پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۳۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 11 اسفند 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 2 اسفند 1396 پدال نیوز 3 اسفند 1396 پدال نیوز 4 اسفند 1396 پدال نیوز 5 اسفند 1396 پدال نیوز 6 اسفند 1396 پدال نیوز 7 اسفند 1396 پدال نیوز 8 اسفند 1396 پدال نیوز 9 اسفند 1396 پدال نیوز 10 اسفند 1396 پدال نیوز 11 اسفند 1396 پدال نیوز 12 اسفند 1396 پدال نیوز 13 اسفند 1396 پدال نیوز 14 اسفند 1396 پدال نیوز 15 اسفند 1396 پدال نیوز 16 اسفند 1396 پدال نیوز 17 اسفند 1396 پدال نیوز 18 اسفند 1396 پدال نیوز 19 اسفند 1396 پدال نیوز 20 اسفند 1396 پدال نیوز 21 اسفند 1396 پدال نیوز 22 اسفند 1396 پدال نیوز 23 اسفند 1396 پدال نیوز 24 اسفند 1396 پدال نیوز 25 اسفند 1396 پدال نیوز 26 اسفند 1396 پدال نیوز 27 اسفند 1396 پدال نیوز 28 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز- شمار مشترکان دوچرخه های اینترنتی در چین از نزدیک به دو سال و نیم قبل که این اقدام ابتکاری شروع شد به 70 میلیون نفر در روز رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز: فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی با رشد 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 15846 دستگاه رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۲    
پدال نیوز- رینگ تندر 90 - AR015 آلومینیومی در بازار با قیمت 190 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
پدال نیوز- مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد با هدف مبارزه با فساد اداری در هریک از بخش های مختلف مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت، به گزارشات صحیح تخلفات دریافتی پاداش می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر خلاء قانونی برای برخورد با سازندگان خودروهای غیراستاندارد وجود دارد به مجلس اعلام شود، تا این خلاء با تصویب قانون پر شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
مداد رنگی به سبک لامبورگینی
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز: مواد لازم: مک لارن سنا و فیبر کربن به مقدار زیاد! درست زمانی که فکر می کنیم دیگر شاهد محصول دیوانه وارتری از مک لارن نخواهیم بود این خودروساز حضور سنای سفارشی در ژنو را اعلام می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز: شورولت کوروت ZR1 مدل 2019 تضمین کننده آخرین کوروت پیشرانه جلویی است که لذت را با خود به همراه دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: غرفه جیپ در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 پذیرای جدیدترین محصولات این خودروساز خواهد بود. این خودروها اولین بار است که خاک اروپا به نمایش درخواهند آمد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: آلفارومئو با اعلام برنامه های خود برای معرفی نسخه های نوربرگ رینگ جیولیا و استلویو کوادروفولیو در ژنو تولید این خودروها را جشن می گیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: در یکی دیگر از قسمت های دور پنجم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت های خودرویی پدال به سراغ گروه هاچ بک های ساب کامپکت رفته ایم
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: در قسمتی دیگر از دور چهارم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت های خودرویی پدال، نوبت به گروه هاچ بک های ساب کامپکت رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: به نظر می رسد خودروسازان آلمان هم اکنون یک رویه ثابت را در تولید محصولات جدید خود بکار برده اند: تکامل طراحی نسل های جدید بجای معرفی محصولاتی با طراحی کاملاً جدید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: در ادامهٔ برگزاری دور نهم از مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت های خودرویی پدال امروز به گروه هاچ بک های ساب کامپکت رسیده ایم...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: امروز هم همچون روزهای گذشته با قسمت دیگری از سری رقابت های خودرویی پدال در خدمت شما هستیم...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: در قسمت هفتم از دور هفتم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت های خودرویی پدال نوبت به گروه هاچ بک های ساب کامپکت رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: در ادامهٔ برگزاری دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت های خودرویی پدال امروز نوبت به گروه هاچ بک های ساب کامپکت رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: چند سال است که متخصصان موسسه تیونینگ تِک آرت مشغول به روزرسانی و ارتقای محصولات پورشه هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: گروهی که امروز در قسمت دیگری از دور دهم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت های خودرویی پدال به سراغ آن رفته ایم، گروه هاچ بک های ساب کامپکت است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- در قسمت نخست از فصل دوم برنامه پرطرفدار گرند تور، ریچارد هموند به بررسی یک خودرو سوپر اسپرت تمام برقی پرداخت که در طول فیلمبرداری و بررسی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان از مرگ دو برادر در واژگونی خودروی پژو در محور کرمان به رفسنجان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز- آلمان در پی سیاست های محیط زیستی خود و به منظور پاکسازی هوای بزرگترین شهرهای این کشور به دنبال ممنوعیت تولید و عبور و مرور خودروهای بنزینی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز- رئیس کارگروه حمل و نقل عمومی شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور گفت: مطالعات برقی کردن اتوبوس در کلان شهرهای کشور کلید خورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز- منابع انگلیسی روز جمعه از اعزام نیروهای ارتش انگلیس برای کمک رسانی و نجات رانندگانی که به دلیل بارش سنگین برف در خیابان سرگردان شده اند خبر می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: یکی از راه های موجود برای به چشم آمدن، انجام دادن یک کار عجیب است، دقیقا همان کاری فراری با خودرو مفهومی خود در سال 1993 انجام داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز- فرمانده آتش نشانی ایستگاه 104 گفت:دختر نوجوانی که میان اتاقک و کفی حمل بار کامیونت خاور در تهرانسر گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات داده شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز: هیوندایی به کناهای الکتریکی سامانه احیاء کننده انرژی الکتریکی را نیز اضافه کرده که با هر ترمز به فرآیند شارژ خودرو کمک می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز- هجدهمین نمایشگاه صنعت منطقه ای ارمنستان با حضور شرکت هایی از روسیه، گرجستان و ایران در شهر ایروان آغاز به کار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: مدیرعامل یاماها از تصمیم این شرکت برای گسترش طیف محصولات سه چرخ در آینده بسیار نزدیک خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: شاسی بلند های نسبتا زیادی در بازار خودرو ایران وجود دارند که در این میان تعداد انگشت شماری از آن ها هستند که نامشان بر سر زبان ها است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که قیمت بلیت برای ایام نوروز 97 گران نمی شود گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی تویوتا هشدار داد که تعرفه های جدید دونالد ترامپ بر واردات فولاد و آلومینیوم، باعث افزایش بهای خودرو در آمریکا خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز- وزارت صنعت در واکنش به خبری در خصوص افزایش واردات خودرو تاکید کرد، 5 تا 6 درصد از خودروهای مصرفی وارداتی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۳    
پدال نیوز- گمرک ایران، برای تجهیز بیشتر گمرکات کشور به امکانات کنترلی پیشرفته، اقدام به خرید 5 دستگاه ایکس ری خودرویی جدید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۳    
عصر خودرو- محققان دانشگاه "پردو" معتقدند خودروی تسلا رودستر و استارمن که در حال پیشروی در اعماق فضا هستند، آلوده ترین شی ساخته دست انسان در فضا هستند که می توانند مریخ را آلوده کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۳    
پدال نیوز- یک شرکت تاکسی آنلاین خدمت جدیدی برای بیماران ارائه کرده است. پزشکان با کمک این خدمت برای بیماران خود آنلاین تاکسی خبر می کنند و لازم نیست بیمار حتی موبایل داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
پدال نیوز- پدیده واشرسوزی اتفاقی است که نشانه های فراوانی از خود به جای خواهد گذاشت چرا که این قطعه مهم در واقع اتصال دهنده دو قسمت اصلی موتور یعنی قسمت بسیار حساس ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
عصر خودرو- معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز شماره گذاری خودروهای مناطق آزاد 7 گانه کشور با پلاک و سامانه جدید خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز- در مطالب پیشین بارها به تشریح کامل تاریخچه کامارو پرداخته ایم، این هفته اما ملاقاتی داریم با یکی از مجهزترین گونه های این خودرو در ایران.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- در حالی که معاون سابق وزیر راه و شهرسازی به دنبال کاهش حداکثر سرعت خودروها در آزادراه ها، بزرگراه ها و جاده های اصلی و فرعی بود، با مخالفت یکی دیگر از معاونان آخوندی، این طرح منتفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از نهایی شدن عملیات ساخت 11 کیلومتر دیگر از طرح توسعه جاده هراز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- کشاورزیان، گفت: طی سال های اخیر، هیچ گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد که این امر از سلامت فضای حاکم بر این سازمان حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- با وجود آنکه هنوز سازوکارهای اجرای طرح جدید ترافیک مشخص نیست، زمزمه هایی از سوی مسؤلان شهرداری برای پولی کردن زوج و فرد؛ پس از سه ماه اجرای طرح جدید ترافیک، شنیده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- فرماندار تهران با اشاره به بررسی افزایش قیمت بلیط مترو و طرح ترافیک 97 در شورای اسلامی شهر تهران، توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
پدال نیوز- رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور 2 سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
پدال نیوز- شهردار تهران گفت: اگر برای کنترل ترافیک شب عید مجبور به اعمال محدودیت هایی شویم، قطعا آن را اجرا خواهیم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز- پیشرانه به عنوان قلب تپنده و قوای محرکه یک اتومبیل، شامل اجزای بسیاری است که در کنار یکدیگر باید برای سال ها کار کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
پدال نیوز: کمتر علاقه مندی به دنیای خودرو وجود دارد که نام بزرگ بوگاتی به گوشش نخورده باشد؛ نامی که در طی سال های اخیر برای دوستداران دنیای خودرو با بیشترین نهایت سرعت و قدرت همراه شده و از طرفی می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز- تولیدخودروی سفارشی 2008 با نصب 110 قطعه آپشن توسط شرکت آپکو با هدف کسب سهمی از بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز: سالمندان از ان دست افرادی هستند که معمولا از امکانات ساده تر و متناسب با سن و سالشان استفاده می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: همه خودروها ملزم به انجام معاینه فنی ویژه یا برتر هستند و همه خودروها در کشور باید این معاینه را انجام دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- شرکت هیوندای یک ماشین برقی شاسی بلند به نام کنا الکتریک تولید کرده که با یک بار شارژ 470 کیلومتر را طی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ با تریلی در جاده نیشابور - قوچان 2 نفر کشته شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت:حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در ساعت 22:22 در میدان فرودگاه به سمت قدمگاه امام رضا آبادان 2 کشته و 2 مجروح داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۸    
عصر خودرو- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا از بارش باران در محورهای چهار استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۸    
پدال نیوز: معاون عمرانی فرمانداری تهران از بررسی طرح ترافیک جدید پیشنهادی شهرداری تهران ظرف هفته آینده در هیات تطبیق خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۸    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از ورود چهار رام قطار نو و کاهش سرفاصله حرکت قطارها در سه خط مترو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف خودروی سوخته شده در این شهرستان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- شهردار تهران اعلام کرد که در روزهای پایانی سال تغییری در ساعات و محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نخواهد شد و شهرداری دست به اقداماتی نمی زند که برای مردم مشکل ایجاد شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تهران با کمبود یک هزار دستگاه اتوبوس مواجه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور گفت: 7 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و بیش از 500 حادثه دیده، اسکان اضطراری یافتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: معاون وزیر اقتصاد ضمن انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام نمودکه رئیس جمهور دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر نمودند
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: سال گذشته شرکت جیلی در صدد خریدن بخشی از سهام شرکت فیات کرایسلر بود که در نهایت موفق به این کار نشد اما با نپذیرفتن این شکست، امسال شاهد یک موفقیت چشمگیر در تاریخ این شرکت هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: عملکرد صحیح ترمز وابستگی بسیار زیادی به روغن ترمز دارد و همین امر، آن را تبدیل به یک عنصر پر اهمیت در خودرو می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: ترکیب پیشرانه های تسلا با دیگر مدل های خودروسازان می تواند مرز های قدرت و شتاب را جابه جا کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و با شروع سال نو به استقبال تعطیلات نوروزی می رویم و برای بهتر گذراندن این تعطیلات باید از همین حالا برنامه ریزی کرد.