جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۸:۱۵Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 30 دی 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 دی 1394 قم فردا 2 دی 1394 قم فردا 3 دی 1394 قم فردا 4 دی 1394 قم فردا 5 دی 1394 قم فردا 6 دی 1394 قم فردا 7 دی 1394 قم فردا 8 دی 1394 قم فردا 9 دی 1394 قم فردا 10 دی 1394 قم فردا 11 دی 1394 قم فردا 12 دی 1394 قم فردا 13 دی 1394 قم فردا 14 دی 1394 قم فردا 15 دی 1394 قم فردا 16 دی 1394 قم فردا 17 دی 1394 قم فردا 18 دی 1394 قم فردا 19 دی 1394 قم فردا 20 دی 1394 قم فردا 21 دی 1394 قم فردا 22 دی 1394 قم فردا 23 دی 1394 قم فردا 24 دی 1394 قم فردا 25 دی 1394 قم فردا 26 دی 1394 قم فردا 27 دی 1394 قم فردا 28 دی 1394 قم فردا 29 دی 1394 قم فردا 30 دی 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۱    
قم فردا: نماینده قم در مجلس با بیان اینکه اطلاعات غلط درباره بازگشایی 1000 ال سی در روز تعطیل به رئیس جمهور رسیده است، گفت: در تیم اقتصادی دولت خیلی هماهنگی وجود ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: لغو تحریم بانک سپه و باز پس گیری یک میلیارد و 700 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از 36 سال هیچ ارتباطی با مذاکرات نداشته و تنها بهایی بود که آمریکا در قبال ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به این سخنان خود که گفته بودند حتی کسانی هم که با نظام مسئله دارند در انتخابات شرکت کنند خاطرنشان کردند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، جلسه هیئت دولت صبح امروز به ریاست حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۱    
قم فردا: یکی از کارکنان سابق دادگاه عالی نیویورک از افزایش تبعیض نژادی علیه مسلمانان در آمریکا خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۱    
قم فردا: یکی از سرکرده های ارشد گروه تروریستی داعش در یمن، روز گذشته در پایتخت این کشور به هلاکت رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۱    
قم فردا: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون گزارش های لازم را از دستگاه ذی ربط درباره برداشته شدن تحریم ها دریافت و ضمن بررسی گزارش وزیر امور خارجه گزارشی را در این باره به ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نفوذ به معنی آماده سازی شرایط کشور برای تغییرات بنیادین از درون نظام اسلامی است و دوستداران این نظام و انقلاب با قدرت از اجرایی شدن چنین پروژه ای جلوگیری می ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: خبرنگار بی بی سی می گوید دولت آمریکا با توجه به تابعیت دو گانه او، معافیت های قبلی از روادید را برای او و دو شهروند دیگر انگلیس لغو کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات استان الانبار عراق اعلام کرد که در جریان عملیات هوایی ارتش در شمال الرمادی 34 عنصر تکفیری به هلاکت رسیدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: فرزند شهید شیخ نمر روحانی برجسته شیعی عربستان تاکید کرد که وهابیت، ایدئولوژی مشترک میان آل سعود و داعش است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: در حالی که کمتر از 200 روز به بازی های المپیک ریو فرصت باقی است، اما نگرانی هایی در خصوص شیوع یک ویروس در برزیل به وجود آمده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
قم فردا: جریان المستقبل ضمن ابراز نگرانی نسبت به اقدام اخیر سمیر جعجع اعتقاد دارد که این اقدام نمی تواند تغییری در معادله های انتخاب رئیس جمهور ایجاد کند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۲    
قم فردا: معاون ساخت و توسعه آزادراه ها با تأکید براینکه در هیچ یک از پروژه های آزادراهی بدهی به پیمانکاران نداریم ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
قم فردا: معاون وزیر خارجه آمریکا در پی سفرش به سئول مدعی شد پیونگ یانگ بزرگ ترین عامل بی ثباتی در آسیا است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
قم فردا: مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا نمی تواند تیمش را در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا همراهی کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
قم فردا: با راهی شدن لایحه بودجه 95به مجلس و وعده های دولتمردان برای بازگشت دلارهای بلوکه شده، بانک ها در انتظار بازپرداخت بدهی دولت هستند تا از بتوانند بخشی از فشار تامین مالی تولید را جبران کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
قم فردا: با گذشت 5 روز از حملات گروه تروریستی تکفیری داعش به مواضع نیروهای مردمی و ارتش سوریه در حاشیه شهر دیرالزور ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: آمریکا ترجیح می داد همگام با حضور قدرتمند سیا در ایران، روابط ساواک و موساد راگسترش دهد و از امکانات بسیاری که ایران در اختیار اسراییل قرار می داد بهره برد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: جانشین پلیس راهور ناجا از جان باختن بیش از 221 هزار در راه های کشور در 10 سال گذشته خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری های اسلامی دقایقی پیش تهران را به مقصد جده ترک کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: رئیس دبیرخانه کنوانسیون کنترل دخانیات سازمان بهداشت جهانی گفت: افزایش مصرف قلیان در ایران به خصوص در بین جوانان و به ویژه دختران یکی از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های ما در این حوزه است که ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: محمد بحرانی را می توان یکی از موفق ترین هنرمندان سال های اخیر دانست، او با کاراکتر جناب خان که از نظر بحرانی دارای شخصیتی جداست توانسته دل میلیون ها ایرانی را شاد کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه با ادعای اینکه هیچ کشوری به اندازه ترکیه حق سخن در مذاکرات حل بحران سوریه که قرار است هفته آینده در ژنو شروع شود، ندارد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
قم فردا: قاچاقچیان مهم ترین بهانه قاچاق طلا را "افت ارزش پول ملی" عنوان می کنند و با وجودی که نرخ طلا ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
قم فردا: رایزنی کلید واژه مشترک بیشتر روزنامه های زنجیره ای در شماره دیروز بود؛ کلید واژه ای که بیان کننده شکل گیری موج جدیدی از هجمه به شورای نگهبان است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
قم فردا: عجیب از آن جهت که شاه تا به حال در طی 37 سال سلطنتش آنقدر به خواری و دریوزگی مردم نیفتاده بود. در ده ها کتاب منتشره از مجموعه سخنرانی های شاه او متکلم وحده بود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۷    
قم فردا: کارشناس مسئول بیمه ازدواج با بیان اینکه احتمالا موارد جدیدی در بیمه نامه ازدواج وارد می شود، گفت: بیمه نامه ازدواج اول بهمن ماه رونمایی و ارائه می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۷    
قم فردا: سریال تلویزیونی معمای شاه در قسمت دوازدهم خود روایتگر فرازهایی از زندگی خانواده دکتر وزیری خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: یک زن فلسطینی که همسر مخفی پادشاه پیشین عربستان و در حال حاضر ساکن لندن است، به کمک کارگردانان و شرکت های انگلیسی زندگی خصوصی خاندان آل سعود را تبدیل به فیلم خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، حمید علیمی و احد قدمی دو تن از مداحان اهل بیت(ع) به عیادت وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان رفتند. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: معاون وزیر خارجه در پاسخ به سوالی درباره روابط ایران و انگلیس گفت: روند بازگشت روابط بین 2 کشور و صدور عادی روادید در جریان است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هدف جریان اصلاحات در اعتراضات گسترده به شورای نگهبان، فشار به مراجع تصمیم گیر و جلب آراء مردم در انتخابات است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه خودمراقبتی را باید از خودمان شروع کنیم، از رفتار پزشکان سیگاری که مردم را به ترک سیگار توصیه می کنند، گلایه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: روزنامه آمریکایی در گزارشی پیرامون شکایت بانک مرکزی ایران به دادگاه عالی فدرال ایالات متحده، از تلاش ها و نگرانی های کنگره این کشور درباره این پرونده خبر داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت ها مدعیان اصلاحات در نشریات و رسانه های خود از سیاست ثبت نام فله ای در انتخابات پرده برداشته بودند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان من به دروازه بان نفت پیامک نزدم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای استفاده از دروازه بان خود منتظر حکم مراجع قضایی هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: ارتش و نیروهای مردمی یمن یک فروند بالگرد شناسایی رژیم سعودی را آسمان صنعا هدف قرار داده و سرنگون کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: در پی استقبال مخاطبان از خرید بلیط های کاخ مردمی جشنواره ظرفیت پیش فروش این کاخ افزایش پیدا کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
قم فردا: مذاکرات هسته ای و برجام می تواند به عنوان الگو و مدلی برای توسعه همکاریها و یا حل و فصل اختلافات پیچیده و معضلات منطقه ای مورد استفاده قرار گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
قم فردا: بانک مرکزی تغییرات نرخ بانکی ارزها را امروز چهارشنبه برای فروش در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
قم فردا: رسانه کوبایی پرنسا لاتینا به نقل از رئیس جمهور بولیوی گزارش داد که هر زمان که آمریکا دست از توطئه چینی علیه دولت این کشور بردارد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
قم فردا: عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: در بودجه سال 94 قرار بود حدود 1.2 میلیون بشکه در روز نفت به فروش برسد، اما الان باید 2 ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۹    
قم فردا: رضا میرکریمی فیلم جدیدش دختر را برای جلوگیری از هرگونه شائبه ای از رقابت آرای مردمی جشنواره ی فیلم فجر خارج کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: یک مرد افغان پس از بریدن بینی همسرش طی اختلافات خانوادگی از خانه گریخت تا به طالبان بپیوندد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: وزیر خارجه سوریه با تأکید بر لزوم برگزاری نشست ژنو در تاریخ مقرر، تأکید کرد که دمشق آماده است در این نشست شرکت کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳    
قم فردا: معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به مطالبات شهرداری قم از دولت گفت: طلب هایی که از دولت داشتیم 650 میلیارد تومان بود که تا کنون 430 میلیارد تومان آن صورت جلسه شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳    
قم فردا: رزمایش رهایی گروگان، روز چهارشنبه توسط واحد نوپو یگان ویژه استان قم برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳    
قم فردا: موتور رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از نهم بهمن ماه آینده دوباره روشن خواهد شد که نتیجه های نیم فصل اول و تحولات رخ داده برای صبای قم، نوید روزهای خوبی را برای این تیم می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: فرمانده انتظامی استان قم گفت: سه باند سرقت اتومبیل در قم کشف و اعضای این باندها دستگیر شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: فوتسالیست های تیم آتلیه طهران قم در آغاز دور برگشت رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال برابر تیم استقلال ماهشهر صف آرایی می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۱    
قم فردا: بازیگر پیشکسوت سینما با تأکید بر حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی جامعه گفت: باید در حوزه سینمایی نگاه مثبت و انعطاف پذیر داشت تا عرصه برای هنرمندان باز شود و سینما منزوی نشود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اقدامات پلیس برای کاهش سرقت در استان قم گفت: دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سرقت در استان قم 8 درصد کاهش پیداکرده که این موضوع حاصل تلاش ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: سقف قرارداد در مورد بازیکنان جدید صبا رعایت شد و قرارداد نفرات جدید 250 میلیون تومان است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ قرض الحسنه برای کشور راهگشاست و تلاش های مؤسسه کوثر در این زمینه شایسته تقدیر است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۰    
قم فردا: درحالی که رئیس جمهور در ماه های اخیر دستوراتی مبنی بر عدم برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی داده است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۷    
قم فردا: دبیرکل سازمان ملل در گفت وگویی تلویزیونی ضمن اعلام شکست ژنو 2 اعلام کرد برای رسیدن به راه حلی در مساله سوریه باید ژنو 3 برگزار شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
قم فردا:تیم فوتبال صبای قم برای حضوری قوی تر در ادامه لیگ، 530 میلیون تومان بابت جذب بازیکنان جدید در زمان مقرر نقل و انتقالات هزینه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰    
شهردار قم استفاده از زمین های دولتی را به عنوان پشتوانه طرح های عمرانی شهر دانست و گفت: دولت باید با ارائه فاینانس که هم بازپرداخت درازمدتی و هم سود کمی دارد شهرداری ها را حمایت کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: جوانی که برای 5 دختر همسایه مزاحمت پیامکی ایجاد کرده بود، به انتقام سخت برادران آنان گرفتار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: دی کاپریو در گفت وگو با یک روزنامه آلمانی پوتین را خیلی خیلی خیلی جالب توصیف کرد و در ادامه گفت که دوست دارد نقش او را بازی کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
قم فردا: انیمیشن فهرست مقدس که در خانه انیمیشن اوج ساخته شده، روایتگر یک داستان تاریخی برگرفته از قرآن است که ماجرای آن در شهر نجران کشور یمن(که این روزها در اختیار عربستان است) می گذرد و زمان آن به ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۸    
این مرجع تقلید با اشاره به نهایی شدن پرونده هسته ای ایران،گفت: در صورتی که در خصوص برجام مبالغه و بزرگ نمایی انجام دهیم سطح توقع مردم بالا می رود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
قم فردا: جدیدترین گزارش سازمان بین المللی گردشگران نشان می دهد ورود گردشگران بین المللی در سال 2015 رشد 4.4درصدی داشته و به 1184میلیون نفر رسیده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
قم فردا: به دنبال ورود بازیگران عرصه تئاتر به سینما، جشنواره فیلم فجر نیز از حضور آن ها بی نصیب نمانده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۶    
قم فردا: آذرماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
قم فردا: سرمربی هلندی عربستان پس از شکست برابر ژاپن و حذف از رقابت های مقدماتی راه یابی به المپیک ریو مسئولیت این ناکامی را بر عهده گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
قم فردا: پس از آن که برجام به مرحله اجرا درآمد شاید برخی تصور می نمودند مجدداً همانند گذشته مردم به خیابان ها می آیند و شادی می کنند. اما به دلایلی اینگونه نشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
قم فردا: پرویز پرستویی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت: مانع دفن جسد شاعر در مصلای شهر می شوند، باین دلیل که او شراب خوار و بی دین بوده و نباید در این محل دفن شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
قم فردا:وزیر خارجه عربستان سعودی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود مدعی شد لغو تحریم های ایران می تواند یک تحول خطرناک باشد اگر تهران از پول حاصل از لغو تحریم ها برای فعالیت های خرابکارانه استفاده کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
قم فردا: مدیرکل نوسازی مدارس تهران ضمن تکذیب وجود فضای آموزشی رها شده در سطح تهران که به اماکن نامناسبی چون پاتوق معتادان تبدیل شده باشند گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۸    
قم فردا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد ایران بزرگترین دشمن این رژیم است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۸    
قم فردا: در پی درگیری بین نیروهای پلیس تونس و شهروندان این کشور در شهر القصرین که در اعتراض به بحران بیکاری تظاهرات کرده بودند، 246 نفر زخمی شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۸    
قم فردا: رسانه های پاکستان از حمله تروریستی به دانشگاه باچاخان واقع در شهر پیشاور پاکستان خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
قم فردا: سازمان فرهنگی رسانه ای اوج در همین مدت کوتاه چند ساله که از عمرش می گذرد با به کارگیری تیمی جوان و پرانرژی و خلاق توانسته خلأهای جدی را که نیروهای ارزشی و جبهه فکری انقلاب در این سال ها ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
قم فردا: رئیس جمهور به نقل از نخست وزیر انگلیس از آغاز به کار بخش صدور ویزای سفارت این کشور در تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
قم فردا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مکلف به اختصاص بودجه ویژه برای تقویت زیرساخت های زیارتی قم شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
قم فردا: کاخ سفید با انتشار بیانیه ای از تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود و گفتگوی آنها درباره داعش، پ ک ک و همچنین حمله تروریستی اخیر در استانبول خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: به گزارش سایت شبکه اسکای نیوز عربی، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: داعش از بین 400 فردی که اکثرشان زن و کودک بودند و آنها را ربوده بود 270 تن را آزاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تل آویو با اغلب کشورهای عربی رابطه محرمانه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: میرهادی قره سیدرومیانی گفت: 45 وکیل انگلیسی پیگیر پرونده های حقوقی علیه ایران زیر نظر نخست وزیر انگلستان بودند و تاکنون احکامی به ارزش 200 میلیارد دلار علیه ایران در محاکم خاص آمریکایی صادر ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۴    
قم فردا: صفحه شخصی منتسب به حجت الاسلام محسن قرائتی خاطره کوتاهی از ماجرای ازدواج چهره آشنای درس هایی از قرآن را منتشر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۴    
قم فردا: دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی خبرداده که تعدادی از شرکت های هواپیمایی معاملاتی را برای خرید و وارد کردن هواپیما در کشور انجام داده اند که این هواپیماهای وارداتی صفر کیلومتر نخواهند بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۴    
قم فردا: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس به ضرورت تخصیص منابع دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: با تدوین طرح مجلس بدهی به تامین اجتماعی، طی چند سال پرداخت می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۹    
قم فردا: فرمانده انتظامی سراوان گفت: با تلاش پلیس دو شرور مسلح و سابقه دار با سه قبضه سلاح جنگی در این شهرستان دستگیر شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۶    
قم فردا: گروه تروریستی تکفیری داعش ساعتی پیش در منطقه ریف شرقی استان حماه در شمال سوریه دست به حمله انتحاری زد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۶    
قم فردا: خبرگزاری صدای روسیه، تصاویری کمتر دیده شده را از شهر مسکو که در قرن نوزدهم میلادی گرفته شده اند را منتشر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۶    
قم فردا: همزمان با گسترش عملیاتهای نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در محورهای عملاتی در استانهای "حمص، حلب، لاذقیه و درعا" که با پیشروی های چشمگیری همراه بوده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
قم فردا: مفتی کل اهل سنت عراق روز گذشته با حضور در جمع رزمندگان اهل سنت عضو تشکیلات بسیج مردمی (حشدالشعبی) با آنها دیدار و گفتگو کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
قم فردا: استقلال که هنوز موفق نشده مهره مورد نظرش را از میان بازیکنان داخلی جذب کند دنبال گزینه ای است که اصولا هافبک بازیساز نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
قم فردا: دروازه بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت یک فصل و نیم با این باشگاه به ثبت رساند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۰    
قم فردا: شما را به تقوای الهی و پارسایی در دینتان و تلاش برای خدا و راستگویی و امانتداری درباره کسی که شما را امین دانسته نیکوکار باشد یا بدکار و طول سجود و حُسنِ همسایگی سفارش می کنم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۰    
قم فردا: گروه تروریستی تکفیری داعش پس از ماهها حدس و گمانه های رسانه ای، سر انجام خبر هلاکت "جهادی جان" جلاد مشهور خود را بصورت رسمی تایید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۰    
قم فردا: منابع رسانه ای لیبی ساعتی پیش خبر هلاکت دو عامل انتحاری عضو گروه تروریستی تکفیری داعش - شاخه لیبی توسط شبه نظامیان محلی اعلام کردند.