوع کروناویروس در ایالات متحده نسبت به همه گیری فعلی آسیب زننده تر خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۶    
وَن سیار تست کرونا در شهر دهلی هندوستان
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
طبق آخرین گزارش های متشر شده تا کنون 57 بازیکن حرفه ای فوتبال در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که سهم دو کشور اسپانیا و ایتالیا بیشتر از همه بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید که در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ برتر، کسر قراردادهای بازیکنان به دور از منطق است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
پیشکسوت فوتبال گفت: اینکه به هر طریقی آدم بخواهد تیم بگیرد و مشغول به کار باشد به نظر من درست نیست این باعث می شود که وقتی یک مربی جوان وارد کار می شود مربی گری فوق العاده سخت است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
نخستین ماهواره جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه پاسداران با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۱۲    
مشاور اقتصادی کاخ سفید گفت: کاهش قیمت نفت ناشی از یک مساله کوتاه مدت است و بازارها دوباره به حال عادی بازخواهد گشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۱۲    
علائم کروناویروس شباهت زیادی با سایر بیماری های ویروسی ازجمله سرماخوردگی و آنفلوانزا دارد؛ بنابراین برخی افراد به اشتباه گمان می کنند به کرونا مبتلا شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۸    
قهرمان آسیایی کشتی بزرگسالان گفت: افراد اگر به سلامتی جسم و روح خود اهمیت می دهند، باید ورزش کنند؛ اگر چه باشگاه ها و فضاهای ورزشی تعطیل هستند ولی ورزش و تمرین نباید تعطیل شود و حتی در دوران خانه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۶    
ترامپ روز سه شنبه که تعداد قربانیان کرونا در آمریکا رکورد 45 هزار نفر را رد کرد، در کنفرانس خبری گفت که نرخ مرگ ومیر به دلیل ابتلا به کرونا در آمریکا بین کمترین ها در میان کشورهای جهان است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۳    
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: واقعیت این است که به قهرمانی فکر نمی کنیم و فقط منتظر بازگشت آرامش و سلامتی مردم هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۵    
این روز ها که فوتبال به دلیل ویروس کرونا تعطیل است، سرخابی ها حسابی با هم کری دارند و به نوعی جواب یکدیگر را می دهند. در همین راستا با احسان خرسندی، مهاجم اسبق پرسپولیس دقایقی همکلام شدیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۳۸    
کارشناس فوتبال گفت: از فضای مجازی در تعطیلات اجباری برای ارتقا سطح فنی مربیان استفاده کردیم و به نظرم کارهای بسیار خوبی را انجام دادیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۳۶    
می خواستند صادرات نفت ایران صفر شود قیمت نفت آمریکا زیر صفر رفت/بلای سیاه/قیمت نفت آمریکا مفت شد/نفت در قعر چاه!/معمای سهام عدالت/تیتر تعدادی از روزنامه های امروز است.