سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۴۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۸    
نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
به گفته مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی وزارتخانه ها و سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت، دانشگاه ها، بانک ها، شهرداری ها ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۱    
آنطور که یک روزنامه نوشته، این احتمال وجود دارد که مقصد او در لیگ ستارگان قطر، باشگاه الشحانیه باشد
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
دو عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز با حکم وزیر ورزش و جوانان منصوب شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۲۱    
استقلال تهران که مدت هاست در زمین چمن انقلاب تمرینات خود را دنبال می کند و دیگر این زمین تبدیل به زمین اختصاصی آنها برای پیگیری برنامه های آماده سازی شان شده است، در این حدود 2 ماه تعطیلی فوتبال ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۳:۱۷    
مدیر جدید باشگاه استقلال، دستوری جالب را صادر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۱:۲۶    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: الگوی مراجعه افراد مبتلا به کرونا به مراکز درمانی تغییر کرده و بیماران با حال وخیم به بیمارستانها درمانی مراجعه می کنند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۱:۲۰    
رسانه ها گزارش دادند که دو فروند جنگنده روس اخیرا برفراز یک ناوشکن آمریکایی در دریای بالتیک پرواز کرده و تحرکات این ناوشکن را رصد کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۱:۰۸    
رئیس بنیاد مسکن از پرداخت 9700 میلیاردتومان وام و کمک بلاعوض به آسیب دیدگان سیل و زلزله خبر داد و گفت: 2.4 میلیون واحد مسکن روستایی تاکنون مقاوم سازی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۱:۰۴    
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر برخی رسانه ها مبنی بر تغییر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۴    
روملو لوکاکو ستاره اینترمیلان به افشاگری از تیم خود پرداخت و گفت که پیش از این 23 نفر از 25 بازیکن نراتزوری دچار تب و سرفه بودند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۴۴    
درحالی وزیر رفاه از واریز وام یک میلیون تومانی به 17.1 میلیون خانوار یارانه بگیر از ظهر فردا خبر داد که بانک مرکزی اعلام کرد هنوز فهرست اسامی این خانوارها را دریافت نکرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۳۴    
عضو شورای شهر تهران به شوخی نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان – که به تازگی ویدئوی آن واکنش های زیادی را به دنبال داشته – واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۳۲    
مشاور ارشد وزیر خارجه ایران در مقاله ای نوشته شرایط فعلی از کاسته شدن نقش نه چندان موفق سازمان ملل در حل بحرانهای جهانی خبر می دهند و این به معنی آن است که نظم مورد نظر آمریکا در جهان نیز در آستانه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۳    
بر اساس نظرسنجی جدیدی که انجام شده، تقریبا دو سوم از مردم آمریکا دیدگاه نامطلوبی نسبت به چین پیدا کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۸    
وزیران خارجه اردن و روسیه همچنین درباره نزاع میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده و بر رد اقدامات یکجانبه و فراهم کردن شرایط از سرگیری مذاکرات مستقیم میان طرف های فلسطینی و اسرائیلی تاکید ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۲    
سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه گفت: 3.5 میلیون خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا در رزمایش کمک مؤمنانه بسته معیشتی دریافت خواهند کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۰    
شاپور محمدی رئیس سابق سازمان بورس با حکم رئیس کل بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی این بانک شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
سوشا مکانی، گلر سابق پرسپولیس در جدیدترین استوری خود در اینستاگرام متنی منتشر و از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۶    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نام سپاه بر فراز قله های اقتدار، پیشرفت و عزت این سرزمین در حوزه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم یاری می درخشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۸    
رئیس جمهور به نخست وزیر اسپانیا گفت: اتحادیه اروپا و اسپانیا به وظیفه خود در مقابل اقدامات غیرقانونی آمریکا عمل کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۸    
گزینه نخست فدراسیون فوتبال کرواسی برای آغاز دوباره رقابت های باشگاهی حذف شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در خصوص خبرسازی های جعلی علیه ایران و روسیه، همکاری های دو کشور برای مقابله با تحریم ها ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۹    
رئیس بنیاد شهید در روزهای کرونا تنها کار جدی اش دادن پیام تسلیت بوده برای والدین شهدا و بعضا جانبازانی که به علت موقعیت جسمانی شان جزء افراد پرخطر در مواجهه با این بیماری بودند و به شهادت رسیدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۹    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری های لکسوس در سطح بازار پایتخت طی فروردین ماه 99 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بررسی پیامک های متقاضیان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی کرونا فهرست 17 میلیون و 153 هزار و 21 سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۴    
اگر امروز قفسه های فروشگاه ها خالی نیست و کالاها به وفور یافت می شود، مدیون زحمات کسبه و تلاش سربازان گمنام در وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
وزارت امنیت کشور آمریکا اعلام کرد، ایالات متحده، مکزیک و کانادا برای یک ماه دیگر و در پی بحران کرونا محدودیت های سفرهای غیرضروری را تمدید کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
بعد از اتفاقات اخیر فدراسیون جهانی، حسین رضازاده در کمال حیرت از تاماش آیان دفاع کرد و او را رئیس زحمتکش و پاک معرفی کرده و تاکید کرده که چیزی از او ندیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعتراف کرد که هیات مدیره وقت این باشگاه نقشی در انتخاب وی به عنوان مدیر آبی ها نداشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اعتراض مؤدی به برگ تشخیص مالیاتی را مشخص کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از پخش 1020 جلسه درسی از شبکه های آموزش و چهار سیما خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس پلیس پایتخت گفت: امسال هم صنوف می توانند فعالیت شان را تا سحر ادامه دهند، منتهی حتماً باید پروتکل های بهداشتی را که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می کند در واحدهای مختلف صنفی رعایت شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۱    
محمود صادقی درباره حکم حبس و جزای نقدی خود توضیحاتی ارائه و تاکید کرد که درخواست تجدیدنظر داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
گروه صنعتی ایران خودرو برنامه های متعددی را برای ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش تولید خودرو به اجرا گذاشته که کسب 5 ستاره کیفی برای 5 محصول پرطرفدار و مشتری پسند، از جمله نتایج آن در سال گذشته بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
به گفته کارشناسان٬ درگیری نفتی میان عربستان و آمریکا در نتیجه اقدامات اخیر ریاض که منجر به کاهش چشمگیر قیمت نفت شده٬ به احتمال زیاد دو طرف را به سمت یک جنگ بزرگ می کشاند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: تا اطلاع ثانوی در کل دنیا حتی کشورهایی که به نظر می رسد پاک هستند، پیک دوم، سوم و چندم کاملا محتمل است!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
با استعفای یکی از اعضای تیم پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا، اختلافات داخلی هم به دردسرهای نشأت گرفته از کرونا در کالچو اضافه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
یک رسانه روسی تمام اخبار مطرح شده درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی زنیت را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
اما آیا این ترس برای عموم مبنای عقلایی دارد یا ندارد؟ تعبیر بسیار دقیق است و فقها و مراجع هم گفته اند در صورتی که روزه گرفتن برای فرد ضرر داشته باشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۳    
هم تیمی زلاتان در لس آنجلس گلکسی نکات جالبی از زمان حضور این بازیکن سوئدی در تیم آمریکایی را بازگو کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۳:۳۹    
عضو هیئت مدیره پرسپولیس اطمینان داد که مدیرعامل این باشگاه نمی شود. او همچنین از بدهی 40 میلیاردی باشگاه به دلیل 11 شکایت مربی و بازیکن خارجی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۶    
پیشکسوت باشگاه استقلال پرسشی را خطاب به رقیب دیرینه تیم محبوبش مطرح می کند و می گوید: اگر پرسپولیسی ها یک روزی قهرمان آسیا شدند ستاره اش را کجا می زنند؟
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۵۷    
باشگاه روسی بازیکن جوانش را از دست داد.