پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 9 اسفند 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 2 اسفند 1396 پدال نیوز 3 اسفند 1396 پدال نیوز 4 اسفند 1396 پدال نیوز 5 اسفند 1396 پدال نیوز 6 اسفند 1396 پدال نیوز 7 اسفند 1396 پدال نیوز 8 اسفند 1396 پدال نیوز 9 اسفند 1396 پدال نیوز 10 اسفند 1396 پدال نیوز 11 اسفند 1396 پدال نیوز 12 اسفند 1396 پدال نیوز 13 اسفند 1396 پدال نیوز 14 اسفند 1396 پدال نیوز 15 اسفند 1396 پدال نیوز 16 اسفند 1396 پدال نیوز 17 اسفند 1396 پدال نیوز 18 اسفند 1396 پدال نیوز 19 اسفند 1396 پدال نیوز 20 اسفند 1396 پدال نیوز 21 اسفند 1396 پدال نیوز 22 اسفند 1396 پدال نیوز 23 اسفند 1396 پدال نیوز 24 اسفند 1396 پدال نیوز 25 اسفند 1396 پدال نیوز 26 اسفند 1396 پدال نیوز 27 اسفند 1396 پدال نیوز 28 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از آغاز فعالیت های اجرایی ایمن سازی ترافیکی منطقه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: شرکت سایپا به عنوان اولین خودروساز اقدام به عرضه سراتو در بورس کالا کرد. در دو سری اول باتوجه به ناشناخته بودن عرضه خودرو در بورس کالا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: از آنجایی که انتخاب خودرو مناسب مهم ترین نکته برای داشتن سفری لذت بخش در نوروز است، شرکت مفتاح رهنورد بر آن است تا با معرفی جذاب ترین خودروهای خارجی، همراه خوب شما در سفرهای نوروزی باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس از حاشیه های واگذاری پروژه اتوبان تهران - شمال سخن گفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: عضو انجمن واردکنندگان خودرو گفت: با توجه به این که مبدا های صادراتی ما بیشتر کشور های آسیای میانه و شرقی است ممنوعیت ثبت سفارش با دلار برای ما مشکل محسوب نمی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز-مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به فرانسه سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز- یک شرکت کره ای طرح اولیه خودروی شاسی بلند الکتریکی را رونمایی کرده که با یکبار شارژ می تواند 469 کیلومتر را طی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز- مطالعات جدید نشان می دهد 60 درصد از والدین انگلیسی خواهان کاهش بار ترافیکی و در نتیجه کاهش آلودگی هوای اطراف مدارس در ساعت اوج به منظور حفظ سلامت فرزندانشان هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز- بازار خودروهای وارداتی پس از ماهها رشد قیمت روند نزولی به خود گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز- گمرک جمهوری اسلامی ایران آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای برای خرید 5 دستگاه تصویربرداری ایکس ری خودرویی سبک را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی در بخشنامه ای، استفاده از اتوبوس های در مالکیت وزارتخانه ها، سازمان ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز- شرکت کنندگان در نخستین رالی حرم تا حرم (مشهد کربلا) پس از زیارت عتبات عالیات نجف و کربلا، امروز وارد ایران می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو، کلنگ احداث مدرسه در روستای لار زاهدان با حضور مدیران ارشد این خودروساز به زمین زده شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: خودروی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار در طرح پیش فروش عیدانه عرضه می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- فروش فوری کیا سراتو 1600 آپشنال ویژه اسفندماه 96 از سوی شرکت سایپا آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۹    
حمل تخت خواب و میز ناهار خوری با ب ام و سری 3 کروک در ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز- رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به دلیل بدهی زیاد بیمه ایران و عدم پاسخگویی در این زمینه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۴    
جاده تمام برفی دیزین - شمشک بهمن 1355
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۴    
تردد هیولای واقعی در خیابان های تهران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی فورد به دنبال آزمایش خودروی خودران خود در سطح شهر میامی آمریکا است که قرار است در آینده تحویل بسته و جابجایی مسافر را انجام دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۹    
پدال نیوز- شاید خیلی زود دیر شود این مثال برای زمان های زیادی قابل استفاده است.اما در اینجا اشاره آن به یکسری از قطعات خودرو می باشد که با نداشتن کیفیت واستاندارد مطلوب میتواند با جان سرنشینان یک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی متروی تهران به خصوص درخط 5 ، به تماشاگران شهرآورد 86 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 5 میلیون تومان در سطح بازار طی اسفند ماه 96، آگهی فروش خورده اند؛
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز: گمرک در بخشنامه ای جدید، ترخیص خودروهایی که ثبت سفارش آنها قبل از نهم دیماه سال جاری بوده را منوط به اعلام شماره ثبت سفارش، شرح موضوع و هماهنگی با مرکز واردات گمرک کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز-پرشیا خودرو بزودی حضور رسمی برند اصیل و خوشنام مینی در ایران را آغاز خواهد کرد. عضو دیگر گروه خودروسازی BMW نیز زین پس توسط پرشیاخودرو عرضه خواهد شد و علاقمندان قادر خواهند بود تا خودروهای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز- رییس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات با بیان این که سال جاری برای پس انداز و سرمایه گذاری، وضعیت مناسبی نداشته است گفت: نوسانات اخیر دلار در صنف لوازم یدکی تاثیر نداشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز - ثبت سفارش واردات با نوع ارز دلار امریکا ممنوع شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- مالزی که یکی از کشورهای تولید کننده خودروست درعین حال از واردکنندگان اصلی این کالا نیز در جنوب شرق آسیا محسوب می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- عضو شورای شهر تهران گفت: چنانچه خریداری خودروی 121 میلیونی از سوی مدیر عامل موسسه همشهری محرز شود، ما برخورد خواهیم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در خصوص اجرای طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین ابهام وجود دارد و دولت تا کنون نتوانسته ما را در خصوص فرمول اجرایی آن قانع کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- در آخرین روز کاری هفته، شاخص گروه خودرو علی رغم روال معمول و جو متعادل منفی بورس، توانست با رشد هماهنگ نمادهای گروه با ثبت رشد حدود 301 واحدی (معادل 1 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
پدال نیوز- افزایش سهم خودروهای دوگانه سوز در کشور با اجرا طرح های متفاوتی همچون طرح تعویض مخازن فرسوده و پرداخت تسهیلات به متقاضیان در دست اجرا است تا در نهایت ایمنی خودروها دوگانه سوز تضمین شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
پدال نیوز- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بانک ها تفاهم نامه تبادل اطلاعات مالی با سازمان مالیاتی را امضا کردند و فقط 3 بانک خصوصی هنوز اقدام نکرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو در رقابتی جدی حضور خود در بازار عراق را با صدور 300 دستگاه خودروی پژو پارس اتوماتیک تا اواخر امسال افزایش می دهد .
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از حضور مداوم و مشارکت 20 اکیپ راهداری استان در ایام نوروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز- یک مقام مسئول گفت: قرارداد تأمین و تولید 960 دستگاه واگن مترو برای خطوط متروی تهران_کرج بین ایران و سوئیس به امضا رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز: شهردار منطقه 6 از محدودیت ترافیکی اتوبوس های BRT مسیر شمال به جنوب حدفاصل چهارراه تا میدان ولیعصر(عج) در روز جمعه همزمان با برگزاری مراسم درختکاری در این خیابان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز- اگر چه شستشوی گاه و بیگاه خودروها برای تمیز کردن و آراسته کردن ظاهر آنها امری ضروری است، اما این کار در مورد خودروهای خودران صدق نمی کند. زیرا باعث خنگ شدن این اتومبیل ها می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز- نتایج یک مطالعه نشان می دهد که مجموع مرگ و میر عابران پیاده در آمریکا در سال گذشته میلادی (2017) نزدیک به 6000 نفر بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۹    
پدال نیوز- استرالیا دستور داد 2.3 میلیون دستگاه از خودروهایی که در آنها از کیسه های هوای ساخت شرکت تاکاتا استفاده شده و مواردی از تصادفات مرگ مرتبط با آنها رخ داده است، برای رفع عیب فرا خوانده شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان در خلال نمایشگاه جهانی تلفن همراه بارسلون از نسل جدید صفحه نمایش های خود مجهز به هوش مصنوعی رسما پرده برداشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۴    
پدال نیوز: ب ام و علاقه خاصی به ارائه کانسپت و طرح های مفهومی دارد که بسیاری از آنها را هرگز نساخته است اما همیشه طرح هایش دلربا و خاص بوده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۴    
پدال نیوز: گرچه نظارت و کنترل قیمت خودروهای داخلی و کمتر از 50 میلیون تومان به دست شورای رقابت است، اما درست در روزهایی که بازار نیاز به نظارت دارد، شورای رقابت پاسخگو نیست و به سکوت نشسته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۹    
پدال نیوز: شرکت ایران خودرو در نظر دارد خودروی سمند را با ایجاد تغییراتی در ظاهر و کابین خودرو در سال 97 روانه بازار کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز: احتمال می دهیم این نسخه از لکسوس با تکیه بر فناوری های اطلاعات و سرگرمی نوین توجه جوانان بیشتری را متوجه خود کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۴    
پدال نیوز: براثر بارش شدید باران در مصر بسیاری از معابر دچار آبگرفتگی شده اند ، خودرویی که در حال عبور از محلی که آب شدیدی در آن جمع شده بود به داخل گودالی که از وجود آن خبر نداشت گرفتار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز- رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان به وزارت صنعت و معدن در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر پیشنهاد داد تا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز- رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تبلیغات اغوا کننده را به شدت ممنوع کرده است، ولی امروز کشور رسانه ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز: طرح بازدید رایگان تمام محصولات سانگ یانگ شامل مواردی مانند تست خودرو با دستگاه عیب یاب، بازدید سیالات مصرفی، فیلتر تهویه کابین، تسمه ها و اتصالات آب، روغن و بنزین، تیغه برف پاک کن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز: این خودرو اولین تجریه خانواده کوربلاتی است که قبلا در صنعت و تجارت جواهرات مشغول بوده اند، و تجربه نشان داده هرگز تجربه اول یک صنعت تازه وارد به جایگاه بالا ورود نخواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز- هایپیر تایر با تنوع محصول بالا،همراه با برندهای درجه یک بازار آماده خدمات دهی به مشتریان نوروزی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز- کیا اپتیما، سدان محبوب کره ای ها سرانجام با پیشرانه هیبرید توسط اطلس خودرو روانه بازار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی در راس هیاتی از مرکز تحقیقات موتور شرکت پژو سیتروئن در شهر کاریر حومه پاریس بازدید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز- عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران از تعیین تکلیف کرایه های جدید اتوبوس و تاکسی در سال 1397 تا پایان سال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز-واردات خودرو در یک تناسب منطقی با تولید داخل مجاز است و معمولا عددی بین 5 تا 6 درصد از خودروهای مصرفی، وارداتی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- دادگاه عالی آلمان روز گذشته امکان اعمال ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در مناطق شهری اشتوت گارت و دوسلدورف را برای دولت این کشور فراهم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 30 درصدی کشفیات مواد محترقه درآستانه چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- معاون استاندار خوزستان در بازدید از محصولات ایران خودرو در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو خوزستان، با اشاره به پیشگام بودن ایران خودرو در صنعت خودروسازی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- عضو هیات علمی پژوهشگاه نیروی انتظامی با اشاره به وقایع اخیر در خیابان پاسداران، گفت: رویکرد پلیس در مدیریت این حوادث حرفه ای بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز- شرایط فروش اسفند ماه لیفان X50 از سوی کرمان اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی کامیونت با کامیون که منجر به مرگ راننده کامیونت شد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز - در بعضی از کشورهای جهان، نصب چراغ مه شکن عقب الزامی نیست و به همین دلیل بعضی از خودروسازان این چراغ را به صورت مستقل بر روی خودروهای خود نصب نمی کنند و این خودروها دارای دو چراغ دنده عقب ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
پدال نیوز: پیکان هیچ وقت فکر نمی کرد خودرویی جمع وجور و نرم و نازک بتواند بعد از او تبدیل به خودروی بیشتر مردم ایران و خودرویی پرخاطره برای همه تبدیل شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز شنبه 12 اسفندماه، از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- در حالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعدیل استانداردهای 85 گانه خودرویی خبر می دهد که سازمان ملی استاندارد ایران با موضع مخالف نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و قصد کوتاه آمدن ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین و آزادراه تهران -کرج ترافیک نیمه سنگین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته جاری را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از کنترل ترافیک استان با استفاده از 21 دستگاه دوربین نظارتی و 75 دستگاه تردد شمار در ایام نوروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی کشور گفت : اولین بزرگراه از مرکز کشور به مازندران از محور فیروز کوه احداث می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
پدال نیوز: شورای انقلاب فرهنگی با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه آموزشی تحول درعلوم انسانی با محوریت موضوعات اقتصادی برگزار می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: واشر سرسیلندر یکی از قطعات حیاتی پیشرانه یک خودرو است که تاثیر مستقیم در کارکرد آن دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۴    
پدال نیوز- طی یک ماه گذشته برخی از خبرگزاری های معتبر کشور از دو نامه گمرک ایران به گمرکات اجرایی و حوزه های نظارت در راستای ترخیص خودروها در گمرک مانده و همچنین ممنوعیت ترخیص هر نوع خودرو با ثبت ...