سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۲۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 30 مهر 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 مهر 1394 قم فردا 2 مهر 1394 قم فردا 3 مهر 1394 قم فردا 4 مهر 1394 قم فردا 5 مهر 1394 قم فردا 6 مهر 1394 قم فردا 7 مهر 1394 قم فردا 8 مهر 1394 قم فردا 9 مهر 1394 قم فردا 10 مهر 1394 قم فردا 11 مهر 1394 قم فردا 12 مهر 1394 قم فردا 13 مهر 1394 قم فردا 14 مهر 1394 قم فردا 15 مهر 1394 قم فردا 16 مهر 1394 قم فردا 17 مهر 1394 قم فردا 18 مهر 1394 قم فردا 19 مهر 1394 قم فردا 20 مهر 1394 قم فردا 21 مهر 1394 قم فردا 22 مهر 1394 قم فردا 23 مهر 1394 قم فردا 24 مهر 1394 قم فردا 25 مهر 1394 قم فردا 26 مهر 1394 قم فردا 27 مهر 1394 قم فردا 28 مهر 1394 قم فردا 29 مهر 1394 قم فردا 30 مهر 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۸    
قم فردا: غذای موردنیاز خطوط هوایی شرکت امارات، در کترینگ این شرکت واقع در مجاورت فرودگاه دبی تولید می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۷    
قم فردا: در حالی که اقتصادخوانده های دانشگاه های معروف کشور با گرایشات سیاسی وابسته به طیف اصلاح طلب در دولت قبل بارها به رییس دولت نامه انتقادی نوشتند در برابر 15 مسئله بحرانی در اقتصاد کشور در مقطع ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
قم فردا: شهید یوسف حلاوی، شهید مدافع حرم لبنانی وقتی کودک بود یکبار با برادر دوقلو و دوستشان محمد جواد الزین به دریا رفته بودند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
قم فردا: پدیده فرقه های عرفانی، به عنوان آفتی مهم فرا روی نظام اسلامی است که نیازمند بازپژوهی و آسیب شناسی عمیق و همه جانبه و گسترده است و جا دارد چهره ها و نهادهای فرهنگی با روش های علمی و آماری به ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۹    
قم فردا: اگر کسی می خواهد با سیدالشهدا(ع) محشور شود باید از زندگی اش مراقبت کند؛ ما نمی توانیم نبی بشویم اما می توانیم جزو صدیقین، شهدا و صالحین شویم ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۳    
قم فردا: تفاهم ایران و روسیه برای تاسیس بانک مشترک
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۴    
قم فردا: با شکایت چهار گروه ضد نژادپرستی و حقوق بشری از رهبر حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه، وی به اتهام اظهاراتی توهین آمیز به مسلمانان و مقایسه آنان با اشغال گران نازی در دادگاه حضور یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
قم فردا: هیئتی از کمیته عالی انقلاب یمن در سفر به مسکو با معاون وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه دیدار کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
قم فردا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت :هنگام ورود به رستاخیز فهمیدم که کار سختی را در پیش رو دارم و به واقع بازی کردن نقش فرزند عمربن سعد کار سختی بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: اولین شب عزاداری ایام محرم امسال در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۹    
قم فردا: وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد افزایش وام جعاله از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، اولین شب عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه الله برگزار شد. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۲    
قم فردا: دولت سوئیس در راستای لغو تحریم ها علیه ایران به وزارت اقتصاد این کشور دستور داد تا تغییراتی را در اقدامات اتخاذی علیه جمهوری اسلامی ایران آماده کند که چشم اندازهای جدیدی برای همکاری با ایران ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
قم فردا: امیرعبداللهیان به اظهارات چند روز پیش عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان که تهران را به اشغال سوریه متهم کرده بود هم پاسخ داد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت صبح امروز در دیدار با مراجع تقلید قم به ارائه گزارشی در خصوص مراسم حج و همچنین فاجعه تلخ منا پرداخت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
قم فردا: در پی دیدار روز سه شنبه روسای جمهور روسیه و سوریه در مسکو، فرستاده سازمان ملل به سوریه از این دیدار استقبال کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
قم فردا: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: عربستان در تلاش بود که اجساد را بدون رضایت ما دفن کند ولی با موضع گیری رهبری شرایط به کلی تغییر کرد و عربستان برای بازگرداندن اجساد با ما همکاری کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
قم فردا: رئیس جمهوری سوریه روز گذشته بدون اینکه جاسوسان اطلاعاتی غرب و به ویژه آمریکا متوجه شوند، به مسکو سفر کرد و امروز پس از بازگست به دمشق اخبار مربوط به این سفر تازه منتشر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم از صدرنشینی تیم وزنه برداری این باشگاه در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تکیه گاه آل سعود آمریکا است و آن ها با اسرائیل ارتباط دارند، گفت: کمیته حقیقت یاب برای پیگیری حادثه منا باید تشکیل شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور قم اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از ساعت 24 30 مهرماه 1394 تا ساعت بیست و چهار روز شنبه دوم آبان تا پایان مراسم عزاداری در شب شام غریبان در هسته مرکزی شهر و ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۶    
پدیده دلال بازی در صنعت به علت گردش مالی بالا همواره وجود داشته است و در این راه متأسفانه دلالان اولویت را تأمین مالی خود در نظر می گیرند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: نگاه ما به عاشورا باید نگاه به یک آموزشگاه یا یک دانشگاه باشد، چرا که عاشورا یک دانشگاه پر درس است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
متأسفانه برخی از افراد در ماه محرم به خصوص در روز عاشورا به جای عزاداری برای سالار شهیدان و درک این روز مصیبت بار، با آرایش های عجیب وغریب مقابل دسته جات عزاداری حاضر می شوند و...!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۴    
مردم قم از دیرباز در برپای مجالس اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین (ع) و یاران باوفایش رسوم خاص خود را دارند که از مهم ترین مراسم های آن تعویض پرچم گنبد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) هست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: گمرک طی صدور بخشنامه ای قیمت انواع خودروی سواری تویوتا مدل 2016 را اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال چارلتون اتلتیک می گوید مهاجم تیمش به دلیل کار سخت موفق شده زودتر از موعد سلامتی خود را بازیابد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: حضور سرپرست حجاج و رئیس سازمان حج در کمیسیون فرهنگی برای ارائه گزارش و حضور وزیر راه در کمیسیون عمران جهت بررسی ساماندهی اراضی شمال و شرق تهران از جمله دستور کمیسیون های مجلس در هفته آینده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس طی سخنانی برای تبرئه هیتلر تلاش کرد و یک روحانی مسلمان را مسئول جنایت زشتی معرفی کرد که در حق یهودیان رخ داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: ماه های محرم و صفر و مناسبت های مختلف آن ها معمولا زمان پیک مکالمه میان دو کشور ایران و عراق به شمار می روند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: در حالی که حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان ادامه دارد، دیدار وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر تل آویو با محوریت گفتگو درباره وضعیت جاری در اراضی اشغالی آغاز شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: رادیو کاتالونیا گزارش داد که یوهان کرویف، اسطوره بارسلونا و تیم ملی هلند به سرطان ریه دچار شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
قم فردا: نشریه تماشاگران امروز در گزارشی از پیشنهادهای عجیب و غریب به ورزشکاران ایرانی نوشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته عالی برای نظارت بر اجرای تعهدات طرف مقابل ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند و مشکل خاصی گزارش نشده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۶    
قم فردا: علمای ارشد بحرین به مسؤولان این کشور درباره ادامه تعرض به مراسم عزاداری و آیین های مذهبی هشدار دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۶    
قم فردا: افشین پیروانی مدیر تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اداعای ضیا عربشاهی مبن بر شلاق خوردنش پس از شکایت وی توضیحاتی ارائه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۳    
قم فردا: ویکی لیکس در دور تازه ای از افشاگری، ایمیل های خصوصی جان برنان، رئیس کنونی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را منتشر کرده که طیف گسترده ای از موضوعات در آن منعکس شده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۳    
قم فردا: پوشیدن لباس شمر و ظاهر شدن در هیبت منفورترین و ملعون ترین شخصیت های تاریخ دلی می خواهد که فقط از عهده بعضی آدمها برمی آید ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی با انتشار خبر سفر بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو و استقبال گرم روس ها از او، با تاکید به این که صهیونیست ها غافلگیر شده اند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: تاسوعا و عاشورای هر سال گردشگران بسیاری به چند شهر مهم در ایران می روند تا مهمان شور آئینی عزاداری دلدادگان حسینی در دهه اول محرم باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۷    
قم فردا: اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت با تشریح جزئیات حادثه فوت یک دانشجوی پزشکی از ادامه بررسی علت فوت این دانشجوی نمونه خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: مسئولان باشگاه پرسپولیس از سرمربی خودشان خواسته اند تا درباره مسائل انضباطی حرفی نزند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: آماده سازی بخش فنی میکس صدا، صدای دالبی و اصلاح رنگ فیلم نسیم در شهر ورشو لهستان انجام می شود و نام فیلم نیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر تغییر خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برای دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۳    
قم فردا: وزیر امور خارجه آمریکا درباره الزامات و شرایط ذکر شده در نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور کشورمان سخن گفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۷    
قم فردا: در یک کلمه باید گفت؛ رهبر انقلاب انشای آمریکا را پاره کرده و برای حریف دیکته نوشته اند و چنین است که عصای موسی (ع) باطل السحر ساحران می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
قم فردا: هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام پنج دیدار به پایان رسید و از جمله مهم ترین اتفاقات در این هفته می توان به اولین برد نفت تهران در لیگ و در آستانه اخراج قرار گرفتن آقا معلم ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
قم فردا: نیروهای عراقی ازکشف و شناسایی 19 قبر گروهی که اجساد بیش از 360 عناصر داعش را درخود جای داده بود در شهر بیجی در شمال عراق خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: پیکر شهید "عیسی حسین طه" با حضور مردم و نیروهای مقاومت لبنان در زادگاهش در هرمل تشییع شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: شب گذشته بازیکنان تیم فوتبال سایپا نشستی با مدیرعامل این باشگاه برگزار کردند
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: آخرین زائر ایرانی که به دلیل بیماری در بیمارستانی در مدینه بستری بود، به تهران منتقل شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
قم فردا: نمایندگان ائتلاف حاکم عراق و گروه های داوطلب مردمی اعلام کردند که به دنبال موفقیت های روسیه درنبرد با داعش در سوریه، از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) در روز دوشنبه 4 آبان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: پرواز بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو و مذاکرات با ولادیمیر پوتین همتای روسی اش در کاخ کرملین فقط وقتی خبری شدکه مسافر محرمانه ترین پرواز سیاسی چند سال اخیر به دمشق رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: سازمان ملل اعلام کرد که بیش از یکهزار و 600 مورد ابتلا به بیماری وبا در طول یک ماه گذشته در عراق تأیید شده که 40 درصد از این تعداد در شهر بابل می باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: طبق اطلاعات 1606 دستگاه ترددشمار، کل تردد جاده ای ثبت شده در شبانه روز گذشته 15.8 درصد نسبت به روز قبل افزایش داشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: هافبک آبی پوشان می گوید : استقلال باید نشان دهد در قواره قهرمانی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
قم فردا: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس از مسمومیت 303 نفر از عزاداران حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: غیر از 13 نفر از بیماران که برای بررسی بیشتر بستری هستند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، با عنایت به لزوم حرکت به سوی گسترش فرهنگ اهدای خون آگاهانه ودر راستای بهره گیری از ظرفیت انگیزه های مذهبی و اعتقادی هموطنان عزیز ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا در مراسمی با حضور رئیس کارکنان کاخ سفید، آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک را جشن گرفتند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: سناتور آمریکایی در واکنش به تصمیم کانادا برای انصراف از شرکت در حملات هوایی علیه داعش گفت: فکر نمی کنم آنها با این قضیه مخالف باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۴    
قم فردا:رئیس اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان در پی تصویب بودجه نظامی 2016 آمریکا، از اجرای برجام و توافق هسته ای بین ایران و کشورهای جهان انتقاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران از هفته آینده خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
قم فردا: پیشکسوت استقلال گفت: از دست دادن امتیاز در بازی های خانگی برای استقلال می تواند مشکل ساز شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
قم فردا: معاون اول رییس جمهوری آمریکا با اعلام این که وارد عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نخواهد شد، به شایعات ماه های گذشته در این باره پایان داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
قم فردا: یک روز پس از دیدار غیر منتظره بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از مسکو ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز(چهارشنبه) در تماس تلفنی با پادشاه عربستان و رئیس جمهوری ترکیه گفت و گو کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
قم فردا: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا را در این استان اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۲    
قم فردا: جعفری تاکید کرد: ضمن اینکه مقام معظم رهبری از دست اندکاران تقدیر می کند و آنها را مورد محبت و عنایت قرار می دهد اما شروطی که بیان می کنند نشان می دهد که اگر مجلس در راستای گزارشی که کمیسیون ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
اتفاقات تلخ دو سال گذشته موجب شده بود که بیش از انتخاب استاندار، انتخاب معاون سیاسی امنیتی استانداری مهم و قابل توجه باشد به طوری که همگان منتظر بودن چه کسی بر کرسی معاونتی می نشیند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۲    
قم فردا: یکی از اصلی ترین دغدغه های وزارت فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم بعد از سکان داری علی جنتی در این وزارت خوانندگی زنان و مجوز دادن برای خوانندگی زنان بود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
قم فردا: وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آمریکایی به حمایت کشورش از گروه های تروریستی در سوریه اعتراف کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۶    
قم فردا: شکست مکرر تروریست های مزدور رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه منجر شده است که این رژیم برای حمایت گسترده از آنها وارد عمل شده و نسبت به ادامه حمایت های خود به آنها اطمینان بدهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۷:۱۶    
قم فردا: بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کمپین کتاب خوانی را برای علاقه مندان در اینستاگرام راه اندازی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۲    
قم فردا: 11 سناتور ارشد از هم حزبی های رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای به وزیر خارجه این کشور خواستار پاسخ یکجانبه واشنگتن به آزمایش موشک عماد توسط ایران شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۶:۴۴    
قم فردا: وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در حال بررسی ائتلاف علیه بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۶:۳۵    
قم فردا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه در نشست خبری در مورد سفر منطقه ای کری، حضور رئیس جمهور سوریه در مسکو و همچنین توافق هسته ای با ایران صحبت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۸    
قم فردا: در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم های پیکان، شهرداری ارومیه، آرمان اردکان، جواهری گنبد، کاله مازندران و سایپا پیروز شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۸    
قم فردا: یک روانشناس گفت: هرچه زمان می گذرد سن استفاده از موبایل کاهش می یابد و این در حالی است که خانواده ها بی رحمانه فرهنگ چشم و هم چشمی خرید انواع دستگاه های الکترونیکی رابه فرزندان انتقال می ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۳    
قم فردا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با صدر اعظم آلمان ادعا کرد این رژیم قداست اماکن مقدس را حفظ می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۵:۲۴    
قم فردا: یکی از مقامات ارشد فیفا پیشنهاد داد ریاست فدراسیون جهانی فوتبال به صورت چرخشی باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۵:۰۳    
قم فردا: هشتمین شب مراسم عزاداری محرم در هیئت ثارالله با حضور علما و مراجع تقلید برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۴:۳۳    
قم فردا: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست محترم جمهوری از ابعاد سیاسی دارای نکاتی است که در این گزارش تلاش شده بخش هایی از آنها مورد اشاره قرار گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۴:۱۸    
قم فردا: انفجار کپسول گاز در آشپزخانه یک هیئت عزاداری اتباع افغان در باقرشهر سبب آسیب دیدگی 34 نفر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۴:۰۳    
قم فردا: نایب رئیس فدراسیون کشتی دعوت حضور در جام شاهد را به عنوان نماینده این فدراسیون رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۳:۴۸    
قم فردا: گزارش ها درباره تعداد زخم های پیکر سیدالشهدا(ع) آن قدر متعدد و متفاوت است که به سهولت نمی توان یکی را ترجیح داد و حتی جمع بین برخی از آنها ممکن نیست ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۳:۰۳    
قم فردا:یک کارشناس اقتصادی گفت: زمانی اجرای برجام بر اقتصاد کشور مؤثر است که از اقتصاد دستوری خارج و به سوی خصوصی سازی و آزادسازی اقتصاد حرکت کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۲:۳۳    
قم فردا: بازیکن 18 ساله تیم فوتبال پورتو پرتغال جوان ترین کاپیتان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۲:۱۵    
قم فردا: رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به دیدار پوتین و اسد گفت دیدار روز گذشته این دو گردن کلفت تعجبی ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۲:۰۰    
قم فردا: روی آرامگاه ابدی هادی نوروزی نوشته شده: هادی جان پرواز کن، زمین جای قشنگی نیست!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۲:۰۰    
قم فردا: مرد چینی علاقه اش به فلفل به حدی استکه دهان خود را هم با فلفل می شوید
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۱:۳۳    
قم فردا: عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین گفت: استفاده فلسطینیان از ابزار و وسایل جدید در انتفاضه قدس صهیونیست ها را شوکه کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۱:۰۳    
قم فردا: وزیر نیرو با بیان اینکه روس ها تمایل به ساخت یک نیروگاه بخار در بندرعباس به ظرفیت 700 مگاوات دارند، گفت: روس ها تصمیم گرفته اند تا در حوزه آب و برق ایران سرمایه گذاری کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۰:۵۱    
قم فردا: طرف مقابل اگر این شرایط را که حقوقی و فنی است نپذیرد، به اهداف فراهسته ای خود علیه جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است و اگر بپذیرد، که باید بپذیرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۰:۵۱    
قم فردا: نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز مسئله آزمایش موشکی اخیر ایران را در نشست شورای امنیت سازمان ملل مطرح خواهد کرد.
  • ۱