پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 10 اسفند 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 2 اسفند 1396 پدال نیوز 3 اسفند 1396 پدال نیوز 4 اسفند 1396 پدال نیوز 5 اسفند 1396 پدال نیوز 6 اسفند 1396 پدال نیوز 7 اسفند 1396 پدال نیوز 8 اسفند 1396 پدال نیوز 9 اسفند 1396 پدال نیوز 10 اسفند 1396 پدال نیوز 11 اسفند 1396 پدال نیوز 12 اسفند 1396 پدال نیوز 13 اسفند 1396 پدال نیوز 14 اسفند 1396 پدال نیوز 15 اسفند 1396 پدال نیوز 16 اسفند 1396 پدال نیوز 17 اسفند 1396 پدال نیوز 18 اسفند 1396 پدال نیوز 19 اسفند 1396 پدال نیوز 20 اسفند 1396 پدال نیوز 21 اسفند 1396 پدال نیوز 22 اسفند 1396 پدال نیوز 23 اسفند 1396 پدال نیوز 24 اسفند 1396 پدال نیوز 25 اسفند 1396 پدال نیوز 26 اسفند 1396 پدال نیوز 27 اسفند 1396 پدال نیوز 28 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- فرماندار اهواز گفت: گروه خودرو سازی سایپا با تعداد بالای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در استان خوزستان باعث اطمینان خاطر و دلگرمی مشتریان جهت خرید محصولات این گروه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز: اگرچه تصمیم وزارت صنعت،معدن و تجارت برای ممنوعیت ورود خودرو موج افزایش قیمت را در تابستان امسال داشت،اما آنچه این روزها بازار خودرو را از تب و تاب انداخته،قیمت ارز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
پدال نیوز- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت خودرو سازی در جهان لوکوموتیو صنایع است و 18 درصد ارزش افزوده صنعت ناشی از این صنعت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: برخلاف هفته گذشته، این هفته شاهد کاهش قیمت در بازار خودروهای تولید داخل بودیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله خودروهای قاچاق از یک دستگاه تریلر به ارزش 17 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: سرعت و دقت در اجرای پروژه های راه اربعین ضروری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز-پلیس عمان از امروز ( اول مارس) اجازه داد زنان این کشور با تاکسی و کامیون های حمل بار رانندگی کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: هجدهمین نمایشگاه منطقه ای صنعت ارمنستان از یازدهم تا سیزدهم اسفندماه با حضور شرکت های صنعتی از ایران، روسیه و گرجستان در شهر ایروان برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: در سومین روز سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز، جمعی از مقامات استانی در غرفه سایپا حضور پیدا کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: نوروز پیش رو است و با وجود اینکه قیمت بلیط اتوبوس های مسافرتی تغییری نکرده است، مردم دگر میلی به استفاده از آن ها ندارند و سفر با خودرو شخصی را ترجیح می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: از آن زمانی که مرسدس بنز، رقیب قدیمی ب ام و، مدل کلاس X را رونمایی کرد تا امروز صحبت های بسیاری در مورد واکنش ب ام و به گوش رسیده و شاید به زودی شاهد اضافه شدن یک خط وانت به محصولات این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: تاکنون خودروهای پیشتاز و فوق العاده ای ساخته شده است که از فناوری های بالایی استفاده می کردند و در عین حال به پیشرفت این گونه فناوری ها در صنعت خودرو نیز کمک فراوانی کرده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است که عدم تلاش در جهت ارتقاء کیفیت و حاشیه امن ناشی از نرخ تعرفه ها برای خودروسازان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز: در اینفوگرافیک زیر نقشه تولید خودرو در کشور های مختلف جهان را مشاهده میکنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
لکسوس NX با رنگی خاص و کمیاب در بلوار اندرزگو
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
یکی از انگشت شمار مگان های کروک در ایران!
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۵    
تصادف شدید رنو تلیسمان!
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیران شرکت پژوسیتروئن به فرانسه سفر کرده، با کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژوسیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه شرکت های خودروساز داخلی مانند سایپا باعث ایجاد اشتغال پایدار در صنعت کشور خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز: براساس قوانین و مقررات موجود خودروهای سواری عراق مجاز به ورود به ایران نیستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رییس هیات مدیره انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به مشکل پرداخت بدهی جایگاه داران توسط یکی از بانک ها، گفت: بررسی هایی برای بهره گیری از ظرفیت برخی بانک ها و حل این مشکل انجام شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- شهردار رم از ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در مرکز این شهر تا سال 2024 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: در سایه سکوت مسئولان سازمان حمایت، حجم اعتراضات به تخلفات شرکت پاکرو در حال افزایش است و هیچ کس پاسخگوی مشریان نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز- معاون نظارت سازمان تاکسیرانی تهران از استقرار ون های ویژه در روزهای پایانی سال برای جابه جایی مسافران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز- بهمن موتور شرایط فروش کاپرا دوکابین ویژه نوروز را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- دفتر واردات گمرک ایران مجددا در بخشنامه ای خطاب به گمرکات اجرایی بر کنترل ثبت سفارش های واردات خودرو مربوط به دوره قبل از ابلاغ دستور العمل هیئت دولت تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- شهردار منطقه21 با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشگری-اندیشه گفت: افتتاح این تقاطع غیرهمسطح سهولت در سفرهای منطقه ای و فرامنطقه ای را به همراه خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- در هفته ای که گذشت بازدهی گروه خودرو 1 درصد و حجم و ارزش معاملات بیش از 50 درصد رشد کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- درحالی که حدود سه ماه از تصویب قانون استفاده دوباره از کارت سوخت توسط مجلس شورای اسلامی گذشته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز: سه روز گذشته معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از احیای ارز مبادله ای و بهبود وضعیت تأمین منابع مالی قطعه سازان خبرداد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتا سرمایه گذاری در استارت آپ ها را افزایش خواهد داد تا در استفاده از فناوری های جدید بهتر عمل کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه با یک خودروساز مالزیایی برای تولید محصولات پژو در این کشور قرارداد بست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: مدل PHEV اوت لندر، در واقع نسخه هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر به حساب می آید و میتسوبیشی این خودرو را برای رقابت با کراس اوررهای کامپکتی مانند هوندا CR-V، تویوتا فورتر و تویوتا راو 4 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز:استفاده از روش های خلاقانه برای جذب مشتری در میان خودروسازان اتفاق تازه ای نیست اما هر رخدادی در آن می تواند جذاب باشد. پورشه یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه به شمار می آید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: عادت های غلطی وجود دارند که شاید ندانسته و یا سهل انگارانه با تکرار آن ها باعث آسیب رسیدن به خودرو می شویم. با انجام ندادن برخی از این کارها می توان عمر مفید خودرو و قطعات آن را افزایش داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- با رواج خودروهای برقی، رشد سرویس های اشتراک حمل و نقل و ورود خودروهای خودران به ناوگان حمل و نقل شهری، جابه جایی در شهرها به سرعت دگرگون خواهد شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- بحث بر سر استانداردهای 85 گانه خودرو این روزها بالا گرفته و از یکسو وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان به دنبال تعدیل آن هستند و از سوی دیگر ...