سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۴۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 31 خرداد 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 2 خرداد 1394 قم فردا 9 خرداد 1394 قم فردا 12 خرداد 1394 قم فردا 18 خرداد 1394 قم فردا 19 خرداد 1394 قم فردا 20 خرداد 1394 قم فردا 21 خرداد 1394 قم فردا 22 خرداد 1394 قم فردا 23 خرداد 1394 قم فردا 24 خرداد 1394 قم فردا 25 خرداد 1394 قم فردا 26 خرداد 1394 قم فردا 27 خرداد 1394 قم فردا 28 خرداد 1394 قم فردا 29 خرداد 1394 قم فردا 30 خرداد 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
قم فردا: نمایش شانه کردن در آینه شکسته پنجاه پاره در باد، به نویسندگی و کارگردانی علی نرگس نژاد با دستمایه قراردادن چالش ها و مشکلات خبرنگاران در تالار انتظامی خانه هنرمندان به صحنه رفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۵    
قم فردا: چند صباحی است که نارضایتی از وارد کنندگان خودرو بیش از هر زمان دیگری داد بر آورده است؛مردم برای دست یابی به خودروی مورد نظر خود دست به دامن پیش خرید های خودرو می شوند حال اینکه باید ماه ها و ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۲    
قم فردا: هافبک تیم فوتبال نفت تهران می گوید که از یک تیم پرطرفدار پیشنهاد دارد اما پیش از صحبت با این تیم می خواهد با نفتی ها مذاکره کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
قم فردا: در پی پخش تنها سه قسمت از سریال پایتخت 4 ، انتقادهایی درباره ی این سریال در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد که از آن جمله می توان به طرح مساله ی برهم ریختگی تاریخی ماجرای سقوط هواپیمای ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
قم فردا: یک مقام مسئول در سازمان دامپزشکی با بیان اینکه تب کریمه کنگو هیچ علایمی در دام ندارد، گفت: باید به مردم اطلاع رسانی شود که چگونه با رعایت اقدامات بهداشتی از ابتلا به این نوع بیماری مصون ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۱    
قم فردا: تازه ترین فهرست عوامل فیلم سینمایی بادی گارد که همکاری شان با ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این اثر قطعی شده، اعلام شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۶    
قم فردا: خبر اعطای وام شهریه به خانواده ها از سوی سازمان مدارس غیردولتی آموزش وپرورش منتشر شد، حال با گذشت چند ماه از اعلام این خبر خانواده ها هنوز موفق به دریافت وام نشده اند و ادارات آموزش و پرورش ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۷    
قم فردا: آمارها نشان می دهند 30 ساله، ورود به دانشگاه ها 14 برابر شده که این میزان برای زنان 23 برابر است اما بازار کار اشتیاقی برای پذیرش فارغ التحصیلان ندارد و آنها امروز بحرانی ترین گروه بیکار ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
قم فردا: در دومین روز این هفته، فعالیت بازار خودرو با کمترین تغییر نسبت به روزهای گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۸    
قم فردا: یک متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماران ام.اس با رعایت نکات مهم در تغذیه و حفظ سلامت با نظر پزشک می توانند روزه بگیرند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
قم فردا: مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت رفاه ضمن تشریح جزئیات آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، از تغییر نام این آیین نامه به حمایت های اجتماعی از کودکان کار و خیابان خبرداد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۶    
قم فردا: Nissan Gtr Concept2018
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۶    
قم فردا: برنامه های اوقات فراغت باید با توجه به واقعیت های اجتماعی و شرایط روز و ضرورت های فرهنگی مطابق با سلیقه و خواست نوجوانان و جوانان انجام شود و نهادها هم در اجرای آن منسجم شون
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک میلیارد و 500 میلیون ریال به امر کمک به آزادی زندانیان نیازمند، اختصاص دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
قم فردا: اپراتور مجری پروژه شبکه دسترسی فیبرنوری، راه اندازی این پروژه را در 7 شهر بزرگ کشور تا پایان سال و امکان استفاده از اینترنت با سرعت 20 مگابیت بر ثانیه را برای 500 هزار مشترک، وعده داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
قم فردا: براساس یکی از اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس سفیر عربستان سعودی در لبنان به نقل از فردی که آن را منبع مطلع نزدیک به حزب الله خوانده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۳    
قم فردا: ایران باید ابتکار عمل را به دست گیرد و قویا روی میز مذاکرات بکوبد و با لبخندی ظریف اما محکم اعلام کند که در صورت عدم حذف تحریم ها بصورت یکجا، ایران به سمت تهیه سلاح هسته ای خواهد رفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۱    
قم فردا: در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران، شاخص با 25 واحد افت به 63 هزار و 810 واحد رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۳    
قم فردا: یکی از اسناد فاش شده توسط ارتش سایبری یمن نشان می دهد که عربستان سعودی به دنبال راه اندازی یک شبکه تلویزیونی به نام هندیجان برای سیاه نمایی و فرافکنی علیه جمهوری اسلامی بوده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
قم فردا: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اسلامی با بیان این مطلب که حضور جمعیت در روز تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده یادآوری حماسه 9 دی بود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۷    
قم فردا: پخش تصاویر کاریکاتورهای موهن نبی اکرم (ص) از تلویزیون هلند در آخرین دقایق و به طور ناگهانی قطع شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
قم فردا: وزیر بهداشت نسبت به جلوگیری از واردات بی رویه تجهیزات پزشکی خارجی به ایران بعد از حصول توافق میان ایران و 1+5 گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهور این اتفاق رخ نمی دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
قم فردا: رئیس کمیته امداد بر افزایش میزان یارانه اقشار نیازمند تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت فقر اقتصادی تبدیل به فساد های دیگر نشود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
قم فردا: هنرپیشگانی از سوریه تا لبنان هفت بازیگر عرب از کشورهای سوریه، لبنان، عراق و کویت در آخرین ساخته احمدرضا درویش و در کنار بازیگران ایرانی به ایفای نقش پرداخته اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷    
قم فردا: معاون کنسولی وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که هنوز نمی توان گفت سازمان اطلاعات عربستان در حادثه مرگ زائران عربستانی در هتلی در مشهد دست داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۱    
قم فردا: پایگاه های خبری مشهور مراکش درخواست رییس اسبق حزب "تجمع برای فرهنگ و دموکراسی" الجزایری از وزیر اوقاف این کشور برای کاهش ایام ماه رمضان به 13 روز را منتشر کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۸    
قم فردا: نمایندگان مجلس طبق مصوبه ای، مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای نمایندگی مجلس را 14 روز تعیین کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲    
استانداری قم طی دیروز و امروز شاهد تغییراتی در بین مدیران خود بود، تغییراتی که با نظر استاندار قم در اداره کل سیاسی، مدیریت و منابع انسانی و همچنین امور مهاجرین خارجی صورت پذیرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۹    
قم فردا: سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو ریس جمهور اسرائیل در فیلم فیلسوف های احمق ایفای نقش کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۳    
قم فردا: نمایندگان مجلس کلیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای را با 199 رأی مثبت به تصویب رساندند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۰    
شورای اسلامی شهر قم در جلسه امروز خود طرحی را در مخالفت با قانون مجلس اول در خصوص عوارض ساختمان پزشکان مطرح کرد که درنهایت با بحث های فراوان اعضای شورا رای به رد این طرح دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۲    
قم فردا: برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در رقابت های چهار جانبه جام واگنر لهستان اعلام شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۹    
قم فردا: "مجتهد" فعال رسانه ای مشهور عربستانی در تازه ترین نوشته خود در توییتر درباره سفر اخیر محمد بن سلمان به روسیه اظهارات مهمی مطرح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
قم فردا: شهدا نه بی رنگ بودند و نه بی رگ؛ این را از وصیتنامه هایشان می شود فهمید؛ این را از مقاومت با دست های بسته شان می شود فهمید؛ و البته این را خیلی ها نمی توانند بفهمند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
قم فردا: 34 سال پیش در چنین روزی، دکتر مصطفی چمران که از رفاه و دنیا بریده بود تا به یاری انقلاب و امامش بشتابد، در خاک تفتیده دهلاویه، به آسمان رفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای در دستور هفتگی مجلس ثبت شده و طبق آیین نامه کسی نمی تواند گزارش دیگری را جایگزین آن کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: مارک فیتز پاتریک (مدیر برنامه خلع سلاح هسته ای در مؤسسه بین المللی مطالعات راهبردی) با اشاره به این مطلب تصریح کرد: ایران با اجرای پروتکل الحاقی در لوزان موافقت کرده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح آخرین وضعیت پرداخت یارانه تولید، گفت: قرار بود 2 هزار میلیارد تومان به صنایع پرداخت شود که هنوز این رقم محقق نشده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
قم فردا: وزارت کشور عربستان به منظور سربه نیست کردن تمام فعالان سیاسی و تکاپوی مسالمت آمیز آنان، واحد ترور تشکیل داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
قم فردا: این سند و اسناد و روایت های مشابه، حکایت از ارتباط و نسبت تاسف برانگیزتری در مقیاسی بسیار بزرگتر دارد که آن را می توان ارتباط سیستماتیک و ارگانیک سه جریان فتنه، فساد و بیگانه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
قم فردا: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پس از آنکه این طرح در کمیسیون به تصویب رسید و در دستور کار مجلس قرار گرفت، کمیسیون در جلسه ای دیگر این طرح را اصلاح کرده که خلاف قانون است
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۴    
قم فردا: رئیس جریان المستقبل در نتیجه بسته شدن درهای همکاری با خاندان جدید حاکم برآل سعود با راهکاری متفاوت به دنبال تقویت موقعیت خود در عربستان سعودی به ویژه از ناحیه ولیعهد عربستان سعودی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۱    
قم فردا: طی سال های پس از شهادت شهید چمران، سروده هایی چند به ساحت این شهید بزرگوار تقدیم شده که از جمله آنها سروده ای است از سیدعلی موسوی گرمارودی.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۹    
قم فردا: رئیس جمهور افغانستان از رهبر معظم انقلاب برای دستور ایشان جهت ثبت نام کودکان مهاجر افغانستانی در مدارس جمهری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 94 از روند انتخاب خود برای همکاری با این برنامه سخن گفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: نیروهای یمنی 70 راکت به طرف پاسگاه های مرزی عربستان سعودی شلیک کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۸    
قم فردا: روند سریال سازی ویژه ماه رمضان از 14 سال پیش در تلویزیون ایران آغاز شده و از دوره ای که بیشتر آثار اجتماعی و بعدها ماورایی با تمرکز بر مسایل دینی روی آنتن می رفت به آثار طنز رسیده ایم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۸    
قم فردا: وزارت ارشاد، 26 تیر 1394 را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرده است ولی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصمیم دیگری اتخاذ کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
قم فردا: رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه ای احمد توکلی نماینده مردم تهران درباره دلیل تغییر در محتوای طرح هسته ای مجلس پس از چاپ در دستور کار هفتگی، توضیحاتی ارائه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
قم فردا: گروه ضربت سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت به فرار جنون آمیز پسران شرور در خیابان های تهران پایان داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۳    
قم فردا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس بازدیدها و گزارش های رسیده متاسفانه بحث بی خطرسازی پسماندهای عفونی در قم رضایت بخش نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۳    
قم فردا: دبیر هیئت ورزش های روستایی و عشایری استان قم با بیان این که ظرفیت ورزش روستاها مغفول مانده است، از توسعه ورزش های بومی و محلی در روستاها و بخش های تابعه قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۳    
قم فردا: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: دارالقرآن علامه طباطبایی، مجمع عالی تفسیر و سازمان تبلیغات اسلامی درسال جاری 30 مفسر قرآن به استان ها اعزام کرده اند که این افراد از مجتهدان و اساتید بنام ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
قم فردا: سرپرست مدیریت راهداری قم گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت در پنج کیلومتر پایانی آزادراه قم - تهران (لاین شرقی) درحال انجام است و تا اواخر شهریورماه سالجاری به اتمام می رسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
قم فردا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله ورود ریزگردها گفت: باید در قسمت جاده جعفریه تا کوه های سه راهی خرمشهر و همچنین شمال شرق قم نسبت به ایجاد فضای سبز گسترده اقدام شود چرا ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۴    
قم فردا: بعد از آنکه قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به فروش داروهای ترک اعتیاد مرگ آور در عطاری ها خبر داد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۴    
قم فردا: حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور راه حل هایی را برای برطرف کردن آنها پیشنهاد داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: سال 93 بیش از 1200 هنرمند ایرانی در حوزه های مختلف به خارج اعزام شدند و در حوزه های مختلف فعالیت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: مواجهه با ماجرای کشف پیکر 175 شهید غواص وخط شکن در گور دسته جمعی منطقه ابوفلوس توسط تیم تفحص پیکر شهدا ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: رفته رفته محتوای اسناد محرمانه عربستان که ویکی لیکس آنها را منتشر کرده مشخص می شوند و به نوشته یک رسانه صهیونیستی اغلب این اسناد مربوط به ایران و تلاش های ریاض برای ایجاد اخلال در ایران می ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: چند وقتی هست زنان هالیوود از تبعیض جنسیتی خسته شده اند لب به اعتراض گشوده اند. حالا نوبت به نیکول کیدمن و تعدادی دیگر از همکارانش رسیده تا صدای اعتراضشان را به گوش مخاطبان برسانند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۵    
قم فردا: فکر کردیم که راحت شده ایم؛ ولی عراقی ها شروع کردند به تهدید کردن که شما را می برند بغداد، همه تان اعدام می شوید و آن قدر گفتند که بچّه ها یکی یکی اسم شان را خط زدند و نهایتاً300 نفر باقی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: ظریف در پاسخ به این سوال که "فرمودید اگر توافق بشود،قرار است توافق نشود؟ یعنی احتمالش هست؟" گفت: تا روزی که توافق اعلام نشود ممکن است توافق نشود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: پرویز مظلومی ساعت 8 صبح امروز با مسوولان باشگاه استقلال دیدار داشت و دستیارانش را معرفی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخود با بدحجابان در قانون آمده است، گفت: رییس جمهور هم نمی تواند مانع برخورد پلیس با بدحجابان شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳    
استاندار قم در مراسم ضیافت افطار مددجویان کمیته امداد بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای تامین آینده ی کودکان تحت حمایت کمیته امداد تاکید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: هرچه نرخ بانکی افزایش یابد، به همان میزان بر نرخ اجاره بها افزوده می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۱    
شبکه های فارسی زبان وهابی با توهین به سایر اعتقادات و قومیت ها (ایران- شیعیان) در جهت رسیدن به اهداف شوم و پلید خود گام برمی دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۱    
قم فردا: قیمت خودروهای وارداتی در این هفته تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: رئیس کارگروه اصلاح قراردادهای وزارت نفت با تشریح آخرین وضعیت بازگشت غول های نفتی آمریکا به ایران، اعلام کرد: رفت و آمد هیات های نفتی اروپایی به تهران شتاب گرفته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت کشور را موظف به طراحی برگه رأی انتخابات کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
قم فردا: از نظر محاسبات اقتصادی تا پیش از سال 1387 و انتشار ایران چک بانک مرکزی، چک پول و بانک چک بانک ها در زمره سپرده های دیداری طبقه بندی می شد اما از این تاریخ به بعد ایران چک بانک مرکزی در آمار ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: سالگشت شهادت شهید دکتر مصطفی چمران بعد از ظهر امروز شنبه با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: مظلومی سرمربی استقلال شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: به نظر می رسد مجید صالح دستیار اول پرویز مظلومی خواهد بود اما سایر نفرات بعد از این نشست معرفی می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: رسانه های خارجی از هلاکت سرکرده نظامی داعش در منطقه الحمدانیه موصل خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۶    
قم فردا: طبق نظرسنجی که یکی از سایتها منتشر کرده بیش از 54 درصد از مخاطبان خندوانه را برای تماشا انتخاب کرده اند و ماه عسل با 6/35 درصد آرا در مقام دوم قرار گرفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
قم فردا: طرح هسته ای مجلس که قرار بود پس از رسیدگی به طرح استانی شدن انتخابات مجلس ، دومین دستور کاری روز یکشنبه نمایندگان باشد ، امروز حتی در میان شش دستور کاری مجلس نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
قم فردا: کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه پذیرش NPT فایده ای برای کشورمان نداشت، گفت: هم چنین با پذیرش پروتکل الحاقی شرایط کشورمان صد برابر بدتر خواهد شد و باید بدانیم که آنها به هیچ یک از ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۳    
قم فردا: آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به این که صدا و سیما نقش موثری در ترویج فعالیت های قرآنی دارد بیان داشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: شاید با حسن ظن بگوییم که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، سهواً تاریخ را تحریف شده و ناقص به آیندگان منتقل کرده و می بایست برای جلوگیری از سواستفاده بدخواهان نقل روایت انتخاب رهبر انقلاب بعد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: 15 شهروند یمنی از جمله 5 زن و دو کودک در حملات هوایی عربستان سعودی به استان های مختلف این کشور به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
قم فردا:
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رزمندگان عراقی در خط مقدم مقابل داعشی ها روزه خود را افطار کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: دیلان روف مهاجم و تیرانداز کلیسای چارلستون کارولینای جنوبی امریکا پس از دستگیری به کشتن 9 تن از سیاهپوستان حاضر در کلیسا اعتراف کرد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: برنامه خانواده اوباما برای قایق سواری در رودخانه ونیز، موجب شد تعداد زیادی از پلیس های غواص به زیر آب بروند و بخاطر مسایل امنیتی رودخانه را چک کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۸    
قم فردا: انحراف در باور های عمومی از آنجا آغاز می شود که عده ای درصدد بقاء در قدرتند و برای آن، نیازمند بسط نفوذ خود در جامعه و کسب رای و موافقت بخش های وسیع تری از جامعه اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۹    
قم فردا: اما سه گانه سوم مهم تر از اولی و دومی بود. چون این سه گانه بعد از تهدیدهای پشت سر هم گزینه ی نظامی بود و بعد از زیاده خواهی بازرسی نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای ودبه های بعد از لوزان.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۶    
قم فردا: منابع رسانه ای در عراق خبر داده اند که در شهر موصل مردم با کمبود شدید مواد غذایی مواجه هستند و دستکم 17 نفر بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۳    
قم فردا: نمایی که پیش رو دارید، 33 سال قبل، چند روز پس از شهادت دکتر مصطفی چمران وزیر دفاع وقت و رییس ستاد جنگ های نامنظم جنوب توسط عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی برداشته شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن با اشاره به احتمال اعلام آتش بس یکجانبه از سوی عربستان، هرگونه ارتباط میان مذاکرات یمن و مذاکرات در خصوص موضوع هسته ای ایران را رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: سارقی در حین دزدی یک دستگاه کولر گازی بر اثر برق گرفتگی فوت می کند و جنازه اش در همان حالت تا ساعت ها باقی می ماند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: پایگاه خبری تحلیلی فرانسه زبان آتلانتیکو طی گزارشی با اشاره به شکل گیری ائتلاف محرمانه جدید میان اسرائیل و عربستان سعودی اعلام کرد که به رغم ضدیت های موجود میان تل آویو و ریاض ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۲    
قم فردا: برداشتی که از مواضع صادق زیبا کلام می شود این است که وی در حوزه سیاست و حتی دیانت اسیر اندیشه های التقاطی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
قم فردا: منابع امنیتی عراق روز شنبه از کشف یک انبار بزرگ سلاح تروریست های داعش در شرق این کشور خبر دادند .
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۰    
قم فردا: سناتور جمهوریخواه آمریکایی که به کی یف سفر کرده است مدعی شد آمریکا می تواند گاز مورد نیاز اوکراین و سایر کشورهای اروپایی را ظرف 2 سال آینده تامین کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۷    
قم فردا: گرد و غبار برخواسته از جاده خاکی و برداشتن سقف خودرو برای در دید نبودن برای دشمن و چهره های غبار گرفته تداعی ماشین غذا رسان در خط بود.البته برای کسانی که اون دوران را درک کرده اند...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۷    
قم فردا: دشورن براون مهاجم تیم ملی جامائیکا در دیدار با آرژانتین حسن استفاده را برد و با لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین عکسی سلفی به یادگار انداخت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۴    
قم فردا: افراطی گری وهابی های سعودی یکی از مهمترین مسائلی است که اسناد ویکی لیکس با تاکید بر آن، ماهیت تروریستی این کشور و صدور آن به کشورهای مختلف جهان را نشان می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۴    
قم فردا: نعمت زاده گفت: بر خلاف برخی ها که می گویند تحریم اثر ندارد باید گفت که تحریم ها بی تأثیر نبوده است.
  • ۱