پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 26 اسفند 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 2 اسفند 1396 پدال نیوز 3 اسفند 1396 پدال نیوز 4 اسفند 1396 پدال نیوز 5 اسفند 1396 پدال نیوز 6 اسفند 1396 پدال نیوز 7 اسفند 1396 پدال نیوز 8 اسفند 1396 پدال نیوز 9 اسفند 1396 پدال نیوز 10 اسفند 1396 پدال نیوز 11 اسفند 1396 پدال نیوز 12 اسفند 1396 پدال نیوز 13 اسفند 1396 پدال نیوز 14 اسفند 1396 پدال نیوز 15 اسفند 1396 پدال نیوز 16 اسفند 1396 پدال نیوز 17 اسفند 1396 پدال نیوز 18 اسفند 1396 پدال نیوز 19 اسفند 1396 پدال نیوز 20 اسفند 1396 پدال نیوز 21 اسفند 1396 پدال نیوز 22 اسفند 1396 پدال نیوز 23 اسفند 1396 پدال نیوز 24 اسفند 1396 پدال نیوز 25 اسفند 1396 پدال نیوز 26 اسفند 1396 پدال نیوز 27 اسفند 1396 پدال نیوز 28 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به سمت شمال به صورت پرحجم است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: خودروساز آلمانی بی ام و از محصول جدید خود (BMW X2 _ 2019 ) رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: در حالی که دیزلی ها همچنان در خط تولید کارخانه بنز باقی می مانند، بنز قصد داردتا سال 2025 حدود 12 تا 25 درصد کل محصولاتش را به مود الکتریکی منتقل کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز- پژوهشگران مرکز علمی کاربردی شانجان مستقر در شهرستان فردیس استان البرز موفق به طراحی و ساخت نخستین خودرو فوق سنگین چند منظوره کشور شدند و انحصار تولید این نوع خودرو را در جهان شکستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۲    
پدال نیوز: مدیرعامل ایران خودرو گفت: سهم قطعات غیراستاندارد تحویلی به خودروسازان بیشتر از 7 درصد کل قطعات نیست که در سال 97 این رقم به صفر خواهد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۲    
پدال نیوز- گروه خودروسازی سایپا تا ساعاتی دیگر با تولید 666 هزار و 666 دستگاه خودرو در سال 96، برای نخستین بار هدف تولید سالیانه خود را محقق می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط 5 مترو در ایام نوروز 97 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: برای کنترل سرعت خودروهای عبوری از جاده های کشور در تعطیلات نوروزی افزون بر 800 سامانه دوربینی ساماندهی شده است .
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز- قرار است دوربین های طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 18:30 روز 28 اسفند خاموش شده و بعد از 14 روز در ساعت 6:30 صبح سه شنبه 14 فروردین ماه مجدداً شروع به فعالیت خواهند کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز- مدیرعامل ایساکو از کاهش 71 درصدی زمان تعمیرات در شبکه نمایندگی های ایران خودرو خبر داد و گفت: پیش از این میانگین زمان تعمیر خودرو در شبکه بالا بوده که درحال حاضر به 1 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز: مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، اظهار امیدواری کرد پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی تکمیل شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه مطالبات جایگاه داران پرداخت شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از بازگشایی رمپ شمال به غرب محور شهید باقری به بزرگراه خرازی به منظور تسهیل در عبور و مرور اهالی منطقه به سمت غرب و افزایش دسترسی ها پس از اتخاذ تمهیدات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۷    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : هم اکنون تعریض و چهار خطه کردن حدود 40 کیلومتر باقی مانده جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران به صورت پیوسته در حال اجراست و دولت تدبیر و امید نیز مصمم به ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۷    
پدال نیوز با وجود اعلام مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص ثبت نام از متقاضیان برای ثبت نام در سامانه طرح ترافیک این سامانه دچار اختلال شده است و مسئولان حوزه حمل و نقل پاسخی در این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۷    
پدال نیوز: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، مناطق مختلف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۷    
پدال نیوز: مدیرعامل ایساکو با اشاره به ماجرای ریخته شدن گازوییل توسط برخی امداد خودرو ها در برخی جاده ها گفت: شواهدی موجود است که این موضوع صحت دارد و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۲    
پدال نیوز: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و سیاست های فروش شرکت ایکاپ، شرایط فروش اقساطی محصول پژو 508 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
نسل جدید و قدیم لندکروز پلیس راهنمایی و رانندگی
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
سمند ، اینبار در جاده های لندن
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
ورود اولین محموله هیوندای آزرا 2018 به ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
مرسدس بنز CLS با روکش خاص کروم رسما آینه ی متحرک.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
6 تا از زیباترین و خاصترین ب ام و i8های ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
عصر خودرو- مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو ، انتشار کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو را دارای گستره عظیم تری دانست و گفت:با توجه به رویکرد و نگاه مسئولانه وزیر صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز- خط رباتیک سالن رنگ ایران خودرو با حضور دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح ویژه ترافیکی از 28 اسفند ماه تا شعاع 5 کیلومتری پیرامون حرم مطهر آغاز و از تردد و توقف خودروهای در این مسیر جلوگیری خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور تا ساعت 13 از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه کرج – قزوین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز: از 20 سال پیش بحث ریختن گازوییل در محور کرج – چالوس و سرخوردن خودروها دهان به دهان می چرخد، ولی تا کنون این موضوع اثبات نشده و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه پس از رفع اشکالات تا امروز ایرادی مطرح نشده است، گفت: تنها ایراد از سوی راهنمایی و رانندگی و در زمینه دوربین های خروجی بوده که رفع شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز: مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 97 را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- نگین خودرو برنامه های خود را برای خدمت رسانی به هم وطنان در ایام سفرهای نوروزی اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه از خط تولید پیو 301، دومین محصول مشترک ایران خودرو و پژو بازدید کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به کاهش قابل توجه واردات بنزین اشاره کرد و گفت: با راه اندازی فاز یک پالایشگاه ستاره خلیج فارس ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: علاوه بر دوربین های ثابت بزرگراه ها 40 دوربین سیار رفتارهای ترافیکی و حادثه ساز رانندگان در تعطیلات نوروز را کنترل خواهند کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- آیا مدارس نمی توانند نقش پررنگ تری در کاهش آمار تصادفات داشته باشند؟ ساده ترین پاسخ به این سوال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: در حالی تمرکز وزارت صنعت بر ایجاد قطب سوم در صنعت خودرو با محوریت رنو است که عملکرد نماینده رنو در ایران با معیارها و استانداردها فاصله قابل ملاحظه ای دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- استان البرز با داشتن یکهزارو450 کیلومترآزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی، همه ساله در ایام نوروز به ویژه روزهای آغازین و پایانی تعطیلات با ترافیک سنگین جاده ای مواجه می شود که تنها با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- طرح عملیاتی ترافیکی و خدمات سفرهای نوروز پلیس استان زنجان با حضور دستگاه های مختلف خدمات رسان، از امروز /شنبه/ با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- با آغاز سفرهای نوروزی یکی از اصلی ترین خدماتی که مورد توجه مسافران قرار می گیرد جابه جایی خودروهایشان با قطار و تحویل آنها در مقصد است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز- از روز یکشنبه مورخ 27/ 12 کلیه خودروهای امداد شرکت مدیران خودرو برای خدمت رسانی و ایجاد سفری اسوده برای کلیه دارندگان محصولات ام وی ام و چری در سرتاسر کشور مستقر خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز- امروز شنبه 26 اسفند 96، شاخص گروه خودرو روز منفی دیگری را رقم زد که باتوجه به روند منفی گروه در این سال و معاملات گروه در روزهای پایانی سال، این افت شاخص دور از انتظار نبود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را آغاز کرد تا ارایه خدمات به مسافران نوروزی در سطح جاده ها و شهرهای کشور رسما آغاز شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز-وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ خودروسازی در سال آینده حق تحویل گرفتن قطعات غیراستاندارد را ندارد، برای نظارت بر این کار، یک شورا را در کنار سازمان استاندارد مسول خواهم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا 6 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 97 را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه عامل اصلی آلودگی هوا سوخت است، گفت: وزارت نفت قول داده که تا پایان برنامه ششم توسعه پالایشگاه های خود را استانداردسازی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان البرزاعلام کرد که تصادف در جاده کرج-چالوس یک نفر کشته و4 نفر مصدوم برجا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- تاکسی اینترنتی اسنپ به تازگی اعلام کرد در بیش از 30 شهر ایران حضور دارد. خدمات رسانی این سامانه در شهرهای توریستی می تواند باعث تغییر در سبک گردشگری و همچنین کمک به رونق بیشتر این تجارت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- به لطف همکاران خوبمان در گروه صنعتی ایران خودرو توانستیم از مرز تولید700 هزار دستگاه بگذریم. در سال آینده دومین میوه پسابرجامی به بار خواهد نشست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال 95 طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت کارمانیا گفت: تمامی الزامات برای پاس کردن استانداردهای 85 گانه پیش بینی شده است و جزو نخستین شرکت هایی خواهیم بود که این استاندارد را پاس خواهیم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- رییس پلیس راهور شرق استان تهران از کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران طی سال 96 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- امیرحسین قناتی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو از تولیدبیش از یک میلیون و چهارصد هزار دستگاه خودرو سواری در سال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
پدال -رئیس پلیس راه استان قزوین از تردد روان خودروها در راه های اصلی و فرعی این استان خبر داد وگفت: به رانندگان توصیه می شود در طول سفر از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سرعت زیاد خودداری کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
پدال نیوز- اکبریان، گفت: اقدامات بسیاری در امر رفع موانع تولید و بازنگری در حوزه قوانین کسب و کار صورت گرفته که این برنامه ها در بخش صنعت خودروسازی تأثیرگذار خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز- معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در توصیه به شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو در ایام نوروز، گفت: حتی الامکان خودروی خود ر در محل دید و دسترس دوربین های مداربسته اماکن پارک کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک گفت: حادثه رانندگی شامگاه گذشته (جمعه) در کمربندی جنوبی اراک سه مصدوم در پی داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به عدم افزایش قیمت بنزین و افزایش تولید و واردات خودرو گفت:پیش بینی میشود مصرف بنزین در سال 1397، 8.8 تا 9درصد رشد داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۱    
پدال نیوز- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در مسیر کرمانشاه به بیستون خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: مدیرعامل ایران خودرو از ورود دومین خودروی پسابرجی در سال آینده خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: ماه گذشته لی شوفو، مدیر عامل شرکت جیلی، 9 میلیارد دلار از سهم Daimler را خرید و سهمی 9.69 درصدی را ازان خود کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو اظهار کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به میزبانی ایران خودرو در محل شرکت ساپکو برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: امنیت برای افراد سرمایه دار و ثروتمند اهمیت بالایی دارد و معمولا خودروهایی سوار می شوند که از هر لحاظ مطمئن باشند و حتی در برابر گلوله نیز از خود مقاومت نشان دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: میزان خرید و فروش در بازار خودروهای وارداتی تقریبا به صفر رسیده است و رکودی سنگینی که ایجاد شده، تمام نمایشگاه داران را متضرر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز: عضو هیات مدیره شرکت گفت: خودروهای وارداتی در گری مارکت و واردات غیر قانونی آفت اصلی فعالیت شرکت پاکرو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ایران ایران خودرو از عرضه خودروی دنا اتوماتیک با موتور توربوشارژ در سال 97 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز- تنها در جاده تهران – قم 180امداد خودرو غیرمجاز به کمین راننده ها و امداد خودروهای رسمی نشسته اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۵    
پدا لنیوز- تصادف پنج دستگاه خودرو در جاده تهران- نرسیده به میدان بسیج سه نفر مصدوم برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: خودروهای گازسوز نسبت به بنزین و دیزل ذرات معلق ندارند و آلودگی غباری شکل را در فضای شهری رقم نمی زند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه ها توصیه کرد که مسافران آغاز سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی به خصوص 28 اسفند موکول نکنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
پدال نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد، با بیان اینکه خودروسازان هنوز درخواستی برای تعویق در اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی نداشته اند، گفت:در زمان اجرای این استانداردها تغییری نخواهیم داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
پدال نیوز: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در رابطه با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در ایام عید نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: موسسه بررسی ایمنی خودرو یورو انکپ در سال گشته میلادی به قریب به 40 خودرو نمرات بالا و 5 ستاره ایمنی اعطا کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز- جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در شرکت ایران خودرو درحال برگزاری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:بارش برف در محورهای استان های مازندران و آذربایجان شرقی گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز: اسفند ماه سال گذشته بود که منصور معظمی، رییس هیات عامل ایدرو از امضای 5 قرارداد خودرویی در سال 96 خبر داد اما شاید خود او هم فکر نمیکرد که شرایط به گونه ای رقم بخورد که پیش بینی او درست از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: مشکلی که وجود دارد این است که با وجود اینکه ما تاکید داریم که در ماده 2 و 3 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار می بایست نظر تشکل ها اخذ شود و مورد توجه قرار گیرد، با این حال وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
عصپدال نیوز: مسئول راهدارخانه محور هراز از بارش برف در این محور در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: عوامل راهداری مشغول ارائه خدمات و پاک سازی محور هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دو گلوگاه مهم ترافیکی شمال کشور از جمله هراز و فیروزکوه در ایام نوروز به بهره برداری می رسند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز و فردا در 19 استان کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه کشور با برشمردن سهم هریک از سه عامل راننده، خودرو و جاده در سوانح، جزئیاتی جدید از میزان خسارت های جاده ای به اقتصاد کشور و وضعیت ایمنی جاده ها و خودروها را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: خودروهایی که دارای فرمان هیدرولیک هستند، روغن هیدرولیک در آن ها نقش مهمی ایفا می کند که هر چند وقت یک بار باید چک شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: شرکت موتورسیکلت سازی وسپا از تمرکز بر روی عرضه موتورسیکلت اسکوتر با کمترین میزان حجم پیشرانه یعنی 50 سی سی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز : 10 سال از حضور مزدا 3 در بازار کشورمان می گذرد و بدون هیچ شک و تردیدی می توان گفت این خودرو با توجه به جذابیت های ظاهری و قابلیت های فنی و عملکردی اش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
تردد یک دستگاه خودروی (Peugeot RCZ) در منطقه آزاد ارس.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: موسسه اعتبارسنجی مودیز چشم انداز صنعت خودروی جهان را از منفی به باثبات افزایش داد. این نهاد مهم ترین دلیل بهبود چشم انداز صنعت خودرو را بهبود محیط کسب وکار اعلام و پیش بینی کرده است فروش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: مدیران شرکت خودروسازی آئودی اعلام کردند ظرف یک تا دو سال آینده در مورد تولید باتری خودروهای برقی در آلمان تصمیم گیری خواهند کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: شاخه هندی شرکت خودروسازی هیوندایی موتور اعلام کرده است که قصد دارد ظرفیت تولید خود را تا 50 هزار دستگاه در ماه افزایش دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با رد وجود کشمکش بین سازمان ملی استاندارد و خودروسازان درخصوص استانداردهای 85 گانه، اعلام کرد:
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز- هفته گذشته مصوبه دیگری از سوی هیات دولت در مورد واردات خودرو منتشر شد. این مصوبه مربوط به حذف گری مارکت ها یا شرکت های غیررسمی از بازار خودرو است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: در شرایطی بحث و گمانه زنی بر سر واگذاری سهام خودروسازان کماکان ادامه دارد که مسوولان دو غول صنعت خودرو ایران و بخشی از قطعه سازان ...