سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۶:۵۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
معاون سابق باشگاه استقلال، به انتشار اسناد این باشگاه در فضای مجازی واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان از تمدید مهلت ثبت نام وام های دانشجویی تا 20 اردیبهشت ماه 99 خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر در سپاهان بازی می کند، مورد توجه سرخابی های پایتخت است.اما گویا شانس او برای پوشیدن پیراهن تیم مجیدی بیشتر است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
وقتی دائم مدیران جابه جا شوند، وجهه مدیریت پایین می آید. بازیکن اگر بداند مدیر 5سال است که مانده و قرار است حالا حالا ها هم بماند، از جایگاه بازیکن با آن مدیر صحبت می کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
لانه مفسدان اقتصادی از میدان دید مراکزی که وظیفه مبارزه با این پدیده پلشت را دارند، پنهان نیست و اگر اراده و همتی در میان باشد مقابله با گرانی های افسار گسیخته و کمرشکن به آسانی امکان پذیر است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۱:۰۱    
کشمکش ها میان باشگاه های لیگ برتری همچنان ادامه دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۷    
سناتور ارشد آمریکا پرداخت نشدن مستمری بیکاری به 71 درصد از بیکاران آمریکایی علی رغم وعده های دولت و کنگره این کشور را شرم آور خواند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۹    
بعد از تصویب کلیات و جزئیات لایحه اصلاح پول ملی در مجلس شورای اسلامی، دولت باید مقدمات اجرای این طرح را فراهم کند؛ احتمالاً در دولت روحانی اولین اسکناس جدید بدون صفرهای اضافی چاپ خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۴    
محمد زارع پور اشکذری جایگزین علی احمدیان شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۴    
یک منبع معتبر دنیای فوتبال از علی دایی به عنوان یکی از ستارگان جام جهانی 2006 نام برد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۸    
سازمان بهداشت جهانی: واشنگتن هیچ اطلاعاتی درباره منشأ کرونا ارائه نداد
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تکرار درخواست برای آتش بس جهانی در دوره شیوع ویروس کرونا، اظهارات و اقدامات آمریکا، روسیه و چین در عرصه بین المللی را بازی قدرت توصیف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۱    
صالح از مهلت ویرایش اطلاعات سهامداران سهام عدالت که از طریق سامانه اقدام به آزادسازی کرده اند، خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه برنامه تحول مجلس را دنبال خواهد کرد، اعلام کرد که برای حفظ انسجام نیروهای انقلاب کاندیدای ریاست مجلس نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی تیم لیورپول قرارداد قرضی خود را با باشگاه بشیکتاش فسخ کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۸    
این در حالیست که تمرینات برخی تیم های آلمانی در شرایطی خاص مدتی است آغاز شده و اخبار حاکی از آن است که احتمالا رقابت های بوندسلیگا از تاریخ 16 می ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۷    
احمد سعادتمند و سعید آذری، مدیران باشگاه های استقلال و فولاد خوزستان در محل باشگاه استقلال با یکدیگر دیدار کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۲    
در حکمی توسط رئیس سازمان فنی حرفه ای کشور، علی رشیدی مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای ایلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه در کنفرانس کشورهای اهداکننده به تلاش ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت که هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند از بحران کرونا خارج شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۶    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه گرما تأثیری بر کرونا ندارد، گفت: بندرعباس این روزها دمای بالای 38 درجه را دارد، اما شاهد رخ دادن پیک ابتلا در آن هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت “در حال حاضر حدود پنج نفر به اتهام فعالیت های نظامی و دفاعی و بهانه های بیهوده اسیر و بازداشت شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار، گفت: بسیاری از محصولات صنعتی و غیر صنعتی در ماه های اخیر مشمول افزایش قیمت شده و یا می شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، گفت: سلامت دانش آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد و هر زمان که مسؤولان بهداشت کشور اجازه دهند، مدارس را بازگشایی خواهیم کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۴    
افق انلاین ،نمایندگان مجلس طی بررسی لایحه حذف چهار صفر از پول ملی تصویب کردند تا در سه سال آینده واحد پول کشور از ریال به تومان تغییر پیدا کند که در این زمینه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۲    
مسعود سلطانی فر با ارسال نامه ای به وزیر اطلاعات، خواستار برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیررسمی ورزش شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از مشکلات مالی مقابله با کرونا نوشت: در مبارزه با کرونا از قدرتمندترین کشورها جلو افتادیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پس از دستور ریاست قوه قضاییه، موضوع مطالبات پرستاران را پیگیری کرده و بخشی از مطالبات آنها بالغ بر 200 میلیارد تومان پرداخت شده و بخش دیگری نیز به زودی پرداخت خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
نجف دریابندری نویسنده و مترجم در سن 91 سالگی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۴    
دو تن از مسئولان پیشین باشگاه استقلال با سعادتمند دیدار داشتند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
همسر شادروان پورحیدری گفت: منصور یک کارتن قرارداد با استقلال دارد و ما فقط مطالبات آخر او را به خاطر هزینه های بیمارستان و مراسم طلب کردیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برخی از تیم های لیگ برتری منتظر تعطیلی قطعی لیگ و قهرمان نشدن پرسپولیس هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۳    
محمد قوچانی سردبیر روزنامه سازندگی در سرمقاله امروز نوشت، حتی اگر رئیس جمهور آینده اصلاح طلب باشد تا مرز میان اصلاح طلبی با فرصت طلبی و مرز اصلاح طلبی با قدرت طلبی روشن نشود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سفره مردم روز به روز سفره به علت مشکلات اقتصادی کوچکتر می شود و در این شرایط وظیفه حاکمیت اِعمال نظارت است، اما امروز هیچ نظارتی را، حتی از سوی مجلس شاهد نیستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۸    
منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم گفت: از آنجایی که اولویت و مطالبه اصلی مردم، مشکلات اقتصادی است و تعدادی از منتخبان تأکید داشته اند که باید به مسائل اقتصادی مردم بپردازیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از سیاست نهضت کاهش قیمت تمام شده محصول در سال جهش تولید در این خودروسازخبرداد و گفت: 12پروژه برای این امر تدوین و اجرایی می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۸    
آن ها زیر یک سقف بزرگ شده اند. پسران یک خانه هستند. از یک مادر زاده شده اند. آن ها برادرند. شش مرد جهادی که از یک خانه آمده اند بازی های کودکانه شان هم تمرین جهاد بوده است این را طاهره خانم مادرشان ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۵    
نایب قهرمان تکواندو بانوان جهان گفت: آرزوی هر ورزشکاری حضور در رویداد مهمی همچون المپیک و کسب مدال این بازیهاست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۱:۳۶    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت های لیگ، به صورت نیمه کاره ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۱:۳۳    
مهدی مهدوی کیا در نظام قدیم آموزش و پرورش درکلاس اول ریاضی فیزیک درس می خواند و چه بسا اگر به خاطر فوتبال و بالاجبار تحصیلات خودش را با دیپلم دبیرستان به اتمام نمی رساند در درس و دانشگاه پیشرفت ...