سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۵۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۱:۱۲    
در گزارش زیر راهکار هایی برای مقابله با پیری مغز ارائه شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۰    
جلسه علنی مجلس دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۵    
سرمربی تراکتور گفت: بیشتر تیم های ما دولتی هستند و نقش مدیر عامل و همچنین اعضای هیئت مدیره در تصمیم گیری کم است و بیشتر تصمیمات برای آن ها نوشته می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۱:۰۳    
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: آقای مطهری در نطق روز سه شنبه خود گفتند در واقعه آبان همه تقصیر به گردن وزیر کشور است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۹    
دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حدود 10 ساعت به طول انجامید، توضیحاتی را ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۸    
وزیر صمت گفت: به سازمان حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تکلیف شده ظرف 24 ساعت آینده در اقدامی مشترک برنامه ساماندهی بازار خودرو را ارایه کنند و جلوی آشفتگی های موجود گرفته شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۵    
فهرستی از برترین گلزنان حاضر در تیم های اروپایی که بیشترین گل را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده اند منتشر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۱    
سفیر ایران در کی یف گفت: امروز پس از چند هفته تلاش، 130 نفر از دانشجویان و دیگر هموطنان مقیم اوکراین با توقفی کوتاه در ایروان عازم کشور شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۶    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا از تداوم روابط مثبت با چین به عنوان یک قدرت جهانی و لزوم اتخاذ رویکردهای بهتر در اروپا و در مواجهه با بحرانهایی شبیه کرونا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۰    
هیئت دولت مقرر کرد کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در روز های 19 و 23 رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل سابق صدا و سیمای ایلام به اتهام فساد مالی بازداشت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور گفت: به نظرم یکی از اشکالاتی که به مجمع فدراسیون فوتبال وارد است غیبت بازیکنان مطرحی مثل علی پروین، دایی، کریمی و فرهاد مجیدی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۲    
وزیر بهداشت درباره بازگشایی مساجد در شب های قدر، اعلام کرد: پس از توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر یافتن راهی برای بازگشایی مساجد به روی مومنین مشتاق با رعایت دستورالعمل های محکم در شب های قدر ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس گفت: اختلاف نظر دولت و دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه 97 و میزان ارز یارانه ای با حضور عادل آذر امروز در نشست این کمیسیون بررسی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
با توجه به آثار و عوارض توقف اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در افزایش ترافیک محدوده مرکزی شهر، پیشنهاد اجرای طرح ترافیک پس از شب های قدر، امروز در شورای ترافیک تهران بررسی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۱    
رئیس شورای رقابت با تأکید بر اینکه همه قیمت های فعلی خودرو ساختگی و دست چند نفر است، گفت: اگر قوه قضاییه وارد شود و این چند نفر را بازخواست و خودروهای دپو شده را وارد بازار کند قیمت ها شکسته خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۷    
پیرو صحبت های معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که اعلام کرد تا اطلاع ثانوی جذب بازیکن و مربی خارجی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران به طور کلی ممنوع است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۱    
نایب رییس مجلس گفت: نمایندگان به دنبال بی خاصیت کردن احراز صلاحیت داوطلبان نیستند بلکه آنها تاکید داشتند اگر کسی به داوطلبی اتهامی زد، فرد باید بتواند موضوع را در دادگاه پیگیری کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۸    
برخی منابع اعلام کرده اند که ملکه انگلیس به دلیل طولانی شدن بحران شیوع کرونا در این کشور از انجام بسیاری از وظایف قانونی خود بازمانده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۵    
وزیر خارجه امارات امروز یکشنبه طرح های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی برای بلعیدن بخش های گسترده ای از کرانه باختری را مورد مخالفت قرار داد و به شدت به نتانیاهو حمله کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۴    
در اردیبهشت 1329 و در دوره نخست وزیری رجبعلی منصور بود که بنا شد پیکر رضاشاه به ایران آورده شود و هواپیمای حامل جنازه رضاشاه قبل از آمدن به ایران، به منظور طواف در مکه از قاهره به طرف جده پرواز کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۱    
سعید مراغه چیان با اشاره به جدایی اش از استقلال در آخرین سال های دوران فوتبالش گفت: بزرگ ترین اشتباه زندگی ام را مرتکب شدم، من در آن سال ها همه کاره استقلال بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۹    
به گزارش افق انلاین ، علیرضا حقیقی در بازگشت به فوتبال ایران توانسته نمایش قابل قبولی از خود در نساجی به جا بگذارد و خیلی زود جایش را در دل هواداران تیفوسی این تیم باز کرده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۱    
رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا، عملکرد ملت و مسئولان را در این زمینه در ابعاد مختلف اجتماعی- فرهنگی، درمانی، بهداشتی، علمی، مدیریتی و خدماتی حرکتی جهادی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
محمد بن نایف بن عبدالعزیز آل سعود، ولیعهد سابق عربستان سعودی، دچار حمله قلبی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۱    
برگزاری پارتی شبانه در شرایطی که دزفول آمار ناخوشایندی از مبتلایان به کرونا را در خوزستان به خود اختصاص داده منجر به پلمب شدن 2 باغ ویلا در این شهرستان شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مدارس البرز از هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۵    
به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید خودروی کم مصرف، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تشکیل کمیته ویژه راهبری توسعه خودروهای کم مصرف ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی اعلام کرد که نظارت استصوابی بر اساس مصوبه مجلس، نظارت قانونی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
با حکم وزیر ورزش و جوانان، همایون خرم به عنوان نایب رییس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۳    
بازار باز مکانیزمی است که بانک مرکزی برای مدیریت بازار پول از آن به خوبی بهره گرفته است و خوشبختانه بانک ها و موسسات اعتباری نیز بدون فشار و ابزار دستوری ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم از پرداخت 100 فقره وام قرض الحسنه به اصحاب رسانه و خبرنگاران قمی آسیب دیده از کرونا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
رئیس دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای از افشای اسامی گردانندگان ضیافت های اشرافی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس دولت اصلاحات خطاب به نمایندگان مجلس آتی گفت: الان که شما به مجلس راه پیدا کردید خواهشم این است که خودتان را تنها نماینده کسانی که به شما رای دادند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه فروش خودرو توسط خودروسازان با 5 درصد زیر قیمت بازار کلاه گشاد دولت بر سر مردم بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس هفته آینده برای قرائت در دستوکار صحن علنی مجلس قرار می گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۳    
مدتی است کشاورزان به ویژه کشاورزان صیفی کار به ویژه پیازکاران محصولات خود را به نازل ترین قیمت هم نمی توانند بفروشند. سپاه پاسداران کرمان برای جلوگیری از ضرر و زیان آنها ورود کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه حقوقش در این باشگاه 6 میلیون تومان بوده است، گفت: علی خطیر درباره پرونده یازالده گومز گرد و خاک کرد و دروغ گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۸    
هر فردی امضای مخصوص خود را دارد و شکل این امضاها با هم تفاوت دارد. می توان گفت؛ امضای هر شخص به نوعی معرف شخصیت اوست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۸    
بازار اجاره آپارتمان های مسکونی در یکی، دو هفته گذشته با افزایش تعداد فایل های عرضه شده به صورت رهن کامل روبه رو بوده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
برخی شنیده ها حاکی از این است که با گذشت یک هفته از آخرین محاکمه، محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دومش وی از سوی دادگاه به اشد مجازات یعنی حبس طولانی مدت محکوم شده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۷    
دولت و برخی نمایندگان مجلس قصد دارند با تفکیک اختیارات بخش تولید از تجارت، وزارت بازرگانی را تاسیس کنند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه ای به معاون امور مجلس رئیس جمهور اعلام کرد: پیشنهاد درگاه مجوزهای وزارت اقتصاد مورد تایید شورای اجرایی فناوری اطلاعات نیست و خدمات دستگاه های اجرایی را دچار ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۳    
نتایج این تست امروز مشخص شد و طبق آن یک بازیکن از تیم اصلی و یک کارمند باشگاه به ویروس کووید- 19 مبتلا شده اند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۷    
“سلطانی” معاون سابق باشگاه استقلال در استوری اینستاگرام خود با انتشار تصویری مطلبی را خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۵    
برای احسان علیخانی باور پذیر نبود که وزیر بهداشت ساعت 12 شب در حال کار و پیگیری مسایل مربوط به کرونا ست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۱    
مجتبی توانگر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره تیتر جلد هفته نامه وزارت نفت نوشت: